Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Witam :) on Czw Maj 16, 2013 12:11 pm

Pomarancz

Namekian
Namekian
Siema, ja mam na imię Piotrek, sprite'ami, gifami etc zainteresowałem się jakiś czas temu. Jestem w trakcie tworzenia swojego sprite'a, postaram się nie długo wrzucić efekty do działu OSW :).
Powinienem chyba napisać coś o sobie, mam 20 lat na co dzień mieszkam na Śląsku w mieście zeszłorocznego vice-mistrza Polski, studiuję informatykę, w wolnym czasie poświęcam się swoim pasją i robię to co większość dzieciaków w moim wieku. :)
Pozdrawiam

@edit piłka, brak impulsu ;)

Ostatnio zmieniony przez Pomarancz dnia Czw Maj 16, 2013 1:15 pm, w całości zmieniany 1 raz

2 Re: Witam :) on Czw Maj 16, 2013 1:00 pm

Versil Perihelion

Site Admin
Site Admin
Wicemistrza Polski w czym.

Anyways, have fun.

Chwila, chwila, moment.
Chyba przez trzy lata jednak nasze forum nie było aż tak ciekawe.

3 Re: Witam :) on Czw Maj 16, 2013 1:30 pm

Jataman Online

Moderator
Moderator
Welcome ang have fun.
Powiem szczerze, że nie spodziewałem się kogoś nowego w porównywalnym wieku do naszego (mojego i kilku innych osób na forum). Ale to, rzecz jasna, b. dobrze.
Powodzenia w spritowaniu i obyś ostał się tu jak najdłużej.

/Wyjdzie na to, że będę zajmował się tworzeniem spritów po czterdziestce...

Będziesz mentorem dla przyszłych pokoleń. Takim Kame Senninem. Oprócz wieku potrzebowałbyś tylko brody i ciemnych okularów. Yoszu, btw, naprawdę ci się chce zmieniać też czcionkę?

hehe.
/Feli

/patrz: edycje Feliego.
Ja w sumie tylko zaznaczę tekst, zmienię czcionkę oraz kolor, a następnie wysyłam.
Kilka sekund roboty.

Lolz, spamicie mi w poście.

Nieprawda.

Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Czw Maj 16, 2013 8:20 pm, w całości zmieniany 1 raz

Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?

4 Re: Witam :) on Czw Maj 16, 2013 4:03 pm