Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1[Collab] Cineg & Vladek Empty [Collab] Cineg & Vladek Wto Lip 27, 2010 12:43 pm

Vladek

Vladek
Operative Director
Operative Director
Nie musiałem długo szukać by znaleźć kogoś do zrobienia Collaba sygnaturowego ^^
Ja zacząłem i zrobiłem to tak :
[Collab] Cineg & Vladek Callob
A Cineg skończył tak (ja dodałem napis i ramkę :) )
[Collab] Cineg & Vladek Obrazq

Proszę o oceny i wyrozumiałość jako, że ja pracowałem w Gimp'ie a Cineg w PS'ie co dało dziwny efekt bo tryby warstw się różniły a było ich około 25

2[Collab] Cineg & Vladek Empty Re: [Collab] Cineg & Vladek Wto Lip 27, 2010 5:08 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Około 25 trybów warstwy O.o

Cóż, nie znam się na sygnach, ale chcę nabić kolejnego posta.

Podoba mi się kolorystyka Sygnaturki oraz render, który jest naprawdę ładnie wtopiony. Jedynie trochę mi się nie podoba to, iż jest on dziwnie niewyraźny. Nie wiem czy to wina rendera czy Wasza.
Napis mi się nie podoba, dziwnie zrobiony, nie pasuje do sygny jeżeli chodzi o mnie. Zmienił bym go albo na coś prostszego, albo w ogóle nie dawał.

Ale ogółem, sam bym lepiej nie zrobił, jest więc dobrze ;)

3[Collab] Cineg & Vladek Empty Re: [Collab] Cineg & Vladek Wto Lip 27, 2010 5:35 pm

Vladek

Vladek
Operative Director
Operative Director
Render jest niewyraźny po próbie majstrowania ze światłem by Cineg :P ale mimo to jest nieźle.
Napis sam zwaliłem bo na szybkiego =3

4[Collab] Cineg & Vladek Empty Re: [Collab] Cineg & Vladek Sob Sie 28, 2010 7:09 am

Niss

Niss
Zbanowany
Zbanowany
ramka najlepsza to po jednym px na bokach i góra, dół. sygna - świetna, jednak napis i ramka, no i efekt Cineg'a, mmhm..Taka sobie z Cinegiem, a bez niego, miód.
8/10.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum: