Imię: Michass
Nazwisko: Maikeru
Wiek: 17
Sprite
Staty :
Atak – 10
Obrona – 5
Energia – 15
Szybkość – 10
Inteligencja – 10
Siła Fizyczna – 10
Opis postaci: Michass jest spokojny, nigdy nie lekceważy przeciwnika, do walki zawsze podchodzi z rozwagą. Jest otwarty przez co łatwo się zaprzyjaźnia, ma poczucię humoru ,ale potrafi również zachowywać się poważnie.
Historia: Chłopak należał do rodziny królewskiej. Mimo swojej królewskiej krwi, nie czuł się wyższy. Wszystkich traktował równo. Wraz z 3 lata starszym bratem, odkryli że ich wujek spiskuje przeciwko ich rodzicom , aby zdobyć majątek rodziny , który należał się rodzicom. Pewnego słonecznego dnia, chłopcy wybrali się na ryby , aby się odstresować. Dzień minął im świetnie, a gdy wrócili do wioski ujrzeli palący się ich dom. W domu leżeli martwi rodzice. Oboje uciekli z palącego się domu. Zrozpaczeni chłopcy mieszkali przez 2 miesiące u dziadków. Tam żyli, i trenowali walkę. Pewnego dnia młodzieniec przyłapał brata, gdy ten podczas swojego treningu zrobił średniej wielkości kulę energii. Zdziwiony chłopak zaczął wypytywać o to brata. Ten mu wszystko wyjaśnił i zaczął pomagać mu opanować tą energię. W końcu starszy brat postanowił poszukać wuja i się zemścić. Odchodząc obiecał chłopakowi że na pewno się jeszcze spotkają. Przez kolejne 10 miesięcy chłopak nadal żył u dziadków. Przez cały ten czas trenował walkę wręcz jak i kontrolę energii. Gdy skończył 14 lat opuścił dziadków i zaczął podróżować.
Cele :
- Odnaleźć brata i wygrać z nim walkę.
- Stać się tak silnym aby chronić ważne dla chłopaka osoby.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Transformacje :
Super Saiya'jin
Plusy :
- Szybkość i siła wzrastają pięciokrotnie.
- Bardziej odporny na ból
Minusy :
- Utrata energii.
Super Saiya'jin 2
Plusy :
- Szybkość i siła wzrastają dziesięciokrotnie.
- Jeszcze Bardziej odporny na ból
- Energia znacznie wzrasta.
- Techniki są o wiele silniejsze.
Minusy :
- Chłopak staje się bardziej arogancki.
- Energia spada szybciej niż na ssj.
Super Saiya'jin 3
Plusy :
- Szybkość i siła wzrastają dziesięciokrotnie od ssj2.
- Prawie w ogóle nie odczuwa bólu.
- Techniki są bardzo potężne.
Minusy :
- Nie wyobrażalnie szybka utrata energii.
Super Saiya'jin 4
Plusy :
- Jego szybkość i siła wzrasta niewyobrażalnie. Jest ponad pięciokrotnie silniejszy niż na poziomie Super Saiya'jina 3.
- Odporność na ataki wzrasta wielokrotnie. Tylko bardzo silny atak sprawia chłopakowi ból.
- Techniki stają się o wiele potężniejsze.
Minusy :
- Bardzo szybka utrata energii.
- Do transformacji potrzebny jest ogon.
Dragon Form
Plusy :
- Siła i szybkość wzrasta dziesięciokrotnie.
- Wytrzymałość wzrasta pięciokrotnie.
- Ataki są o wiele potężniejsze.
- Prawie zerowy spadek energii.
Minusy:
- Możliwość utraty kontroli.
Dragon Form Full Power
Plusy :
- Siła i szybkość wzrasta jeszcze bardziej niż w Dragon Form.
- Wytrzymałość wzrasta jeszcze bardziej niż w Dragon Form.
- Ataki są o wiele silniejsze niż Dragon Form.
Minusy:
- Jeszcze większa szansa na utratę kontroli.
Smoke Form
Plusy :
- Panowanie nad dymem. Chłopak może sprawiać żeby stawał się twardy niczym kamień lub puszysty jak chmura.
- Młodzieniec jest odporny na wszystkie ataki zużywające energię , ponieważ gdy leci w niego jakiś atak ten po prostu zamienia się w chmurę dymu unikając ataku i materializuje gdy atak się skończy. Jedynie silne ataki fizyczne mogą go zranić.
- Zerowa utrata energii.
Minusy:
- Chłopak staje się arogancki.
- Lekceważy przeciwnika.
Lord of Death
Plusy :
- Szybkość , siła i wytrzymałość wzrasta kilkanaście razy.
- Energia chłopaka staje się niewyobrażalnie wysoka.
- Techniki używane w tej formie stają się kilkadziesiąt razy silniejsze
Minusy:
- Michass nie panuje jeszcze nad tą formą.
- Nie oszczędza przeciwnika.
- Szybka utrata energii.
Istoty Wewnętrzne :
Heihachiro
Nie wiadomo od kiedy zamieszkuje podświadomość chłopaka, ani jak się tam znalazł. Jest małomówny , arogancki i wredny. To dzięki jego energii chłopak może zamienić się w Lord Of Death. Jego celem jest przejęcie ciała chłopaka i niszczenie wszystkiego co stanie mu na drodze do zbudowania jego królestwa.
Michiru
Młoda, silna kobieta zamieszkująca podświadomość chłopaka od jego narodzin. Potrafi zamienić się w ogromnego zielonego smoka. Dzięki niej chłopak może zamieniać się w formę smoka.
Techniki :
Kamehameha - Silna, niebieska fala uderzeniowa. Aby ją wykonać Michass składa ręce , ładuje w nich fale a następnie wypuszcza ją z rąk.
Genki Dama - Potężna technika polega na zebraniu jak największej ilości energii od wszystkiego co ją posiada, to znaczy: od roślin, zwierząt, ludzi, itp. Podczas gromadzenia KI wojownik musi się dobrze skupić i trzymać ręce uniesione cały czas nad głową. Po zebraniu energii wojownik wyrzuca ogromną kulę w kierunku przeciwnika.
Final Flash - Polega ona na zgromadzeniu dużej ilości energii KI i skoncentrowaniu jej w dłoniach. Wojownik rozkłada ręce, w tym czasie następuje początkowe i długotrwałe ładowanie energii. Po zebraniu energii następuje wystrzał.
Big Bang Attack - Technika polegająca na wystawieniu jednej ręki przed siebie, z rozstawionymi szeroko palcami. Michass gromadzi energię w ręce i wypuszcza ją w postaci kuli.
Soul Punisher - Michass wyciąga jedną rękę w górę , następnie tworzy tęczową kulę ,którą rzuca w przeciwnika. Po trafieniu kula niszczy ciało od środka.
Final Dragon Flash - Bardzo potężna technika, która polega na wystrzeleniu ogromnego Final Flashu , z którego wyłania się głowa smoka na wzór dragon fist. Na obecnym poziomie chłopak może używać tą technikę tylko na SSJ3.
Big Bang Kamehameha - Połączenie dwóch technik, Kamehameha i Big Bang attack. Podobnie jak do Kamehameha Michass wystawia ręce przed siebie , tym różnią się te techniki że ta się o wiele dłużej ładuje i jest o wiele potężniejsza.
Kinotsurugi - Technika polegająca na wystrzeleniu z wyprostowanej ręki pocisk Ki. Pocisk przyjmuję postać ostro zakończonej lini, z łatwością przebija wrogów, przeciwnik nie może sie poruszyć.
Dragon Attack - Michass , skupia całą swoją energię w ręce po chwili wystawia ją do przodu , i wypuszcza zielony pocisk energii w kształcie smoka. Gdy smok energii przeleci przez przeciwnika , cała energia z ataku uwalnia się w środku ciała przeciwnika. Dzięki czemu zadaje poważne rany wewnętrzne.
Destruction Ball - Michass tworzy kulę energii , o małych rozmiarach. Mimo swojego wyglądu, kula jest bardzo silna, a do tego bardzo szybka. Gdy trafi w swój cel , następuje eksplozja całkiem sporych rozmiarów.
Rankyaku - Technika kopnięcia, które wytwarza falę tnącego powietrza , która przecina oraz zadaje mocne obrażenia ciału ludzkiemu. W miarę rozwinięcia siła oraz zasięg ulegają zwiększeniu i można zmieniać trajektorie lotu, a nawet kształt „powietrznego ostrza”.
Rokushiki Ougi: Rokuougan – Zastosowanie tej techniki wymaga zbliżenia się do celu, po czym ustawienia pięści nakierowanych na cel równolegle do siebie. Po tym wyzwala się olbrzymią ilość energii, która skutkuje uderzeniem wyzwolonym przy niewyobrażalnym ciśnieniu. Najczęściej ta technika jest używana, żeby zrobić papkę z wnętrzności ofiary.
Kenbunshoku Haki - Jest to technika pozwalająca na rozeznanie się w sytuacji panującej na polu bitwy. Pozwala ono ustalić pozycję oraz ilość osób znajdujących się na danym obszarze, a nawet przewidzieć ich następny ruch.
Busoushoku Haki - Jest to haki defensywne, chociaż można wykorzystywać je również do ataku.Można nim również wzmacniać wszelkiej maści bronie.
Haoshoku Haki - Jest najwyższym poziomem Haki, z którym rodzi się tylko jedna osoba na milion. Jest to haki czysto ofensywne, a jego zadaniem jest nokautowanie przeciwników. Moc ta jest wystarczająco potężna aby pozbawić przytomności cały tłum osób.
Breath Death - Chłopak wystawia ręce w górę i uwalnia znaczną część swojej energii jako podmuch powietrza działającego jak trucizna. Gdy przeciwnik będzie w zasięgu podmuchu , zaczyna słabnąć, pluć krwią i tracić wzrok. Chłopak może kontrolować podmuch.Są to chwilowe statusy, nie trwałe. W zależności od inteligencji przeciwnika, statusy będą trwały dłużej lub krócej. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Death Shot - Chłopak wystawia wskazujący palec w stronę celu. Zbiera energię w ręce i wystrzeliwuje malutką , bardzo potężną , nie widoczną dla zwykłego oka kulę. Jednakże można ją bardzo łatwo wyczuć jeżeli dobrze namierza się energię. Po zetknięciu z celem kulka uwalnia energię przelaną w atak, w postaci cięć powietrza na skórze. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Deadly Defense - Technika defensywna. Gdy atak zetknie się z ciałem chłopaka, postać zamienia się w ciemne kruki , które rozlatują się na różne strony, zbierając się w końcu w jednym punkcie; ponownie tworzą ciało chłopaka. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Artificial Death - Gdy chłopak dotknie lewą ręką , przeciwnika w głowę, ten dostaje halucynacji o własnej śmierci. W głowie przeciwnika dzieje się najstraszniejszy koszmar , lecz tak na prawdę nic się nie dzieje. W takiej chwili przeciwnik jest bezbronny i podatny na ataki. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Death Flame - Chłopak potrafi stworzyć czarne płomienie , które nie gasną dopóki nie dotkną przeciwnika. Te płomienie przemieszczają się szybciej niż zwykłe i powodują większe poparzenia. Chłopak może kontrolować ruch płomieni. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Posiadane Przedmioty :
- Kryształ regeneracji
- 2x Senzu Beans
Nazwisko: Maikeru
Wiek: 17
Sprite
Staty :
Atak – 10
Obrona – 5
Energia – 15
Szybkość – 10
Inteligencja – 10
Siła Fizyczna – 10
Opis postaci: Michass jest spokojny, nigdy nie lekceważy przeciwnika, do walki zawsze podchodzi z rozwagą. Jest otwarty przez co łatwo się zaprzyjaźnia, ma poczucię humoru ,ale potrafi również zachowywać się poważnie.
Historia: Chłopak należał do rodziny królewskiej. Mimo swojej królewskiej krwi, nie czuł się wyższy. Wszystkich traktował równo. Wraz z 3 lata starszym bratem, odkryli że ich wujek spiskuje przeciwko ich rodzicom , aby zdobyć majątek rodziny , który należał się rodzicom. Pewnego słonecznego dnia, chłopcy wybrali się na ryby , aby się odstresować. Dzień minął im świetnie, a gdy wrócili do wioski ujrzeli palący się ich dom. W domu leżeli martwi rodzice. Oboje uciekli z palącego się domu. Zrozpaczeni chłopcy mieszkali przez 2 miesiące u dziadków. Tam żyli, i trenowali walkę. Pewnego dnia młodzieniec przyłapał brata, gdy ten podczas swojego treningu zrobił średniej wielkości kulę energii. Zdziwiony chłopak zaczął wypytywać o to brata. Ten mu wszystko wyjaśnił i zaczął pomagać mu opanować tą energię. W końcu starszy brat postanowił poszukać wuja i się zemścić. Odchodząc obiecał chłopakowi że na pewno się jeszcze spotkają. Przez kolejne 10 miesięcy chłopak nadal żył u dziadków. Przez cały ten czas trenował walkę wręcz jak i kontrolę energii. Gdy skończył 14 lat opuścił dziadków i zaczął podróżować.
Cele :
- Odnaleźć brata i wygrać z nim walkę.
- Stać się tak silnym aby chronić ważne dla chłopaka osoby.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Transformacje :
Super Saiya'jin
Plusy :
- Szybkość i siła wzrastają pięciokrotnie.
- Bardziej odporny na ból
Minusy :
- Utrata energii.
Super Saiya'jin 2
Plusy :
- Szybkość i siła wzrastają dziesięciokrotnie.
- Jeszcze Bardziej odporny na ból
- Energia znacznie wzrasta.
- Techniki są o wiele silniejsze.
Minusy :
- Chłopak staje się bardziej arogancki.
- Energia spada szybciej niż na ssj.
Super Saiya'jin 3
Plusy :
- Szybkość i siła wzrastają dziesięciokrotnie od ssj2.
- Prawie w ogóle nie odczuwa bólu.
- Techniki są bardzo potężne.
Minusy :
- Nie wyobrażalnie szybka utrata energii.
Super Saiya'jin 4
Plusy :
- Jego szybkość i siła wzrasta niewyobrażalnie. Jest ponad pięciokrotnie silniejszy niż na poziomie Super Saiya'jina 3.
- Odporność na ataki wzrasta wielokrotnie. Tylko bardzo silny atak sprawia chłopakowi ból.
- Techniki stają się o wiele potężniejsze.
Minusy :
- Bardzo szybka utrata energii.
- Do transformacji potrzebny jest ogon.
Dragon Form
Plusy :
- Siła i szybkość wzrasta dziesięciokrotnie.
- Wytrzymałość wzrasta pięciokrotnie.
- Ataki są o wiele potężniejsze.
- Prawie zerowy spadek energii.
Minusy:
- Możliwość utraty kontroli.
Dragon Form Full Power
Plusy :
- Siła i szybkość wzrasta jeszcze bardziej niż w Dragon Form.
- Wytrzymałość wzrasta jeszcze bardziej niż w Dragon Form.
- Ataki są o wiele silniejsze niż Dragon Form.
Minusy:
- Jeszcze większa szansa na utratę kontroli.
Smoke Form
Plusy :
- Panowanie nad dymem. Chłopak może sprawiać żeby stawał się twardy niczym kamień lub puszysty jak chmura.
- Młodzieniec jest odporny na wszystkie ataki zużywające energię , ponieważ gdy leci w niego jakiś atak ten po prostu zamienia się w chmurę dymu unikając ataku i materializuje gdy atak się skończy. Jedynie silne ataki fizyczne mogą go zranić.
- Zerowa utrata energii.
Minusy:
- Chłopak staje się arogancki.
- Lekceważy przeciwnika.
Lord of Death
Plusy :
- Szybkość , siła i wytrzymałość wzrasta kilkanaście razy.
- Energia chłopaka staje się niewyobrażalnie wysoka.
- Techniki używane w tej formie stają się kilkadziesiąt razy silniejsze
Minusy:
- Michass nie panuje jeszcze nad tą formą.
- Nie oszczędza przeciwnika.
- Szybka utrata energii.
Istoty Wewnętrzne :
Heihachiro
Nie wiadomo od kiedy zamieszkuje podświadomość chłopaka, ani jak się tam znalazł. Jest małomówny , arogancki i wredny. To dzięki jego energii chłopak może zamienić się w Lord Of Death. Jego celem jest przejęcie ciała chłopaka i niszczenie wszystkiego co stanie mu na drodze do zbudowania jego królestwa.
Michiru
Młoda, silna kobieta zamieszkująca podświadomość chłopaka od jego narodzin. Potrafi zamienić się w ogromnego zielonego smoka. Dzięki niej chłopak może zamieniać się w formę smoka.
Techniki :
Kamehameha - Silna, niebieska fala uderzeniowa. Aby ją wykonać Michass składa ręce , ładuje w nich fale a następnie wypuszcza ją z rąk.
Genki Dama - Potężna technika polega na zebraniu jak największej ilości energii od wszystkiego co ją posiada, to znaczy: od roślin, zwierząt, ludzi, itp. Podczas gromadzenia KI wojownik musi się dobrze skupić i trzymać ręce uniesione cały czas nad głową. Po zebraniu energii wojownik wyrzuca ogromną kulę w kierunku przeciwnika.
Final Flash - Polega ona na zgromadzeniu dużej ilości energii KI i skoncentrowaniu jej w dłoniach. Wojownik rozkłada ręce, w tym czasie następuje początkowe i długotrwałe ładowanie energii. Po zebraniu energii następuje wystrzał.
Big Bang Attack - Technika polegająca na wystawieniu jednej ręki przed siebie, z rozstawionymi szeroko palcami. Michass gromadzi energię w ręce i wypuszcza ją w postaci kuli.
Soul Punisher - Michass wyciąga jedną rękę w górę , następnie tworzy tęczową kulę ,którą rzuca w przeciwnika. Po trafieniu kula niszczy ciało od środka.
Final Dragon Flash - Bardzo potężna technika, która polega na wystrzeleniu ogromnego Final Flashu , z którego wyłania się głowa smoka na wzór dragon fist. Na obecnym poziomie chłopak może używać tą technikę tylko na SSJ3.
Big Bang Kamehameha - Połączenie dwóch technik, Kamehameha i Big Bang attack. Podobnie jak do Kamehameha Michass wystawia ręce przed siebie , tym różnią się te techniki że ta się o wiele dłużej ładuje i jest o wiele potężniejsza.
Kinotsurugi - Technika polegająca na wystrzeleniu z wyprostowanej ręki pocisk Ki. Pocisk przyjmuję postać ostro zakończonej lini, z łatwością przebija wrogów, przeciwnik nie może sie poruszyć.
Dragon Attack - Michass , skupia całą swoją energię w ręce po chwili wystawia ją do przodu , i wypuszcza zielony pocisk energii w kształcie smoka. Gdy smok energii przeleci przez przeciwnika , cała energia z ataku uwalnia się w środku ciała przeciwnika. Dzięki czemu zadaje poważne rany wewnętrzne.
Destruction Ball - Michass tworzy kulę energii , o małych rozmiarach. Mimo swojego wyglądu, kula jest bardzo silna, a do tego bardzo szybka. Gdy trafi w swój cel , następuje eksplozja całkiem sporych rozmiarów.
Rankyaku - Technika kopnięcia, które wytwarza falę tnącego powietrza , która przecina oraz zadaje mocne obrażenia ciału ludzkiemu. W miarę rozwinięcia siła oraz zasięg ulegają zwiększeniu i można zmieniać trajektorie lotu, a nawet kształt „powietrznego ostrza”.
Rokushiki Ougi: Rokuougan – Zastosowanie tej techniki wymaga zbliżenia się do celu, po czym ustawienia pięści nakierowanych na cel równolegle do siebie. Po tym wyzwala się olbrzymią ilość energii, która skutkuje uderzeniem wyzwolonym przy niewyobrażalnym ciśnieniu. Najczęściej ta technika jest używana, żeby zrobić papkę z wnętrzności ofiary.
Kenbunshoku Haki - Jest to technika pozwalająca na rozeznanie się w sytuacji panującej na polu bitwy. Pozwala ono ustalić pozycję oraz ilość osób znajdujących się na danym obszarze, a nawet przewidzieć ich następny ruch.
Busoushoku Haki - Jest to haki defensywne, chociaż można wykorzystywać je również do ataku.Można nim również wzmacniać wszelkiej maści bronie.
Haoshoku Haki - Jest najwyższym poziomem Haki, z którym rodzi się tylko jedna osoba na milion. Jest to haki czysto ofensywne, a jego zadaniem jest nokautowanie przeciwników. Moc ta jest wystarczająco potężna aby pozbawić przytomności cały tłum osób.
Breath Death - Chłopak wystawia ręce w górę i uwalnia znaczną część swojej energii jako podmuch powietrza działającego jak trucizna. Gdy przeciwnik będzie w zasięgu podmuchu , zaczyna słabnąć, pluć krwią i tracić wzrok. Chłopak może kontrolować podmuch.Są to chwilowe statusy, nie trwałe. W zależności od inteligencji przeciwnika, statusy będą trwały dłużej lub krócej. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Death Shot - Chłopak wystawia wskazujący palec w stronę celu. Zbiera energię w ręce i wystrzeliwuje malutką , bardzo potężną , nie widoczną dla zwykłego oka kulę. Jednakże można ją bardzo łatwo wyczuć jeżeli dobrze namierza się energię. Po zetknięciu z celem kulka uwalnia energię przelaną w atak, w postaci cięć powietrza na skórze. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Deadly Defense - Technika defensywna. Gdy atak zetknie się z ciałem chłopaka, postać zamienia się w ciemne kruki , które rozlatują się na różne strony, zbierając się w końcu w jednym punkcie; ponownie tworzą ciało chłopaka. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Artificial Death - Gdy chłopak dotknie lewą ręką , przeciwnika w głowę, ten dostaje halucynacji o własnej śmierci. W głowie przeciwnika dzieje się najstraszniejszy koszmar , lecz tak na prawdę nic się nie dzieje. W takiej chwili przeciwnik jest bezbronny i podatny na ataki. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Death Flame - Chłopak potrafi stworzyć czarne płomienie , które nie gasną dopóki nie dotkną przeciwnika. Te płomienie przemieszczają się szybciej niż zwykłe i powodują większe poparzenia. Chłopak może kontrolować ruch płomieni. Tej techniki chłopak może używać na poziomie Lord Of Death.
Posiadane Przedmioty :
- Kryształ regeneracji
- 2x Senzu Beans
Ostatnio zmieniony przez Michass dnia Nie Gru 16, 2012 9:25 am, w całości zmieniany 33 razy