Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Woogy Roleyo Empty Woogy Roleyo Pią Lip 30, 2010 3:37 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Spis Treści:
1. Karta postaci: Informacje.
2. Karta postaci: Techniki i przedmioty.
3. Karta postaci: Świat wewnętrzny.
4. Karta postaci: Towarzysze.

Imię: Woogy
Nazwisko: Roleyo
Pseudonim: Woogbert, Magneto, Yonken
Wiek: 23 lata
Sprite:
Woogy Roleyo Woogybase

Statystyki:
Atak: 12
Obrona: 6
Energia: 14
Szybkość: 12
Inteligencja: 10
Siła fizyczna: 6

Opis postaci:
Na ogół bardzo wesoły i spontaniczny, szczery w swoich zachowaniach. Można by nawet powiedzieć, że czasami jest zdrowo kopnięty i dziecinny. Stały żartowniś, humoru nie traci nawet podczas walki. Jednak są chwile, w których woli zostać sam. Zakłada wtedy słuchawki na uszy i odcina się od świata ze swoją muzyką. Mimo swojej otwartości do ludzi, nie lubi także zwierzać się innym – twierdzi, że sam sobie poradzi z własnymi problemami. Natomiast lubi wspierać innych, gdy te ich dotykają. Poza tym bardzo lubi walczyć – posiada spory potencjał, jednak ten uaktywnia się dopiero po przekroczeniu pewnej granicy. Często postępuje lekkomyślnie i mimo, że stara się zawsze zachować zimną krew, stosunkowo często działa pod wpływem emocji. Złość powoduje u niego osłabienie, a dopiero gdy dochodzi do prawdziwej furii – jego moc rośnie. Lecz zdarza się to niezwykle rzadko.

Historia:
Korzenie Woogyego sięgają dawnych dziejów planety Saiyan. Legoma, bo tak się nazywała, została jednak w niewyjaśnionych okolicznościach zniszczona – różni świadkowie przedstawiają różne wersje, a żadna nie jest potwierdzona. Świadkowie, bo niewielki ułamek saiyańskiego społeczeństwa zdołał się uchronić i uciec z planety przed jej całkowitą destrukcją. Wędrowali oni po przestrzeni kosmicznej w poszukiwaniu nowego domu – natrafili w końcu na planetę Adarean. Zamieszkiwał ją lud, który sam siebie nazywał Fertanami. Z wyglądu przypominali bardzo przybyszów z tymi wyjątkami, że nie mieli ogonów, ich uszy były spiczaste, a włosy zazwyczaj w kolorze srebrnym, złotym lub rdzawo-pomarańczowym. Mieszkańcy Adareanu byli słabsi od Saiyan, więc początkowy plan zakładał ich eliminację i podbicie planety. Ostatecznie jednak wojownicy postanowili porzucić barbarzyńskie zwyczaje i dogadali się z Fertanami. Ci zapewnili nowym sprzymierzeńcom dach nad głową oraz regularne treningi w zamian za trzymanie straży nad ich domami.
Tak właśnie wiele pokoleń żyło na Adareanie, niektórzy przedstawiciele obu ras postanowili założyć wspólne rodziny, w wyniku czego powstały pierwsze hybrydy saiyańsko-fertańskie. Długo jednak spokój im nie towarzyszył. Wydawało się, że nad ludem z Legomy ciąży jakieś fatum – ich nowej planecie zagroziło zderzenie z asteroidą. Wiele rodzin postanowiło opuścić swoje domy w obawie, że cały glob zostanie zgładzony i w nadziei, że uda im się stworzyć nowy dom w innym miejscu. Wśród emigrantów był Kinsar – przyszły dziadek Woogyego Roleyo. Trafił on na Terrę i tam już pozostał nie wiedząc jak wiele się tu wydarzy… Założył rodzinę, wkrótce miał syna i w końcu wnuka. Woogy był synem Takeo Roleyo oraz Asami Shinhan.
Za czasów, gdy chłopak był jeszcze niemowlęciem, po Terrze panoszył się pewien gang. Nazywał się on "Niguro". Członkowie gangu nie byli zwykłymi ludźmi – wyglądem przypominali najróżniejszych klaunów, mimów i błaznów, a szefem całej szajki był osobnik nazywany Jokerem Bukkumo, na którego twarzy wiecznie widniał psychodeliczny uśmiech, przerażający większość ludzi. Owe istoty dysponowały niezwykłym poziomem mocy. Nie opowiadali się jednak ani po stronie dobra, ani po stronie zła. Pozostawali neutralni wobec wszystkich faktów, a sami robili dosłownie wszystko, na co przyszła im ochota. Jeśli zechcieli – urządzili sobie zabawę na ruinach miasta, które przed chwilą zniszczyli lub pomagając staruszce, której ukradziono torebkę, zabili z zimną krwią złodzieja. Owa grupa odwiedziła kiedyś miasto, w którym aktualnie przebywała rodzina Roleyo. Rozpoczęły się straszne zamieszki, jednak Niguro napotkało opór – ojca oraz dziadków Woogyego. Szybko rozpoczęła się zażarta walka. Trwało to niezwykle długo, lecz z czasem przewagę zyskali Ci dobrzy. Ostatecznie pozostał tylko Bukkumo. Gdy Kinsar z Takeo mieli zadać ostateczny cios przeciwnikowi – ten rzucił klątwę na najmłodszego Roleyo. We wściekłości Gempachi – drugi dziadek chłopaka i ojciec Asami – zastosował na Jokerze jedną ze swoich nieznanych technik, której efektem było całkowite zaniknięcie śladu po wrogu. O Niguro już nigdy nikt nie usłyszał… Od tego wydarzenia mija wiele lat, lecz żadna klątwa nie daje się we znaki. Gdy chłopiec kończy 6. rok życia – ojciec postanawia rozpocząć z nim trening. Woogy jest raczej przeciętnym adeptem oraz wojownikiem. Ma wyraźną przewagę nad zwykłymi rówieśnikami, lecz nie zaskakuje nikogo z rodziny swoimi umiejętnościami – zwłaszcza dziadka Kinsara, który jest wobec niego wyjątkowo wymagający. Młodzieniec często się obija i leniuchuje, prowadząc towarzyskie rozrywki, lecz niedługo po takim zajściu wszystko nadrabia. Pewnego popołudnia, podczas lekkiego treningu w lesie, chłopaka atakują najemnicy Kuma. Początkowo nie jest w stanie nic zrobić. Jednak po dłuższej chwili, dając się ponieść emocjom – osiąga poziom Super Saiya’jina i przegania całą watahę bandytów. Wszystko to dostrzega Takeo, który udał się w ukryciu za synem. Opowiada to w domu, gdzie każdy jest pod wrażeniem. Nikomu jeszcze z jego rodziny nie udało się tego dokonać w tak młodym wieku. Postanowiono pracować nad tym, aby poziom SSJ został przez Woogyego opanowany. Ponadto Gempachi rozpoczyna naukę wnuka jego tajemnych technik szkoły kruka, w których jest niekwestionowanym mistrzem. Jako 8-letni chłopak, zostaje starszym bratem. Na świat przychodzi Yuna – córeczka Takeo i Asami. Niedługo po tych wydarzeniach stało się coś, co jeszcze bardziej wszystkich zaszokowało. Podczas zwyczajnego, codziennego obiadu, Woogy sprawił, iż jego sztućce zaczęły lewitować. Nikt nie wiedział o co chodzi – początkowo zakładali, że to za sprawą telekinezy. Zmienili jednak zdanie, gdy innego razu jego ręka przybrała metalową formę, zmieniając stan skupienia kilku stalowych przedmiotów na ciekły. Wszystko wyjaśnia Kinsar. Okazuje się, że młodzieniec ma dar kontrolowanie pierwiastków metali, a to za sprawą krwi Fertan, która płynie w jego żyłach. To właśnie oni posiadali podobne umiejętności. Woogy rozpoczął pracę nad tym talentem, opracowując nawet technikę, która poszerzała tą zdolność.
Z biegiem czasu wszystko się uspokoiło. Chłopak opanował poziom Super Wojownika oraz w wysokim już stopniu potrafił kontrolować metal. Niestety – doszło do kolejnego incydentu. Mając 14 lat po raz pierwszy odezwała się klątwa Bukkumo. Nastolatek zamienił się w Jokera i stracił nad sobą kontrolę. Szyderczy śmiech, świetna zabawa z nieograniczonego zniszczenia – takie cechy towarzyszyły mu po transformacji. Na całe szczęście był wtedy jeszcze stosunkowo słaby, toteż rodzina zdołała go unieszkodliwić. Następnego dnia, gdy się obudził, rodzice opowiedzieli mu o wydarzeniach sprzed 13 lat. Młody Roleyo obrał sobie nowy cel – opanowanie mocy Jokera. Oczywiście nie było to łatwe. Z początku nie wiedział nawet jak ponownie się przemienić. Z czasem jednak zaczęło mu to wychodzić coraz lepiej.
W międzyczasie, gdy miał 16 lat, przeprowadził się na jakiś czas do Palan, gdzie poznał kilku wojowników jego pokroju i pomógł zlikwidować Dokuohtei Gidayu. Podczas ich turnieju stoczył pierwszą walkę z Goemonem Yoemi, przedstawicielem demonicznej rasy. W zwycięstwie pomógł mu Joker, który po walce posłusznie się uspokoił.
Po powrocie nie dzieje się nic ciekawego. Woogy wpada na pomysł, aby wykonać jakieś zadanie wraz z Mari. Trafiają do podziemi, w końcu spotykając tajemniczego przeciwnika. Niestety okazuje się on zbyt silny, przez co Sakai musi się wycofać. Woogy sam toczy niezwykle ciężki pojedynek, ostatecznie jednak zwyciężając. W tym czasie na Terrę wracają Shigeru Nakatoni oraz Max Hatsutoku, którzy chcąc się zemścić, prowokują wielką bitwę na równinach. Nakatoni tworzy gigantyczną eksplozję, która zmiata z powierzchni planety sporą część kontynentu Palan. W tym Setirps, gdzie którym przebywała Mari. We wściekłości, Woogy zadaje potężny cios Iesterowi, jednak w końcu rezygnuje z walki i zostawia pojedynek Raymondowi Uruce. Pomimo lekkiej zmiany zdania o Shigeru po przemowie jego żony i przyjaciół, chłopak nie jest w stanie w jakikolwiek sposób mu zaufać i zapomnieć o tym, co zrobił. Po pewnym czasie, z pomocą Smoczych Kul, Mari wraca do życia. Niedługo potem do Palan przybywa Abanai i sprowadza się na jakiś czas do przyjaciela. Wyruszają całą trójką na pustynię, aby wraz z innymi przepędzić blisko setkę nieznanych nieprzyjaciół. Zaczynają się kłopoty wokół niejakiej Lisy, która jest ścigana przez tajemniczą organizację. Długo nic się nie dzieje, aż pantero-podobne istoty wkradają się na pokład Latającego Miasta i zabierają jakiś przedmiot z ciała nastolatki. Woogy, choć początkowo miał inne plany, wyrusza z towarzyszami, aby raz na dobre rozprawić się z organizacją. Po drodze pokonują wojowników, którzy wkradli się na Damensayę i toczą niezwykle ciężką batalię przeciwko Shifterowi – liderowi organizacji. Dzięki współpracy obrońców Terry – wróg zostaje pokonany.
Następuje 5-letni timeskip.
"Woogy Roleyo od początku zamierzał wyruszyć na poszukiwanie Złotej Zbroi Skorpiona. Tam dokąd wyruszył, czekało na niego mnóstwo śmiertelnych niebezpieczeństw. Niestety, bez posiadania odpowiednich umiejętności, nie mógł zostać posiadaczem zbroi – nawet pomimo poziomu mocy jakim dysponował. Decyduje się na odnalezienie poprzedniego Rycerza, a żeby podjąć się u niego specjalnego treningu, który sprawiłby, że młodzieniec mógłby zostać jego następcą. Po około roku, udaje mu się tego dokonać – jest zmuszony całkowicie zerwać wszelkiego rodzaju kontakty, przez co wielu o nim zapomina, a jeszcze inni zastanawiają się, co tak naprawdę się dzieje z tym wesołym chłopakiem. Po trzech latach męczącego treningu, ponownie wraca po zbroję – pokonuje niebezpieczeństwa stojące na drodze, oraz strażnika zbroi, stając się kolejnym posiadaczem owego artefaktu. Dodatkowo, otrzymuje w nagrodę ostrze, nazwane Scorpid Sting, które ma wielką moc. Niestety, zdobycie zbroi wiąże się z kolejną wyprawą – do Sanktuarium. Musi powiadomić resztę rycerzy o tym, że to właśnie on będzie następcą poprzedniego właściciela Złotej Zbroi Skorpiona. Nie trwa to jednak długo i ostatecznie powraca na planetę – odwiedza inny kontynent, który zamieszkuje jego rodzina – oczywiście, są źli za brak jakiegokolwiek kontaktu, lecz mimo wszystko, bardzo się cieszą, że w ogóle żyje. […] Po około czterech i pół roku nieobecności, Roleyo wraca na Palan. Mari jest wyraźnie zaskoczona jak i wściekła z powodu jego nagłego powrotu – z czasem mu wybacza, lecz cały czas ma to za złe chłopakowi i o tym pamięta. Dziewczyna staje się zdecydowanie bardziej samodzielna i niezależna. Wobec Woogyego zachowuje się zdecydowanie chłodniej. Przez sytuację w jaką wpadła, musiała przejść niemałą zmianę osobowości. Stara się regularnie odwiedzać swojego ojca, szukając również informacji na temat matki. Roleyo zaś czuł się nieco ignorowany i samotny – toteż wykorzystywał czas wolny na szlifowanie dodatkowo swoich form Super Saiya-jin. Dzięki temu, utrzymywanie postaci SSJ3 nie sprawia mu już takich problemów jak wcześniej."

Cele:
- Chronić najbliższych;
- Odnaleźć, poznać i chronić Atenę;
- Dowiedzieć się o przyczynie katastrofy planety Saiyan;
- Zdobyć informacje o planecie Fertan i jeśli to możliwe, odwiedzić ją;
- Zwyciężyć walki w swojej podświadomości;
- Spotkać i ponownie pokonać swoich dawnych, najgroźniejszych przeciwników (m.in. Goemona Yoemiego).

Transformacje:

Super Saiya’jin
Woogy Roleyo Woogyssj
Mimo, iż Woogy jest tylko potomkiem Saiyan, posiadł możliwość przemiany w Super Wojownika, maksymalnie 3. poziomu. Po transformacji tęczówki zmieniają barwę na jasnozieloną, a włosy na złotą, wydłużając się z każdą kolejną formą. W przypadku SSJ3 znikają brwi. Spalanie energii na pierwszym stadium jest znikome, na drugim już nieco większe, natomiast duże w przypadku trzeciego. Jednak z każdym poziomem następuje również duży skok mocy.

Meta Form
Woogy Roleyo Woogymf
Jest to w zasadzie technika, pozwalająca rozwinąć Woogyemu jego zdolności kontroli metali. Choć jego moc teoretycznie nie wzrasta, to cały pokryty jest niemal niezniszczalnym stopem bliżej nieznanych metali, co czyni go wyjątkowo wytrzymałym i odpornym na ciosy. Ponadto transformacja daje mu możliwość regeneracji ran, powstałych po przemianie – nawet jeśli stracił jakąś kończynę, czy głowę! Ma kontrolę nad pierwiastkami metali, może zmieniać swój stan skupienia, czy stać się elastycznym.

Joker
Woogy Roleyo Woogyjoker
Woogy posiada piętno Jokera, które umożliwia mu tą transformację. Jego włosy nieznacznie wydłużają się, zmieniając swój kolor na zielony. Twardówki stają się czarne, a tęczówki czerwone. Skóra blednie, stając się niemalże białą, natomiast na jego twarzy widnieje niezmienny, szyderczy uśmiech czerwonych ust. Wszystkie cechy charakteru Woogyego ulegają lekkiej zmianie i mocno się wyostrzają – zwłaszcza poczucie humoru. Nigdy nie wiadomo, jakiego zachowania spodziewać się po Jokerze. Jego moc jest bliżej nieokreślona – istnieje prawdopodobieństwo, że jest podobna do SSJ4.

Gold Scorpio Saint
Woogy Roleyo Woogysaint
Po ciężkich zmaganiach – Woogy zyskał możliwość noszenia Złotej Zbroi spod znaku Skorpiona, stając się jednym z 12 najpotężniejszych Rycerzy chroniących Atenę. Złota Zbroja jest zbudowana z jednego z najwytrzymalszych materiałów we wszechświecie – zamarznąć może dopiero po osiągnięciu temperatury zera bezwzględnego, nie sposób jej zniszczyć za pomocą zwykłych technik, a w dodatku zapewnia ogromną moc temu, kto ją nosi. Woogy po jej przywdzianiu, używa arsenału całkiem nowych technik, korzystając z nieograniczonej energii cosmo, a dzięki rozwinięciu 7. zmysłu jest w stanie wykonywać ruchy z prędkością światła.



Ostatnio zmieniony przez Woogy dnia Sro Gru 12, 2012 10:18 pm, w całości zmieniany 11 razy

2Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pią Lip 30, 2010 3:45 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Hmm.. No, skoro dopiszesz to dopiszesz.
Ale powiadom o tym w poście.
Tymczasem, akceptuję.

3Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pią Lip 15, 2011 11:00 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Spis Treści:
1. Karta postaci: Informacje.
2. Karta postaci: Techniki i przedmioty.
3. Karta postaci: Świat wewnętrzny.
4. Karta postaci: Towarzysze.

Techniki:
○ Techniki ki
○ Techniki oparte o kontrolę metali
○ Techniki Jokera (wymagana forma Jokera)
○ Techniki cosmo (skuteczniejsze po założeniu zbroi)

Kiai - Technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Domination Rain - Użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Woogyego, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
Dodonpa - Kumulowana energia na czubku palca jest wystrzelona z wyprostowanej ręki. Promień energii jest dość szybki, ciężko go uniknąć. W dodatku wybucha przy zetknięciu z celem.
Great Blast - Prosty, choć dość silny, promień energii wystrzelony z pomiędzy złączony palców obu rąk. Efekt podobny do techniki Masenko.
Razor Hurricane - Kula energii przypominająca huragan wystrzelona z obu rąk. Charakteryzuje się wielką mocą, lecz niewielkim polem rażenia.
Big Bang Attack - Użytkownik tworzy średnich rozmiarów kulę w wyciągniętej ręce i wystrzeliwuje ją. W momencie trafienia następuje pokaźnych rozmiarów eksplozja, zadając obrażenia każdemu w jej zasięgu.
Callin' Home - Energia kumulowana koło ucha jest wystrzeliwana z wyprostowanej ręki posyłając mordercze, samonaprowadzające pociski. Znikną dopiero, gdy trafią we wrogi cel, a gdy to się stanie - zadadzą poważne obrażenia.
Destructo Disk - Nad uniesioną nad głową ręką tworzy się cienki dysk, który przetnie niemal wszystko. Trudna, ale zarazem mordercza technika.
Destructoboard - Jest to innowacyjna wersja techniki Destructo Disk. Zaraz po wyrzuceniu dysku, użytkownik wskakuje na niego i steruje, jakby jeździł na deskorolce.
Double Destructoboard - Ulepszona wersja Destrudoboard. Różni się tym, że tworzone są w dwóch rękach dwa dyski, którymi steruje użytkownik stojąc jedną nogą na jednym, a drugą na drugim.
Mukerumon - Gdy w stronę wojownika leci jakiś atak, otwiera on przed sobą portal, który przenosi atak w niedalekie, dowolne miejsce. Np. za plecy oponenta.
Eclipse Driver - Technika podobna nieco do Razor Hurricane. Pomiędzy rękami tworzy się kula, tym razem ujemnej energii, która nie tylko zadaje duże obrażenia, ale również na sporym polu.
Drunker Devastation Wave - Użytkownik po wypiciu specjalnego alkoholu wykonuje dziwne, chwiejne ruchy, po których mocno przechyla się na bok i wystrzeliwuje potężną falę energii podobną do Super Kamehameha. Efekt wypicia alkoholu znika po kilkudziesięciu sekundach. Dużym plusem tej techniki jest fakt, że użytkownik nie poświęca na nią ani trochę swojej energii.
Kikōhō - Bardzo potężna technika, mogąca tworzyć wielkie kratery w ziemi. Wojownik składa przed sobą dłonie w trójkąt i wystrzeliwuje potężne promienie energii na dużą skalę, a przez to też trudno ich uniknąć. Niestety jest to dość niebezpieczna technika, ponieważ użytkownik wykonując ją naraża swoje zdrowie, zatem musi kontrolować jak dużo energii w nią włoży.
Final Flash - Kumulowana w rozłożonych na boki rękach ogromna fala potężnej, niszczycielskiej energii wystrzelona ze złączonych przed sobą rąk. Ma destrukcyjną siłę, jak i pole rażenia. Wymagana forma SSJ
Barrier – Użytkownik tworzy przezroczystą barierę, która nie pozwala na przedostanie się przez nią. Może zostać utworzona na wzór tarczy, ale również wokół siebie, chroniąc ze wszystkich stron.
Shiyōken - Użytkownik wykorzystuje swoją energię, by stworzyć drugą parę ramion, wyrastających mniej więcej w miejscu łopatek.
Bunshin - Podobne do techniki Shiyōken, lecz tym razem użytkownik tworzy własne kopie, dzieląc swoją energię na klony. Aktualnie chłopak jest w stanie podzielić się maksymalnie na 8 takich klonów.
Spirit Burst - Technika bardzo podobna do techniki Kaioken, z tą różnicą że nie wpływa tak negatywnie na organizm użytkownika. Wielokrotnie zwiększa siłę ciosu oraz szybkość, a wokół wojownika pojawia się aura.
Tsu'gen'tsu - skrót od: Busshitsu Shutsugen Majutsu. Z pomocą tej techniki wojownik potrafi zmaterializować konkretny przedmiot. Ich liczba oraz rodzaj jest ograniczony w zależności od użytkownika. Woogy najczęściej wykorzystuje tą technikę do przyzwania Scorpid Sting lub utworzenie nowego ubrania.

Spike' Cannon - Wojownik materializuje metalowe kolce różnej wielkości, po czym wystrzeliwuje je w stronę przeciwnika. Technika może nawet przebić na wylot.
Breaking Meteor - Użytkownik tworzy dużą, metalową kulę, którą bombarduje przeciwnika. Jest niezwykle twarda, przez co ciosy są bardzo bolesne. Może być także stosowane do niszczenia/burzenia czegoś.
Adamant Wall - Technika podobna do Barrier, jednak tutaj tworzona jest ściana z nadzwyczaj wytrzymałego stopu metali.
Magnet Point - Poprzez wskazanie palcem jakiegoś punktu lub mniejszego obszaru (może być to przeciwnik), wojownik powoduje że staje się on dosłownie magnesem, przyciągającym wszystkie pobliskie metalowe obiekty. Może to mocno utrudnić mu jakikolwiek ruch, a tym bardziej walkę.
Metal Release - Bardzo trudna do wykonania technika, wymaga dużej koncentracji i kosztuje sporo energii, jednak jej efekt jest morderczy. Polega na pozbawieniu organizmu przeciwnika pierwiastków metali i skoncentrowaniu ich na zewnątrz. Dla osób o słabej odporności może się to okazać śmiertelne.
Meta Regeneration - Użytkownik może regenerować rany powstałe w walce, czy nawet odbudowywać zniszczone części ciała. Nie odbywa się to jednak na zasadzie naturalnej regeneracji komórek, tylko pobierane są z otoczenia pierwiastki metali, dzięki którym następuje odbudowa tkanki. Im większa rana, czy część ciała tym więcej energii to kosztuje. Wymagane Meta Form
Physical State' Change - Dzięki kontroli pierwiastków wojownik może zmienić stan swojego skupienia na dowolny. Stan stały praktycznie nie kosztuje żadnej energii, ciekły potrzebuje jej nieco, zaś lotny jest wyjątkowo energochłonny. Wymagane Meta Form
Elasticity - Działa na podobnej zasadzie do zmiana stanu skupienia. Wojownik może dowolnie rozciągać i z powrotem ściągać swoje ciało. Wymagane Meta Form
Extreme Hardness - Użytkownik może ekstremalnie utwardzić swoje ciało. Im twardsze na większej powierzchni - kosztuje go to więcej energii. Jednak bardzo przydatne, by zatrzymać przeciwnika i uszkodzić jego ciało. Wymagane Meta Form

Morderous Surprise - Wojownik tworzy jedną lub kilka malutkich kulek energii, które podrzuca oponentowi/oponentom (np. wrzuca za ubranie), a później je detonuje. Zadaje straszne obrażenia, zwłaszcza jeśli kulka przylega do ciała, lub jest blisko niego.
Flower Nectar Shot - Spod kurtki, bluzy, koszulki, lub jakiejkolwiek innej części garderoby, użytkownik odsłania kwiat, z którego wystrzeliwuje potężny pocisk lub fala energii. Bardzo zaskakująca technika.
Burning Deck - Użytkownik wyciąga karty do gry, po czym płonącymi, rzuca w oponenta. Są niewiarygodnie ostre, a w dodatku mogą ranić od oparzeń.
Jest Blast - Z wyciągniętej ręki wojownik wystrzeliwuje różowy promień energii o bardzo dużej mocy. Żart polega na tym, że jeśli atak dosięgnie przeciwnika, to nie tylko zadaje mu obrażenia, ale także jego skóra zmienia kolor na różowy.
Lazor Cube - Użytkownik z kieszeni wyjmuje niewielkie, kwadratowe pudełko, które rzuca na ziemię (lub utrzymuje w powietrzu). Po zwiększeniu się rozmiarów przedmiotu wyskakuje z niego klaun na sprężynie jak w zabawce dla dzieci. Jednak po zdekoncentrowaniu przeciwnika z zabawki wydobywa się krzyk „IMMA FIRIN MAH LAZOR” po czym z jamy gębowej klauna wystrzeliwuje potężna fala energii („BLAAARGH!”) wprost w zaskoczonego oponenta.
Hypnotizing Lollipop - Spod dowolnej części garderoby Joker wyjmuje ogromnego lizaka (niczym w magicznej sztuczce), z biało-różowym, spiralnym wzorem. Można go użyć jako prostej broni obuchowej, a także zahipnotyzować nim przeciwnika (np. uśpić go, kazać udawać kaczkę, etc.).
”Woogy Boogy!” - Wymawiając te słowa i patrząc w oczy przeciwnikowi Joker jest w stanie przybrać postać tego, czego najbardziej boi się oponent, sprawiając, że ten wierzy, iż to prawdziwe źródło jego strachu. Dodatkowo budząc w nim coraz większe obawy, technika działa dopóki Joker nie przestanie jej stosować lub przeciwnik jakimś cudem nie wyrwie się spod jej działania.

7th Sense - Dzięki rozwinięciu tej umiejętności, użytkownik jest w stanie wykonywać ruchy (zadawać pojedyncze ciosy, robić uniki, przemieszczać się na krótkie dystanse, itp.) z prędkością światła.
Scarlet Needle - Jest to jedna z najniebezpieczniejszych, a zarazem podstawowych technik, jakich używa Rycerz Skorpiona. Paznokieć w palcu wskazującym znacznie wydłuża się i nabiera szkarłatnej barwy. Następnie zadawany jest nim przeszywający cios (bezpośrednio lub za pomocą promienia, z dystansu) w przeciwnika. Wykonuje się ich maksymalnie 14 (aktualnie Woogy może wykonać 2-3 takie ataki naraz), a rany na ciele układają się na wzór konstelacji skorpiona. Każdy kolejny atak pozbawia w coraz większym stopniu wszystkich 5 zmysłów wroga, aż któryś może okazać się śmiertelny (im słabszy przeciwnik, tym mniej ich trzeba). Jeśli tak się nie stanie przez wszystkie 14 ciosów…
Scarlet Antares - Ostateczny, 15. atak Scarlet Needle, którego nazwa bierze się od największej gwiazdy w gwiazdozbiorze skorpiona - Antaresa. Zadawany prosto w serce, kończy się bezwzględną śmiercią przeciwnika. Wadą tej techniki jest fakt, że można go wykonać wyłącznie po uprzednich 14. Scarlet Needle.
Katakaio Needle - Bliźniacza technika do Scarlet Needle, różniąca się jedynie sposobem działania. Zamiast pozbawiać przeciwnika 5 zmysłów - trucizna z tej techniki powoduje podniesienie temperatury krwi, co może się bardzo szybko okazać śmiertelne w skutkach. Możliwe jest wykonanie jej obiema rękami, jednak mówi się, że lepiej lewą, gdyż jest bliżej serca.
Katakaio Antares - 15. cios Katakaio Needle, który powoduje dosłowne wrzenie krwi, a co za tym idzie - śmierć.
Hemorrhage - Poprzez bezpośrednie ciosy fizyczne lub z dystansu (z pomocą energii cosmo), użytkownik zadaje celowi rany, które wyjątkowo obficie krwawią. Jeśli nic się z tym nie zrobi - może to doprowadzić do śmierci.
Sharp Torment - Rozkładając wysoko na boki ręce, Rycerz tworzy obszarową zamieć, która zadaje liczne, cięte rany.
Stop Bloodflow - Wyłącznie z pomocą tej techniki, możliwe jest zniwelowanie działania Scarlet i Katakaio Needle. Odbywa się to przez uciśnięcie kluczowego punktu na ciele rannej osoby i zneutralizowaniu trucizny za pomocą cosmo Rycerza Skorpiona.
Restriction - Oczy zmieniają barwę na pomarańczową, a w stronę oponenta kierowane są koliste fale, powodujące paraliż.
Protective Zone - Krzyżuje otwarte dłonie, ażeby stworzyć przed sobą pole ochronne. Następne ustawienie dłoni w stronę przeciwnika pozwala odbić w niego jego własny atak.
Atena Exclamation - Technika, przez swoją ogromną moc, została zakazana przez samą Atenę. Możliwa do wykonania tylko przez trzech Rycerzy. Stają oni w charakterystycznym szyku, po czym skumulowane ogromne pokłady energii cosmo, wystrzeliwują we wroga. Jak się twierdzi, atak ma siłę podobną do Wielkiego Wybuchu (z tą różnicą, że na wiele mniejszą skalę). Druga, co do siły, technika Rycerzy Ateny. Wymaga współpracy 3 Złotych Rycerzy

Przedmioty:
Telefon – zawsze ma go przy sobie, żeby być w kontakcie ze swoimi przyjaciółmi i rodziną;
MP3 – korzysta głównie, gdy jest sam, lecz nosi go niemal wszędzie;
Plecak – czasami zabiera, z najpotrzebniejszymi rzeczami;
Piersiówka – zawiera specjalny alkohol, niezbędny do wykonania techniki Drunker Devastation Wave;
Fasolki Senzu – posiada ich 10, zdobył prawdopodobnie podczas wizyty na ojczystym kontynencie. Całkowicie regenerują rany.
Niebieski Scouter – przypomniał sobie, że ma takowy i trzymał gdzieś w domu. Nie jest on mu jednak niezbędny, gdyż chłopak potrafi samodzielnie wyczuwać energię.
Zwoje – posiada takie 2, jeden z techniką Kamehameha, drugi z Kaio-ken. Jednak na razie nie planuje z nich korzystać.
Mapa – znalazł niedawno mapę kontynentu Palan i okolic, na którym zaznaczony jest "x".
Scorpid Sting – legendarny miecz Króla Skorpiona o charakterystycznym wyglądzie naprawdę dużej mocy.



Ostatnio zmieniony przez Woogy dnia Sro Gru 12, 2012 10:19 pm, w całości zmieniany 9 razy

4Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pią Lip 15, 2011 11:06 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Spis Treści:
1. Karta postaci: Informacje.
2. Karta postaci: Techniki i przedmioty.
3. Karta postaci: Świat wewnętrzny.
4. Karta postaci: Towarzysze.

Woogy Roleyo – świat wewnętrzny
Świat wewnętrzny Woogyego to po prostu jego podświadomość, do której może się przenieść poprzez medytację lub wyciszenie, odpoczynek. Istoty, które w nim żyją są wyimaginowaną przez niego personifikacją jego mocy. Prócz nich – nie istnieje w tym świecie nikt inny, choć Woogy może wymyślić jakąś postać na czas swojego przebywania w podświadomości, jednak nie odegra ona nigdy większej roli. Równie dobrze potrafi zmienić scenerię, w której się wszystko odbywa, jednak jest jedna, bazowa, która ukazuje się zawsze, gdy Woogy przenosi się do tego świata.

Wygląd świata wewnętrznego: Miasto nocą. Przykładowe miejsca: 1 | 2 | 3

Istoty wewnętrzne:

Akira
Opis: Jest wesołym, zakręconym nastolatkiem. Nie posiada żadnej szczególnej mocy, odpowiada on głównie za cechy charakteru Woogyego i jego często nastoletnie zachowanie. Zdarza się, że gdy się denerwuje otacza go aura Spirit Burst, którego nauczył się zapewne w tym samym czasie, co Woogy. Nieudolnie próbuje poderwać Irtin.
Usposobienie: Dobre.
Geneza: Był od zawsze w podświadomości Woogy’ego, odpowiada za jego terrańskie geny.
Umożliwia: -

Brasko
Opis: Woogy w końcu poznał jego imię. Ponadto wiadomo, że przebywa ciągle w najwyższej formie SSJ, jaką Woogy aktualnie osiąga. Jest pewny siebie i arogancki, jednak dysponuje wielką mocą.
Usposobienie: Neutralne.
Geneza: Ten wojownik znalazł się w podświadomości Woogy’ego dzięki saiyańskim genom, które Woogy odziedziczył.
Umożliwia: Przemianę w formy SSJ, SSJ2 oraz SSJ3.

Irtin
Opis: Woogy ostatnio poznał również jej imię. Jest cicha i spokojna, a zarazem bardzo mądra i rozważna. Szanuje każdą istotę – również pozostałych lokatorów podświadomości Woogyego.
Usposobienie: Dobre.
Geneza: Podobnie, jak Super Saiya’jin – dziewczyna znalazła się w tym świecie dzięki krwi Fertan, która płynie w żyłach Woogyego.
Umożliwia: Kontrolę nad metalami oraz przemianę w Meta Form.

Bukkumo
Opis: Nazywa się tak samo, jak przywódca dawnego gangu Niguro, choć nie jest potwierdzone, że to jest jego prawdziwe imię. Jest szaloną, ale zarazem bardzo inteligentną postacią. Szydzi sobie z Super Saiya’jina, Milo i Akiry oraz zachowuje się wulgarnie wobec Fertanki. Jest prawdopodobnie najpotężniejszą istotą w świecie wewnętrznym chłopaka.
Usposobienie: Złe.
Geneza: Pojawił się przez klątwę, jaką Bukkumo rzucił na Woogy’ego, gdy ten był jeszcze dzieckiem.
Umożliwia: Przemianę w formę Jokera.

Milo
Opis: Ten wojownik jest uosobieniem cnót rycerskich. Choć podczas walki bardzo brutalny, to w istocie jest bardzo honorowym i szlachetnym Złotym Rycerzem. Jego motto to "Poddaj się lub giń" – pozwala wybrać niemal każdemu przeciwnikowi.
Usposobienie: Umiarkowanie dobre.
Geneza: Jest personifikacją Złotej Zbroi Skorpiona Woogyego. Pojawił się więc wraz z jej zdobyciem.
Umożliwia: Noszenie Złotej Zbroi Skorpiona.



Ostatnio zmieniony przez Woogy dnia Sro Gru 12, 2012 10:20 pm, w całości zmieniany 10 razy

5Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pon Lip 25, 2011 11:00 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Spis Treści:
1. Karta postaci: Informacje.
2. Karta postaci: Techniki i przedmioty.
3. Karta postaci: Świat wewnętrzny.
4. Karta postaci: Towarzysze.

Imię: Mari
Nazwisko: Sakai
Pseudonim: -
Wiek: 21 lat
Sprite:
Woogy Roleyo Maribase

Opis postaci:
Mari była zawsze cichą i nieśmiałą dziewczyną. Zdecydowanie wolała słuchać niż mówić. Teraz się to nieco zmieniło przez wpływ, jaki miał Woogy na jej osobowość. Stała się śmielsza, odważniejsza, częściej się udziela, choć nadal jest nieco skryta. Często wstydzi się mówić o sobie, czy swojej przeszłości. Najbardziej naturalnie zachowuje się oczywiście w towarzystwie Woogyego, a ostatnio także Abanaia. Jej twarz sprawia wrażenie smutku, jednak coraz częściej się uśmiecha, choć nadal łatwo się zawstydza. Można powiedzieć, że nowa znajomość pozytywnie wpłynęła na jej charakter.

Historia:
Całe życie mieszkała w wiosce Ferya, na kontynencie Palan, wraz ze swoim ojcem. Jej matka zaginęła wiele lat temu, w nieznanych okolicznościach. Życie dziewczyny nie było zbyt bogate w nowe doświadczenia – raczej bardzo zwyczajne. Nie było lekko, lecz mieszkańcy wioski żyli własnym rytmem i to im odpowiadało. Mari, choć nie mówiła o tym otwarcie, zawsze chciała się gdzieś wyrwać, gdzieś daleko – poznać świat, którego była tak bardzo ciekawa. Oczywiście kochała zawsze swojego ojca i miejsce, w którym się wychowała, lecz jej marzeniem było się oderwanie od szarej rzeczywistości, chociaż na chwilę.
Marzenie spełnia się, gdy wioskę odwiedza Woogy, aby pokonać nieznanego Saiya’jina, który napadł na Feryę. Po zwycięskiej walce, Roleyo za zgodą ojca Mari, zabiera dziewczynę ze sobą, aby nauczyć ją sztuk walki, które tak bardzo ją zafascynowały.
Spędzili prawie rok czasu na wyspie Densetta, a ona opanowała już podstawowe tajniki energii ki i walki. Aktualnie mieszka z Woogym w Setirps i dalej szkoli się pod jego okiem.

Cele:
- Dowiedzieć się czegoś na temat zaginięcia swojej matki;
- Poznać swój świat wewnętrzny;
- Kontynuować naukę sztuk walki;

Transformacje:
Brak informacji.

Techniki:
○ Techniki ki
○ Techniki oparte o kontrolę elementu światła

Kiai - Technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Swift Barrage - Wzmocniona wariacja Renzoku Energy Dan stosowana przez Mari. Mnóstwo pocisków energii wystrzeliwanych z obu rąk.
Dodonpa - Kumulowana energia na czubku palca jest wystrzelona z wyprostowanej ręki. Promień energii jest dość szybki, ciężko go uniknąć. W dodatku wybucha przy zetknięciu z celem.
Double Tsuihikidan - Z wyciągniętych przed sobą rąk wystrzeliwane są dwie, łączące się fale energii, które podążają za oponentem, niczym samonaprowadzające pociski i zadają niemałe obrażenia.
Kakusadan - Spora sfera energii wystrzelona przed siebie, z początku wolna, później dzieli się na kilka mniejszych, lecz szybszych promieni, które trafiają w cel. Bardzo przydatna technika przeciwko kilku słabszym oponentom.
Barrier - Użytkownik tworzy przezroczystą barierę, która nie pozwala na przedostanie się przez nią. Może zostać utworzona na wzór tarczy, ale również wokół siebie, chroniąc ze wszystkich stron.

Light Manipulation - Pozwala użytkownikowi manipulować elementem światła, w przypadku Mari na razie w ograniczony sposób.
Lux - W dłoni tworzy niewielką kulę światła, która rozjaśnia obszar wokół użytkownika.
Luminous Haze - Wojownik tworzy wokół siebie świetlistą mgłę, która może służyć podobnie, jak technika Lux, lecz także chroni znajdujących się w niej przed ciemnością (np. technikami opartymi na tym żywiole).
Shōmeidan - Świetlisty pocisk, wystrzeliwany z wyciągniętej ręki. Tymczasowo o niewielkiej sile rażenia, co wynika głównie z opanowania przez Mari elementu światła w niewielkim stopniu.

Przedmioty:
Telefon – zazwyczaj ma go przy sobie, choć stosunkowo rzadko z niego korzysta.

Świat wewnętrzny:
Brak informacji.



Ostatnio zmieniony przez Woogy dnia Sro Gru 12, 2012 10:21 pm, w całości zmieniany 6 razy

6Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pią Sty 27, 2012 2:51 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
AKTIMELIZACJA!
- Woogy Roleyo: Poprawiona historia oraz dodane cele,
- Woogy Roleyo: Dodane transformacje SSJ2 oraz SSJ3,
- Woogy Roleyo: Dodane techniki: Kiaiho, Renzoku Energy Dan, Super Techniques, Lazor Cube, Hypnotizing Lollipop, "Woogy Boogy!",
- Mari Sakai: Lekko poszerzona historia, dodane cele oraz techniki,
- Woogy Roleyo i Mari Sakai: zmienione wszystkie sprity.

7Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pon Lut 06, 2012 1:43 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
KOLEJNA AKTUALIZACJA:
- Zmienione nazwy technik Renzoku Energy Dan i Kiaiho na odpowiednio: Continuous Energy Bullets i Kiai.
- WR (Woogy Roleyo): Zmieniona technika Howitzer Attack na Big Bang Attack.
- WR: Usunięte techniki: Soul' Coffin, Super Techniques.
- WR: Dodane techniki: Spirit Burst, Super Great Blast, Super Big Bang Attack, Super Razor Hurricane, Super Final Flash.
- Zmieniona wymagania dla Final Flash.

@edit
+ skorygowany opis techniki "Woogy Boogy!".

8Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Sro Lut 08, 2012 2:07 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Ostatnio dość często, ale to już kolejna...
AKTUALIZACJA:
- Dodany do karty postaci świat wewnętrzny.
- Korekcyjne poprawki.

9Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Pon Kwi 02, 2012 10:02 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Drobna aktualizacja!
- Ogólnie zmieniony wygląd karty oraz różne poprawki.
- Delikatnie zmieniony opis formy Jokera.
- Dodane nowe cele i usunięty jeden.

Planuję niedługo kolejną aktualizację, tym razem większą, ale na to przyjdzie czas.

10Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Czw Maj 10, 2012 4:02 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
AKTUALIZACJA:
Dodany nowy towarzysz - Abanai Senado.

11Woogy Roleyo Empty Re: Woogy Roleyo Sro Gru 12, 2012 10:28 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
AKTIMELIZACJA!
- Całkowite odświeżenie karty postaci!
- Wycofanie osoby towarzyszącej: Abanai Senado!
- Dodana nowa transformacja (Gold Scorpio Saint) oraz istota wewnętrzna (Milo) Woogyego!
- Dodane nowe techniki Woogyego, w tym techniki cosmo!
- Dodane nowe techniki Mari, w tym techniki oparte o kontrolę elementu światła!
- Poszerzone opisy postaci, historie oraz nowe cele!
- Odświeżenie spritów postaci!
- Inne, pomniejsze poprawki!

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.