Na początek
Jak zrobić zmuż do tego używamy narzędzia rozsmarowywanie S z włączoną opcja drganie ( wartość ustawiamy w zależności od pędzla) i pozostało tylko rozsmarować nasz obiekt
Światło najłatwiej dodać je tak.
1. Nowa przezroczysta warstwa
2. Bazgrzemy na niej białym pędzlem tam gdzie chcemy światło
3. Stosujemy rozmycie Gaussa wartość zależna od wielkości obrazu i wielkości naszego światła ( czyli jak małe światło dajemy mniej. )
4. Warstwę ustawiamy na pokrywanie.
Dodawanie c4d i tekstur
c4d dajemy na trybie suma (można pobawić się kolorem poprzez barwienie i jasnością poprzez krzywe)
tekstury na trybie pokrywanie
Przy dodawaniu c4d i tekstur trzeba uważać żeby nie nachodziły za bardzo na postać no chyba, że taki efekt chcecie uzyskać
XCF V
Tekstur, c4d i rendera nie daje bo tut ma uczyć jak uzyskać taki efekt a nie kopiowanie go punkt w punkt.
Jeśli wyłapiecie jakiś błąd to piszcie to poprawię.
Jak zrobić zmuż do tego używamy narzędzia rozsmarowywanie S z włączoną opcja drganie ( wartość ustawiamy w zależności od pędzla) i pozostało tylko rozsmarować nasz obiekt
Światło najłatwiej dodać je tak.
1. Nowa przezroczysta warstwa
2. Bazgrzemy na niej białym pędzlem tam gdzie chcemy światło
3. Stosujemy rozmycie Gaussa wartość zależna od wielkości obrazu i wielkości naszego światła ( czyli jak małe światło dajemy mniej. )
4. Warstwę ustawiamy na pokrywanie.
Dodawanie c4d i tekstur
c4d dajemy na trybie suma (można pobawić się kolorem poprzez barwienie i jasnością poprzez krzywe)
tekstury na trybie pokrywanie
Przy dodawaniu c4d i tekstur trzeba uważać żeby nie nachodziły za bardzo na postać no chyba, że taki efekt chcecie uzyskać
XCF V
- Kod:
http://www.speedyshare.com/files/26454425/sygienka.xcf
Tekstur, c4d i rendera nie daje bo tut ma uczyć jak uzyskać taki efekt a nie kopiowanie go punkt w punkt.
Jeśli wyłapiecie jakiś błąd to piszcie to poprawię.
Ostatnio zmieniony przez Maly dnia Pon Sty 24, 2011 2:04 pm, w całości zmieniany 2 razy