Trochę za dużo prac jednocześnie – nie spodziewaj się nawałnicy komentarzy.
Propozycje nowego stroju dla Twojej postaci nie wyglądają źle. Cieniowanie nie jest najgorsze, jednakże miejscami wymagałoby zdecydowanej poprawy. Nie przypada mi do gustu stosowanie outline wewnętrznego – jestem zdania, że jest to tylko marnowanie cennego miejsca. Lewa ręka za mocno wystaje – wina stoi po stronie „base”, jakiego użyłeś. Postaraj się podczas tworzenia prac zwracać uwagę na błędy popełniane przez autorów innych prac. Co wymaga poprawy cieniowania? Przede wszystkim włosy. Zaraz za nimi jest podkoszulka oraz ręce – powinien być widoczny przynajmniej lekki zarys mięśni prawej ręki, natomiast u Ciebie całkowicie go brakuje. Widzisz? Gdyby nie outline wewnętrzny, zapewne bez większego problemu mógłbyś podkreślić masę mięśniową bohatera. Ciekawy i oryginalny pomysł na wykonanie ostatniego stroju. Motorek wygląda zabójczo – nie mam co do niego najmniejszych zastrzeżeń. Cieniowanie spodni postaci, która na nim jednak siedzi, jest nieodpowiednie do cieniowania oryginalnego, widzialnego w przypadku prac wyżej. Jeżeli już starasz się tworzyć nowe „custome poses”, bierz pod uwagę nie tylko proporcje postaci, ale również cienie. O, widzisz! Brakuje tutaj nawet białego łańcuszka – niby detal, a jednak razi w oko takiego oceniającego jak ja.
Golem prezentuje się świetnie – zmieniłbym cieniowanie, ale jedynie miejscami. Ciężko tutaj mówić o odpowiednich proporcjach, ale nie wydają się być złe. Dodatkowo, postać jest wykonana naprawdę oryginalnie i ciekawie. Szkoda, że niewiele osób oceniło ową pracę, bo wygląda naprawdę dobrze.
Nie mogę powiedzieć, że jesteś niedoświadczony, bo bym cholernie mocno skłamał – ale mimo wszystko, popełniasz jeszcze proste, czasami amatorskie błędy. Staraj się tego unikać podczas tworzenia kolejnych, iście oryginalnych prac