Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 2 z 17]

26Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Kwi 05, 2010 8:14 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Mhroooook, ale daję 7/10, czegoś jakby brakuje do pełnej kox-o-watości.

No, oceńcie dopóki mam Specjalny Dyngusowy Avek xd



Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 21br5af

27Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Kwi 05, 2010 8:25 pm

Akagi Shigeru

Akagi Shigeru
Genin
Genin
Lawl, it's quite fitting considering that Viego's weakness is Water. D: Quite nice use of Meraiya too.

10/10

28Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Kwi 05, 2010 8:31 pm

Talian

Talian
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3
Nice, but white contours 's suck 8/10

29Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Wto Kwi 06, 2010 11:34 am

Pikachu

Pikachu
Sennin
Sennin
HAhaahha , kox ! xD
Last night... with your sister :P
10/10

30Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Wto Kwi 06, 2010 8:54 pm

Umi

Umi
Wizard
Wizard
9/10
za Pikachu.. xD

31Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Sro Kwi 07, 2010 11:40 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin

Nie kapuję który jestem, ale wolę być tym tańczącym idiotą niż tym kolesiem z kwadratowym ryjem ;/ Wstaw tam Feli i Sołtys albo Sezu i Sage! Mnie wykasuj!

5/10



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Pon Kwi 12, 2010 11:49 pm, w całości zmieniany 1 raz



Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Swfo1d Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Ateam11 Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Fteam10

Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Wkkeewowlarge

"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

32Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 08, 2010 1:07 pm

Halls

Halls
Logia User
Logia User
Nawet niezły avatar, fajnie to wygląda 8/10

33Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 08, 2010 1:35 pm

Zigur

Zigur
Third Child
Third Child
Paper Mario ;D Za brak tła dostaniesz jedynie 5+/10

34Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 08, 2010 1:48 pm

Talian

Talian
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3
Nie lubię Naruto, ale oprawa graficzna może być.
7/10

35Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 08, 2010 2:08 pm

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Ehmm, nawet ciekawe.. 5/10

36Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Wto Kwi 27, 2010 7:03 pm

Taylor

Taylor
Saiyan
Saiyan
Hmm... Bardzo oryginalny. 7,5/10

37Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Wto Kwi 27, 2010 7:19 pm

Sebek

Sebek
Zbanowany
Zbanowany
Hmm....Ale ma wyraz twarzy 6/10

38Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 1:07 pm

Hihori

Hihori
Zasłużony
Zasłużony
jakiś kozak z bleach w ujęciu.Hm nic specjalnego 3/10

39Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 1:42 pm

Coolt

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Jakiś kozak w formie opara w ujęciu. Hmm nic specjalnego 0/10.
Joke xd.


Kolor tła na awku jest bardzo miły dla oczu. Opar już trochę stary, ale nadal bardzo sławny. Napis jest ok. Takie 8/10.

40Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 1:44 pm

Wzol

Wzol
Paramecia User
Paramecia User
xD - nic dodać nic ująć

4/10 - bo nie ma tu niczego fajnego, oczywiście nie licząc :cookiemaster:

41Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 1:54 pm

Ketsu

Ketsu
Notowany
Notowany
Fajny, 7/10 ;d

42Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 5:53 pm

Taylor

Taylor
Saiyan
Saiyan
Jeśli to nie jest Hinata z Naruto to nie wiem kim jest ów osoba.
7/10 było by lepiej ale wygląda trochę przygnębiająco 😢

43Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 6:04 pm

Pikachu

Pikachu
Sennin
Sennin
omg-wtf.
Wyglada jak cośz dragon balla, ale dziwacznie ;p
Może być :awesomeface: 7/10

44Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 6:13 pm

Sebek

Sebek
Zbanowany
Zbanowany
Pikachu rządzi
10/10

45Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 9:10 pm

Akagi Shigeru

Akagi Shigeru
Genin
Genin
I never liked Zaraki, and the animation -might- get annoying after a time.
5/10

46Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 9:15 pm

Hihori

Hihori
Zasłużony
Zasłużony
Nothing special.Some guy turned his back to me 2/10

47Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Kwi 29, 2010 10:15 pm

Diwan

Diwan
Zbanowany
Zbanowany
Taki zwykły, ale miły dla oka ; p 4/10

48Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Kwi 30, 2010 11:58 am

Halls

Halls
Logia User
Logia User
Fajny ale złowieszczo to tak wygląda a ja zła nie lubię 6/10

49Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Kwi 30, 2010 1:33 pm

Ykmo

Ykmo
Sniper
Sniper
Mario fajny avatar :p Lubię tą gre xD

50Oceń avatar poprzednika oO - Page 2 Empty Re: Oceń avatar poprzednika oO on Czw Cze 03, 2010 8:40 pm

Dragneel

Dragneel
Second Child
Second Child
co on je? fajny 6/10

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 2 z 17]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.