Nie używaj w jednej produkcji spritów różnego pochodzenia. LSW, Jump Super/Ultimate Stars, DS... chyba widać trywialne różnice między każdym ze styli...
Gif jest dość płynny i to duży plus. Z tłem, drugi plus.
Przejście na Shikai - słabizna. Nawet w mandze wygląda to bardziej spektakularnie. Dymki z tekstem - są po japońsku. Myślisz, że ktokolwiek by je czytał? Nawet jeśli, nie rób ruchu w trakcie wyświetlania tekstu, albo nie zatrzymuj na cały czas wyświetlania jednej klatki ruchu. Jak robisz znikanie postaci i w tym samym czasie ktoś jedzie w powietrze aurą, to aura nie może się zatrzymywać. Albo zgraj jakoś zniknięcie i inny ruch w czasie, albo zmień czas wyświetlania klatki, żeby w sumie czas wyświetlania jednego kształtu aury sumował się do 0,12.
Przeskoki przy kręceniu Zangetsu nad głową.
Pojawienie się Bankai powinno być płynniejsze albo zgrane z efektami, które ukryją proces pojawiania się.
To samo się tyczy Tensa Zangetsu.
Zmniejszanie się razem z oddalaniem to dobry pomysł, ale żółta plama jest po prostu dziwaczna.
No i przez całego gifa przewija się nieumiejętność całkowitego usunięcia zielonego tła spod postaci. Tak, widać to.
Na razie nawet nie próbuj robić fabuły, dopóki wykonanie nie będzie opanowane. A błędy wystarczą, żeby oglądającego fabuła w zupełności nie obchodziła.
... i pisz po polsku.
/f
KP: 2