Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Sameyaro Umagi Empty Sameyaro Umagi Sob Gru 18, 2010 8:29 am

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
Sprite:Sameyaro Umagi Sameyarov60main
Imię: Sameyaro
Nazwisko: Umagi
Wiek: 25
Rasa: Relathin

Statystyki - Sameyaro
Atak – 5
Obrona – 12
Energia – 10
Szybkość – 15
Inteligencja –13
Siła Fizyczna – 5

Cele:
-Chronić swoją rodzinę.
-Wytrenować swoje córki na potężne wojowniczki.
-Wytrenować Pako na najsilniejszego ptaka we wszystkich wymiarach.
-Zemścić się na ludziach którzy ukradli mu większość jego mocy i odzyskać je z powrotem.
-Powrócić do bycia Shinigami i osiągnąć BanKai
-Zostać kapitanem Gotei 13.


Opis postaci:
- Sameyaro - Małomówny, nieśmiały młodzieniec o brązowych włosach zaczesanych do tyłu z dwoma większymi kosmykami rozchodzącymi się bo bokach jego twarzy, jak również i oczach o podobnej barwie. Chłopak dość blady, rzadko widuje się u niego opaleniznę, zazwyczaj chodzący w czarnych bojówkach i do tego najczęściej brązowa bluza lub coś z długim rękawem.
Lubi: Kolory;brązowy,czarny,granatowy, żółty i biały. Zimno, ryż, herbatę, morze, rekiny, pingwiny
Nie lubi: Kolorów;czerwony, fioletowy, różowy. Gorąca, kaszy, kawy, JASKIŃ, ośmiornice, meduzy.

Historia:
*Sameyaro o swojej prawdziwej historii dowiedział się dopiero gdy miał 21 lat.
Spoiler:


Moce/Transformacjie/Formy

1.Sameyaro Umagi Sameyarov60primeval
Primeval- Jest to forma mocy Serath, która towarzyszy Sameyarowi od dziecka.
Wygląd:
Stadia:
Stadium 1: Włosy przybierają granatowy kolor a na klacie chłopaka otwiera się ciemnofioletowa szczelina z której wydostają się swego rodzaju 4 bandaże, które zawijają się wokół kończyn, pozostawiając na końcu kawałek luźno lewitującego materiału. Forma ta zawiera może używać jedynie 35% pełnego potencjału ostatecznej formy, lecz mimo to jest potężniejsza niż którakolwiek z mocy Sameya którą kiedykolwiek posiadał.
Stadium 2: Włosy wydłużają się za łopatki, a bandaże zakrywają szczelnie całe ciało pozostawiając jedynie włosy na wierzchu, a kawałek zakrywający oczy mimo że z zewnątrz wyglądają na zasłonięte to wewnątrz dla Sameyara nie stanowią różnicy, bo swobodnie przez nie widzi, lecz powstrzymują wszelkiego rodzaju techniki oparte na kontakcie wzrokowym.
Stadium 3: Jest to ostateczna forma tej mocy, jednakże Sameyaro jeszcze jej nie opanował.

Umiejętności automatyczne:
-"Prastare odzienie"- Są to bandaże, które towarzyszą tej formie, stanowią solidną "zbroję" - Podczas 1,2 i 3 stadium.
-"Jadeitowa skóra"- Pomimo posiadania tak wspaniałego pancerza jakim jest prastare odzienie, mimo swojej niezwykłej wytrzymałości, nie jest ono nie zniszczalne. Więc skóra Sameyara zostaje utwardzona i niesamowicie wytrzymała.- Podczas Wszystkich stadiów oraz w normalnej postaci.
-"Elementalista"- Swobodne władanie żywiołami takimi jak: wiatr, ziemia, błyskawica, lód i woda. - Podczas Wszystkich stadiów oraz w normalnej postaci.
-"Echo"- Zdolność podobna do telepatii.
Zużycie energii: Serth

Plusy:
+ Wysoki poziom energii, który wzrasta z każdym kolejnym stadium.
+ Fizyczne umiejętności również wzrastają.
+ Łatwo jest utrzymywać tą transformacje za wyjątkiem ostatniego stadium.
Minusy:
- 2 i 3 stadium ma taki efekt uboczny, że im dłużej korzysta z tego stadium tym dłużej jego ciało będzie miało "zakwasy" które redukują jego energię w znacznym stopniu. Czas zakwasów może trwać od minut do dni.

2.Sameyaro Umagi Sameyarov60akkuken
Demonblade - Forma ta jest o tyle specyficzna, że działa ona podczas używania artefaktu "dłoń demona", jest to rękawica nasycona demoniczną energią.

Stadium 1: Zaczyna się poprzez założenie rękawicy, po chwili skóra szarzeje a włosy przybierają popielato-fioletowy kolor. Ciało musi się przez jakiś czas dostroić do artefaktu, gdy to nastąpi fizyczne umiejętności Sameyara wzrastają(wytrzymałość , szybkość, siła itp.)

Stadium 2: Możliwe jest dopiero gdy dzierży się miecz w dłoni na której jest założona rękawica. Ta ponownie przez jakiś czas dostraja się, co trwa krócej niż poprzednie. Po dostrojeniu rękawica "połyka" rękojeść miecza pozostawiając jedynie ostrze jako przedłużenie ramienia. Dodatkowo spowija go fioletowa aura przez większość czasu, a jego umiejętności fizyczne znowu wzrastają oraz w tej formie może używać kilku technik energetycznych.

Stadium 3: Włosy się lekko wydłużają, ostrze zmienia kształt na obosieczny, a rękawica osłania ramię i kawałek klaty fioletową krystaliczno-organiczną sybstancją, dodatkowo obwija ramię pomarańczowym "korzeniem". Umiejętności fizyczne są monstrualnie wysokie w tej formie a jego energia wzrasta do bardzo wysokiego poziomu i ma w zanadrzu więcej technik.

Stadium 4: Jeszcze nieopanowane.

Umiejętności automatyczne:
-Rządza krwi - Umiejętność ta rozpoczyna się wraz ze zsynchronizowaniem z rękawicą. Polega na tym, iż im dłużej walczy tym efektywniej może się uzdrowić, nawet zregenerowac oderwaną kończynę, wlicząc w to organy. Każde skorzystanie z tej umiejętności zeruje poziom "rządzy" i łąduje sie od nowa.

Zużycie energii: Energia Artefaktu.

Plusy:
+ Im więcej zadał ran lub otrzymał tym staje sie silniejszy.
Minusy:
-Duma wojownika myślącego tylko o walce.
- Możliwość utraty kontroli podczas używania zbyt wiele razy techniki " Grand Torment".

3.Sameyaro Umagi Sameyarov60shiro
Brain Charger - Shiro - Sameyaro dowiedział się od Primevala, że moc Brain Chargera zaabsorbował kiedy jako niemowlę wrzucone przez portal, "przepływał" przez tunel międzywymiarowy.
Jest to forma podobna do posiadania 2 osobowości. "Shiro" I Samey mają oddzielne energie i style walki. Shiro posiada znacznie wyższe podstawowe umiejętności fizyczne oraz te same lecz silniejsze techniki co Sameyaro. Dodatkowo może używać 1 stadium Primevala i3 stadium formy Demonblade.

Stadium 1 - "Half Charger" - Shiro użycza swojej mocy Sameyowi, lecz tylko do połowy pozostawiając Sameya przy kontroli.

Stadium 2 - "Full Charger" -Shiro przejmuje kontrolę z pełnią swojej mocy.

Stadium 3 - "Over Charge" - Nie testowany.

Umiejętności automatyczne:
-Brak-

Zużycie energii: Energia Shira.

Plusy:
+ Podczas 2 stadium gdy dowodzenie przejmuje Shiro, Sameyaro może odpoczywać w świecie wewnętrznym.

Minusy:
-Podczas 2 stadium Sameyaro nie może powrócić do kontroli dopóki Shiro sam się nie zmieni, straci przytomnośc bądź będzie na skraju wyczerpania.


Techniki:

Używające demonicznej energii:

-Void Punch/Kick - Nasycenie stopy/dłoni energią dla wzmocnienia ataku.
-Vanishing Ray - Technika podobna do Cero Hollow'ów. Na czubku ostrza pojawia się czarna kula energii z której następnie wystrzeliwuje promień czarnej energii.
-Shadow Form - Zmieniając swoją fioletową aurę na czarną przypominającą dym, jest niewrażliwy na ataki fizyczne, jednak na ataki energetyczne już nie.
-Dark Bringer- Skupiając ciemną energię wokół ostrza, następnie uwolnienie jej przy wymachu, posyłając ją w formie łuku energii.
-Highway to Hell- Przecinając swoim mieczem podczas 3 stadium przestrzeń, otwiera bezpośrednie przejście do piekła, lecz działa to tylko w jedną stronę.
-Grand Torment- Potężniejsza wersja Dark Bringer'a.

Używające energii Serth:

-Energy Drain- Pobieranie energii może się odbywać z otoczenia bądź też może być wykradana od przeciwnika. Istnieje też możliwość zaabsorbowania energii w celu pozyskania nowych mocy.
-Elemental Corps- Ciało Sameyara może stać się jednym z żywiołów, np. wodą i być niewrażliwym na ataki fizyczne, lecz w takim przypadku wrażliwe na zamrożenie.


Wind Element

-Wind Memory- Poprzez skupienie "łączy się" z wiatrem. Technika działa jak Sense, tyle, że jej zaletą jest to, iż potrafi zlokalizować osoby nawet które ukrywają swoją energię. Technika nie działa jeżeli w pobliżu osoby szukanej nie ma wiatru.
-Air Slicer- Bardzo szybkie podmuchy sprężonego powietrza, zdolne przecinać skały.
-Wind Barrier- Wystawiając przed siebie ręce tworzy barierę wiatru wirującego wokół niego, rozmiar może być regulowany.
-Tornado Spear- Technika może być wykonana za pomocą dowolnej kończyny. Wystarczy zebrać wiatr np. wokół ręki, pozwolić mu się "rozpędzić" następnie wycelować i uwolnić krążący wiatr w postaci tornada o małej średnicy, lecącego w linii prostej, nieco przypominającego laser. Siła jest proporcjonalna do czasu kiedy się "rozpędza" im dłużej, tym jest silniejsze.
-Wind Hammer- Klaszcząc w dłonie na wysokości klatki piersiowej przywołuje nagły i potężny strumień wiatru o średnicy około 3 metrów w konkretnym miejscu , który wgniata przeciwników w ziemie tworząc przy tym mały krater
-Pile Tornado- Sameyaro gromadzi wiatr w dłoniach wprowadzając go w ruch obrotowy co przypomina małe tornado, następnie pozostawiając to małe "ala tornado" przed sobą, kopie w nie posyłając tym samym potężne poziome tornado.
-Infinity Atmosphere : Windless Colosseum- Sameyaro wprawia w ruch kołowy powietrze na dużą skalę tworząc tym samym ogromny huragan. Krążący wiatr stanowi swego rodzaju barierę uniemożliwiającą dostanie się do środka bądź wydostania się na zewnątrz. Ten etap techniki ma na celu zaabsorbowanie energii wytworzonej poprzez wirujące powietrze oraz wiatru z obszaru działania techniki i jeszcze z dalsza wiatr jest ściągany przez gigantyczny huragan. Gdy zostanie zgromadzona odpowiednia ilość energii i wiatru skupiają się w prawej ręce. Wraz z uderzeniem uwalnia całą tą energię z wiatrem, zadając potężny cios. - Wymagane 1 stadium Primevala.

Ground Element
-Stone Memory- Działa podobnie jak Wind Memory, tyle że w tym przypadku Sameyaro używając fal sejsmicznych tworzy sonar korzystający z podłoża na ogromną skale.
-Tremor - Sameyaro może wprawić w drżenie ciała stałe. Dzięki temu może owe ciało rozsypać bądź utwardzić. Efekt utwardzenia można cofnąć. Dzięki wprawieniu ciała w drżenie może nim także lewitować .
- Infinity Tremor- - Infinity Tremor- Ta technika jest lepsza wersją Tremor pod tym względem, że różnicą między IT a jego pierwowzorem jest fakt, iż dzięki większej sile drgań jest w stanie nadać tą samą „częstotliwość drgań” dwóm obiektom, sprawiając tym samym, że jeśli dostroi drgania obiektu do drgań, które wprowadził na dany teren jest w stanie połączyć obiekt z drugim obiektem. Na przykład: używając leżących wokół materiałów(nie ogranicza się jedynie do ciał nieożywionych), może je dostroić do swojego ciała tworząc Np. skórę z diamentu(efekt można cofnąć). Poza tym, ma większa moc i potrafi utwardzić nawet powietrze.

Lightning Element

-Killing Spark- Wyzwolenie błyskawic z dłoni które porażają cel.
-Double Thunder: Grand Lightning Ball - W obydwu dłoniach pojawiają się wyładowania elektryczne, które następnie tworzą 2 pioruny kuliste, które po połączeniu tworzą jedną, większą i silniejszą kulę.
-Double Thunder: Lightning Cannon - Początkowe wykonanie podobne do DT: GLB tyle że po złączeniu się wystrzeliwany jest strumień błyskawic.
-Lightning Dash- Technika pozwala na przemieszczanie się z niewiarygodną prędkością
-Thundering Javelin- Oszczep z pioruna, przy zderzeniu wywołuje sporą eksplozję z błyskawicami.
-Rumbling Cannon- Potężny strzał piorunem otoczony błyskawicami wykonywany oburącz.

Ice Element

-Cold Spirit- Umiejętność sprawiająca, że może zamrażać obiekty lub zamieniać je w lód. Może także tworzyć lodowe konstrukcje, przedmioty.
-Ice Illusion- Lodowa iluzja, dokładna kopia Sameyaro tyle, że zrobiona z lodu, służąca by zmylić przeciwnika.
-Frost Barrage- Z dłoni wystrzeliwują ostro zakończone wiązki lodu.
-Ice Pillar- Na wszelkiego rodzaju powierzchni powstaje świecący okrąg, moment po jego powstaniu w górę wystrzeliwuje lodowy filar zamrażając i więżąc to co było w środku okręgu.
-Frost Nova- Skulając swoje ciało i koncentrując się w celu zgromadzenia energii a następnie przy błyskawicznym wyprostowaniu się uwalnia falę uderzeniową o sporym zasięgu atakując przeciwników w zasięgu.
-Cold Age- Technika "zamrażająca" na konkretnym obszarze czas dla wszystkich poza Sameyaro, lecz maksymalnie na 5 sekund.
-Absolute Zero- Najpotężniejsza technika tego żywiołu, w zasięgu działania techniki wszystko jest przemienione w lód. Średnica obszaru wynosi 200m.

Water Element

-Aqua- Sameyaro jest w stanie wytworzyć dowolną ilość wody w krótkim czasie.
-Water Memory- Działa jak jego odpowiednik w Wind i Ground Element, tyle, że polega na wodzie.
-Atmosphere Reaper- Korzystając z wody w atmosferze, jest w stanie zaatakować przeciwnika bezpośrednio nie zbliżając się nawet do niego. Atak przypomina cięcie kosą.
-Sea Monster- Z okręgu wirującej wody, powstałego na dowolnej płaszczyźnie wyłania się wodna głowa rekina która jest pchana przez strumień wody. Gdy owa głowa połknie swój cel, błyskawicznie tworzy wokół niego wodną kulę, której temperatura i ciśnienie wzrastają równie szybko powodując niewielki wybuch pary.


Combined elements:

-Moon Drop Missile- Wokół ręki pojawiają się małe błyskawice i powietrze zaczyna wirować wokół niej. Następnie po wybraniu kierunku w którym ma polecieć atak, przed dłonią powstaje duże -przynajmniej na 3m średnicy- poziome tornado z wyładowaniami elektrycznymi otaczające promień energii w środku.
-Blizzard- Używając Ice i Wind Element Sameyaro jest w stanie posłać strumień niesamowicie zimnego wiatru, który zamraża obiekty przez które przeleci.
-Wind of Earth- Używając Ground i Wind Element Sameyaro tworzy burzę piaskową na dużym obszarze. Wiatr z początku wiejący ponad 500 metrów na sekundę z każdą chwilą przyśpiesza, pędzący piasek z czasem zaczyna "mielić" obiekty, a osobom małe lecz liczne rany, za wyjątkiem Sameyara, przez którego przelatują jak gdyby był duchem. Przebywanie wewnątrz Wind of Earth nie tylko rani, lecz spowalnia ruchy przeciwnika i ogranicza jego widoczność.
-Liquid Ice- Połączenie Water i Ice Element, lód staje się płynny a jego strumień krąży wokół Sameyara, zetknięcie z owym ciekłym lodem powoduje zamarznięcie.
-Liquid Ground- Połączenie Water i Ground Element, ziemia przybiera właściwości wody.

Umiejętności:
-Zmodyfikowana Garganta- Portal służący do przemieszczania się na dalekie dystanse bądź między wymiarami.
-Międzywymiarowy Schowek- Zamknięty niewielki wymiar pełniący rolę schowka. Sameyaro jest w stanie w dowolnej chwili "przywołać" ze schowka to co w nim jest
-Medytacja- Pozwalająca na dostanie się do świata wewnętrznego.
-Mistrz Broni- Mistrzowskie władanie brońmi.

Przedmioty:
Przy sobie:
Gogle - zrobione przez Hilyię na jego 25 Urodziny. Gogle te nie są zwykłe, wykonane z bardzo wytrzymałego materiału odpornego na temperatury i wysokie ciśnienie. W tasiemce ukryte są przyciski przełączające na różne funkcje.
Możliwości:
- Sprawdzanie siły przeciwnika. - Wbudowany blue scouter.
- Radar - który potrafi podać położenie wszystkich dodanych do bazy danych, znajdują się w niej wszyscy wojownicy z kontynentu Palan oraz kilku z Himoryon. Dodatkowo potrafi wykrywać położenie smoczych kul.
- Komunikator - Umożliwia połączenia z innymi urządzeniami komunikacyjnymi.
- Specjalne tryby widzenia - Noktowizor, Podczerwień itp.

2 Senzu Beans
Zapieczętowana dusza x1- znajduje się w niewielkiej, srebrnej kulce - * według Notsu, należy ją po prostu zmiażdżyć, ale tylko w chwili gdy nie ma już innej nadziei.

Zawartość Schowka:
Zwój z techniką x2; „Fire Ball” & „Super Ghost Kamikadze Attack (Sameya)
Torba z narzędziami (Hilyi)
Rękawica "Dłon Demona" (Sameya)
Pudła zabite gwoździami z napisem "Nie waż się tego tknąć" (Shira)
Stroje Kapitanów z Blizzard Warriors. (Sameya i Hilyi)
Półtora metrowy kij bambusowy najlepszej jakości, nazwany "Jonson" (Pako)



Ostatnio zmieniony przez Samey dnia Wto Kwi 16, 2013 6:15 pm, w całości zmieniany 22 razy

2Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Sob Gru 18, 2010 10:29 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Akceptuję i życzę miłej gry.

3Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Pią Gru 24, 2010 1:32 pm

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
Towarzysze Sameyara:


1. Pako - Przyjaciel(pingwin).

Sprite:Sameyaro Umagi Pako
Imię: Pako
Nazwisko:
Wiek: 7
Rasa: Zwierzę - Pingwin.

Statystyki - Pako

Atak – 15
Obrona – 10
Energia – 5
Szybkość – 15
Inteligencja –5
Siła Fizyczna – 10

Cele:
-Zostać najsilniejszym ptakiem na świecie.
-Żyć u boku swojego wybawiciela do końca swych dni.
-Chronić potomstwo swojego najlepszego przyjaciela.

Opis postaci:
Pingwin, który gada mową ludzi jest pracowity i energiczny. Bierze sobie do serca wytykanie o jego braku zdolności do pływania i wpada najczęściej wtedy w szał.
Lubi rodzinę Umagi, latać, majsterkować, kolor czerwony, zieloną herbatę, dorsza, Filmy wojenne, o sztukach walki i Sci-Fi. Nie lubi: swojego stada, koloru różowego, kawy, makreli, filmów romantycznych, innych ptaków.


Historia:
Spoiler:

Transformacje:

1.Brain Point- Z ciała się nic nie zmienia. Lecz wzmacnia swój umysł.

-Diagnosis- Przeskanowanie przeciwnika w celu znalezienia jego słabego punktu.

Plusy:
+ Możliwośc znalezienie słabego punktu przeciwnika.
Minusy:
- Nie zmienia się nic poza tym, że potrafi wykryć słaby punkt przeciwnika.

Zużycie energii: Brak


2.Guard Point- Zwiększa swój wzrost a jego pióra zostają wzmocnione tworząc solidny pancerz.

Reflect - Jego łuski potrafią odbić z powrotem w przeciwnika pojedynczy atak.

Plusy:
+ Niezwykła wytrzymałość i obrona.
+ Troche zyskuje na sile ataku dzięki twardym piórom.
Minusy:
- Staje się tylko wytrzymalszy.
- Traci na szybkości.

Zużycie energii: Brak


3.Beak Point - Nieznacznie rośnie jego ciało, a jego dziób wie wydłuża i staje sie twardszy. Ataki dziobem stają się silniejsze.

-Beak Drill - Wprawiając swój dziób w drżenie jest w stanie kruszyć skały.
-Beak Spear - Utwardzając swój dziób, skacze na wroga wyprostowany wyglądając jak włócznia.

Plusy:
+ Silniejszy dziób.
Minusy:

Zużycie energii: Brak


4.Wing Point - Zyskuje trochę na wzroście a jego skrzydła stają się dłuższe i silniejsze, umożliwiając mu nawet latanie.

-Steel Wing- Jego skrzydła stają sie twarde jak stal, potrafiące przeciąć głazy bez większego problemu.
-Gigaers Cross- Krzyżując skrzydła i robiąc nimi wymach posyła dwie skrzyżowane fale powietrza będące w stanie przeciąć stal.
-Razor Steel Wing- Używając Steel Wing atakuje z obrotu nadając większą siłę ataku.

Plusy:
+ Niezwylke silne skrzydła
+ Podobnie jak w Guard Point jego pióra są wzmocnione tyle, że tylko na skrzydłach.
Minusy:
- Traci nieco na zwinności.

Zużycie energii: Brak


5.Heavy Point- Znacząco rośnie jego wzrost jak i mięśnie, przybiera człowiekopodobne kształty.
-Pako Slap- Potężny plaskacz skrzydłem.
-Shull Crusher- Potężne klaśnięcie skrzydłami.
-High Five- Podnosząc skrzydło do góry i szybkie upuszczenie go w dół z impetem.

Plusy:
+ Duża wytrzymałość
+ Nieriarygodna siła.
Minusy:
- Traci na szybkości i zwinności

Zużycie energii: Brak


6. Fighting Point - Wysokością jest mniejszy o głowę przeciętnego człowieka. Jego ciało staje się szersze a skrzydła i nogi silniejsze . W tej formie zdolności walki wręcz Pako są nad wyraz silne, i pomimo jego niepozornego wyglądu jest bardzo szybki.

Plusy:
+ Duża szybkość
+ Duża siła rąk i nóg
+ Brak potrzeby na specjalne ataki, ponieważ forma sama w sobie daje na tyle siły by każdy cios był zbliżony siłą do specjalnego ataku.
Minusy:
- Brak specjalnych ataków.

Zużycie energii: Brak

7. Monster Point - Bardzo potężna transformacja, z wyglądu w dość dużym stopniu przypomina człowieka, tyle że jest wyższy. Jego aktualne skrzydła przekształcają się w ręce z ostrymi szponami a z pleców wyrastają skrzydła jak u normalnego ptaka. Górna część ciała nabiera opierzenia a jego dziób przekształca się na szczękopodobny. Jednakże Pako nie używa tej transformacji ponieważ nie ma nad nią kontroli.

Plusy:
+Wszystkie umiejętności fizyczne są na bardzo wysokim poziomie.
Minusy:
- Brak kontroli.

Zużycie energii: Brak


Umiejętności:
- Mowa zwierząt, potrafi rozmawiać ze zwierzętami.
- Znajomośc sztuk walki takich jak: Karate, Kung Fu, Jujitsu, Judo.
- Umiejętność walki bambusowym kijem.

Przedmioty:

Przy sobie:
Gogle - takie jak ma Sameyaro i Hilya.
Plecak- Z jednym ramieniem, w którym jest:
Lina - Pleciona ze stalowych żyłek, odziwo dość lekka.
Granaty - Różne rodzaje granatów produkcji Hilyi. Początkowo mają wielkość piłki do golfa po aktywowaniu zwiększają się do wielkości jabłka, po aktywacji zostaje 10 sekund do wybuchu. Rodzaje granatów:
- Elektromagnetyczny x2 - Wybuch powoduje uszkodzenie urządzeń elektrycznych w zasięgu.
-Dymny x4 - Jeden taki granat tworzy dość dymu by przykryć całe boisko do piłki nożnej.
-Hukowy x3 - Wraz z wybuchem uwalniany jest silny błysk - oślepiający na około 5 sekund- oraz huk - Na tyle głośny by ogłuszyć nawet nadczłowieka.
-"Normalny" x 5- Normalny tylko w rodzaju wybuchu jednak jego siła znacznie przewyższa zwykły granat.
Przecinak Laserowy - Służący do przecinania solidniejszych materiałów. Z wyglądu podobny do latarki, ze specjalnym uchwytem dla Pako.



2. Hilya Umagi(Terani)- Żona.

Sprite:Sameyaro Umagi Hilyav20
Imię: Hilya
Nazwisko: Umagi (Terani)
Wiek: 24
Rasa:Mag

Statystyki - Hilya

Atak – 7
Obrona – 10
Energia – 15
Szybkość –10
Inteligencja –13
Siła Fizyczna –5

Cele:
-Wychować córki.
-Zostać najlepszym medykiem magicznym.
-Mieć własne laboratorium w którym będzie mogła tworzyć przeróżne gadżety.



Opis postaci:

Młoda dziewczyna o śnieżnobiałych włosach i ciemnoniebieskich oczach. Mieszkanka kontynentu Himoryon. Najstarsza córka z klanu Terani. Nieodłączną częścią jej garderoby stanowią gogle.
Dziewczyna nieśmiała w kontaktach z świeżo poznanymi ludźmi. Lecz dumna swych korzeni, oddana rodzinie i pełna szacunku dla ojca.

Lubi: kolor; biały, srebrny, żółty, niebieski. Swoje gogle, lilie, czytać książki, gadżety, latać, mróz.
Nie lubi: kolorów; różowy, fioletowy. Swojego brata, gorąca, pływać.

Historia:
Spoiler:



Transformacje:

1. Elemental Overform- Forma dzięki której Hilya może stać się żywiołakiem jednego z żywiołów, które kontroluje(Wiatr, Ogień, Ziemia, Lód, Woda, Elektryczność)
Umiejętności automatyczne:
- Ciało żywiołu - Gdy używa formy np. wodnej, jej ciało staje sie wodą.
Zużycie Energii: Energia Magiczna.

Plusy:
+Może łatwo dopasować swój żywioł na potrzeby walki, ponwieaż przejścia między Formami nie zabiera dla niej zbyt wiele energii.
Minusy:
-Przyjmując formę danego żywiołu nie tylko przyjmuje jego zalety, ale także i słabości.

Techniki:

Własnej inwencji:

-Wind/Fire/Earth/Lightning/Ice/Water Control- Kontrola konkretnym żywiołem. Oraz możliwość wytrwarzania ich za pomoca energii.
-Wind/Fire/Earth/Holy/Lightning/Ice/Water Boost- Wykorzystując któryś z żywiołów wzmacnia ciało, zwiększając tym siłę uderzeń.
-Wind/Fire/Earth/Lightning/Ice/Water Elemental - Tworzenie żywiołaków.
-Healing Breeze- Kojący powiew wiatru łagodzi ból mniej poważnych ran.
-Ice Seam- Używane przy oderwanych kończynach. Jeśli utracona kończyna nadal istnieje wystarczy przyłożyć ją do miejsca w którym została odłączona od ciała i miejsce połączenia pokrywa lód, który umożliwia jeszcze przez pewien czas używać kończyny.
-Charger - Za pomocą elektryczności może odnowić w pewnym stopniu energię innej osoby.
-Flames of Life - Jej dłonie zaczynają płonąc kojącym płomieniem, który wraz z zetknięciu z raną leczy ją.
-Orb of Restoration -Bardzo silna technika lecząca, używana w krytycznych przypadkach. Kilka centymetrów nad ziemią unosi się kula wody, ranna osoba wrzucona do tej kuli zostaje podtrzymywana przy życiu i uzdrawia się jej ciało jak i energia, lecz na pierwszym miejscu stawiane jest uleczenie ciała. W kuli może zrosnąć się nawet oderwana kończyna pod warunkiem, że wcześniej została ona potraktowana Ice Seam.
-Holy Light- Emanując jasnym światłem z dłoni leczy rany lekkie jak i te głębsze, potrafi także odtworzyc organy.

-Underground Shockwave: Stone Needles - Fala uderzeniowa pod ziemią wywołuje drżenie ziemi, wraz z rozchodzącą się falą z ziemi wystrzeliwują ostre kamienie. Zranienie jednym z nich spowalnia trafionego.
-Burning Heavens: Hellfire Pillars - Wokół wyznaczonego terenu z ziemi wystrzeliwują jeden obok drugiego słupy ognia o dużej średnicy, sięgające aż po chmury. Po chwili ogrodzenie z ognistych filarów łączy się w mur ognia. Drugi etap to błyskawiczne zwężenie się ognia do środka tworząc wybuch i spalając wszystko wewnątrz. Nawet gdyby przeciwnik próbował uciec górą to czeka na niego po drodzę wysoce gorące powietrze które wraz z wysokością rośnie.
-Gravity Drop - Na wybranym terenie zwiększa lub zmniejsza się grawitacja.
-Ray of Judgement- Przeciwnik jest otoczony od stóp do głowy pięcioma pierścieniami światła, które uniemożliwiają użycie wszelkiego rodzaju technik do ucieczki. Następnie z nieba zlatuje promień bardzo jasnego wypalającego światła.


Nauczone od Sameyara:

-Wind Memory
-Air Slicer
-Wind Barrier
-Tornado Spear
-Wind Hammer
-Pile Tornado
-Stone Memory
-Tremor
-Liquid Ground
-Killing Spark
-Double Thunder: Lightning Cannon
-Lightning Dash
-Thundering Javelin
-Cold Spirit
-Frost Barrage
-Ice Pillar
-Frost Nova
-Cold Age
-Water Memory
-Atmosphere Reaper
-Wind of Earth
(Z udziałem Sameya)
-Zmodyfikowana Garganta
-Międzywymiarowy Schowek


Przedmioty:

Przy sobie:
-Gogle - Takie same jak te Sameyara, tyle , że materiał z którego jej są zbudowana jest nieco gorszy od tego z którego zrobione są gogle Sameyara.
-3 Fasolki Senzu - Dostała je od Sameyara.



3. Rika Umagi - Córka.

Sprite:Sameyaro Umagi Rikav
Imię: Rika
Nazwisko: Umagi
Wiek: 4
Rasa: Hybryda

Statystyki - Rika
Atak – 10
Obrona – 12
Energia – 10
Szybkość – 15
Inteligencja –8
Siła Fizyczna – 5

Cele:
-Być lepszą od pod każdym względem Sonii.
-Być najsilniejszą wojowniczką.

Opis postaci:
-Córka Sameyara i Hilyi , siostra bliźniaczka Sonii, jest energiczną i ruchliwą małą dziewczynką o krótszych śnieżnobiałych włosach niż siostra. Zazwyczaj jest pogodna i radosna, lecz łatwo się denerwuje gdy ktoś się z niej nabija nawet jeśli dla żartu. Bardzo ambitna, lecz niecierpliwa.

Lubi: Kolory; Biały, żółty i czerwony. A także gdy jest ciepło i zabawy na słońcu, przechwalać się i górować nad swoją siostrą.
Nie lubi: Kolorów; różowy, czarny i fioletowy.A także gdy jest zimno, nudzić się, przegrywać z siostrą oraz odwiedzać dziadka.


Transformacje:

Brak danych


Techniki:

-Kamehameha


Umiejętności:

-Brak danych.



4. Sonia Umagi - Córka.

Sprite:Sameyaro Umagi Soniaa
Imię: Sonia
Nazwisko: Umagi
Wiek: 4
Rasa:Hybryda

Statystyki - Sonia
Atak – 5
Obrona – 15
Energia –15
Szybkość – 7
Inteligencja –13
Siła Fizyczna – 5

Cele:
-Gdy podrośnie chciałaby odwiedzic Soul Society o którym często wspomina jej tata.

Opis postaci:

Córka Sameyara i Hilyi , siostra bliźniaczka Riki, jest spokojną i cichą dziewczynką o długich śnieżnobiałych włosach. Zazwyczaj jest pogodna z uśmiechem na twarzy, w przeciwieństwie do swojej siostry jest cierpliwa, lecz jest jeszcze cecha która ją łączy z siostrą, obydwie są równie ambitne w dążeniu do celu.

Lubi: Kolory; Biały, niebieski i zielony. A także gdy jest zimno, oglądać filmy z Pako.
Nie lubi: Kolorów; czarny, czerwony i fioletowy. A także gdy jest ciepło, byc myloną z jej siostrą, zachowania jej siostry względem niej.

Transformacje:

- Brak danych


Techniki:

- Brak danych.


Umiejętności:

-Brak danych.



Ostatnio zmieniony przez Samey dnia Pią Sty 11, 2013 10:33 pm, w całości zmieniany 2 razy

4Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Nie Gru 26, 2010 11:16 am

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
Aktualizacja karty.
26.12.2010

5Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Sob Sty 29, 2011 8:10 am

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
29.01.2011
Aktualizacja karty

6Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Czw Kwi 28, 2011 7:12 am

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
28.04.2011
Aktualizacja karty:
-Nowa forma Smoka
-Poprawiony wygląd postaci i jego form.

7Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Nie Maj 22, 2011 6:30 pm

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
22 maja 2011
Aktualizacja:
-Dodano kilka nowych technik.
-Dodano cele postaci.

8Sameyaro Umagi Empty Re: Sameyaro Umagi Nie Gru 16, 2012 1:05 pm

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
16 Grudnia 2012
Zaktualizowano kartę po time skipie.
Dodano towarzyszy.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.