Imię: Sameyaro
Nazwisko: Umagi
Wiek: 25
Rasa: Relathin
Pochodzenie: Inny wymiar - Miasto Hatsuuma
PL: 80 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 100
Obrona: 100
Energia: 150
Szybkość: 140
Inteligencja: 85
Siła fizyczna: 85
Koncentracja: 140
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Generalnie radosny młodzieniec, lecz nieśmiały przy zawieraniu nowych znajomości. Swój czas najchętniej spędza w otoczeniu rodziny lub na poszukiwaniu przygód - z jakiegoś powodu pała wysoką nienawiścią wobec jaskiń.
Cele:
- Odnaleźć wymiar z którego pochodzi.
- Stawać się silniejszym.
Historia:
Transformacje/Formy:
Primeval - Jest to forma mocy, która towarzyszy Sameyarowi od dziecka. Charakterystyczną cechą tej mocy są bandażopodobne wstęgi, które oplatają ciało w pewnym stopniu - zależnie od formy - zapewniające ochronę części ciała którą oplatają.
Stadium 1: Włosy przybierają granatowy kolor a na klacie otwiera się szczelina z której wydostają się 4 bandażopodobne wstęgi, które zawijają się wokół kończyn, pozostawiając na końcu kawałek luźnego materiału. Samey może swobodnie kontrolować owe wstęgi, które mogą wydłużać się w nieskończoność.
Stadium 2: Włosy wydłużają się za łopatki, a bandaże zakrywają szczelnie całe ciało pozostawiając jedynie włosy na wierzchu, a kawałek zakrywający oczy mimo że z zewnątrz wyglądają na zasłonięte to wewnątrz dla Sameyara nie stanowią różnicy, bo swobodnie przez nie widzi, lecz powstrzymują wszelkiego rodzaju techniki oparte na kontakcie wzrokowym.
Stadium 3: ???
Demonblade - Forma ta jest o tyle specyficzna, że działa ona podczas używania artefaktu "dłoń demona".
Stadium 1: Zaczyna się poprzez założenie rękawicy, po chwili skóra szarzeje a włosy przybierają popielato-fioletowy kolor. Ciało musi się przez jakiś czas dostroić do artefaktu, gdy to nastąpi fizyczne umiejętności Sameyara wzrastają(wytrzymałość , szybkość, siła itp.)
Stadium 2: Możliwe jest dopiero gdy dzierży się miecz w dłoni na której jest założona rękawica. Ta ponownie przez jakiś czas dostraja się, co trwa krócej niż poprzednie. Po dostrojeniu rękawica "połyka" rękojeść miecza pozostawiając jedynie ostrze jako przedłużenie ramienia. Dodatkowo spowija go fioletowa aura przez większość czasu, a jego umiejętności fizyczne znowu wzrastają oraz w tej formie może używać kilku technik energetycznych.
Stadium 3: Włosy się lekko wydłużają, ostrze zmienia kształt na obosieczny, a rękawica osłania ramię i kawałek klaty fioletową krystaliczno-organiczną substancją, dodatkowo obwija ramię pomarańczowym "korzeniem". Umiejętności fizyczne są monstrualnie wysokie w tej formie a jego energia wzrasta do bardzo wysokiego poziomu i ma w zanadrzu więcej technik.
Stadium 4: ???
Brain Charger - Shiro - Sameyaro dowiedział się od Primevala, że moc Brain Chargera zaabsorbował kiedy jako niemowlę wrzucone przez portal, "przepływał" przez tunel między wymiarowy.
Jest to forma podobna do posiadania 2 osobowości. "Shiro" I Samey mają oddzielne energie i style walki. Shiro posiada znacznie wyższe podstawowe umiejętności fizyczne oraz te same lecz silniejsze techniki co Sameyaro. Może używać tych samych form co Samey.
"Half Charger" - Shiro użycza swojej mocy Sameyowi, lecz tylko do połowy pozostawiając Sameya przy kontroli.
"Full Charger" -Shiro przejmuje kontrolę z pełnią swojej mocy.
"Over Charge" - ???
*Podczas drugiego stadium Sameyaro nie może powrócić do kontroli dopóki Shiro sam się nie zmieni, straci przytomność bądź będzie wystarczająco osłabiony by Samey mógł siłą przejąć kontrolę.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
- Energy Restoration- Pobieranie energii może się odbywać z otoczenia bądź też może być wykradana od przeciwnika.
- Elemental Aspects - Ciało Sameyara może stać się jednym z żywiołów (np. wodą i być niewrażliwym na ataki fizyczne, lecz w takim przypadku wrażliwe na zamrożenie.)
- Elementalist - Kontrola nad opanowanymi żywiołami (Elektryczność, wiatr, woda, ziemia, lód)
- Soul Invade/Invitation - Umiejętność pozwalająca na wtargnięcie do czyjegoś świata wewnętrznego lub pozwolenie komuś na wejście do jego. Niezależnie od tego w którą stronę zostanie użyta technika używający jak i cel tracą kontakt z rzeczywistością i udają się do świata wewnętrznego.
-Wind Memory- Poprzez skupienie "łączy się" z wiatrem. Technika działa jak Sense, tyle, że jej zaletą jest to, iż potrafi zlokalizować osoby nawet które ukrywają swoją energię. Technika nie działa jeżeli w pobliżu osoby szukanej nie ma wiatru.
-Air Slicer- Bardzo szybkie podmuchy sprężonego powietrza, zdolne przecinać skały.
-Wind Barrier- Wystawiając przed siebie ręce tworzy barierę wiatru wirującego wokół niego, rozmiar może być regulowany.
-Tornado Spear- Technika może być wykonana za pomocą dowolnej kończyny. Wystarczy zebrać wiatr np. wokół ręki, pozwolić mu się "rozpędzić" następnie wycelować i uwolnić krążący wiatr w postaci tornada o małej średnicy, lecącego w linii prostej, nieco przypominającego laser. Siła jest proporcjonalna do czasu kiedy się "rozpędza" im dłużej, tym jest silniejsze.
-Wind Hammer- Klaszcząc w dłonie na wysokości klatki piersiowej przywołuje nagły i potężny strumień wiatru o średnicy około 3 metrów w konkretnym miejscu , który wgniata przeciwników w ziemie tworząc przy tym mały krater
-Pile Tornado- Sameyaro gromadzi wiatr w dłoniach wprowadzając go w ruch obrotowy co przypomina małe tornado, następnie pozostawiając to małe "tornado" przed sobą, kopie w nie posyłając tym samym potężne poziome tornado.
-Infinity Atmosphere : Windless Colosseum- Sameyaro wprawia w ruch kołowy powietrze na dużą skalę tworząc tym samym ogromny huragan. Krążący wiatr stanowi swego rodzaju barierę uniemożliwiającą dostanie się do środka bądź wydostania się na zewnątrz. Ten etap techniki ma na celu zgromadzenia energii wytworzonej poprzez wirujące powietrze, im dłużej trwa tym silniejsza staje sie technika w którą Samey zdecyduje przelać zgromadzoną energię.
-Stone Memory- Działa podobnie jak Wind Memory, tyle że w tym przypadku Sameyaro używając fal sejsmicznych tworzy sonar korzystający z podłoża na ogromną skale.
-Tremor - Sameyaro może wprawić w drżenie ciała stałe. Dzięki temu może owe ciało rozsypać bądź utwardzić. Efekt utwardzenia można cofnąć. Dzięki wprawieniu ciała w drżenie może nim także lewitować .
-Gaia Tremor - Ta technika jest lepsza wersją Tremor pod tym względem, że różnicą między IT a jego pierwowzorem jest fakt, iż dzięki większej sile drgań jest w stanie nadać tą samą „częstotliwość drgań” dwóm obiektom, sprawiając tym samym, że jeśli dostroi drgania obiektu do drgań, które wprowadził na dany teren jest w stanie połączyć obiekt z drugim obiektem. Na przykład: używając leżących wokół materiałów(nie ogranicza się jedynie do ciał nieożywionych), może je dostroić do swojego ciała tworząc Np. skórę z diamentu(efekt można cofnąć). Poza tym, ma większa moc i potrafi utwardzić nawet powietrze.
-Jade Skin - Jest to utwardzenie ciała za pomocą Gaia Tremor, dające wysoką odporność na wszelkiego rodzaju ataki.
-Spark- Wyzwolenie błyskawic z dłoni które porażają cel.
-Double Thunder: Grand Lightning Ball - W obydwu dłoniach pojawiają się wyładowania elektryczne, które następnie tworzą 2 pioruny kuliste, które po połączeniu tworzą jedną, większą i silniejszą kulę.
-Double Thunder: Lightning Cannon - Początkowe wykonanie podobne do DT: GLB tyle że po złączeniu się wystrzeliwany jest strumień błyskawic.
-Lightning Dash- Technika pozwala na przemieszczanie się z niewiarygodną prędkością
-Thundering Javelin- Oszczep z pioruna, przy zderzeniu wywołuje sporą eksplozję z błyskawicami.
-Rumbling Cannon- Potężny strzał piorunem otoczony błyskawicami wykonywany oburącz.
-Cold Spirit- Umiejętność sprawiająca, że może zamrażać obiekty lub zamieniać je w lód. Może także tworzyć lodowe konstrukcje, przedmioty.
-Ice Illusion- Lodowa iluzja, dokładna kopia Sameyaro tyle, że zrobiona z lodu, służąca by zmylić przeciwnika.
-Frost Barrage- Z dłoni wystrzeliwują ostro zakończone wiązki lodu.
-Ice Pillar- Na wszelkiego rodzaju powierzchni powstaje świecący okrąg, moment po jego powstaniu w górę wystrzeliwuje lodowy filar zamrażając i więżąc to co było w środku okręgu.
-Frost Nova- Rozchodzi się od Sameya "fala uderzeniowa" zamieniając wszystko na swojej drodzę w lód.
-Cold Age- Technika "zamrażająca" na konkretnym obszarze czas dla wszystkich poza Sameyaro, lecz maksymalnie na kilka sekund.
-Hydration- Sameyaro jest w stanie wytworzyć dowolną ilość wody w krótkim czasie.
-Water Memory- Działa jak jego odpowiednik w Wind i Ground Element, tyle, że polega na wodzie.
-Hydro Reaper- Korzystając z wody z otoczenia, jest w stanie zaatakować przeciwnika bezpośrednio nie zbliżając się nawet do niego. Atak przypomina cięcie kosą.
-Sea Monster- Z okręgu wirującej wody, powstałego na dowolnej płaszczyźnie wyłania się wodna głowa rekina która jest pchana przez strumień wody. Gdy owa głowa połknie swój cel, błyskawicznie tworzy wokół niego wodną kulę, której temperatura i ciśnienie wzrastają równie szybko powodując niewielki wybuch pary.
-Dehydration- Technika wyparowująca wodę z otoczenia w zasięgu 2 kilometrów.
-Hydrophobia- Brutalny atak od wewnątrz wykorzysujący wodę w ciele przeciwnika. Możliwość także kontrolowania ciała przeciwnika.
-Moon Drop Missile- Wokół ręki pojawiają się małe błyskawice i powietrze zaczyna wirować wokół niej. Następnie po wybraniu kierunku w którym ma polecieć atak, przed dłonią powstaje duże -przynajmniej na 3m średnicy- poziome tornado z wyładowaniami elektrycznymi otaczające promień energii w środku.
-Blizzard- Używając Ice i Wind Element Sameyaro jest w stanie posłać strumień niesamowicie zimnego wiatru, który zamraża obiekty przez które przeleci.
-Wind of Earth- Używając Ground i Wind Element Sameyaro tworzy burzę piaskową na dużym obszarze. Wiatr z początku wiejący ponad 500 m/s z każdą chwilą przyśpiesza, pędzący piasek z czasem zaczyna "mielić" znajdujących się w niej, za wyjątkiem Sameyara, przez którego przelatują jak gdyby był duchem. Przebywanie wewnątrz Wind of Earth nie tylko rani, lecz spowalnia ruchy przeciwnika i ogranicza jego widoczność.
-Liquid Ice- Połączenie Water i Ice Element, lód staje się płynny a jego strumień krąży wokół Sameyara, zetknięcie z owym ciekłym lodem powoduje zamarznięcie.
-Liquid Ground- Połączenie Water i Ground Element, ziemia przybiera właściwości wody.
-Zmodyfikowana Garganta "Jaw"- Portal służący do przemieszczania się na dalekie dystanse bądź między wymiarami.
-Pocket Room- Zamknięty niewielki wymiar pełniący rolę schowka. Sameyaro jest w stanie w dowolnej chwili "przywołać" ze schowka to co w nim jest
-Medytacja- Pozwalająca na dostanie się do świata wewnętrznego.
-Echo- Zdolność podobna do telepatii.
Techniki jedynie podczas noszenia "Dłoni Demona":
-Rządza krwi - Umiejętność ta rozpoczyna się wraz ze zsynchronizowaniem z rękawicą. Polega na tym, iż im dłużej walczy tym efektywniej może się uzdrowić, nawet zregenerowac oderwaną kończynę, wlicząc w to organy. Każde skorzystanie z tej umiejętności zeruje poziom "rządzy" i łąduje sie od nowa. Każdorazowe użycie Rządzy Krwi na uleczenie zwiększa ryzyko aktywacji "Berserker".
-Void Enchant - Nasycenie stopy/dłoni energią artefaktu dla wzmocnienia ataku.
-Eate - Technika podobna do Cero Hollow'ów. Na czubku ostrza pojawia się czarna kula energii z której następnie wystrzeliwuje promień czarnej energii.
-Shadow Form - Zmieniając swoją fioletową aurę na czarną przypominającą dym, jest niewrażliwy na ataki fizyczne, jednak na ataki energetyczne już nie.
-Dark Bringer - Skupiając ciemną energię wokół ostrza, następnie uwolnienie jej przy wymachu, posyłając ją w formie łuku energii.
-Highway to Hell - Przecinając swoim mieczem podczas 3 stadium przestrzeń, otwiera bezpośrednie przejście do piekła, lecz działa to tylko w jedną stronę.
-El Tormento - Potężniejsza wersja Dark Bringer'a.
-"Berserker" - Może aktywować tą umiejętność na własne życzenie, lecz traci nad sobą kontrolę. Jest to umiejętność, która poświęca wszelką świadomość i zdrowy rozsądek zamieniając użytkownika w oszalałego wojownika. Cechy fizyczne - jak między innymi siła i szybkość - zwiększają się drastycznie, do tego stopnia że samym uderzniem lub machnięciem miecza jest w stanie zmieniać krajobraz bądź niszczyć ataki bazowane na energii.
Ekwipunek:
Senzu Beans x2)
Zapieczętowana dusza x1- znajduje się w niewielkiej, srebrnej kulce - * według Notsu, należy ją po prostu zmiażdżyć, ale tylko w chwili gdy nie ma już innej nadziei.
Artefakt "Dłon Demona"
*Zawartość "Jaw":
- Półtora metrowy kij bambusowy najlepszej jakości, nazwany "Jonson"
- Pudła zabite gwoździami z napisem "Nie waż się tego tknąć" własności Shiro.
- Ubrania
- Zwój z techniką x2; „Fire Ball” & „Super Ghost Kamikadze Attack.
Postaci Towarzyszące:
Imię: Pako
Nazwisko:
Wiek: 7
Rasa: Pingwin
Pochodzenie: Terra - Himoryon
PL: 40 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 85
Obrona: 85
Energia: 1
Szybkość: 85
Inteligencja: 30
Siła fizyczna: 85
Koncentracja: 29
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość:
Przyjazny ptak, który pozyskał umiejętność mowy ludzkiej jak i zdolności bitewne. Uwielbia filmy wojenne a także te o sztukach walki. Łatwo się irytuje gdy wypominany jest mu brak umiejętności pływania pomimo, że jest pingwinem.
Cele:
Żyć u boku swojego wybawiciela do końca swych dni.
Chronić potomstwo swojego najlepszego przyjaciela.
Historia:
Transformacje:
1.Brain Point- Z ciała się nic nie zmienia. Lecz wzmacnia swój umysł.
2.Guard Point- Zwiększa swój wzrost a jego pióra zostają wzmocnione tworząc solidny pancerz.
Niezwykła wytrzymałość i obrona.
Troche zyskuje na sile ataku dzięki twardym piórom.
Traci na szybkości.
3.Beak Point - Nieznacznie rośnie jego ciało, a jego dziób wie wydłuża i staje sie twardszy. Ataki dziobem stają się silniejsze.
4.Wing Point - Zyskuje trochę na wzroście a jego skrzydła stają się dłuższe i silniejsze, umożliwiając mu nawet latanie.
Niezwylke silne skrzydła
Podobnie jak w Guard Point jego pióra są wzmocnione tyle, że tylko na skrzydłach.
Traci nieco na zwinności.
5.Heavy Point- Znacząco rośnie jego wzrost jak i mięśnie, przybiera człowiekopodobne kształty.
Duża wytrzymałość
Traci na szybkości i zwinności
6. Fighting Point - Wysokością jest mniejszy o głowę przeciętnego człowieka. Jego ciało staje się szersze a skrzydła i nogi silniejsze . W tej formie zdolności walki wręcz Pako są nad wyraz silne, i pomimo jego niepozornego wyglądu jest bardzo szybki.
Duża szybkość
Duża siła
7. Monster Point - Bardzo potężna transformacja, z wyglądu w dość dużym stopniu przypomina człowieka, tyle że jest wyższy. Jego aktualne skrzydła przekształcają się w ręce z ostrymi szponami a z pleców wyrastają skrzydła jak u normalnego ptaka. Górna część ciała nabiera opierzenia a jego dziób przekształca się na szczękopodobny. Jednakże Pako nie używa tej transformacji ponieważ nie ma nad nią kontroli.
Wszystkie umiejętności fizyczne są na bardzo wysokim poziomie.
Brak kontroli.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
-Pako Slap- Potężny plaskacz skrzydłem.
-Shull Crusher- Potężne klaśnięcie skrzydłami.
-High Five- Podnosząc skrzydło do góry i szybkie upuszczenie go w dół z impetem.
-Steel Wing- Jego skrzydła stają sie twarde jak stal, potrafiące przeciąć głazy bez większego problemu.
-Gigaers Cross- Krzyżując skrzydła i robiąc nimi wymach posyła dwie skrzyżowane fale powietrza będące w stanie przeciąć stal.
-Razor Steel Wing- Używając Steel Wing atakuje z obrotu nadając większą siłę ataku.
-Beak Drill - Wprawiając swój dziób w drżenie jest w stanie kruszyć skały.
-Beak Spear - Utwardzając swój dziób, skacze na wroga wyprostowany wyglądając jak włócznia.
-Diagnosis- Przeskanowanie przeciwnika w celu znalezienia jego słabego punktu. Tylko podczas Brain Point
Umiejętności:
- Mowa zwierząt, potrafi rozmawiać ze zwierzętami.
- Znajomośc sztuk walki.
- Mistrzowskie posługiwanie się bambusowym kijem.
____________________________________________________________________________________
Imię: Hiliya
Nazwisko: Umagi(Terani)
Wiek: 24
Rasa: Człowiek - Mag
Pochodzenie: Terra
PL: 78 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 120
Obrona: 80
Energia: 150
Szybkość: 130
Inteligencja: 90
Siła fizyczna: 80
Koncentracja: 130
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Najstarsza z rodzeństwa terani, jest bardzo dumną osobą. Stawiająca honor rodziny ponad wszystko. Od dziecka pałała niesamowitą chęcią zgłębiania tajników magii. Upór i pracowitość to jej najmocniejsze cechy. Jedną z nielicznych wad jest fakt, że bardzo często zmienia swój nastrój, nigdy nie wiadomo kiedy z radosnej i miłej zmieni się w oziębłą i marudną, z jakiegoś powodu Samey jest tego częstą przyczyną.
Cele:
- Nauczyć córki posługiwania się magią jak wypada w tradycji jej rodziny.
- Ukarać brata za zdradę klanu.
- Osiągnąć ostatni stopień formy Magus
Historia:
Transformacje/Formy:
Magus - Forma przybierana przez magów klanu Terani, jest to nadanie swej mocy fizycznej postaci.
"Magus Manifestation" - Pierwszy z pięciu stopni Magus, jest bardzo istotny ze względu na to, że przy pierwszym jego uzyciu formuje się fizyczna postać mocy. Forma ma na celu zwiększenia zasobów energii i szybkości używania czarów/technik.
"Enlightenment"- Drugi z pięciu stopni Magus, niewielki wzrost w mocy i fizycznych atrybutach. Poprzez osiągnięcie tej formy magowie nabywają zdolności duchowe do których wliczają się:
- Możliwość widzenia dusz i istot świata zmarłych.
- Przemiana w formę duchową
- Podróżowanie między zaświatami
"???"- Trzeci z pięciu stopni Magus, nie osiągnięty.
"Astral Magus"- czwarty z pięciu stopni Magus, nie osiągnięty.
"Deity's Embodiment"- Ostatni stopień Magus, mie osiągnięty.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
-Runic Circle - Umiejętność, która wzmacnia i ułatwia kontrolę techniki Hiliyi koszten minimalnego opóźnienia. Na dowolnej płaszczyźnie lub w przestrzeni, tworzy runiczny krąg który może dowolnie kontrolować wielkością. Hiliya może także umieścić okrąg runiczny określonej techniki w dowolnym miejscu i aktywować go w dowolnym momencie lub sprawić, by jakiś czyn jak wejście w obszar okręgu aktywował czar.
-Wind/Fire/Earth/Holy/Lightning/Ice/Water Control- Kontrola jednym z żywiołów. Oraz możliwość wytwarzania ich za pomocą energii.
-Wind/Fire/Earth//Lightning/Ice/Water Elemental - Tworzenie żywiołaków.
-Healing Breeze- Kojący powiew wiatru łagodzi ból mniej poważnych ran.
-Ice Seam - Technika, która powstrzymuje krwawienie poprzez tworzenie "plastra mrozu" na ranie. Gdy owy "plaster" zostanie nałożony na miejsce odcięcia kończyny owa dłoń bądź noga może być powtórnie uleczona w połączeniu z techniką "Orb of Restoration"
-Charger - Za pomocą elektryczności może odnowić w pewnym stopniu energię innej osoby.
-Flames of Life - Dłonie zaczynają płonąc kojącym płomieniem, który wraz z zetknięciu z raną leczy ją kosztem niewielkiego pieczenia.
-Orb of Restoration -Bardzo silna technika lecząca, używana w krytycznych przypadkach. Kilka centymetrów nad ziemią unosi się kula wody, ranna osoba wrzucona do tej kuli zostaje podtrzymywana przy życiu i uzdrawia się jej ciało jak i energia, lecz na pierwszym miejscu stawiane jest uleczenie ciała. W kuli może zrosnąć się nawet oderwana kończyna pod warunkiem, że wcześniej została ona potraktowana "Ice Seam".
-Holy Light- Emanując jasnym światłem z dłoni leczy rany lekkie jak i te głębsze.
-Gaia Shockwave: Stone Barrage - Fala uderzeniowa pod ziemią, wraz z jej rozprzestrzenianiem się spod ziemi wystrzeliwują szpiczaste kamienie.
-Burning Heavens: Pandemonium - Wokół wyznaczonego terenu z ziemi wystrzeliwują jeden obok drugiego słupy ognia o dużej średnicy, sięgające aż po chmury. Po chwili ogrodzenie z ognistych filarów łączy się w mur ognia. Drugi etap to błyskawiczne zwężenie się ognia do środka tworząc wybuch i spalając wszystko wewnątrz.
-Gravity Drop - Na wybranym terenie zwiększa lub zmniejsza się grawitacja.
-Ray of Judgement- Przeciwnik jest otoczony od stóp do głowy pięcioma pierścieniami światła, które uniemożliwiają użycie wszelkiego rodzaju technik do ucieczki. Następnie z nieba zlatuje promień bardzo jasnego wypalającego światła.
Techniki nauczone od Sameya:
-Wind Memory
-Air Slicer
-Wind Barrier
-Tornado Spear
-Wind Hammer
-Pile Tornado
-Stone Memory
-Tremor
-Jade Skin
-Liquid Ground
-Spark
-Double Thunder: Lightning Cannon
-Lightning Dash
-Thundering Javelin
-Cold Spirit
-Frost Barrage
-Ice Pillar
-Frost Nova
-Cold Age
-Water Memory
-Atmosphere Reaper
-Wind of Earth (Z udziałem Sameya)
-Zmodyfikowana Garganta ""JaW"
-Pocket Room
Ekwipunek:
Senzu Beans x3
____________________________________________________________________________________
Imię: Sonia
Nazwisko: Umagi
Wiek: 4
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra
PL: 9 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 8
Obrona: 16
Energia: 17
Szybkość: 15
Inteligencja: 11
Siła fizyczna: 7
Koncentracja: 16
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Spokojna i radosna dziewczynka lecz bardzo nieśmiała w zawieraniu nowych znajomości. W przeciwieństwie do siosty rzadko zdarza jej się by dawać z siebie sto procent.
Cele:
Pokonać Pako w pojedynku
Stoczyć kiedyś drużynowy pojedynek z tatą przeciwko mamie i siostrze.
Historia:
Transformacje/Formy:
Brain Charger - "Rena" - Odziedziczony po ojcu zamieszkujący wnętrze Sonii byt, który imituje drugą osobowość. W przeciwieństwie do ojca relacje między Reną a Sonią są bardzo przyjazne od samego początku.
"Half Charger" - Nie osiągnięty.
"Full Charger" - Rena przejmuje kontrolę.
"Over Charge" - ???
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Lebi - Zdolnośc pozwalająca na latanie.
Pam! - Dosyć mierny strzał kulą energii.
DziaDziam! - Poprzez klaśnięcie dłońmi powstaje zasłona dymna dość dużego zasięgu.
Lempa! - Użycie energii jako wzmocnienie atrybutów fizycznych.
____________________________________________________________________________________
Imię: Rika
Nazwisko: Umagi
Wiek: 4
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra
PL: 8 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 14
Obrona: 14
Energia: 8
Szybkość: 18
Inteligencja: 8
Siła fizyczna: 9
Koncentracja: 9
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Energiczna i ruchliwa, uwialbia wszelkiego rodzaju zabawy. Drzemie w niej niesamowity duch rywalizacji zwłaszcza jeśli chodzi o jej siostrę Sonię, we wszystkim co robi daje z siebie wszystko.
Cele:
Nauczyć się magii wiatru i błyskawic i opanować je w zupełności.
Pokonać Pako w pojedynku
Historia:
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Wind/Lightning Control - Kontrola nad żywiołem lecz w niewielkim stopniu.
Lumi - Utworzenie niewielkiej kuli energii, która służy jako źródło światła.
Zeppi - Skupienie wiatru wokół stóp i dłoni. Zastosowanie bojowe to wykonanie pchnięcia wiatrem w danym kierunku, ta technika ma także zastosowanie takie, że poprzez oplecenie rąk i nóg wirującym wiatrem umożliwia latanie.
Chu - Uformowanie dłoni tak by imitowała pistolet, ze wskazującego palca wystrzeliwuje błyskawicę.
Nazwisko: Umagi
Wiek: 25
Rasa: Relathin
Pochodzenie: Inny wymiar - Miasto Hatsuuma
PL: 80 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 100
Obrona: 100
Energia: 150
Szybkość: 140
Inteligencja: 85
Siła fizyczna: 85
Koncentracja: 140
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Generalnie radosny młodzieniec, lecz nieśmiały przy zawieraniu nowych znajomości. Swój czas najchętniej spędza w otoczeniu rodziny lub na poszukiwaniu przygód - z jakiegoś powodu pała wysoką nienawiścią wobec jaskiń.
Cele:
- Odnaleźć wymiar z którego pochodzi.
- Stawać się silniejszym.
Historia:
- Spoiler:
Transformacje/Formy:
Primeval - Jest to forma mocy, która towarzyszy Sameyarowi od dziecka. Charakterystyczną cechą tej mocy są bandażopodobne wstęgi, które oplatają ciało w pewnym stopniu - zależnie od formy - zapewniające ochronę części ciała którą oplatają.
Stadium 1: Włosy przybierają granatowy kolor a na klacie otwiera się szczelina z której wydostają się 4 bandażopodobne wstęgi, które zawijają się wokół kończyn, pozostawiając na końcu kawałek luźnego materiału. Samey może swobodnie kontrolować owe wstęgi, które mogą wydłużać się w nieskończoność.
Stadium 2: Włosy wydłużają się za łopatki, a bandaże zakrywają szczelnie całe ciało pozostawiając jedynie włosy na wierzchu, a kawałek zakrywający oczy mimo że z zewnątrz wyglądają na zasłonięte to wewnątrz dla Sameyara nie stanowią różnicy, bo swobodnie przez nie widzi, lecz powstrzymują wszelkiego rodzaju techniki oparte na kontakcie wzrokowym.
Stadium 3: ???
Demonblade - Forma ta jest o tyle specyficzna, że działa ona podczas używania artefaktu "dłoń demona".
Stadium 1: Zaczyna się poprzez założenie rękawicy, po chwili skóra szarzeje a włosy przybierają popielato-fioletowy kolor. Ciało musi się przez jakiś czas dostroić do artefaktu, gdy to nastąpi fizyczne umiejętności Sameyara wzrastają(wytrzymałość , szybkość, siła itp.)
Stadium 2: Możliwe jest dopiero gdy dzierży się miecz w dłoni na której jest założona rękawica. Ta ponownie przez jakiś czas dostraja się, co trwa krócej niż poprzednie. Po dostrojeniu rękawica "połyka" rękojeść miecza pozostawiając jedynie ostrze jako przedłużenie ramienia. Dodatkowo spowija go fioletowa aura przez większość czasu, a jego umiejętności fizyczne znowu wzrastają oraz w tej formie może używać kilku technik energetycznych.
Stadium 3: Włosy się lekko wydłużają, ostrze zmienia kształt na obosieczny, a rękawica osłania ramię i kawałek klaty fioletową krystaliczno-organiczną substancją, dodatkowo obwija ramię pomarańczowym "korzeniem". Umiejętności fizyczne są monstrualnie wysokie w tej formie a jego energia wzrasta do bardzo wysokiego poziomu i ma w zanadrzu więcej technik.
Stadium 4: ???
Brain Charger - Shiro - Sameyaro dowiedział się od Primevala, że moc Brain Chargera zaabsorbował kiedy jako niemowlę wrzucone przez portal, "przepływał" przez tunel między wymiarowy.
Jest to forma podobna do posiadania 2 osobowości. "Shiro" I Samey mają oddzielne energie i style walki. Shiro posiada znacznie wyższe podstawowe umiejętności fizyczne oraz te same lecz silniejsze techniki co Sameyaro. Może używać tych samych form co Samey.
"Half Charger" - Shiro użycza swojej mocy Sameyowi, lecz tylko do połowy pozostawiając Sameya przy kontroli.
"Full Charger" -Shiro przejmuje kontrolę z pełnią swojej mocy.
"Over Charge" - ???
*Podczas drugiego stadium Sameyaro nie może powrócić do kontroli dopóki Shiro sam się nie zmieni, straci przytomność bądź będzie wystarczająco osłabiony by Samey mógł siłą przejąć kontrolę.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
- Energy Restoration- Pobieranie energii może się odbywać z otoczenia bądź też może być wykradana od przeciwnika.
- Elemental Aspects - Ciało Sameyara może stać się jednym z żywiołów (np. wodą i być niewrażliwym na ataki fizyczne, lecz w takim przypadku wrażliwe na zamrożenie.)
- Elementalist - Kontrola nad opanowanymi żywiołami (Elektryczność, wiatr, woda, ziemia, lód)
- Soul Invade/Invitation - Umiejętność pozwalająca na wtargnięcie do czyjegoś świata wewnętrznego lub pozwolenie komuś na wejście do jego. Niezależnie od tego w którą stronę zostanie użyta technika używający jak i cel tracą kontakt z rzeczywistością i udają się do świata wewnętrznego.
-Wind Memory- Poprzez skupienie "łączy się" z wiatrem. Technika działa jak Sense, tyle, że jej zaletą jest to, iż potrafi zlokalizować osoby nawet które ukrywają swoją energię. Technika nie działa jeżeli w pobliżu osoby szukanej nie ma wiatru.
-Air Slicer- Bardzo szybkie podmuchy sprężonego powietrza, zdolne przecinać skały.
-Wind Barrier- Wystawiając przed siebie ręce tworzy barierę wiatru wirującego wokół niego, rozmiar może być regulowany.
-Tornado Spear- Technika może być wykonana za pomocą dowolnej kończyny. Wystarczy zebrać wiatr np. wokół ręki, pozwolić mu się "rozpędzić" następnie wycelować i uwolnić krążący wiatr w postaci tornada o małej średnicy, lecącego w linii prostej, nieco przypominającego laser. Siła jest proporcjonalna do czasu kiedy się "rozpędza" im dłużej, tym jest silniejsze.
-Wind Hammer- Klaszcząc w dłonie na wysokości klatki piersiowej przywołuje nagły i potężny strumień wiatru o średnicy około 3 metrów w konkretnym miejscu , który wgniata przeciwników w ziemie tworząc przy tym mały krater
-Pile Tornado- Sameyaro gromadzi wiatr w dłoniach wprowadzając go w ruch obrotowy co przypomina małe tornado, następnie pozostawiając to małe "tornado" przed sobą, kopie w nie posyłając tym samym potężne poziome tornado.
-Infinity Atmosphere : Windless Colosseum- Sameyaro wprawia w ruch kołowy powietrze na dużą skalę tworząc tym samym ogromny huragan. Krążący wiatr stanowi swego rodzaju barierę uniemożliwiającą dostanie się do środka bądź wydostania się na zewnątrz. Ten etap techniki ma na celu zgromadzenia energii wytworzonej poprzez wirujące powietrze, im dłużej trwa tym silniejsza staje sie technika w którą Samey zdecyduje przelać zgromadzoną energię.
-Stone Memory- Działa podobnie jak Wind Memory, tyle że w tym przypadku Sameyaro używając fal sejsmicznych tworzy sonar korzystający z podłoża na ogromną skale.
-Tremor - Sameyaro może wprawić w drżenie ciała stałe. Dzięki temu może owe ciało rozsypać bądź utwardzić. Efekt utwardzenia można cofnąć. Dzięki wprawieniu ciała w drżenie może nim także lewitować .
-Gaia Tremor - Ta technika jest lepsza wersją Tremor pod tym względem, że różnicą między IT a jego pierwowzorem jest fakt, iż dzięki większej sile drgań jest w stanie nadać tą samą „częstotliwość drgań” dwóm obiektom, sprawiając tym samym, że jeśli dostroi drgania obiektu do drgań, które wprowadził na dany teren jest w stanie połączyć obiekt z drugim obiektem. Na przykład: używając leżących wokół materiałów(nie ogranicza się jedynie do ciał nieożywionych), może je dostroić do swojego ciała tworząc Np. skórę z diamentu(efekt można cofnąć). Poza tym, ma większa moc i potrafi utwardzić nawet powietrze.
-Jade Skin - Jest to utwardzenie ciała za pomocą Gaia Tremor, dające wysoką odporność na wszelkiego rodzaju ataki.
-Spark- Wyzwolenie błyskawic z dłoni które porażają cel.
-Double Thunder: Grand Lightning Ball - W obydwu dłoniach pojawiają się wyładowania elektryczne, które następnie tworzą 2 pioruny kuliste, które po połączeniu tworzą jedną, większą i silniejszą kulę.
-Double Thunder: Lightning Cannon - Początkowe wykonanie podobne do DT: GLB tyle że po złączeniu się wystrzeliwany jest strumień błyskawic.
-Lightning Dash- Technika pozwala na przemieszczanie się z niewiarygodną prędkością
-Thundering Javelin- Oszczep z pioruna, przy zderzeniu wywołuje sporą eksplozję z błyskawicami.
-Rumbling Cannon- Potężny strzał piorunem otoczony błyskawicami wykonywany oburącz.
-Cold Spirit- Umiejętność sprawiająca, że może zamrażać obiekty lub zamieniać je w lód. Może także tworzyć lodowe konstrukcje, przedmioty.
-Ice Illusion- Lodowa iluzja, dokładna kopia Sameyaro tyle, że zrobiona z lodu, służąca by zmylić przeciwnika.
-Frost Barrage- Z dłoni wystrzeliwują ostro zakończone wiązki lodu.
-Ice Pillar- Na wszelkiego rodzaju powierzchni powstaje świecący okrąg, moment po jego powstaniu w górę wystrzeliwuje lodowy filar zamrażając i więżąc to co było w środku okręgu.
-Frost Nova- Rozchodzi się od Sameya "fala uderzeniowa" zamieniając wszystko na swojej drodzę w lód.
-Cold Age- Technika "zamrażająca" na konkretnym obszarze czas dla wszystkich poza Sameyaro, lecz maksymalnie na kilka sekund.
-Hydration- Sameyaro jest w stanie wytworzyć dowolną ilość wody w krótkim czasie.
-Water Memory- Działa jak jego odpowiednik w Wind i Ground Element, tyle, że polega na wodzie.
-Hydro Reaper- Korzystając z wody z otoczenia, jest w stanie zaatakować przeciwnika bezpośrednio nie zbliżając się nawet do niego. Atak przypomina cięcie kosą.
-Sea Monster- Z okręgu wirującej wody, powstałego na dowolnej płaszczyźnie wyłania się wodna głowa rekina która jest pchana przez strumień wody. Gdy owa głowa połknie swój cel, błyskawicznie tworzy wokół niego wodną kulę, której temperatura i ciśnienie wzrastają równie szybko powodując niewielki wybuch pary.
-Dehydration- Technika wyparowująca wodę z otoczenia w zasięgu 2 kilometrów.
-Hydrophobia- Brutalny atak od wewnątrz wykorzysujący wodę w ciele przeciwnika. Możliwość także kontrolowania ciała przeciwnika.
-Moon Drop Missile- Wokół ręki pojawiają się małe błyskawice i powietrze zaczyna wirować wokół niej. Następnie po wybraniu kierunku w którym ma polecieć atak, przed dłonią powstaje duże -przynajmniej na 3m średnicy- poziome tornado z wyładowaniami elektrycznymi otaczające promień energii w środku.
-Blizzard- Używając Ice i Wind Element Sameyaro jest w stanie posłać strumień niesamowicie zimnego wiatru, który zamraża obiekty przez które przeleci.
-Wind of Earth- Używając Ground i Wind Element Sameyaro tworzy burzę piaskową na dużym obszarze. Wiatr z początku wiejący ponad 500 m/s z każdą chwilą przyśpiesza, pędzący piasek z czasem zaczyna "mielić" znajdujących się w niej, za wyjątkiem Sameyara, przez którego przelatują jak gdyby był duchem. Przebywanie wewnątrz Wind of Earth nie tylko rani, lecz spowalnia ruchy przeciwnika i ogranicza jego widoczność.
-Liquid Ice- Połączenie Water i Ice Element, lód staje się płynny a jego strumień krąży wokół Sameyara, zetknięcie z owym ciekłym lodem powoduje zamarznięcie.
-Liquid Ground- Połączenie Water i Ground Element, ziemia przybiera właściwości wody.
-Zmodyfikowana Garganta "Jaw"- Portal służący do przemieszczania się na dalekie dystanse bądź między wymiarami.
-Pocket Room- Zamknięty niewielki wymiar pełniący rolę schowka. Sameyaro jest w stanie w dowolnej chwili "przywołać" ze schowka to co w nim jest
-Medytacja- Pozwalająca na dostanie się do świata wewnętrznego.
-Echo- Zdolność podobna do telepatii.
Techniki jedynie podczas noszenia "Dłoni Demona":
-Rządza krwi - Umiejętność ta rozpoczyna się wraz ze zsynchronizowaniem z rękawicą. Polega na tym, iż im dłużej walczy tym efektywniej może się uzdrowić, nawet zregenerowac oderwaną kończynę, wlicząc w to organy. Każde skorzystanie z tej umiejętności zeruje poziom "rządzy" i łąduje sie od nowa. Każdorazowe użycie Rządzy Krwi na uleczenie zwiększa ryzyko aktywacji "Berserker".
-Void Enchant - Nasycenie stopy/dłoni energią artefaktu dla wzmocnienia ataku.
-Eate - Technika podobna do Cero Hollow'ów. Na czubku ostrza pojawia się czarna kula energii z której następnie wystrzeliwuje promień czarnej energii.
-Shadow Form - Zmieniając swoją fioletową aurę na czarną przypominającą dym, jest niewrażliwy na ataki fizyczne, jednak na ataki energetyczne już nie.
-Dark Bringer - Skupiając ciemną energię wokół ostrza, następnie uwolnienie jej przy wymachu, posyłając ją w formie łuku energii.
-Highway to Hell - Przecinając swoim mieczem podczas 3 stadium przestrzeń, otwiera bezpośrednie przejście do piekła, lecz działa to tylko w jedną stronę.
-El Tormento - Potężniejsza wersja Dark Bringer'a.
-"Berserker" - Może aktywować tą umiejętność na własne życzenie, lecz traci nad sobą kontrolę. Jest to umiejętność, która poświęca wszelką świadomość i zdrowy rozsądek zamieniając użytkownika w oszalałego wojownika. Cechy fizyczne - jak między innymi siła i szybkość - zwiększają się drastycznie, do tego stopnia że samym uderzniem lub machnięciem miecza jest w stanie zmieniać krajobraz bądź niszczyć ataki bazowane na energii.
Ekwipunek:
Senzu Beans x2)
Zapieczętowana dusza x1- znajduje się w niewielkiej, srebrnej kulce - * według Notsu, należy ją po prostu zmiażdżyć, ale tylko w chwili gdy nie ma już innej nadziei.
Artefakt "Dłon Demona"
*Zawartość "Jaw":
- Półtora metrowy kij bambusowy najlepszej jakości, nazwany "Jonson"
- Pudła zabite gwoździami z napisem "Nie waż się tego tknąć" własności Shiro.
- Ubrania
- Zwój z techniką x2; „Fire Ball” & „Super Ghost Kamikadze Attack.
Postaci Towarzyszące:
Imię: Pako
Nazwisko:
Wiek: 7
Rasa: Pingwin
Pochodzenie: Terra - Himoryon
PL: 40 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 85
Obrona: 85
Energia: 1
Szybkość: 85
Inteligencja: 30
Siła fizyczna: 85
Koncentracja: 29
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość:
Przyjazny ptak, który pozyskał umiejętność mowy ludzkiej jak i zdolności bitewne. Uwielbia filmy wojenne a także te o sztukach walki. Łatwo się irytuje gdy wypominany jest mu brak umiejętności pływania pomimo, że jest pingwinem.
Cele:
Żyć u boku swojego wybawiciela do końca swych dni.
Chronić potomstwo swojego najlepszego przyjaciela.
Historia:
Transformacje:
1.Brain Point- Z ciała się nic nie zmienia. Lecz wzmacnia swój umysł.
2.Guard Point- Zwiększa swój wzrost a jego pióra zostają wzmocnione tworząc solidny pancerz.
Niezwykła wytrzymałość i obrona.
Troche zyskuje na sile ataku dzięki twardym piórom.
Traci na szybkości.
3.Beak Point - Nieznacznie rośnie jego ciało, a jego dziób wie wydłuża i staje sie twardszy. Ataki dziobem stają się silniejsze.
4.Wing Point - Zyskuje trochę na wzroście a jego skrzydła stają się dłuższe i silniejsze, umożliwiając mu nawet latanie.
Niezwylke silne skrzydła
Podobnie jak w Guard Point jego pióra są wzmocnione tyle, że tylko na skrzydłach.
Traci nieco na zwinności.
5.Heavy Point- Znacząco rośnie jego wzrost jak i mięśnie, przybiera człowiekopodobne kształty.
Duża wytrzymałość
Traci na szybkości i zwinności
6. Fighting Point - Wysokością jest mniejszy o głowę przeciętnego człowieka. Jego ciało staje się szersze a skrzydła i nogi silniejsze . W tej formie zdolności walki wręcz Pako są nad wyraz silne, i pomimo jego niepozornego wyglądu jest bardzo szybki.
Duża szybkość
Duża siła
7. Monster Point - Bardzo potężna transformacja, z wyglądu w dość dużym stopniu przypomina człowieka, tyle że jest wyższy. Jego aktualne skrzydła przekształcają się w ręce z ostrymi szponami a z pleców wyrastają skrzydła jak u normalnego ptaka. Górna część ciała nabiera opierzenia a jego dziób przekształca się na szczękopodobny. Jednakże Pako nie używa tej transformacji ponieważ nie ma nad nią kontroli.
Wszystkie umiejętności fizyczne są na bardzo wysokim poziomie.
Brak kontroli.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
-Pako Slap- Potężny plaskacz skrzydłem.
-Shull Crusher- Potężne klaśnięcie skrzydłami.
-High Five- Podnosząc skrzydło do góry i szybkie upuszczenie go w dół z impetem.
-Steel Wing- Jego skrzydła stają sie twarde jak stal, potrafiące przeciąć głazy bez większego problemu.
-Gigaers Cross- Krzyżując skrzydła i robiąc nimi wymach posyła dwie skrzyżowane fale powietrza będące w stanie przeciąć stal.
-Razor Steel Wing- Używając Steel Wing atakuje z obrotu nadając większą siłę ataku.
-Beak Drill - Wprawiając swój dziób w drżenie jest w stanie kruszyć skały.
-Beak Spear - Utwardzając swój dziób, skacze na wroga wyprostowany wyglądając jak włócznia.
-Diagnosis- Przeskanowanie przeciwnika w celu znalezienia jego słabego punktu. Tylko podczas Brain Point
Umiejętności:
- Mowa zwierząt, potrafi rozmawiać ze zwierzętami.
- Znajomośc sztuk walki.
- Mistrzowskie posługiwanie się bambusowym kijem.
____________________________________________________________________________________
Imię: Hiliya
Nazwisko: Umagi(Terani)
Wiek: 24
Rasa: Człowiek - Mag
Pochodzenie: Terra
PL: 78 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 120
Obrona: 80
Energia: 150
Szybkość: 130
Inteligencja: 90
Siła fizyczna: 80
Koncentracja: 130
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Najstarsza z rodzeństwa terani, jest bardzo dumną osobą. Stawiająca honor rodziny ponad wszystko. Od dziecka pałała niesamowitą chęcią zgłębiania tajników magii. Upór i pracowitość to jej najmocniejsze cechy. Jedną z nielicznych wad jest fakt, że bardzo często zmienia swój nastrój, nigdy nie wiadomo kiedy z radosnej i miłej zmieni się w oziębłą i marudną, z jakiegoś powodu Samey jest tego częstą przyczyną.
Cele:
- Nauczyć córki posługiwania się magią jak wypada w tradycji jej rodziny.
- Ukarać brata za zdradę klanu.
- Osiągnąć ostatni stopień formy Magus
Historia:
- Spoiler:
Transformacje/Formy:
Magus - Forma przybierana przez magów klanu Terani, jest to nadanie swej mocy fizycznej postaci.
"Magus Manifestation" - Pierwszy z pięciu stopni Magus, jest bardzo istotny ze względu na to, że przy pierwszym jego uzyciu formuje się fizyczna postać mocy. Forma ma na celu zwiększenia zasobów energii i szybkości używania czarów/technik.
"Enlightenment"- Drugi z pięciu stopni Magus, niewielki wzrost w mocy i fizycznych atrybutach. Poprzez osiągnięcie tej formy magowie nabywają zdolności duchowe do których wliczają się:
- Możliwość widzenia dusz i istot świata zmarłych.
- Przemiana w formę duchową
- Podróżowanie między zaświatami
"???"- Trzeci z pięciu stopni Magus, nie osiągnięty.
"Astral Magus"- czwarty z pięciu stopni Magus, nie osiągnięty.
"Deity's Embodiment"- Ostatni stopień Magus, mie osiągnięty.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
-Runic Circle - Umiejętność, która wzmacnia i ułatwia kontrolę techniki Hiliyi koszten minimalnego opóźnienia. Na dowolnej płaszczyźnie lub w przestrzeni, tworzy runiczny krąg który może dowolnie kontrolować wielkością. Hiliya może także umieścić okrąg runiczny określonej techniki w dowolnym miejscu i aktywować go w dowolnym momencie lub sprawić, by jakiś czyn jak wejście w obszar okręgu aktywował czar.
-Wind/Fire/Earth/Holy/Lightning/Ice/Water Control- Kontrola jednym z żywiołów. Oraz możliwość wytwarzania ich za pomocą energii.
-Wind/Fire/Earth//Lightning/Ice/Water Elemental - Tworzenie żywiołaków.
-Healing Breeze- Kojący powiew wiatru łagodzi ból mniej poważnych ran.
-Ice Seam - Technika, która powstrzymuje krwawienie poprzez tworzenie "plastra mrozu" na ranie. Gdy owy "plaster" zostanie nałożony na miejsce odcięcia kończyny owa dłoń bądź noga może być powtórnie uleczona w połączeniu z techniką "Orb of Restoration"
-Charger - Za pomocą elektryczności może odnowić w pewnym stopniu energię innej osoby.
-Flames of Life - Dłonie zaczynają płonąc kojącym płomieniem, który wraz z zetknięciu z raną leczy ją kosztem niewielkiego pieczenia.
-Orb of Restoration -Bardzo silna technika lecząca, używana w krytycznych przypadkach. Kilka centymetrów nad ziemią unosi się kula wody, ranna osoba wrzucona do tej kuli zostaje podtrzymywana przy życiu i uzdrawia się jej ciało jak i energia, lecz na pierwszym miejscu stawiane jest uleczenie ciała. W kuli może zrosnąć się nawet oderwana kończyna pod warunkiem, że wcześniej została ona potraktowana "Ice Seam".
-Holy Light- Emanując jasnym światłem z dłoni leczy rany lekkie jak i te głębsze.
-Gaia Shockwave: Stone Barrage - Fala uderzeniowa pod ziemią, wraz z jej rozprzestrzenianiem się spod ziemi wystrzeliwują szpiczaste kamienie.
-Burning Heavens: Pandemonium - Wokół wyznaczonego terenu z ziemi wystrzeliwują jeden obok drugiego słupy ognia o dużej średnicy, sięgające aż po chmury. Po chwili ogrodzenie z ognistych filarów łączy się w mur ognia. Drugi etap to błyskawiczne zwężenie się ognia do środka tworząc wybuch i spalając wszystko wewnątrz.
-Gravity Drop - Na wybranym terenie zwiększa lub zmniejsza się grawitacja.
-Ray of Judgement- Przeciwnik jest otoczony od stóp do głowy pięcioma pierścieniami światła, które uniemożliwiają użycie wszelkiego rodzaju technik do ucieczki. Następnie z nieba zlatuje promień bardzo jasnego wypalającego światła.
Techniki nauczone od Sameya:
-Wind Memory
-Air Slicer
-Wind Barrier
-Tornado Spear
-Wind Hammer
-Pile Tornado
-Stone Memory
-Tremor
-Jade Skin
-Liquid Ground
-Spark
-Double Thunder: Lightning Cannon
-Lightning Dash
-Thundering Javelin
-Cold Spirit
-Frost Barrage
-Ice Pillar
-Frost Nova
-Cold Age
-Water Memory
-Atmosphere Reaper
-Wind of Earth (Z udziałem Sameya)
-Zmodyfikowana Garganta ""JaW"
-Pocket Room
Ekwipunek:
Senzu Beans x3
____________________________________________________________________________________
Imię: Sonia
Nazwisko: Umagi
Wiek: 4
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra
PL: 9 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 8
Obrona: 16
Energia: 17
Szybkość: 15
Inteligencja: 11
Siła fizyczna: 7
Koncentracja: 16
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Spokojna i radosna dziewczynka lecz bardzo nieśmiała w zawieraniu nowych znajomości. W przeciwieństwie do siosty rzadko zdarza jej się by dawać z siebie sto procent.
Cele:
Pokonać Pako w pojedynku
Stoczyć kiedyś drużynowy pojedynek z tatą przeciwko mamie i siostrze.
Historia:
Transformacje/Formy:
Brain Charger - "Rena" - Odziedziczony po ojcu zamieszkujący wnętrze Sonii byt, który imituje drugą osobowość. W przeciwieństwie do ojca relacje między Reną a Sonią są bardzo przyjazne od samego początku.
"Half Charger" - Nie osiągnięty.
"Full Charger" - Rena przejmuje kontrolę.
"Over Charge" - ???
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Lebi - Zdolnośc pozwalająca na latanie.
Pam! - Dosyć mierny strzał kulą energii.
DziaDziam! - Poprzez klaśnięcie dłońmi powstaje zasłona dymna dość dużego zasięgu.
Lempa! - Użycie energii jako wzmocnienie atrybutów fizycznych.
____________________________________________________________________________________
Imię: Rika
Nazwisko: Umagi
Wiek: 4
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra
PL: 8 000
Sprite / rysunek:
Statystyki:
Atak: 14
Obrona: 14
Energia: 8
Szybkość: 18
Inteligencja: 8
Siła fizyczna: 9
Koncentracja: 9
Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Energiczna i ruchliwa, uwialbia wszelkiego rodzaju zabawy. Drzemie w niej niesamowity duch rywalizacji zwłaszcza jeśli chodzi o jej siostrę Sonię, we wszystkim co robi daje z siebie wszystko.
Cele:
Nauczyć się magii wiatru i błyskawic i opanować je w zupełności.
Pokonać Pako w pojedynku
Historia:
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Wind/Lightning Control - Kontrola nad żywiołem lecz w niewielkim stopniu.
Lumi - Utworzenie niewielkiej kuli energii, która służy jako źródło światła.
Zeppi - Skupienie wiatru wokół stóp i dłoni. Zastosowanie bojowe to wykonanie pchnięcia wiatrem w danym kierunku, ta technika ma także zastosowanie takie, że poprzez oplecenie rąk i nóg wirującym wiatrem umożliwia latanie.
Chu - Uformowanie dłoni tak by imitowała pistolet, ze wskazującego palca wystrzeliwuje błyskawicę.
Ostatnio zmieniony przez Samey dnia Pią Sty 22, 2016 4:11 pm, w całości zmieniany 2 razy