Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Aki Kimura Empty Aki Kimura Pią Paź 07, 2011 10:31 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Spis Treści:
1.Postać główna - Aki Kimura
2.Postać towarzysząca - Kazuo Takeda

Aki Kimura Akipbf
Imię: Aki
Nazwisko: Kimura
Wiek: 18lat
Rasa: Benjin/Quincy
Zamieszkuje: Wyspa Guran - dom Sakurina


Statystyki:

Atak6
Obrona 6
Energia 12
Szybkość 18
Inteligencja 13
Siła Fizyczna 5


Opis postaci:
Aki jest miłym i spokojnym chłopakiem, jego zaletą, a zarazem wadą jest to, że obdarza innych zbyt szybko zaufaniem. Podczas walki skoncentrowany, cichy i zawsze opanowany, naprawdę trudno go wyprowadzić z równowagi. Zawsze najpierw obmyśla strategię przed atakiem, początkowo nie atakuje swoim całym arsenałem ataków, a tylko używa swoich podstawowych umiejętności i robi uniki.


Cele:
1. Bronić innych.
2. Odnaleźć Haruki.
3. Dowiedzieć się kim jest wojownik, który stoi za zabiciem rodziców Akiego i wszystkich ze szkoły dla Benjinów.
4. Dowiedzieć się, jak Sakito znalazł się w jego podświadomości.


Historia:
Aki wraz z matką i ojcem mieszkali na wyspie Soraiti. Jego ojciec był Quincy, a matka była Benjinem. Benjini posługują się, tak samo jak Shinigami, swoim własnym Reriyoku(a nie jak Quincy, którzy posługują się również Reishi wchłoniętymi z otoczenia), zazwyczaj posiadają oni jeszcze jakąś dodatkową umiejętność jak panowanie nad żywiołem, czy psychokineza. Aki odkrył w wieku siedmiu lat swoje zdolności Quincy. Niestety niedługo po tym zdarzeniu w domu chłopca pojawili się wojownicy obdarzeni niesamowitą mroczną energią, którzy nie wiadomo dlaczego zaatakowali rodzinę. Rodzice chłopca bronili się dzielnie, udało im się nawet jednego pokonać, lecz drugi był o wiele silniejszy, sam Aki nie wiadomo jak i dlaczego przeżył. Nie wiadomo również, czemu nie pamięta większości walki, ostatnią rzeczą jaką pamięta, jest jego mama, która poświęciła się ratując go przed ostrzem wojownika.
Następnym wydarzeniem jakie pamięta jest pojawienie się w szkole dla Benjinów na wyspie Sakshin. obdarzono go tam sympatią i zaakceptowano jego moce Quincy, lecz nigdy nie dowiedział się, jak zginęli jego rodzice i jak się znalazł w szkole, gdy o to pytał, albo odpowiadali, że nie wiedzą, albo zmieniali temat. Benjini są zazwyczaj pokojowo nastawieni, a swoją moc wykorzystują do pomocy innym, więc w szkole nauczano głównie technik obronnych i leczniczych, techniki ofensywne były szkolone sporadycznie. Aki zaprzyjaźnił się ze swoją rówieśniczką, koleżanką z klasy o imieniu Haruki. Każdą wolną chwilę spędzali razem.
Siedem lat później, kiedy Aki miał już ponad czternaście lat, nastąpiła kolejna bitwa, która odmieniła jego życie, pojawił się ten sam wojownik co zabił jego rodziców, Aki od razu go rozpoznał, choć nie wiele pamięta z walki, która wydarzyła się już ponad siedem lat temu, to takiej osoby się nie zapomina. Jego energia była jeszcze mroczniejsza i posępna. Mistrzowie szkoły walczyli z nim z początku na takim samym poziomie, lecz okazało się, że tak naprawdę używał on tylko nieznacznej ilości swojej energii, gdy pokazał swoją prawdziwą moc to pod napływem tak silnej energii, wiele młodszych uczniów zginęło od samego stania w pobliżu wojownika, a sam Aki zemdlał. Następnym wydarzeniem jakie pamięta to stająca nad nim ze łzą spływającą po policzku Haruki, po tym jeszcze raz zemdlał. Gdy się obudził Haruki i wojownika już nie było, wszyscy uczniowie i nauczyciele szkoły leżeli martwi na ziemi. Nie był to miły widok. Aki godzinami się upewniał czy nie ma nigdzie dziewczyny i jakiejś żywej osoby, niestety ani dziewczyny, ani nikogo ocalałego nie znalazł.
Od tej pory Aki tułał się po wyspie nie mogąc zasnąć, gdyż zawsze nawiedzał go ten sam sen, koszmar o wojowniku, który zabił wszystkie najbliższe mu osoby. Chłopiec by ponownie szukać spokoju, opuścił wyspę Sakshin. Chodź oddalił się nieznacznie, bo tylko na jej sąsiednią wyspę, wyspę Guran, to wraz z opuszczeniem Sakshin sny przestały mieć miejsce. Podczas jednej z wędrówek, Akiego ugościł pewien starzec, miał około siedemdziesiąt lat. Człowiek ten był również Quincy i odkrył u Akiego potencjał. Chłopiec opowiedział mu swoją historię okazując mu tym, swoje zaufanie do niego. Od tego czasu Sakurin, bo tak nazywał się ów starzec, został mistrzem chłopca. Trenował z nim całe dnie, nie tylko techniki Quincy, ale również równowagę, szybkość i zręczność. Niestety Quincy tak samo, jak ludzie nie żyją wiecznie i nastąpił dzień, w którym i mistrz go opuścił. Ostatnie słowa Sakurina to: "Zawsze wierz w siebie i swoich przyjaciół, bo wiara i zaufanie to niezwyciężone moce." po czym się uśmiechnął i zmarł. Aki zakopał go pod dębem, pod którym zawsze trenowali. Nauki u starca trwały trzy lata, kilka dni po jego śmierci Aki skończył siedemnaście lat.


Techniki/Umiejętności:


»Techniki i umiejętności wykorzystujące Reriyoku użytkownika i Reishi zebrane z otoczenia
»Techniki i umiejętności wykorzystujące energię Hollowa
»Techniki i umiejętności wykorzystujące moc panowania nad wodą


Umiejętności:

Absorpcja i manipulacja Reiryoku
Quincy przede wszystkim pochłaniają energię duchową z atmosfery i łączą ją z własną energią duchową w postaci broni. Łatwiej jest im gromadzić tą energię w środowiskach o wyższym stężeniu cząsteczek duchowych, w miejscach takich jak Soul Society lub Hueco Mundo.


Aki Kimura Akiukpbf
Quincy Bow & Spirit Arrows
Wszyscy Quincy mają możliwość, by stworzyć niepowtarzalny duchowy łuk, a następnie generować duchowe strzały na łuku przy użyciu krzyża Quincy lub pentagramu. Luk i strzały są wykonane w całości z Reiryoku z okolicy użytkownika, tak długo, jak posiada wytrzymałość i kontroluje swoje Reiryoku.


Hirenkyaku
Jest techniką używaną przez Quincy do szybkiego poruszania się na średnim dystansie. Zasadniczo jest to odpowiednik Shunpo Shinigami, czy Sonído Arrancarów. Możliwe, że jest nawet szybsze od Shunpo, czy Sonído.


Tworzenie portali między lokacyjnych
Aki potrafi otworzyć portal do danej lokacji, pod warunkiem, że był już tam choć jeden raz, możliwe jest również otwarcie portalu pod wpływem wyczutej energii w danej lokacji, lecz nie ma pewności, że portal otworzy się tuż przy osobie/obiekcie wydzielającym energię czy też kilka set metrów dalej. Otwieranie portali nie pobiera energii. Jego limit to otworzenie dwóch porali naraz.


Umiejętność latania
Umiejętność poruszania się w powietrzu, nabyta poprzez geny Benjina.


Aki Kimura Akivizardukpbf
Hollow Bow & Dark Spirit Arrows
Aki przenosi energię Inner Hollowa na swój łuk, pozwala to na zwiększenie szybkości oraz siły ataku strzał wystrzeliwanych z łuku.
(wymagania: forma Vizard)


Aki Kimura Akiwaterpbf
Water Control
Chłopak posiada umiejętność kontrolowania wody.


Techniki:

Techniki ofensywne:
Pfeilregen - Użytkownik wyskakuje wysoko nad przeciwnika, po czym zbiera dużą ilość Reiryoku przy swoim łuku, a następnie wystrzeliwuje kilkaset strzał.
(wymagania: łuk Quincy)

Bakudantsuki - Użytkownik gromadzi energię w złożonych rękach, po czym wypuszcza energię duchową z dużą siłą.

Bala - Technika polegająca na utwardzeniu trochę Reiatsu używającego i wystrzelaniu jej następnie w formie potężnego pocisku ze swojej dłoni. Nie jest ona tak potężna jak Cero, za to pocisk porusza się 20 razy szybciej od Cero.
(wymagania: forma Vizard)


Water Fist -Pięść chłopaka otacza wirująca woda, która zwiększa siłę zadanego ciosu.
Water Jet - Użytkownik uwalnia strumień wody o dużym ciśnieniu ze swojej dłoni.
Whirlpool - Użytkownik wyciąga przed siebie rękę, która napełnia się wodą. Następnie uderza przeciwnika, wirująca woda otacza cel, po czym odrzuca go z wielką siłą i prędkością.

Techniki przedmiotów:
Heizen - Po rzuceniu dwóch ampułek w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym na wroga spada szary prostopadłościan.
Inkantacja: Czuj gniew walki i zaakceptuj ten święty kielich - Heizen!
(wymagania: dwie ampułki Gintō)

Gritz - Po rzuceniu ampułeki w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym wroga ogarnia szary "namiot" z wyrytym znakiem Krzyża Quincy, który unieruchamia go.
Inkantacja: Srebrny pręt uderza pięć palców kamiennego łóżka - Grotz!
(wymagania: jedna ampułka Gintō)

Wolke - Po rzuceniu dwóch ampułek w ziemię, tworzy się eksplozja.
Inkantacja: Plandekowy puchar na zachód - Wolke!
(wymagania: dwie ampułki Gintō)

Sprenger - Do użycia tej techniki jest potrzebne 5 Seele Schneiderów, aby utworzyć pieczęć w kształcie pięciokąta, która po aktywacji tworzy wybuch w zasięgu swojego pola. Jeśli osoba stoi w środku pieczęci, to zostaje ona unieruchomiona energią, emitującą z pięciu wbitych mieczy. Po wylaniu energii duchowej na jeden Seele Schneider, niebieska energia leci w stronę środka pieczęci z każdego miecza, po czym eksplozja zaczyna się od punktu środkowego, po czym rozszerza się, aż do swoich granic. Minusem techniki jest duża ilość czasu potrzebna do uformowania pięciokąta z Seele Schneiderów.
(wymagania: pięć Seele Schneiderów; jedna ampułka Gintō)


Techniki lecznicze:
Treatment - Polega na zgromadzeniu Reietsu w ręce/rękach, a następnie przyłożenie jej/ich do rany pacjenta. Początkowo są uleczane rany, a następnie użytkownik uzupełnia energię rannego.
Self-treatment - Samoleczenie, użytkownika spowija zielona aura a jego rany są uleczane.
Antipoison - Technika służąca do pozbycia się trucizny z ciała poszkodowanego. Użytkownik kładzie ręce na klatce piersiowej otrutego i używa swojej energii, by trucizna została wydalona przez organizm w formie energetycznej pary, sama trucizna zostaje unieszkodliwiona i w formie pary jest niegroźna dla otoczenia.

Techniki barier:
Barrier - Użytkownik wystawia ręce przed siebie, a następnie tworzy przed sobą, bądź przed inną osobą/obiektem barierę w kształcie trójkąta.
Cube of Protection - Użytkownik tworzy sześcian, który chroni osoby będące w środku.
Cubic Prison - Użytkownik tworzy sześcian w środku, którego więzi oponenta. Technika ta pobiera jednorazowo energię od użytkownika, nie musi on, cały czas podtrzymywać techniki. W zależności od tego, ile się włoży energii w stworzenie klatki, tak mocna ona będzie.

Techniki barier-lecznicze:
Cube of Treatment - Połączenie Treatment i Cube of Protection. Użytkownik tworzy sześcian, który chroni i zarazem leczy będące w środku osoby.

Techniki obezwładniające:
Inertia - Użytkownik tworzy sześć prętów, które lecą z każdej strony we wroga i związują go.
(Odpowiednik Bakudō#61: Rikujōkōrō)




Transformacje:

Aki Kimura Akivizardpbf
1. Vizard
Forma zyskana dzięki eksperymentom nad hollowfikacją. Maska, którą zakłada Aki jest specyficzna, gdyż odkrywa jedno oko.
Plusy:
+Szybkość znacząco wzrasta;
+Wzrasta również wytrzymałość, siła fizyczna, siła ataków energetycznych i odporność na nie;
Minusy:
-Maska jest łatwa do zniszczenia;
-Ograniczenie czasowe do dziesięciu minut;
-Możliwość przejęcia przez Inner Hollowa;

Istoty wewnętrzne:

Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca

Sakito
Opis postaci: Młodzieniec o skrzydłach anioła, jest małomówny i bardzo spokojny. Sam nie wie kim jest i jak się znalazł w podświadomości Akiego. Znajduje się w niej już od czasu pierwszego spotkania z tajemniczym, mrocznym wojownikiem.
Umożliwia przemiany w: ???
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: ???

Inner Hollow
Opis postaci: Nieobliczalne stworzenie, które znalazło się w podświadomości chłopaka za sprawą jego eksperymentów nad Hollowfikacją, by stać się silniejszym.
Umożliwia przemiany w: Vizard
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Opanowanie ciała chłopaka

Same
Opis postaci: Niebieskowłosa dziewczyna, zamieszkująca podświadomość Akiego od jego urodzenia, mimo to chłopak odkrył jej istnienie stosunkowo niedawno. Miła, spokojna a zarazem inteligentna istota. Posiada ona umiejętność panowania nad wodą.
Umożliwia przemiany w: ???
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Pomoc Akiemu

Przedmioty:

Aki Kimura Gintpbf
Gintō:
Jest to mały, srebrny pojemnik, który przechowuje energię duchową w postaci cieczy. Są używane przez Quincy i mają podobne działanie jak Kidō, stosowane przez Shinigami. Techniki są przywoływane przez inkantacje lub bez.
Ilość: Nieznana


Aki Kimura Seeleschneiderpbf
Seele Schneider:
Miecz używany przez Quincy. Nie zostały one stworzone wyłącznie do walki wręcz, ale również do absorbowania Reiatsu, co u Quincy jest podstawą i Seele Schneider jest do tego najlepszym narzędziem. Działa jak piła łańcuchowa rozluźniając cząsteczki duchowe co ułatwia ich wykradanie. Broń jest zbudowana z Reishi, który stale wokoło się obraca 3 000 000 razy na sekundę.
Ilość: Nieznana


Aki Kimura Toboekpbf
Tobołek Benjina
Woreczek, w którym Benjini przechowują swoje rzeczy, użytkownik może włożyć nieskończenie wiele rzeczy do tobołka, zaś ten nie zmieni ani masy, ani objętości.
Przedmioty znajdujące się w tobołku:

Rękojeść Zanpakutō - rękojeść miecza Shinigami, dawny prezent dla Sakurina od jego przyjaciela, Shinigami. Posiada dwie funkcje, pierwszą jest otwieranie bramy Senkaimon, by dostać się do Soul Society, a drugą odsyłanie dusz do Społeczeństwa Dusz. Ilość:1
Ilość: 1

Krzyż Quincy
Wykorzystywany przez Quincy do generowania łuku i strzał. Noszony na nadgarstku jako bransoletka.
Ilość: 1



Ostatnio zmieniony przez Aki dnia Sro Lis 07, 2012 2:01 pm, w całości zmieniany 11 razy

2Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Sob Paź 08, 2011 6:10 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Tworzenie portali między lokacyjnych
Pamiętaj że jest to portal; lokacja-lokacja; nie lokacja-lokacja w innym wymiarze. Przenosić się możesz w obrębie tego świata.

Akcept.

3Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Sob Paź 08, 2011 5:09 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Spis Treści:
1.Postać główna - Aki Kimura
2.Postać towarzysząca - Kazuo Takeda

Aki Kimura Kazuotpbf
Imię: Kazuo (wcześniej – Kazuhiki)
Nazwisko: Takeda
Wiek: 12 lat
Rasa: Człowiek
Zamieszkuje: ?


Opis postaci:
Często chodzi roześmiany, zazwyczaj ma dobry humor. Czasami bywa nieufny, ale gdy komuś już zaufa, to na pewno będzie to na sto procent. Zawsze jest szczery, gardzi kłamstwem, woli usłyszeć najboleśniejszą prawdę niż najpiękniejsze kłamstwo. Mimo swojego wieku, jest doświadczony życiowo. Nie cierpi walki między bliskimi.


Cele:
1. Chronić niewinnych.
2. Nigdy nie stać bezczynnie, gdy ktoś rani jego bliskich.
3. Stać się silniejszym.



Historia:
Chłopak narodził się w rodzinie szlacheckiej, z góry zostało narzucone, że gdy dorośnie, zostanie głową domu. Jego matka była kobietą silną, ale zarazem troskliwą, nigdy by nie pozwoliła, żeby Kazuhiki stała się krzywda. Dla małego była ona najmilszą osobą, jaką kiedykolwiek poznał, zawsze była skora do pomocy, nigdy nie odmawiała nikomu w potrzebie. Była elementem, który całkowicie nie pasował do oziębłej i łaknącej jak największej władzy układanki, jaką była ta rodzina. Niestety, gdy chłopiec miał pięć lat, zmarła. Jego ojciec był człowiekiem całkowicie różnym od matki. Był zawsze zimny, nie tolerował sprzeciwu. Gdy Kazuhiki miał rok, jego ojciec jako głowa rodziny zrozumiał, że jego przyszły następca powinien wyznaczać się wielką mocą, by móc bronić swoje stanowisko. Niedługo po tym, nastąpiła sytuacja, która przekroczyła najśmielsze oczekiwania władcy. Panował terror, dwuogoniasta bestia niszczyła wszystko, co stało jej na drodze. Doradcy jegomości poddali pomysł, by zapieczętować bestię w dziecku, nie dość, że zyskałby on niesamowitą moc, to do tego rodzina zyskałaby chwałę wśród ludu za poskromienie demona. Przeciwna temu matka nie miała nic do gadania, początkowo miała zamiar uciec razem z dzieckiem, niestety nie udało jej się, ona sama została zamknięta na czas wykonania akacji. W niedługim czasie plan się spełnił, choć nie do końca z takim rezultatem, jaki był zaplanowany – część wojowników zginęła, jeszcze większa część została śmiertelnie ranna. Cała akcja jednak przyniosła dwa skutki, na których najbardziej zależało rodzinie – jej pozycja znacząco wzrosła, a w małym Kazuhiki został zapieczętowany demon.
Po śmierci matki, chłopcu trudno było żyć, jedynie w służbie miał podporę i czułość. Wszyscy inni albo cały czas kazali mu wypełniać jakieś obowiązki, albo planowali już, jak się go pozbyć. Kazuhiki uczył się sztuk walki, kształcił się w panowaniu nad energią oraz edukował się.
Gdy skończył 11 lat, miał dość całej tej rodziny, wszystkich tych obowiązków, a najbardziej knowań, jak tylko położyć łapsko na władzy. Chłopak uciekł i zmienił imię z Kazuhiki na Kazuo. Przez długi czas podróżował i zacierał za sobą ślady, by nikt go nie znalazł.


Techniki/Umiejętności:


»Techniki i umiejętności wykorzystujące KI
»Techniki i umiejętności wykorzystujące energię Nibiego


Umiejętności:

Bukujutsu
Umiejętność latania.

Instant Transmission
Umiejętność pozwalająca przemieścić się do miejsca, gdzie znajduje się dana osoba, po wcześniejszym wyczuciu jej energii.

Techniki:

Techniki ofensywne:
KI Cannon – Podstawowy atak KI, użytkownik wystawia jedną rękę i tworzy średniej mocy falę energii.
Masenko – Użytkownik kładzie jedną dłoń na drugą i podnosi je na wysokość czoła, po skumulowaniu energii wystawia je przed siebie i wystrzeliwuje falę KI o dość dużej sile.
Kienzan – Użytkownik unosi rękę z otwartą dłonią wysoko nad głowę, po czym tworzy tarczę enegi, po rzuceniu tarcza przecina wszystko, co stanie jej na drodze.
Renzoku Energy Dan – Użytkownik niczym karabin wystrzeliwuje z wielką prędkością dużą ilość pocisków ze swoich rąk.
Bing Bang Attack – Użytkownik prostuje rękę i skupia energię KI w postaci wielkiego pocisku, po czym ją wystrzeliwuje.
Soul Attack – Użytkownik kumuluje energię w postaci małej kuli w dłoni, po czym uderza nią przeciwnika, mimo swojej wielkości technika jest jedną z potężniejszych.

Nezumi Kedama – Użytkownik ‘wypluwa’ mnóstwo pocisków ognia.
(wymagania: forma One-Tailed Form)
Nekozume – Użytkownik tworzy długie, ostre pazury z energii Nibiego, po czym zadaje cięcie.
(wymagania: forma One-Tailed Form)
Fire Beast’s Roar – Użytkownik najpierw wciąga powietrze, zbierając ogień w ustach, a następnie zionie nim, tworząc wielki snop ognia.
(wymagania: forma Two-Tailed Form)

Techniki defensywne i lecznicze:
Barrier – Użytkownik tworzy wokół siebie barierę.
Treatment – Użytkownik gromadzi energię w dłoniach/dłoni, a następnie je/ją przykłada do rany, która zaczyna się goić w szybkim tempie.


Transformacje:

Aki Kimura Kazuootfpbf
1. One-Tailed Form
Kazuo korzysta z energii zapieczętowanego w nim Nibiego, energia demona otacza chłopaka oraz wykształca się z niej jeden ogon.
Plusy:
+Szybkość oraz siła wzrasta;
+Chłopak słabiej odczuwa ból;
+Energia demona miesza się z KI chłopaka, przez co jego techniki stają się silniejsze;
Minusy:
-Chłopak staje się trochę bardziej agresywny;
-Bardzo małe prawdopodobieństwo przejęcia przez Nibiego;

Aki Kimura Kazuottfpbf
1. Two-Tailed Form
Chłopak wykorzystuje jeszcze większą ilość energii demona, pojawia się drugi ogon.
Plusy:
+Szybkość oraz siła znacząco wzrasta;
+Chłopak słabiej odczuwa ból;
+Energia demona miesza się z KI chłopaka, przez co jego techniki stają się silniejsze;
Minusy:
-Chłopak staje się bardziej agresywny i bezwzględny;
-Prawdopodobieństwo przejęcia kontroli przez Nibiego;


Istoty wewnętrzne:

Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca

Nibi
Opis postaci: Dwuogoniasta ognista bestia zapieczętowana w Kazuo, gdy był jeszcze małym dzieckiem. Zazwyczaj bywa nieufny wobec chłopaka, czasami bywa, że chce przejąć nad nim kontrolę, lecz w lepsze dni ze spokojem użycza mu swojej mocy.
Umożliwia przemiany w: One-Tailed Form, Two-Tailed Form
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: ???



Ostatnio zmieniony przez Aki dnia Sro Lis 07, 2012 2:01 pm, w całości zmieniany 1 raz

4Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Sob Paź 15, 2011 6:37 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Aktualizacja
Poprawiona estetyka karty.

5Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Sob Paź 29, 2011 1:13 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Aktualizacja:
-dodany Inner Hollow
-dodany rok życia // ahh... już półtora roku minęło, a mi się wydaje jakbym grał dopiero kilkanaście dni xd//
-dodana forma Vizard
-dodana umiejętność Hollow Bow & Dark Spirit Arrows

6Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Sob Gru 31, 2011 2:38 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Aktualizacja:
-dodane trzy nowe techniki(Doku no jōhatsu; Kyūbik0ku keimusho; Bala);
-zmienione obrazki;
-poprawione błędy, które zauważyłem;

7Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Czw Mar 29, 2012 4:59 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Aktualizacja:
-usunięty podział na techniki dla Quincy i techniki przy użyciu samego Reriyoku użytkownika;
-poprawa ogólnej estetyki;

8Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Pon Wrz 03, 2012 7:53 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Aktualizacja:
-dodane trzy techniki (Water Fist, Water Jet, Whirlpool) oraz jedna umiejętność (Water Control) //planowałem je dodać później, ale postanowiłem, że dodam już przy tej aktualizacji, by chwilę później nie robić następnej//;
-dodany byt wewnętrzny - Same;
-zmienione nazwy technik;

9Aki Kimura Empty Re: Aki Kimura Sro Lis 07, 2012 2:03 pm

Aki

Aki
Jounin
Jounin
Aktualizacja:
-dodana postać towarzysząca;
-dodany spis treści;

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Similar topics

-

» Kimura Force!

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.