Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1 [VGif] Różne gify on Nie Cze 12, 2011 11:46 am

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Na początek daje poprawioną wersję -----

Spis:


Link usunięty z oczywistych powodów. Głosowanie ma być w jakimś stopniu Anonimowe...
/Feli



Ostatnio zmieniony przez Brajan dnia Czw Lis 24, 2011 4:28 pm, w całości zmieniany 1 raz

2 Re: [VGif] Różne gify on Pon Cze 27, 2011 8:06 am

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Walka do pbf'a:



:D

3 Re: [VGif] Różne gify on Czw Sie 18, 2011 3:24 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Miałem tu wrzucać wszystkie takie poboczne gify więc:



Gif zrobiony Mimie'mu na urodziny.

4 Re: [VGif] Różne gify on Nie Wrz 25, 2011 8:30 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Taki na szybko filmik z SSJpiątkami:



5 Re: [VGif] Różne gify on Nie Paź 02, 2011 7:32 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Więc postanowiłem zrobić Trailer do filmiku, który mam nadzieję powstanie w październiku:



I jak, zainteresowani?

6 Re: [VGif] Różne gify on Nie Paź 02, 2011 7:56 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Słabe sprity oraz słabe intro czy jak to tam zwał xd Co do wykonania jest okey.

7 Re: [VGif] Różne gify on Nie Paź 02, 2011 8:11 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Nic nie poradzę na te sprity, wziąłem najlepsze jakie miałem. A Trailer'u nie chciałem robić długiego, bo to przecież miało być takie wprowadzenie do niezłej walki :P

8 Re: [VGif] Różne gify on Nie Paź 02, 2011 8:36 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Sama walka nie zapowiada się źle, jednak, mimo wszystko, z takich trailerów cokolwiek trudno wywnioskować. Sprity i tak są dobre - rzeczywiście, istnieją lepsze, ale nieważne jakich spritów użyjesz, ważne by animacja była dobra i efektywna; a widzę że u Ciebie nie będę na to narzekał.

Czekam na pełną walkę Vegetto i Brolly'ego, która mam nadzieję nie zakończy się po trzech minutach.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

9 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 5:26 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Wrzuciłem na youtuba krótki gif przedstawiający moje wymyślone dwa transy ;p

10 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 5:54 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Powiedzmy... że gif do dupy. Pomimo efektów i dźwięków jest do dupy. Dwóch kolesi stojących i emanujących energią. Oh Yea, czekałem na premierę od roku. Serio nie widzę nic w robieniu takich prac ale to tylko moja opinia. Kto jak woli. I o ile się nie mylę widziałem tam tylko jednego wymyślonego przez ciebie transa. Pow!

11 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 6:14 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Przynajmniej się staram coś robić, a nie jak co poniektórzy...

12 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 6:43 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Ojć. A co mam powiedzieć na gifa z dziesięciu klatek(maxymalnie), ruchów ekranem i kilku przybliżeń? Chciałeś to zrobiłeś, dodałeś ja oceniłem. Wyraziłem swoją pieprzoną opinię do której mam prawo. Dla mnie jest to zwyczajnie bezsensowne... I nie wiem czy pijesz tu do mnie, że nic nie robię ale wolę nie robić nic niż coś na siłę i ma być to byle jakie. Hej, ale zaraz... niedawno wrzuciłem oparka i co? I nic. No właśnie, po co mam coś wrzucać skoro i tak gówno z tego jest? Jedyny Yoh wysilił się na ocenę. Poza tym... to, że nic nie wrzucam nie znaczy, że nic nie robię. Wolę dopracować wszystko niż wrzucić coś zrobionego na szybko w co włożyłem mało pracy - Patrz 4 post wyżej. Pow!

13 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 7:21 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Wrzucam tak długie gify jakie mi się chce, dzięki tak krótkim mam przynajmniej więcej widzów na yt, a jakbym robił następną odcinkową serię, to liczba byłaby taka sama...
Nie żal mi się, że ci nikt prac nie ocenia... Jak ci gówno z tego jest, to nie wrzucaj. Wrzuć coś, co na przykład każdy chciałby zobaczyć, może fuzje jakichś znanych postaci? Tyle...

14 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 7:40 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Dobra kumam. Wszystko dla statystyk. Wrzucasz se na YT dla widzów, ok rozumiem to, ale kurde jak wrzucasz tu na forum to licz się z tym, że ktoś prędzej czy później ci oceni. Moja ocena była taka a nie inna i to się nie zmieni. Ty wrzucasz gify o długości jakiej ci się chce a ja oceniam jak mi się chce... tyle na ten temat. Po drugie nie żale ci się, tylko się pytałem czy pijesz do mnie bo jeżeli tak to chciałbym abyś wiedział, że nie tak dawno wrzuciłem pracę. I teraz zastanówmy się.
Przynajmniej się staram coś robić, a nie jak co poniektórzy...
OK, a jak ktoś coś robi? To najlepiej napisać coś takiego...
Jak ci gówno z tego jest, to nie wrzucaj.
Ciekawy tok rozumowania. Może to mój jest dziwny bo tego nie rozumiem ale twój jak dla mnie jest ciekawy.

Wrzuć coś, co na przykład każdy chciałby zobaczyć[...]
Pieprzy mnie kto co chciałby zobaczyć. Nie robię pod publiczkę. Mam ochotę to robię se oparka takiego a nie innego. Jak mało osób oceni to wiem, że gdy zrobię następnego nie warto wrzucać. Poza tym przecież ocenić mogą tak jak ja twojego gifa - skrytykować. Przecież każdy ma inne gusta. Ale nie, jak komuś się coś nie podoba najlepiej to zostawić, nie? Myślisz, że każdemu krytykowi podoba się rzecz, którą ocenia? W tym rzecz, że nie. I właśnie na wytkniętych błędach człowiek się uczy.

A ja radzę ci tylko robić co ci się podoba i mieć w dupie wszystkich... mnie, widzów na YT i innych oceniających. Jeśli robisz coś aby podobało się wybranej grupie ludzi to można powiedzieć, że się sprzedajesz. Uważasz, że twój gif jest OK to go nie zmieniaj. Pow.

15 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 7:50 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Się sprzedaję? Ja tylko jestem bardzo zadowolony gdy podobają się innym moje prace, a że raz zrobiłem 1 krótki gif z SSJ5'tkami i miałem w miarę dużą oglądalność jak na mój kanał, to postanowiłem zrobić coś jeszcze. A takie krótkie gify mi się też podobają i tak jak pisałeś nie będę tego zmieniał, ale też nie poprzestanę na tak krótkich.

16 Re: [VGif] Różne gify on Sro Paź 12, 2011 8:08 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Czaję. Mi osobiście podobają się twoje dłuższe produkcje co powinieneś wywnioskować po moich ocenach History Of The Great Warriors. To nie pozostaje mi nic innego jak napisać, że czekam na te dłuższe produkcje. Nie chodzi mi już nawet o te fabularne ale np. o walkę Vegetto i Broliego. Peace.

17 Re: [VGif] Różne gify on Sob Paź 15, 2011 9:29 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Pokazówka Diamond'a Ykma:

18 Re: [VGif] Różne gify on Pon Paź 17, 2011 7:12 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Nawet spoko, największe wrażenie zrobił na mnie czysty, szybki i idealnie wpasowany dźwięk piorunów. imho nie ciekawy fade, lepiej wyglądały by normalne klatki.

19 Re: [VGif] Różne gify on Pon Paź 17, 2011 7:36 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Dzięki za ocenkę. Wiem, po oglądnięciu parę razy tego v.gifa po wrzuceniu stwierdziłem, że lepiej byłoby dać błysk niż fade.

20 Re: [VGif] Różne gify on Pią Paź 21, 2011 11:37 am

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Gif zrobiony na zlecenie od Yoha:

21 Re: [VGif] Różne gify on Pią Paź 21, 2011 11:44 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Krótkie, ale fajnie to wygląda.
Maximusku, mój Ty drogi... Zrób coś kurcze z fabułą bo się zastrzelę xD







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

22 Re: [VGif] Różne gify on Pią Paź 21, 2011 11:48 am

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
To dobrze, że Ci się podoba, proszę o więcej zgłoszeń ;p.
A co do gifa z fabułą, to przecież go robię. Trailer dałem, ale tak szybko nie zrobię całej pełnej walki. Nie chcę żeby to było krótkie ;p

23 Re: [VGif] Różne gify on Czw Lis 24, 2011 4:30 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
No to zapraszam na kolejny gif z tych krótszych :)





24 Re: [VGif] Różne gify on Czw Lis 24, 2011 4:41 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Wtedy gdy jest flesz to przydałby się jakiś dźwięk i jakiś fade po nim bo to słabo wygląda. Już lepiej samo charge, ładne pozy sprita(ruch włosów) jak i płynność.

25 Re: [VGif] Różne gify on Nie Lis 27, 2011 5:04 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
https://www.youtube.com/watch?v=OWtSRMI8EvU


A taki krótki gif z dodatkiem forumowych spritów :).

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.