Sprite:
Imię: Sameyaro
Nazwisko: Umagi
Wiek: 25
Rasa: Relathin
Statystyki - Sameyaro
Atak – 5
Obrona – 12
Energia – 10
Szybkość – 15
Inteligencja –13
Siła Fizyczna – 5
Cele:
-Chronić swoją rodzinę.
-Wytrenować swoje córki na potężne wojowniczki.
-Wytrenować Pako na najsilniejszego ptaka we wszystkich wymiarach.
-Zemścić się na ludziach którzy ukradli mu większość jego mocy i odzyskać je z powrotem.
-Powrócić do bycia Shinigami i osiągnąć BanKai
-Zostać kapitanem Gotei 13.
Opis postaci:
- Sameyaro - Małomówny, nieśmiały młodzieniec o brązowych włosach zaczesanych do tyłu z dwoma większymi kosmykami rozchodzącymi się bo bokach jego twarzy, jak również i oczach o podobnej barwie. Chłopak dość blady, rzadko widuje się u niego opaleniznę, zazwyczaj chodzący w czarnych bojówkach i do tego najczęściej brązowa bluza lub coś z długim rękawem.
Lubi: Kolory;brązowy,czarny,granatowy, żółty i biały. Zimno, ryż, herbatę, morze, rekiny, pingwiny
Nie lubi: Kolorów;czerwony, fioletowy, różowy. Gorąca, kaszy, kawy, JASKIŃ, ośmiornice, meduzy.
Historia:
*Sameyaro o swojej prawdziwej historii dowiedział się dopiero gdy miał 21 lat.
Moce/Transformacjie/Formy
1.
Primeval- Jest to forma mocy Serath, która towarzyszy Sameyarowi od dziecka.
Wygląd:
Stadia:
Stadium 1: Włosy przybierają granatowy kolor a na klacie chłopaka otwiera się ciemnofioletowa szczelina z której wydostają się swego rodzaju 4 bandaże, które zawijają się wokół kończyn, pozostawiając na końcu kawałek luźno lewitującego materiału. Forma ta zawiera może używać jedynie 35% pełnego potencjału ostatecznej formy, lecz mimo to jest potężniejsza niż którakolwiek z mocy Sameya którą kiedykolwiek posiadał.
Stadium 2: Włosy wydłużają się za łopatki, a bandaże zakrywają szczelnie całe ciało pozostawiając jedynie włosy na wierzchu, a kawałek zakrywający oczy mimo że z zewnątrz wyglądają na zasłonięte to wewnątrz dla Sameyara nie stanowią różnicy, bo swobodnie przez nie widzi, lecz powstrzymują wszelkiego rodzaju techniki oparte na kontakcie wzrokowym.
Stadium 3: Jest to ostateczna forma tej mocy, jednakże Sameyaro jeszcze jej nie opanował.
Umiejętności automatyczne:
-"Prastare odzienie"- Są to bandaże, które towarzyszą tej formie, stanowią solidną "zbroję" - Podczas 1,2 i 3 stadium.
-"Jadeitowa skóra"- Pomimo posiadania tak wspaniałego pancerza jakim jest prastare odzienie, mimo swojej niezwykłej wytrzymałości, nie jest ono nie zniszczalne. Więc skóra Sameyara zostaje utwardzona i niesamowicie wytrzymała.- Podczas Wszystkich stadiów oraz w normalnej postaci.
-"Elementalista"- Swobodne władanie żywiołami takimi jak: wiatr, ziemia, błyskawica, lód i woda. - Podczas Wszystkich stadiów oraz w normalnej postaci.
-"Echo"- Zdolność podobna do telepatii.
Zużycie energii: Serth
Plusy:
+ Wysoki poziom energii, który wzrasta z każdym kolejnym stadium.
+ Fizyczne umiejętności również wzrastają.
+ Łatwo jest utrzymywać tą transformacje za wyjątkiem ostatniego stadium.
Minusy:
- 2 i 3 stadium ma taki efekt uboczny, że im dłużej korzysta z tego stadium tym dłużej jego ciało będzie miało "zakwasy" które redukują jego energię w znacznym stopniu. Czas zakwasów może trwać od minut do dni.
2.
Demonblade - Forma ta jest o tyle specyficzna, że działa ona podczas używania artefaktu "dłoń demona", jest to rękawica nasycona demoniczną energią.
Stadium 1: Zaczyna się poprzez założenie rękawicy, po chwili skóra szarzeje a włosy przybierają popielato-fioletowy kolor. Ciało musi się przez jakiś czas dostroić do artefaktu, gdy to nastąpi fizyczne umiejętności Sameyara wzrastają(wytrzymałość , szybkość, siła itp.)
Stadium 2: Możliwe jest dopiero gdy dzierży się miecz w dłoni na której jest założona rękawica. Ta ponownie przez jakiś czas dostraja się, co trwa krócej niż poprzednie. Po dostrojeniu rękawica "połyka" rękojeść miecza pozostawiając jedynie ostrze jako przedłużenie ramienia. Dodatkowo spowija go fioletowa aura przez większość czasu, a jego umiejętności fizyczne znowu wzrastają oraz w tej formie może używać kilku technik energetycznych.
Stadium 3: Włosy się lekko wydłużają, ostrze zmienia kształt na obosieczny, a rękawica osłania ramię i kawałek klaty fioletową krystaliczno-organiczną sybstancją, dodatkowo obwija ramię pomarańczowym "korzeniem". Umiejętności fizyczne są monstrualnie wysokie w tej formie a jego energia wzrasta do bardzo wysokiego poziomu i ma w zanadrzu więcej technik.
Stadium 4: Jeszcze nieopanowane.
Umiejętności automatyczne:
-Rządza krwi - Umiejętność ta rozpoczyna się wraz ze zsynchronizowaniem z rękawicą. Polega na tym, iż im dłużej walczy tym efektywniej może się uzdrowić, nawet zregenerowac oderwaną kończynę, wlicząc w to organy. Każde skorzystanie z tej umiejętności zeruje poziom "rządzy" i łąduje sie od nowa.
Zużycie energii: Energia Artefaktu.
Plusy:
+ Im więcej zadał ran lub otrzymał tym staje sie silniejszy.
Minusy:
-Duma wojownika myślącego tylko o walce.
- Możliwość utraty kontroli podczas używania zbyt wiele razy techniki " Grand Torment".
3.
Brain Charger - Shiro - Sameyaro dowiedział się od Primevala, że moc Brain Chargera zaabsorbował kiedy jako niemowlę wrzucone przez portal, "przepływał" przez tunel międzywymiarowy.
Jest to forma podobna do posiadania 2 osobowości. "Shiro" I Samey mają oddzielne energie i style walki. Shiro posiada znacznie wyższe podstawowe umiejętności fizyczne oraz te same lecz silniejsze techniki co Sameyaro. Dodatkowo może używać 1 stadium Primevala i3 stadium formy Demonblade.
Stadium 1 - "Half Charger" - Shiro użycza swojej mocy Sameyowi, lecz tylko do połowy pozostawiając Sameya przy kontroli.
Stadium 2 - "Full Charger" -Shiro przejmuje kontrolę z pełnią swojej mocy.
Stadium 3 - "Over Charge" - Nie testowany.
Umiejętności automatyczne:
-Brak-
Zużycie energii: Energia Shira.
Plusy:
+ Podczas 2 stadium gdy dowodzenie przejmuje Shiro, Sameyaro może odpoczywać w świecie wewnętrznym.
Minusy:
-Podczas 2 stadium Sameyaro nie może powrócić do kontroli dopóki Shiro sam się nie zmieni, straci przytomnośc bądź będzie na skraju wyczerpania.
Techniki:
Używające demonicznej energii:
-Void Punch/Kick - Nasycenie stopy/dłoni energią dla wzmocnienia ataku.
-Vanishing Ray - Technika podobna do Cero Hollow'ów. Na czubku ostrza pojawia się czarna kula energii z której następnie wystrzeliwuje promień czarnej energii.
-Shadow Form - Zmieniając swoją fioletową aurę na czarną przypominającą dym, jest niewrażliwy na ataki fizyczne, jednak na ataki energetyczne już nie.
-Dark Bringer- Skupiając ciemną energię wokół ostrza, następnie uwolnienie jej przy wymachu, posyłając ją w formie łuku energii.
-Highway to Hell- Przecinając swoim mieczem podczas 3 stadium przestrzeń, otwiera bezpośrednie przejście do piekła, lecz działa to tylko w jedną stronę.
-Grand Torment- Potężniejsza wersja Dark Bringer'a.
Używające energii Serth:
-Energy Drain- Pobieranie energii może się odbywać z otoczenia bądź też może być wykradana od przeciwnika. Istnieje też możliwość zaabsorbowania energii w celu pozyskania nowych mocy.
-Elemental Corps- Ciało Sameyara może stać się jednym z żywiołów, np. wodą i być niewrażliwym na ataki fizyczne, lecz w takim przypadku wrażliwe na zamrożenie.
Wind Element
-Wind Memory- Poprzez skupienie "łączy się" z wiatrem. Technika działa jak Sense, tyle, że jej zaletą jest to, iż potrafi zlokalizować osoby nawet które ukrywają swoją energię. Technika nie działa jeżeli w pobliżu osoby szukanej nie ma wiatru.
-Air Slicer- Bardzo szybkie podmuchy sprężonego powietrza, zdolne przecinać skały.
-Wind Barrier- Wystawiając przed siebie ręce tworzy barierę wiatru wirującego wokół niego, rozmiar może być regulowany.
-Tornado Spear- Technika może być wykonana za pomocą dowolnej kończyny. Wystarczy zebrać wiatr np. wokół ręki, pozwolić mu się "rozpędzić" następnie wycelować i uwolnić krążący wiatr w postaci tornada o małej średnicy, lecącego w linii prostej, nieco przypominającego laser. Siła jest proporcjonalna do czasu kiedy się "rozpędza" im dłużej, tym jest silniejsze.
-Wind Hammer- Klaszcząc w dłonie na wysokości klatki piersiowej przywołuje nagły i potężny strumień wiatru o średnicy około 3 metrów w konkretnym miejscu , który wgniata przeciwników w ziemie tworząc przy tym mały krater
-Pile Tornado- Sameyaro gromadzi wiatr w dłoniach wprowadzając go w ruch obrotowy co przypomina małe tornado, następnie pozostawiając to małe "ala tornado" przed sobą, kopie w nie posyłając tym samym potężne poziome tornado.
-Infinity Atmosphere : Windless Colosseum- Sameyaro wprawia w ruch kołowy powietrze na dużą skalę tworząc tym samym ogromny huragan. Krążący wiatr stanowi swego rodzaju barierę uniemożliwiającą dostanie się do środka bądź wydostania się na zewnątrz. Ten etap techniki ma na celu zaabsorbowanie energii wytworzonej poprzez wirujące powietrze oraz wiatru z obszaru działania techniki i jeszcze z dalsza wiatr jest ściągany przez gigantyczny huragan. Gdy zostanie zgromadzona odpowiednia ilość energii i wiatru skupiają się w prawej ręce. Wraz z uderzeniem uwalnia całą tą energię z wiatrem, zadając potężny cios. - Wymagane 1 stadium Primevala.
Ground Element
-Stone Memory- Działa podobnie jak Wind Memory, tyle że w tym przypadku Sameyaro używając fal sejsmicznych tworzy sonar korzystający z podłoża na ogromną skale.
-Tremor - Sameyaro może wprawić w drżenie ciała stałe. Dzięki temu może owe ciało rozsypać bądź utwardzić. Efekt utwardzenia można cofnąć. Dzięki wprawieniu ciała w drżenie może nim także lewitować .
- Infinity Tremor- - Infinity Tremor- Ta technika jest lepsza wersją Tremor pod tym względem, że różnicą między IT a jego pierwowzorem jest fakt, iż dzięki większej sile drgań jest w stanie nadać tą samą „częstotliwość drgań” dwóm obiektom, sprawiając tym samym, że jeśli dostroi drgania obiektu do drgań, które wprowadził na dany teren jest w stanie połączyć obiekt z drugim obiektem. Na przykład: używając leżących wokół materiałów(nie ogranicza się jedynie do ciał nieożywionych), może je dostroić do swojego ciała tworząc Np. skórę z diamentu(efekt można cofnąć). Poza tym, ma większa moc i potrafi utwardzić nawet powietrze.
Lightning Element
-Killing Spark- Wyzwolenie błyskawic z dłoni które porażają cel.
-Double Thunder: Grand Lightning Ball - W obydwu dłoniach pojawiają się wyładowania elektryczne, które następnie tworzą 2 pioruny kuliste, które po połączeniu tworzą jedną, większą i silniejszą kulę.
-Double Thunder: Lightning Cannon - Początkowe wykonanie podobne do DT: GLB tyle że po złączeniu się wystrzeliwany jest strumień błyskawic.
-Lightning Dash- Technika pozwala na przemieszczanie się z niewiarygodną prędkością
-Thundering Javelin- Oszczep z pioruna, przy zderzeniu wywołuje sporą eksplozję z błyskawicami.
-Rumbling Cannon- Potężny strzał piorunem otoczony błyskawicami wykonywany oburącz.
Ice Element
-Cold Spirit- Umiejętność sprawiająca, że może zamrażać obiekty lub zamieniać je w lód. Może także tworzyć lodowe konstrukcje, przedmioty.
-Ice Illusion- Lodowa iluzja, dokładna kopia Sameyaro tyle, że zrobiona z lodu, służąca by zmylić przeciwnika.
-Frost Barrage- Z dłoni wystrzeliwują ostro zakończone wiązki lodu.
-Ice Pillar- Na wszelkiego rodzaju powierzchni powstaje świecący okrąg, moment po jego powstaniu w górę wystrzeliwuje lodowy filar zamrażając i więżąc to co było w środku okręgu.
-Frost Nova- Skulając swoje ciało i koncentrując się w celu zgromadzenia energii a następnie przy błyskawicznym wyprostowaniu się uwalnia falę uderzeniową o sporym zasięgu atakując przeciwników w zasięgu.
-Cold Age- Technika "zamrażająca" na konkretnym obszarze czas dla wszystkich poza Sameyaro, lecz maksymalnie na 5 sekund.
-Absolute Zero- Najpotężniejsza technika tego żywiołu, w zasięgu działania techniki wszystko jest przemienione w lód. Średnica obszaru wynosi 200m.
Water Element
-Aqua- Sameyaro jest w stanie wytworzyć dowolną ilość wody w krótkim czasie.
-Water Memory- Działa jak jego odpowiednik w Wind i Ground Element, tyle, że polega na wodzie.
-Atmosphere Reaper- Korzystając z wody w atmosferze, jest w stanie zaatakować przeciwnika bezpośrednio nie zbliżając się nawet do niego. Atak przypomina cięcie kosą.
-Sea Monster- Z okręgu wirującej wody, powstałego na dowolnej płaszczyźnie wyłania się wodna głowa rekina która jest pchana przez strumień wody. Gdy owa głowa połknie swój cel, błyskawicznie tworzy wokół niego wodną kulę, której temperatura i ciśnienie wzrastają równie szybko powodując niewielki wybuch pary.
Combined elements:
-Moon Drop Missile- Wokół ręki pojawiają się małe błyskawice i powietrze zaczyna wirować wokół niej. Następnie po wybraniu kierunku w którym ma polecieć atak, przed dłonią powstaje duże -przynajmniej na 3m średnicy- poziome tornado z wyładowaniami elektrycznymi otaczające promień energii w środku.
-Blizzard- Używając Ice i Wind Element Sameyaro jest w stanie posłać strumień niesamowicie zimnego wiatru, który zamraża obiekty przez które przeleci.
-Wind of Earth- Używając Ground i Wind Element Sameyaro tworzy burzę piaskową na dużym obszarze. Wiatr z początku wiejący ponad 500 metrów na sekundę z każdą chwilą przyśpiesza, pędzący piasek z czasem zaczyna "mielić" obiekty, a osobom małe lecz liczne rany, za wyjątkiem Sameyara, przez którego przelatują jak gdyby był duchem. Przebywanie wewnątrz Wind of Earth nie tylko rani, lecz spowalnia ruchy przeciwnika i ogranicza jego widoczność.
-Liquid Ice- Połączenie Water i Ice Element, lód staje się płynny a jego strumień krąży wokół Sameyara, zetknięcie z owym ciekłym lodem powoduje zamarznięcie.
-Liquid Ground- Połączenie Water i Ground Element, ziemia przybiera właściwości wody.
Umiejętności:
-Zmodyfikowana Garganta- Portal służący do przemieszczania się na dalekie dystanse bądź między wymiarami.
-Międzywymiarowy Schowek- Zamknięty niewielki wymiar pełniący rolę schowka. Sameyaro jest w stanie w dowolnej chwili "przywołać" ze schowka to co w nim jest
-Medytacja- Pozwalająca na dostanie się do świata wewnętrznego.
-Mistrz Broni- Mistrzowskie władanie brońmi.
Przedmioty:
Przy sobie:
Gogle - zrobione przez Hilyię na jego 25 Urodziny. Gogle te nie są zwykłe, wykonane z bardzo wytrzymałego materiału odpornego na temperatury i wysokie ciśnienie. W tasiemce ukryte są przyciski przełączające na różne funkcje.
Możliwości:
- Sprawdzanie siły przeciwnika. - Wbudowany blue scouter.
- Radar - który potrafi podać położenie wszystkich dodanych do bazy danych, znajdują się w niej wszyscy wojownicy z kontynentu Palan oraz kilku z Himoryon. Dodatkowo potrafi wykrywać położenie smoczych kul.
- Komunikator - Umożliwia połączenia z innymi urządzeniami komunikacyjnymi.
- Specjalne tryby widzenia - Noktowizor, Podczerwień itp.
2 Senzu Beans
Zapieczętowana dusza x1- znajduje się w niewielkiej, srebrnej kulce - * według Notsu, należy ją po prostu zmiażdżyć, ale tylko w chwili gdy nie ma już innej nadziei.
Zawartość Schowka:
Zwój z techniką x2; „Fire Ball” & „Super Ghost Kamikadze Attack (Sameya)
Torba z narzędziami (Hilyi)
Rękawica "Dłon Demona" (Sameya)
Pudła zabite gwoździami z napisem "Nie waż się tego tknąć" (Shira)
Stroje Kapitanów z Blizzard Warriors. (Sameya i Hilyi)
Półtora metrowy kij bambusowy najlepszej jakości, nazwany "Jonson" (Pako)
Imię: Sameyaro
Nazwisko: Umagi
Wiek: 25
Rasa: Relathin
Statystyki - Sameyaro
Atak – 5
Obrona – 12
Energia – 10
Szybkość – 15
Inteligencja –13
Siła Fizyczna – 5
Cele:
-Chronić swoją rodzinę.
-Wytrenować swoje córki na potężne wojowniczki.
-Wytrenować Pako na najsilniejszego ptaka we wszystkich wymiarach.
-Zemścić się na ludziach którzy ukradli mu większość jego mocy i odzyskać je z powrotem.
-Powrócić do bycia Shinigami i osiągnąć BanKai
-Zostać kapitanem Gotei 13.
Opis postaci:
- Sameyaro - Małomówny, nieśmiały młodzieniec o brązowych włosach zaczesanych do tyłu z dwoma większymi kosmykami rozchodzącymi się bo bokach jego twarzy, jak również i oczach o podobnej barwie. Chłopak dość blady, rzadko widuje się u niego opaleniznę, zazwyczaj chodzący w czarnych bojówkach i do tego najczęściej brązowa bluza lub coś z długim rękawem.
Lubi: Kolory;brązowy,czarny,granatowy, żółty i biały. Zimno, ryż, herbatę, morze, rekiny, pingwiny
Nie lubi: Kolorów;czerwony, fioletowy, różowy. Gorąca, kaszy, kawy, JASKIŃ, ośmiornice, meduzy.
Historia:
*Sameyaro o swojej prawdziwej historii dowiedział się dopiero gdy miał 21 lat.
- Spoiler:
- Urodzony w mieście umieszczonej między pasmami gór Hatsuuma, było to miasto prastarej rasy Relathin'ów, rasa żyła w zgodzie z naturą i generalne ich moce pochodziły od żywiołów, lecz nie ograniczała się tylko do nich. Każdy mieszkaniec miasta posiadał "moc" po swoich przodkach którzy byli potężnymi magami, elementalistami, mnichami a nawet nekromantami, lecz nie u każdego rozwijała się ta moc wystarczająco. W ich mieście panował sielankowy spokój, ludzie byli uprzejmi dla siebie nawzajem, i w całym mieście panowała harmonia. lecz przestrzegali pewnej świętej zasady "Nie wolno się związać z osobą spoza wioski." Zdarzało się naginanie tej zasady zwłaszcza gdy przybywali podróżnicy. Lecz starszyźnie to nie umykało i zaraz po narodzinach zabijano dziecko a robiono to dlatego, że wierzyli w starą przepowiednie która głosiła, że dziecko które posiada rodziców z dwóch innych wiosek, zostanie obdarzone niezwykłą mocą i przyczyni się do upadku ich rasy. Rodzice zaś zostawali skazani na wygnanie, dożywocie w więzieniu bądź czasem nawet zabijani oboje, zależało to od kaprysu króla. Sameyaro był właśnie takim dzieckiem, a miał na tyle szczęścia, że jego matką była córka króla więc udało jej się ocalić mu życie. Warunek był jednak taki, że dziecko zostanie wygnane i wyrzucone nie tylko z ich wioski, ale i też do innego wymiaru. Starszyzna, która służyła królowi odprawiła rytuał, podczas którego utworzyli portal między wymiarowy, w którym umieścili niemowlaka zawiniętego w koc.
Chłopak wylądowawszy w innym wymiarze, został znaleziony w lesie przez mężczyznę i jego pięcioletniego syna. Starszy mężczyzna, który go znalazł postanowił się nim zaopiekować, więc zabrał go ze sobą do świątyni w swojej wiosce, okazał się to być Koroji Umagi mistrz tamtejszej świątyni. Gdy tylko ukończył 4 lata, jego przybrany ojciec zaczął go trenować wraz z innymi uczniami ze świątyni, którym był między innymi syn samego mistrza. Każdy trening był mordęgą dla każdego poza małym Sameyem, dzięki jego korzeniom był nadzwyczaj wytrzymały nawet jak na dziecko, jednakże było coś czego Koroji się obawiał, młodzieniec miał dziwny zwyczaj przy osiąganiu swojego limitu zmieniać kolor włosów na biały a wraz z nimi osobowość, lecz trwało to okresowo. Nie wiele minęło gdy zrównał swój poziom umiejętności do swojego przyrodniego brata Takogi i od tamtej pory rywalizowali ze sobą na każdym kroku w raz z ich przyjacielem Haz'em który także był uczniem w świątyni. Dekady mijały a zdolności chłopaków rosły i rosły. Przechodząc na następny poziom gdzie uczyli się korzystać z mocy, Samey okazał się mieć najwyższy potencjał z całej trójki. Mistrz był pod wielkim zdziwieniem umiejętności dzieciaków. Pomimo, że byli jeszcze dzieciakami, byli na poziomie praktykującego tą sztukę od co najmniej 2 lat. Takoga i Haz byli trochę w tyle jeśli chodziło o posługiwanie się mocą, ale nie zamierzali się poddawać i ciężko we dwóch trenowali więcej niż inni by dorównać Sameyowi co im się po kilku miesiącach udało.
Kiedy Samey miał już 10 lat. W jego wioska została zaatakowana, nikt nie widział sprawcy poza Sameyem, był to wysoki czarny potwór z białą maską na twarzy, wydający zawodzący ryk. Potwór niszczył wioskę strzelając czerwonym promieniem z paszczy. Sameyaro próbował go powstrzymać, lecz daremnie, potwór był zbyt wielki dla niego. Pomimo swoich starań nie mógł nic zrobić i jedynie przyglądał się jak jego wioska zostaje zniszczona. Wściekłość opanowywała chłopaka aż w końcu wydobył się z niego gromadzący się gniew w postaci krzyku. Potwór usłyszał to i zwrócił swą uwagę na chłopca już nie w brązowych włosach a białych, biła od niego biała aura. Niebieskie oczy białowłosego wyglądały jakby samo ich spojrzenie miało zabić. Potwór zaczął iść w jego kierunku a chłopiec zrobił to samo tyle, że biegł i z rozpędu uderzył pięścią w potwora co spowodowało, że się cofnął o kilka kroków do tyłu. Wtedy monstrum otworzyło paszczę a w jej głębi zaczęło świecić czerwone światło, to samo które pojawiało się przed wystrzeleniem promienia. Zanim zdążył wystrzelić został przecięty w pół co chłopaka wprawiło w zdziwienie zmieszane. Pojawił się przed nim chłopak w czarnym kimonie i kataną w ręku.
Chłopak przedstawił się jako Rimaru Gense - Shinigami, biało włosy przez chwilę milczał, ale po chwili też się przedstawił jako Sameyaro Umagi. Po chwili zaczęli wymieniać się pytaniami i odpowiedziami,jednym z pytań białowłosego było "Jak zostać Shinigami", ten mu odpowiedział, że jest to możliwe między innymi przez przebicie klaty Zanpakuto. W ten chłopakowi przeszedł przez głowę szalony pomysł i poprosił młodego Shinigami o to by mu pokazał jego Zanpakuto. Trzymając katanę błyskawicznie przebił sobie nim klatę, zszokowany Shinigami złapał za rękojeść by szybko wyciągnąć miecz, ale Sameyaro trzymał za ostrze miecza i wtedy rozbłysło światło a białowłosy stał w stroju Shinigami z Zanpakuto w ręce.
Po tym zdarzeniu został zabrany do Soul Society gdzie miał zostać skazany za zbrodnie jaką była kradzież mocy Shinigami. Leczy los mu sprzyjał i Kapitan 12 dywizji wstawił się za nim chcąc go zabrać do swojego laboratorium i przeprowadzić eksperymenty, aczkolwiek chłopak miał specyficzne Reiatsu. Udało mu się przesunąć termin egzekucji chłopca. Ciekawski kapitan jednak niczego niezwykłego nie odkrył, poza zainteresowaniem młodego do nauki, jako iż był pożyteczny w laboratorium, kapitan postanowił zatrzymać go na dłużej tym samym fałszując wyniki badań i przedłużając egzekucję, lub podając jakieś inne wymówki.
3 lata później....
Sameyaro po kryjomu studiując u kapitana 12 dywizji najróżniejsze rzeczy dotyczące Shinigamich, Hollowów i Reiatsu, był na tyle wykwalifikowany by zostać piątym oficerem w dywizji, lecz nie było już mowy o dalszym przedłużaniu egzekucji, w tym tygodniu miał już zostać stracony. Więc postanowił opuścić Soul Society ze swoim wynalazkiem którego dokonał podczas trzech lat pracy w 12 dywizji "Między wymiarowa Garganta". Zanim opuścił baraki 12 dywizji dostał kartkę od kapitana na której była wpisana pewna lokacja, którą prawdopodobnie zaproponował bym tam się udał. Co też uczynił.
Po przejściu przez Gargantę swojego autorstwa znalazł się przed opuszczonym budynkiem, wszedł do środka gdzie czekała na niego grupa ludzi. Nie wiedział co robić, lecz tamci już wiedzieli po co tu jest. Vizardzi bo tak nazywała się grupa tych ludzi wyjaśnili mu, że podczas pozyskiwania swoich mocy nie tylko zabrał je od Shinigamiego, ale także zaabsorbował pozostałe po Hollowie cząsteczki reiatsu będące wokół, co sprawiło że posiadł moce Hollowa a oni mają pomóc mu je okiełznać. Nie tracąc czasu przeszli do "zmuszenia Hollowa do posłuszeństwa". O dziwo dla wszystkich, zajęło mu to mało czasu, zaledwie 47 minut. Gdy tylko skończyli, białowłosy skorzystał z nadarzającej mu się okazji i ulotnił się przez Gargantę.
Od tamtej pory cały czas podróżował po różnych wymiarach przez 4 lata, aż w końcu natrafił na ten w którym postanowił zatrzymać się na dłużej.
Moce/Transformacjie/Formy
1.
Primeval- Jest to forma mocy Serath, która towarzyszy Sameyarowi od dziecka.
Wygląd:
Stadia:
Stadium 1: Włosy przybierają granatowy kolor a na klacie chłopaka otwiera się ciemnofioletowa szczelina z której wydostają się swego rodzaju 4 bandaże, które zawijają się wokół kończyn, pozostawiając na końcu kawałek luźno lewitującego materiału. Forma ta zawiera może używać jedynie 35% pełnego potencjału ostatecznej formy, lecz mimo to jest potężniejsza niż którakolwiek z mocy Sameya którą kiedykolwiek posiadał.
Stadium 2: Włosy wydłużają się za łopatki, a bandaże zakrywają szczelnie całe ciało pozostawiając jedynie włosy na wierzchu, a kawałek zakrywający oczy mimo że z zewnątrz wyglądają na zasłonięte to wewnątrz dla Sameyara nie stanowią różnicy, bo swobodnie przez nie widzi, lecz powstrzymują wszelkiego rodzaju techniki oparte na kontakcie wzrokowym.
Stadium 3: Jest to ostateczna forma tej mocy, jednakże Sameyaro jeszcze jej nie opanował.
Umiejętności automatyczne:
-"Prastare odzienie"- Są to bandaże, które towarzyszą tej formie, stanowią solidną "zbroję" - Podczas 1,2 i 3 stadium.
-"Jadeitowa skóra"- Pomimo posiadania tak wspaniałego pancerza jakim jest prastare odzienie, mimo swojej niezwykłej wytrzymałości, nie jest ono nie zniszczalne. Więc skóra Sameyara zostaje utwardzona i niesamowicie wytrzymała.- Podczas Wszystkich stadiów oraz w normalnej postaci.
-"Elementalista"- Swobodne władanie żywiołami takimi jak: wiatr, ziemia, błyskawica, lód i woda. - Podczas Wszystkich stadiów oraz w normalnej postaci.
-"Echo"- Zdolność podobna do telepatii.
Zużycie energii: Serth
Plusy:
+ Wysoki poziom energii, który wzrasta z każdym kolejnym stadium.
+ Fizyczne umiejętności również wzrastają.
+ Łatwo jest utrzymywać tą transformacje za wyjątkiem ostatniego stadium.
Minusy:
- 2 i 3 stadium ma taki efekt uboczny, że im dłużej korzysta z tego stadium tym dłużej jego ciało będzie miało "zakwasy" które redukują jego energię w znacznym stopniu. Czas zakwasów może trwać od minut do dni.
2.
Demonblade - Forma ta jest o tyle specyficzna, że działa ona podczas używania artefaktu "dłoń demona", jest to rękawica nasycona demoniczną energią.
Stadium 1: Zaczyna się poprzez założenie rękawicy, po chwili skóra szarzeje a włosy przybierają popielato-fioletowy kolor. Ciało musi się przez jakiś czas dostroić do artefaktu, gdy to nastąpi fizyczne umiejętności Sameyara wzrastają(wytrzymałość , szybkość, siła itp.)
Stadium 2: Możliwe jest dopiero gdy dzierży się miecz w dłoni na której jest założona rękawica. Ta ponownie przez jakiś czas dostraja się, co trwa krócej niż poprzednie. Po dostrojeniu rękawica "połyka" rękojeść miecza pozostawiając jedynie ostrze jako przedłużenie ramienia. Dodatkowo spowija go fioletowa aura przez większość czasu, a jego umiejętności fizyczne znowu wzrastają oraz w tej formie może używać kilku technik energetycznych.
Stadium 3: Włosy się lekko wydłużają, ostrze zmienia kształt na obosieczny, a rękawica osłania ramię i kawałek klaty fioletową krystaliczno-organiczną sybstancją, dodatkowo obwija ramię pomarańczowym "korzeniem". Umiejętności fizyczne są monstrualnie wysokie w tej formie a jego energia wzrasta do bardzo wysokiego poziomu i ma w zanadrzu więcej technik.
Stadium 4: Jeszcze nieopanowane.
Umiejętności automatyczne:
-Rządza krwi - Umiejętność ta rozpoczyna się wraz ze zsynchronizowaniem z rękawicą. Polega na tym, iż im dłużej walczy tym efektywniej może się uzdrowić, nawet zregenerowac oderwaną kończynę, wlicząc w to organy. Każde skorzystanie z tej umiejętności zeruje poziom "rządzy" i łąduje sie od nowa.
Zużycie energii: Energia Artefaktu.
Plusy:
+ Im więcej zadał ran lub otrzymał tym staje sie silniejszy.
Minusy:
-Duma wojownika myślącego tylko o walce.
- Możliwość utraty kontroli podczas używania zbyt wiele razy techniki " Grand Torment".
3.
Brain Charger - Shiro - Sameyaro dowiedział się od Primevala, że moc Brain Chargera zaabsorbował kiedy jako niemowlę wrzucone przez portal, "przepływał" przez tunel międzywymiarowy.
Jest to forma podobna do posiadania 2 osobowości. "Shiro" I Samey mają oddzielne energie i style walki. Shiro posiada znacznie wyższe podstawowe umiejętności fizyczne oraz te same lecz silniejsze techniki co Sameyaro. Dodatkowo może używać 1 stadium Primevala i3 stadium formy Demonblade.
Stadium 1 - "Half Charger" - Shiro użycza swojej mocy Sameyowi, lecz tylko do połowy pozostawiając Sameya przy kontroli.
Stadium 2 - "Full Charger" -Shiro przejmuje kontrolę z pełnią swojej mocy.
Stadium 3 - "Over Charge" - Nie testowany.
Umiejętności automatyczne:
-Brak-
Zużycie energii: Energia Shira.
Plusy:
+ Podczas 2 stadium gdy dowodzenie przejmuje Shiro, Sameyaro może odpoczywać w świecie wewnętrznym.
Minusy:
-Podczas 2 stadium Sameyaro nie może powrócić do kontroli dopóki Shiro sam się nie zmieni, straci przytomnośc bądź będzie na skraju wyczerpania.
Techniki:
Używające demonicznej energii:
-Void Punch/Kick - Nasycenie stopy/dłoni energią dla wzmocnienia ataku.
-Vanishing Ray - Technika podobna do Cero Hollow'ów. Na czubku ostrza pojawia się czarna kula energii z której następnie wystrzeliwuje promień czarnej energii.
-Shadow Form - Zmieniając swoją fioletową aurę na czarną przypominającą dym, jest niewrażliwy na ataki fizyczne, jednak na ataki energetyczne już nie.
-Dark Bringer- Skupiając ciemną energię wokół ostrza, następnie uwolnienie jej przy wymachu, posyłając ją w formie łuku energii.
-Highway to Hell- Przecinając swoim mieczem podczas 3 stadium przestrzeń, otwiera bezpośrednie przejście do piekła, lecz działa to tylko w jedną stronę.
-Grand Torment- Potężniejsza wersja Dark Bringer'a.
Używające energii Serth:
-Energy Drain- Pobieranie energii może się odbywać z otoczenia bądź też może być wykradana od przeciwnika. Istnieje też możliwość zaabsorbowania energii w celu pozyskania nowych mocy.
-Elemental Corps- Ciało Sameyara może stać się jednym z żywiołów, np. wodą i być niewrażliwym na ataki fizyczne, lecz w takim przypadku wrażliwe na zamrożenie.
Wind Element
-Wind Memory- Poprzez skupienie "łączy się" z wiatrem. Technika działa jak Sense, tyle, że jej zaletą jest to, iż potrafi zlokalizować osoby nawet które ukrywają swoją energię. Technika nie działa jeżeli w pobliżu osoby szukanej nie ma wiatru.
-Air Slicer- Bardzo szybkie podmuchy sprężonego powietrza, zdolne przecinać skały.
-Wind Barrier- Wystawiając przed siebie ręce tworzy barierę wiatru wirującego wokół niego, rozmiar może być regulowany.
-Tornado Spear- Technika może być wykonana za pomocą dowolnej kończyny. Wystarczy zebrać wiatr np. wokół ręki, pozwolić mu się "rozpędzić" następnie wycelować i uwolnić krążący wiatr w postaci tornada o małej średnicy, lecącego w linii prostej, nieco przypominającego laser. Siła jest proporcjonalna do czasu kiedy się "rozpędza" im dłużej, tym jest silniejsze.
-Wind Hammer- Klaszcząc w dłonie na wysokości klatki piersiowej przywołuje nagły i potężny strumień wiatru o średnicy około 3 metrów w konkretnym miejscu , który wgniata przeciwników w ziemie tworząc przy tym mały krater
-Pile Tornado- Sameyaro gromadzi wiatr w dłoniach wprowadzając go w ruch obrotowy co przypomina małe tornado, następnie pozostawiając to małe "ala tornado" przed sobą, kopie w nie posyłając tym samym potężne poziome tornado.
-Infinity Atmosphere : Windless Colosseum- Sameyaro wprawia w ruch kołowy powietrze na dużą skalę tworząc tym samym ogromny huragan. Krążący wiatr stanowi swego rodzaju barierę uniemożliwiającą dostanie się do środka bądź wydostania się na zewnątrz. Ten etap techniki ma na celu zaabsorbowanie energii wytworzonej poprzez wirujące powietrze oraz wiatru z obszaru działania techniki i jeszcze z dalsza wiatr jest ściągany przez gigantyczny huragan. Gdy zostanie zgromadzona odpowiednia ilość energii i wiatru skupiają się w prawej ręce. Wraz z uderzeniem uwalnia całą tą energię z wiatrem, zadając potężny cios. - Wymagane 1 stadium Primevala.
Ground Element
-Stone Memory- Działa podobnie jak Wind Memory, tyle że w tym przypadku Sameyaro używając fal sejsmicznych tworzy sonar korzystający z podłoża na ogromną skale.
-Tremor - Sameyaro może wprawić w drżenie ciała stałe. Dzięki temu może owe ciało rozsypać bądź utwardzić. Efekt utwardzenia można cofnąć. Dzięki wprawieniu ciała w drżenie może nim także lewitować .
- Infinity Tremor- - Infinity Tremor- Ta technika jest lepsza wersją Tremor pod tym względem, że różnicą między IT a jego pierwowzorem jest fakt, iż dzięki większej sile drgań jest w stanie nadać tą samą „częstotliwość drgań” dwóm obiektom, sprawiając tym samym, że jeśli dostroi drgania obiektu do drgań, które wprowadził na dany teren jest w stanie połączyć obiekt z drugim obiektem. Na przykład: używając leżących wokół materiałów(nie ogranicza się jedynie do ciał nieożywionych), może je dostroić do swojego ciała tworząc Np. skórę z diamentu(efekt można cofnąć). Poza tym, ma większa moc i potrafi utwardzić nawet powietrze.
Lightning Element
-Killing Spark- Wyzwolenie błyskawic z dłoni które porażają cel.
-Double Thunder: Grand Lightning Ball - W obydwu dłoniach pojawiają się wyładowania elektryczne, które następnie tworzą 2 pioruny kuliste, które po połączeniu tworzą jedną, większą i silniejszą kulę.
-Double Thunder: Lightning Cannon - Początkowe wykonanie podobne do DT: GLB tyle że po złączeniu się wystrzeliwany jest strumień błyskawic.
-Lightning Dash- Technika pozwala na przemieszczanie się z niewiarygodną prędkością
-Thundering Javelin- Oszczep z pioruna, przy zderzeniu wywołuje sporą eksplozję z błyskawicami.
-Rumbling Cannon- Potężny strzał piorunem otoczony błyskawicami wykonywany oburącz.
Ice Element
-Cold Spirit- Umiejętność sprawiająca, że może zamrażać obiekty lub zamieniać je w lód. Może także tworzyć lodowe konstrukcje, przedmioty.
-Ice Illusion- Lodowa iluzja, dokładna kopia Sameyaro tyle, że zrobiona z lodu, służąca by zmylić przeciwnika.
-Frost Barrage- Z dłoni wystrzeliwują ostro zakończone wiązki lodu.
-Ice Pillar- Na wszelkiego rodzaju powierzchni powstaje świecący okrąg, moment po jego powstaniu w górę wystrzeliwuje lodowy filar zamrażając i więżąc to co było w środku okręgu.
-Frost Nova- Skulając swoje ciało i koncentrując się w celu zgromadzenia energii a następnie przy błyskawicznym wyprostowaniu się uwalnia falę uderzeniową o sporym zasięgu atakując przeciwników w zasięgu.
-Cold Age- Technika "zamrażająca" na konkretnym obszarze czas dla wszystkich poza Sameyaro, lecz maksymalnie na 5 sekund.
-Absolute Zero- Najpotężniejsza technika tego żywiołu, w zasięgu działania techniki wszystko jest przemienione w lód. Średnica obszaru wynosi 200m.
Water Element
-Aqua- Sameyaro jest w stanie wytworzyć dowolną ilość wody w krótkim czasie.
-Water Memory- Działa jak jego odpowiednik w Wind i Ground Element, tyle, że polega na wodzie.
-Atmosphere Reaper- Korzystając z wody w atmosferze, jest w stanie zaatakować przeciwnika bezpośrednio nie zbliżając się nawet do niego. Atak przypomina cięcie kosą.
-Sea Monster- Z okręgu wirującej wody, powstałego na dowolnej płaszczyźnie wyłania się wodna głowa rekina która jest pchana przez strumień wody. Gdy owa głowa połknie swój cel, błyskawicznie tworzy wokół niego wodną kulę, której temperatura i ciśnienie wzrastają równie szybko powodując niewielki wybuch pary.
Combined elements:
-Moon Drop Missile- Wokół ręki pojawiają się małe błyskawice i powietrze zaczyna wirować wokół niej. Następnie po wybraniu kierunku w którym ma polecieć atak, przed dłonią powstaje duże -przynajmniej na 3m średnicy- poziome tornado z wyładowaniami elektrycznymi otaczające promień energii w środku.
-Blizzard- Używając Ice i Wind Element Sameyaro jest w stanie posłać strumień niesamowicie zimnego wiatru, który zamraża obiekty przez które przeleci.
-Wind of Earth- Używając Ground i Wind Element Sameyaro tworzy burzę piaskową na dużym obszarze. Wiatr z początku wiejący ponad 500 metrów na sekundę z każdą chwilą przyśpiesza, pędzący piasek z czasem zaczyna "mielić" obiekty, a osobom małe lecz liczne rany, za wyjątkiem Sameyara, przez którego przelatują jak gdyby był duchem. Przebywanie wewnątrz Wind of Earth nie tylko rani, lecz spowalnia ruchy przeciwnika i ogranicza jego widoczność.
-Liquid Ice- Połączenie Water i Ice Element, lód staje się płynny a jego strumień krąży wokół Sameyara, zetknięcie z owym ciekłym lodem powoduje zamarznięcie.
-Liquid Ground- Połączenie Water i Ground Element, ziemia przybiera właściwości wody.
Umiejętności:
-Zmodyfikowana Garganta- Portal służący do przemieszczania się na dalekie dystanse bądź między wymiarami.
-Międzywymiarowy Schowek- Zamknięty niewielki wymiar pełniący rolę schowka. Sameyaro jest w stanie w dowolnej chwili "przywołać" ze schowka to co w nim jest
-Medytacja- Pozwalająca na dostanie się do świata wewnętrznego.
-Mistrz Broni- Mistrzowskie władanie brońmi.
Przedmioty:
Przy sobie:
Gogle - zrobione przez Hilyię na jego 25 Urodziny. Gogle te nie są zwykłe, wykonane z bardzo wytrzymałego materiału odpornego na temperatury i wysokie ciśnienie. W tasiemce ukryte są przyciski przełączające na różne funkcje.
Możliwości:
- Sprawdzanie siły przeciwnika. - Wbudowany blue scouter.
- Radar - który potrafi podać położenie wszystkich dodanych do bazy danych, znajdują się w niej wszyscy wojownicy z kontynentu Palan oraz kilku z Himoryon. Dodatkowo potrafi wykrywać położenie smoczych kul.
- Komunikator - Umożliwia połączenia z innymi urządzeniami komunikacyjnymi.
- Specjalne tryby widzenia - Noktowizor, Podczerwień itp.
2 Senzu Beans
Zapieczętowana dusza x1- znajduje się w niewielkiej, srebrnej kulce - * według Notsu, należy ją po prostu zmiażdżyć, ale tylko w chwili gdy nie ma już innej nadziei.
Zawartość Schowka:
Zwój z techniką x2; „Fire Ball” & „Super Ghost Kamikadze Attack (Sameya)
Torba z narzędziami (Hilyi)
Rękawica "Dłon Demona" (Sameya)
Pudła zabite gwoździami z napisem "Nie waż się tego tknąć" (Shira)
Stroje Kapitanów z Blizzard Warriors. (Sameya i Hilyi)
Półtora metrowy kij bambusowy najlepszej jakości, nazwany "Jonson" (Pako)
Ostatnio zmieniony przez Samey dnia Wto Kwi 16, 2013 6:15 pm, w całości zmieniany 22 razy