Imię: Michass
Wiek: 19
Rasa: Człowiek
Pochodzenie : Regra, Palan
Sprite: (c:luka-base)
Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 10
Energia: 12
Szybkość: 6
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 5
Siła fizyczna: 6
Zwinność: 6
Precyzja: 6
Koncentracja: 9
Usposobienie: Chaotic neutral
Osobowość: Charakteryzuje go spokój, opanowanie i cisza, jednak do czasu, aż wciągnie go wir walki. Wtedy młodzieniec staje się porywczy oraz zdolny do szalonych, nieprzemyślanych czynów. Z walki czerpie radość.
Cele:
- Odkryć skąd wzięła się moc panowania nad piaskiem.
- Odnaleźć informację na temat prawdziwych rodziców.
Historia:
Michass wychował się w małej wiosce Regra, znajdującej się na kontynencie Palan. Dorastał tam i żył wraz ze swoimi opiekunami. Michass był zwykłym, niewyróżniającym się chłopcem, do czasu gdy w swoje 6 urodziny wybrał się na małą przechadzkę po pustyni. Podczas podróży chłopiec został napadnięty przez okolicznych bandytów. Miał zostać porwany dla okupu, jednak gdy tylko szef bandziorów chciał złapać dziecko, został przebity na wylot przez piaskowy kolec. Sprawcą był przerażony młodzieniec. Zaślepiony strachem nie kontrolował swoich czynów i za sprawą mocy, pozabijał wszystkich opryszków. Po tych wydarzeniach zemdlał i obudził się już w domu. Staruszek, z którym Michass mieszkał, opowiedział mu jak znalazł go nieprzytomnego w otoczeniu martwych zbirów. Chłopiec nie chciał uwierzyć w ani jedno słowo, jednak już po chwili sobie wszystko przypomniał i zaczął zastanawiać się nad tym co tak naprawdę się tam wydarzyło. Od tamtej chwili chłopak odkrył i zaczął trenować swoją moc, wciąż żyjąc w wiosce. Przebywał tam do swoich szesnastych urodzin, wtedy też dowiedział się, że ludzie z którymi mieszkał nie są jego prawdziwymi rodzicami. Chłopak został znaleziony jako porzucone niemowlę na skraju pustyni. Po tych wydarzeniach wyruszył w samotną podróż, aby odnaleźć prawdę, dotyczącą jego życia. Chłopak chciał się dowiedzieć kim są jego prawdziwi rodzice, czemu został porzucony oraz skąd posiada moc kontroli nad piaskiem.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
- Kontrola nad piaskiem.
- Full Sand Control – przemiana umożliwiająca chłopakowi całkowitą kontrolę nad piaskiem, zwiększając siłę i szybkość ataków. Ponadto na czas trwania umiejętności, całe ciało chłopaka przyjmuje właściwości piasku, ułatwiając mu obronę.
- Sand Carriage – Michass tworzy latający spodek piasku, dzięki któremu może przenosić się na dalekie odległości.
- Desert Espada – Ostry kolec stworzony z piasku, który może ranić i przebijać swoich oponentów.
- Sand Shield – Piaskowa tarcza, chroniąca przed obrażeniami obuchowymi jak i energetycznymi.
- Desert Spada - Michass przemienia prawą rękę w piasek i mocno wbija ją w stronę ziemi. Tworzy się wtedy piaskowe ostrze, które niczym fala leci do przodu i przecina wszystko na swej drodze.
- Desert Girasole – Podobnie jak w poprzedniej technice, Michass przemienia swoją rękę w piasek, następnie wbija ją w ziemie, jednak tym razem podłożę pod przeciwnikiem zapada się tworząc okrąg ruchomych piasków.
- Barchan – Technika polegająca na wyssaniu, z organizmu przeciwnika, wody. Aby ją wykonać Michass musi złapać przeciwnika i „przeszyć” go falą piasku.
- Sables – Michass tworzy w ręce małe piaskowe tornado, które po wypuszczeniu zwiększa się z ogromną prędkością.
- Ground Sekko – technika, która polega na wysuszeniu całego otoczenia. Wykorzystywane, aby zniszczyć jakieś budowle lub podłoże. Aby ją wykonać Michass musi położyć dłoń na ziemi i skupić się na wysuszaniu. Czas techniki jest zależny od obszaru.
- Sables: Pesado – ulepszona wersja Sables, polegająca na stworzeniu w ręce tornada, które po wyrzuceniu, tworzy natychmiastowe zniszczenia, porównywalne z ogromnym tornadem.
- Desert Grande Espada – Ulepszona wersja Espady, polegająco na stworzeniu ogromnego kolca, wyłaniającego się z ziemi, w celu przebicia wroga.
( mała wizualizacja - https://www.youtube.com/watch?v=eZCBnqgcRKA )
Wiek: 19
Rasa: Człowiek
Pochodzenie : Regra, Palan
Sprite: (c:luka-base)
Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 10
Energia: 12
Szybkość: 6
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 5
Siła fizyczna: 6
Zwinność: 6
Precyzja: 6
Koncentracja: 9
Usposobienie: Chaotic neutral
Osobowość: Charakteryzuje go spokój, opanowanie i cisza, jednak do czasu, aż wciągnie go wir walki. Wtedy młodzieniec staje się porywczy oraz zdolny do szalonych, nieprzemyślanych czynów. Z walki czerpie radość.
Cele:
- Odkryć skąd wzięła się moc panowania nad piaskiem.
- Odnaleźć informację na temat prawdziwych rodziców.
Historia:
Michass wychował się w małej wiosce Regra, znajdującej się na kontynencie Palan. Dorastał tam i żył wraz ze swoimi opiekunami. Michass był zwykłym, niewyróżniającym się chłopcem, do czasu gdy w swoje 6 urodziny wybrał się na małą przechadzkę po pustyni. Podczas podróży chłopiec został napadnięty przez okolicznych bandytów. Miał zostać porwany dla okupu, jednak gdy tylko szef bandziorów chciał złapać dziecko, został przebity na wylot przez piaskowy kolec. Sprawcą był przerażony młodzieniec. Zaślepiony strachem nie kontrolował swoich czynów i za sprawą mocy, pozabijał wszystkich opryszków. Po tych wydarzeniach zemdlał i obudził się już w domu. Staruszek, z którym Michass mieszkał, opowiedział mu jak znalazł go nieprzytomnego w otoczeniu martwych zbirów. Chłopiec nie chciał uwierzyć w ani jedno słowo, jednak już po chwili sobie wszystko przypomniał i zaczął zastanawiać się nad tym co tak naprawdę się tam wydarzyło. Od tamtej chwili chłopak odkrył i zaczął trenować swoją moc, wciąż żyjąc w wiosce. Przebywał tam do swoich szesnastych urodzin, wtedy też dowiedział się, że ludzie z którymi mieszkał nie są jego prawdziwymi rodzicami. Chłopak został znaleziony jako porzucone niemowlę na skraju pustyni. Po tych wydarzeniach wyruszył w samotną podróż, aby odnaleźć prawdę, dotyczącą jego życia. Chłopak chciał się dowiedzieć kim są jego prawdziwi rodzice, czemu został porzucony oraz skąd posiada moc kontroli nad piaskiem.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
- Kontrola nad piaskiem.
- Full Sand Control – przemiana umożliwiająca chłopakowi całkowitą kontrolę nad piaskiem, zwiększając siłę i szybkość ataków. Ponadto na czas trwania umiejętności, całe ciało chłopaka przyjmuje właściwości piasku, ułatwiając mu obronę.
- Sand Carriage – Michass tworzy latający spodek piasku, dzięki któremu może przenosić się na dalekie odległości.
- Desert Espada – Ostry kolec stworzony z piasku, który może ranić i przebijać swoich oponentów.
- Sand Shield – Piaskowa tarcza, chroniąca przed obrażeniami obuchowymi jak i energetycznymi.
- Desert Spada - Michass przemienia prawą rękę w piasek i mocno wbija ją w stronę ziemi. Tworzy się wtedy piaskowe ostrze, które niczym fala leci do przodu i przecina wszystko na swej drodze.
- Desert Girasole – Podobnie jak w poprzedniej technice, Michass przemienia swoją rękę w piasek, następnie wbija ją w ziemie, jednak tym razem podłożę pod przeciwnikiem zapada się tworząc okrąg ruchomych piasków.
- Barchan – Technika polegająca na wyssaniu, z organizmu przeciwnika, wody. Aby ją wykonać Michass musi złapać przeciwnika i „przeszyć” go falą piasku.
- Sables – Michass tworzy w ręce małe piaskowe tornado, które po wypuszczeniu zwiększa się z ogromną prędkością.
- Ground Sekko – technika, która polega na wysuszeniu całego otoczenia. Wykorzystywane, aby zniszczyć jakieś budowle lub podłoże. Aby ją wykonać Michass musi położyć dłoń na ziemi i skupić się na wysuszaniu. Czas techniki jest zależny od obszaru.
- Sables: Pesado – ulepszona wersja Sables, polegająca na stworzeniu w ręce tornada, które po wyrzuceniu, tworzy natychmiastowe zniszczenia, porównywalne z ogromnym tornadem.
- Desert Grande Espada – Ulepszona wersja Espady, polegająco na stworzeniu ogromnego kolca, wyłaniającego się z ziemi, w celu przebicia wroga.
( mała wizualizacja - https://www.youtube.com/watch?v=eZCBnqgcRKA )