^Adobe After Effects ;d spróbowałbym czegoś z fabułą ale mam jeszcze jakąś blokadę xd widzę, że innym to się podoba ale wiem, że da się je zrobić lepiej... dużo lepiej ;d będę musiał poszukać nowych dźwięków bo nie do każdego ruchu i akcji posiadam takowy, będę musiał trochę ulepszyć ataki Ki i ogólnie jakieś nowe efekty by wprowadzić trochę świeżości ;d ale być może jak trochę usprawnię swoje animki to w końcu się zabiorę za jakiś projekt
Idź do strony : 1, 2
27 Re: Animationy Raixo Pon Gru 07, 2015 5:07 pm
SmokuXD
Observer
Polecam pobieranie odcinków jakiś anime i z nich "wyciągać" efekty dźwiękowe. A do ich przerabiania najlepiej audacity
28 Re: Animationy Raixo Pon Gru 14, 2015 9:01 pm
Maximus
Dragon Slayer
Spoko animacja, efekty bardzo fajne, żywa przede wszystkim. Super wygląda odbijanie pocisków przez Goku. Nie wiem co tu więcej napisać, bo nie ma się do czego przyczepić. Na długość nie będę narzekał, sam robię krótkie.
Twórz dalej, nieźle Ci idzie
Twórz dalej, nieźle Ci idzie
29 Re: Animationy Raixo Nie Gru 20, 2015 4:25 pm
Raixo
Super Saiyan 2
Ogłoszenie (nie)parafialne. Po następnej animacji jaką zrobię mógłbym wykonać walkę użytkowników więc chętni do wystąpienia w animacji mogą dawać linkacze do spritów. (Pierwsze dwie osoby) więc kto pierwszy ten lepszy xD
30 Re: Animationy Raixo Sob Gru 26, 2015 8:53 pm
Raixo
Super Saiyan 2
Dobra tak jak mówiłem jest i test Ki Balla (mam nadzieję, że przypadnie ci bardziej do gustu Sezu xD)
---Credits---
Piccolo - Luka
Background - map maker
---Credits---
Piccolo - Luka
Background - map maker
31 Re: Animationy Raixo Nie Gru 27, 2015 12:01 am
Jata
Moderator
Ogólnie szacun za efekty, całość prezentuje się przyzwoicie (właściwie to ciężko się rozpisać nad 11-sekundową animacją xd).
Choć osobiście mam może trochę archaiczne podejście, ale uważam że takie efekty nie do końca pasują do LSW. No bo spójrzcie: tu zbliżenie na piksele, a efekt co najmniej jak z animca w HD. Dlatego jestem zwolennikiem starych, dobrych, pikselowych efektów
Ale to tylko moje zdanie, jeśli Tobie to odpowiada to rób swoje
Choć osobiście mam może trochę archaiczne podejście, ale uważam że takie efekty nie do końca pasują do LSW. No bo spójrzcie: tu zbliżenie na piksele, a efekt co najmniej jak z animca w HD. Dlatego jestem zwolennikiem starych, dobrych, pikselowych efektów
Ale to tylko moje zdanie, jeśli Tobie to odpowiada to rób swoje
32 Re: Animationy Raixo Nie Gru 27, 2015 9:37 am
Raixo
Super Saiyan 2
Raczej nie jesteś jedynym który uważa, że takie efekty nie pasują do LSW ale koniec końców gdybym miał korzystać z wbudowanych do spritów efektów to moja robota byłaby znikoma, wtedy mógłbym robić jedną animacje na dzień (no... może trochę przesadzam xd), bo praktycznie żadnej roboty od siebie bym w to nie wkładał. Takie efekty, layersy itd. obciąża to trochę mojego kompa długo się ładuje jedna klatka poza tym robienie takich rzeczy sprawa niezłą przyjemność no a gdybym korzystał ze spritowego Kamehame to klatki by się ładowały od razu bo nie muszą ładować tych wszystkich efektsów no i jedyne co bym robił to dodawał muzykę i zmieniał wielkość spritów, to wszystko ale są gusta i guściki xd
Idź do strony : 1, 2
Similar topics
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach