Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Dragon Ball - History Of The Great Warriors właśnie ruszyła i na pewno będzie kontynuowana, pod warunkiem, że się wam spodoba.

Spis odcinków

Trailery:
1. Trailer odcinka 5 - Changeling Saga

Openingi:
1. Opening - Changeling Saga

Odcinki:

Changeling Saga

1. Wprowadzenie
2. Odc. 1
3. Odc. 2
4. Odc. 3
5. Odc. 4
6. Odc. 5 Part1
7. Odc. 5 Part2

Komentarze mile widziane.



Ostatnio zmieniony przez Brajan dnia Pon Sie 15, 2011 9:07 pm, w całości zmieniany 13 razy

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
No, nawet nieźle.

Tła dialogów wyglądają trochę dziwnie, chyba lepiej by wyglądały przezroczyste, już na początku widzę błąd "inacze", zwracaj na nie uwagę aby jakość dialogów była lepsza i przejrzysta. 0:36 w górnym rogu, znowu takie małe coś a jednak psuje estetykę, w kolejnym dialogu "se". Potem jest lepiej, dialogi normalne. Muzyka w tle, na poziomie miejscami za bardzo się słyszy że jest powtarzana. Jeszcze, gdy jakiś sprite leci i uderza nogą w plecy, to ten lot jest trochę za wolny, nie realistyczny, również upadek tego poszkodowanego jest w złą stronę, nie uważasz?

Ogólnie nie jest źle, fabuła nawet ciekawa, jednak nie wiem czemu ziemianinie pierwsi uderzyli no cóż pewnie dowiem się w kolejnym odcinku.
Przy okazji, możesz odwdzięczyć się ocenką mojego gifa ; ].


KP: 2
/Feli



Ostatnio zmieniony przez Feli dnia Nie Maj 22, 2011 8:24 pm, w całości zmieniany 1 raz

Bombi

Bombi
Paramecia User
Paramecia User
Maximus ^^

Gif jako tako nie jest zły. Lecz ma parę błędów. Na sam początek powiem Ci, byś zmienił tło dialogów, wygląda jakoś dziwnie. Postaraj się nie "zjadać" literek :>. Na razie mało, ale myślę, że to się zmieni. Jedna rzecz mi też przeszkadza. Gdy postać Smoka leci, to akcja odbywa się wolno. Nie wiem czy taki efekt chciałeś, ale moim zdaniem lepiej by wyglądało w szybkim tempie. To tyle :D

KP: 1
/Feli

Zbir

Zbir
Battle Moderator
Battle Moderator
Szczerze powiedziawszy to spodziewałem się czegoś więcej. Jako jeden z niewielu V gifów ,od samego początku mnie nie ujął. Niby widać ,że się starasz ,muzyka w tle ,kolorowe tła napisów ,ale to wszystko jest źle ze sobą skorygowane ,jeśli mozna to tak ująć. Muzyczka w tle z tymi ćwierkającymi ptakami w tle ... niby dobrze dobrana do tła ,ale sama w sobie jest jakby zbyt 'pusta' . Chwilami zdaje się być nie tyle cicha ,co jakby jej nie było. Co kilka sekund coś ćwierknie ... moim zdaniem lepsza byłaby jakaś łagodna melodia wpadająca w ucho w tle. Tło pod napisy strasznie odrzuca ,ygląda strasznie moim zdaniem. Przy napisach rzeczywiście gubisz końcówki ,ale jest błędów na tyle mało ,że gdyby koledzy u góry tego nie skomentowali ,to bym tego nawet nie zauważył. Sprity ... ,niby to tylko sprity ,ale te 2 firezy z samego początku mi się nie podobają. Odrzuca mnie ich wygląd >.>. Nie podoba mi się także dynamika akcji ... jak już wspomniano ,gdy Smoku atakuje ,wszystko dzieje się zbyt wolno. Teraz wracając jeszcze raz do muszyki ( bo zapomniałem o tym wspomnieć ) ,nie podoba mi się także ta 'spiskowa' melodia. Brzmi jak żywcem wyciągnięta z jakiegoś podrzędnego horroru ... ,brakuje tylko dziewczyny po prysznicem i wystającej zza prysznica ręki z nożem XD - zmień to koniecznie.
Poza tym przydałby się jakiś opening ,czy ending ... fajnei by było ,zczkowleik nie jest to wymagane.
Mam nadzieję ,że kolejna część będzie neico lepsza -powodzenia.


KP: 3
/Feli

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
Ogólnie jak na razie mało ciekawie, gif opiera się podkładzie muzycznym, dialogach i postaciach nieruszających się w ogóle, no chyba że pod koniec "wejście Smoka" w "sloł mołszyn" leciał z "zawrotną" prędkością i po kopnięciu utrzymywał się w powietrzu, no ale to smoku więc umie latać no to jakoś można wytłumaczyć, ale ten gostek co został kopnięty miał za małą prędkość żeby polecieć po linii prostej i tak daleko, ale taki detal ;p
Ogólnie jest średnio ale liczę że będzie lepiej.

A ten horrorowy utwór miałem w starym telefonie jako jeden ze dzwonków xd.

KP: 1
/Yoh

Tuffle

Tuffle
First Child
First Child
ja też chcę tam być maximusie ;p

[ironia]Nie przesadziłeś aby z ilością znaków? Jest przeogromna.[/ironia]
Pisz dłuższe posty, jedynie w HP możesz się mniej starać.
Pierwsze upomnienie.
https://anrevosprites.forumpl.net/u99wall
/Yoh

Sołtys

Sołtys
Zasłużony
Zasłużony
Jest tyle fajnych sprite'ów czarnych charakterów a ty wyskakujesz z Freezerem? :d

Dialogi są cienkie :/ Nienaturalne. Spróbuj sobie niektóre kwestie powiedzieć na głos to może zrozumiesz o co mi chodzi. Za dużo powtórzeń.

Ogólnie nie jest za ciekawie. Póki co,mam nadzieję.

Liczę,że 1 część będzie lepsza od prologu,że weźmiesz do serca rady tych ponad mną ;P

Czekam : o

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Pierwszy odcinek naszych bohaterów:

Odc. 1



Ostatnio zmieniony przez Brajan dnia Pią Maj 27, 2011 9:03 pm, w całości zmieniany 2 razy

SmokuXD

SmokuXD
Observer
Observer
To tak nie będę się rozpisywał ale powiem głównie co było źle :>
1. Brak klku klatek w scenach np. gdy jeden z bohaterów odlatuje (ten w niebieskiej), zacina się.
2. Dialogi, używaj synonimów XD
3. Brak efektów dźwiękowych np. scena Smoka i tego kolesia w niebieskiej. Obaj "byli w wyładowaniach" ale żadnego dźwięku takowego nie słyszałem.
Co do reszty jest ok. Pracuj dalej :>

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Nie bardzo mi się podoba że na początku nie ma dźwięków ruchu spritów.
Niestety nie płynne jest też te przejście do góry, dalej walka. Bardzo fajne wejście sprita, niestety brakuje mi tutaj tych dźwięków które jeszcze bardziej by wyeksponowały dynamiczną walkę. Jednak potem gdy się teleportuje na tę górkę i znika walka jest pozbawiona scenariusza, chodzi mi o to że jest po prostu przyklepana taka aby była. Dalej dialog "nie są silni" trochę kuję w oczy ;D i tutaj gdy rozmawia ze swoim podwładnym mogłeś zainwestować w jakiś efekt, scoutera czy jakiegoś radia za pomocą którego się z nim porozumiewa a nie jak tutaj wstawiłeś tylko nawiasy. Potem sytuacja się zmienia, widać że wczułeś się w tworzenie, i walka na pustyni naprawdę wygląda nieźle, jednak ja bym tam zmienił trochę muzykę w tle; ale jak kto woli. Potem jest trochę nie-płynna i mało dynamiczna dokładniej to od 1:53.
Dalej tak oglądam i myślę że może byś zaczął robić większe mapki gdyż dialogi wchodzą Ci na sprity, i ogólnie byś miał więcej miejsca do walki, to tylko propozycja gdyż wiem że niektóre mapki są po prostu takiego rozmiaru i ciężej z większymi. Potem gdy trochę jest więcej fabuły, miejscami ciężko się połapać o co chodzi z fabułą, pamiętaj aby to oglądający wiedział wszystko na jej temat. Co do dialogów, widać poprawę nie tylko w gramatyce ale i wizualnie gdyż zmieniłeś te brzydkie tło na przezroczyste.

To chyba na tyle, pracuj dalej bo widać postępy. Fajnie że pokazałeś tutaj więcej walki. Pod koniec, też fajną niespodziankę nam przygotowałeś, chodź zapewne od razu każdy zgadnie kto nim jest. Na końcu nie podobało mi się te outro, jest bardzo rozciągnięte i ma słabą jakość. Może lepiej abyś zakańczał czymś w stylu tych piorunów co są na początku.

KP: 3
/Yoh

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
NAdejszla wiekopomna chwiła! Odcinek 2!

Odc. 2

Starałem się robić więcej akcji niż poprzednio i więcej przybliżeń. Efektów też tam trochę nawsadzałem. Starałem się zrobić tak, żeby nie stracić jakości, udało się?

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Może tak na początek, postaraj się trochę wyciszyć te pioruny w intrze są trochę za głośne porównując do muzyki w tle. Właśnie, muzyka w tle, niby fajnie bo rock i ostre jebnięcie ale nie bardzo jest adekwatna to aktualnych sytuacji, no podczas walki to pasuję ale przydało by się parę utworów najlepiej bez wokalu bo takie powinny być jeżeli chcesz podchodzić do tego na poważnie. Ten nowy odcinek trochę dziwnie się zaczyna, znowu nowe miejsce teraz to mi dość ciężko połapać się w fabule. Wyłapałem też błąd "Dobra, spokuj! Teraz pójdzie Tuffle[...]" pamiętaj aby tekst był spójny i wolny od błędów gramatycznych. Następnie w 0:38 nagle jakość spada, szczególnie lecącego sprita po lewej. Nie wiem co się stało ale pilnuj tego bo nikomu się nie chce oglądać rozpikselowanego gifa. Dalej, ciekawy wątek fabularny że akurat obaj się spotkali jednak tutaj znowu musiało coś zepsuć mianowicie pioruny, a raczej ich dźwięk. Jest sztuczny i nie realny, jeśli masz problem ze znalezieniem dźwięku poszukaj trochę na googlach lub wyłap z jakichś gier. Albo po prostu pobierz jakąś paczkę z forum, tam chyba są jakieś piorunowe dźwięki. Kolejna rzecz która mi się nie podobała to brak płynności; szczególnie od momentu aktywowania aury, przez całą walkę to trwa.
Ten biały efekt, uderzenia (pary) mi się nie podoba. Jest w słabej jakości. Ogólnie walka prezentuje się przeciętnie, ciekawe były niektóre rozwiązania. Potem czarny Yoh, jest na to jakieś wytłumaczenie? Rozumiem że ma sporą energię ale dlaczego podczas walki jest normalny, może lepiej pasowałby Berserk Mode który Yoh wykonał. Pamiętaj aby każdy efekt był poparty jakimś wątkiem fabularnym lub po prostu miał sens. Kolejnie, fajne rozwiązania at 2:00 naprawdę są fajne, jednak je trochę schrzaniłeś, dlaczego? Brakuje tutaj dynamiki - tak. Brakuje jej i już większość walki wygląda mniej energiczniej. W dialogu później, CHYBA znowu literówka "Chanlenging" o ile wiem inaczej się to piszę. Następna to "Żeczywiście" i nie mające sensu zdanie "Dzięki Yoh, ale teraz nie mogę gadać. Później Ci wszystko wytłumaczę." zdecydowanie mogłeś to zastąpić czymś innym. Po rozmowie gdy Freezer dostaję baty, w sensie Yoh którego nie widać obija go co jest przeplatane białymi błyskami - fajnie to wygląda, tylko znowu brakuje mi tutaj większej prędkości. Dźwięki at 3:00 są po prostu lipne ;/. Rozumiem że chciałeś nas czymś zaskoczyć/sprawić aby walka była wiarygodniejsza ale pomyśl skoro podczas rozmowy jest tekst to nie warto dodawać dialogi do postaci. Chyba że cały byłby nagrywany a nie jak u Ciebie pisany. 3:20, tutaj już lepiej prezentuje się dźwięk jednak na to potrzeba chwili przerwy, i klatki powinny mieć większą częstotliwość i szybszy czas, wtedy udałby się efekt jak to bywa na Animcach.
Ogólnie nie jest źle, pomysły masz dobre jednak wykonaniem je chrzanisz; popracuj nad tym.

KP: 3
/Yoh

Tuffle

Tuffle
First Child
First Child
wow maximusie walka zrobiona bardzo ciekawie cały odcinek walki naprawdę bardzo ładnie 10/10

Ykmo

Ykmo
Sniper
Sniper
Gif mi sie naprawde podoba. Mimo że ma kilka błędów to z odcinka na odcinek jest coraz lepiej. Oby tak dalej ! Jedynie to intro troche odrzuca xd Byś dał coś estetyczniejszego :p Ogólnie to czekam na nastepne czesci.

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Mówili, że lepiej z openingiem, to go zrobiłem, mam nadzieję, że sie wam spodoba:

Opening

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Nowy odcinek!

Odc. 3


I teraz, wolicie taki styl, czy ten co w 2 odcinku?

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Hmm... Wydawało mi się, że już ci komentowałem przynajmniej 1 odcinek. Cóż, czas naprawić błąd.

Serial prezentuje się bardzo fajnie, no... prócz ostatniego odcinka, ale o tym nieco później. Fabuła dość klasyczna - walka w obronie planety, ale to dobrze, bo klasyka zawsze jest inspiracją dla nowych projektów XD Widzę, że poprawiałeś wymieniane wcześniej błędy, a nawet zrobiłeś openinga. "+" dla ciebie. Ładnie wykorzystujesz zwykłe efekty i tworzysz dobrze wyglądające walki. Podoba mi się to. Wróćmy teraz do 3 odcinka, który przypadkowo skomentowałem już na początku. Wcześniej zapisywałeś w .avi, zaś ten był w .wmv. Nie jestem całkowicie pewien, czy to przez to, ale sama jakość obrazu wyraźnie spadła - stał się niewyraźny i trochę rozmazany. Radziłbym ci wrócić do poprzedniego - lepszego formatu.

Tyle z mojej strony. Czekam na odc. 4 :)

KP: 1
/Feli

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
Więc tak, coraz lepiej ci idą gify pod względem animacji, dźwięków natomiast nie oceniam bo mi aż tak nie przeszkadzają, jakby coś kaleczyło me uszy to o tym powiem.
Tak w ogóle to ten cały sprite freezera, nie podoba mi się jego główna(?) poza bo wygląda jakby obgryzał paznokcie.
Na początku jak Yoh ląduje, podczas lądowania a dokładniej na jednej z klatek przesunąłeś go o 1 pixel w bok i potem znowu na miejsce, brzydko to wygląda.
Nie wiem przez co, może to przez przybliżenie, ale dialogi są rozmazane. Do tego pisane białym kolorem na szarym tle, ale może to przez taką a nie inną mapkę tak dziwnie wygląda, ale to taki detal.
No co by tu jeszcze...
Jedyne co jeszcze mi jakoś nie pasuje to, to gdy Smoku przytrzymuje technikę freezy, nagle ją puszcza a technika powinna dalej w niego lecieć od razu jak ją puścił a on jeszcze zdążył puścić jakąś barierę wymachując rękami, a może po prostu jestem upierdliwy i coś ze mną jest nie tak, że się takich szczegółów czepiam xd.

Ogólnie są poprawy byle tak dalej.


KP: 2
/Feli

Ykmo

Ykmo
Sniper
Sniper
Naprawde fajne są te walki i to wszystko, ale jakość odc.3 spadła na dno... Po prostu jest tak niewyraźnie że szok xd No i do tego powinieneś nas teraz zaskoczyć bo fabuła się już rozwiązałą ? Czy może masz w planach coś ciekawego co nas zaskoczy ? A no i trochę lipa tekst miał SmokuXD. Coś takiego w stylu.
"-Pomoge ci ale i tak ci troche nie wierze."
Równie dobrz można napisać;
"-Będe z tobą do końca życia, będziemy się kochać, ale cie troche nie kocham." XD
REszta jest jak najbardziej okey.


KP: 1
/Feli

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Żebym miał dobry program do sklejania klatek i który by nie psuł jakości, to bym nie kombinował w Camtasii.
Jeśli chodzi o falę, którą Smoku przytrzymuje, to tam jest zatrzymanie czasu i ładowanie ciemnej energii do rozwalenia fali.

@Edit

Jeśli chodzi o przesunięcie Yoha o ten 1 pixel na początku, to przez PS. Nie słucha czasami gad! Chyba, że Yoszak był pijany?

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Chyba, że Yoszak był pijany?
A to, to nie jest wykluczone ^.^'

Jeżeli chodzi o animację.. Przeważająca ilość walki, bardzo dobrze. Dialogi czasami są nieco oklepane, jak wspomnieli użytkownicy wyżej. Jeżeli chodzi o jakość, to rzeczywiście jest do du*y. Mam nadzieję że w kolejnej części coś z tym zrobisz. Same walki są ciekawe ^^

No.. Nic nowego Ci nie powiem, a nie chcę powtarzać tego co pisali wyżej. Ogólnie, kawał dobrej roboty, jednak postaraj się zrobić coś z jakością w kolejnej części - niechaj nie będzie taka spieprzona.

KP: 1
/Feli

Bombi

Bombi
Paramecia User
Paramecia User
Oceńmy... Na pierwszy rzut oka gif jest dobry, lecz mam parę zastrzeżeń. Po pierwsze - jakość. Jakość filmu leży ie nie wstaje... Popróbuj coś poprawić.
Po drugie, niektóre napis lecą za szybko. Przykładem jest ostatnia rozmowa Twojego Sprita z Changelingiem...
Po trzecie - Chyba zbyt przesadziłeś z zabawą z kamerą. Może komuś się podoba, ale mi osobiście nie :>.
Po czwarte...Muzyka jest ciut za głośna, albo odgłosy walki są ciut za cicho. Przynajmniej mi się tak zdaję.

Wytyczyłem Ci parę rzeczy do poprawy...Dobrych słów nie powiem, bo już mnie uprzedzili.

:perfect:


KP: 1
/Feli

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
No i doczekaliśmy się odcinka 4, przedostatniego odcinka tej sagi:

Odc. 4


Poprawiłem w nim jakość, w przeciwieństwie do poprzedniej "niebo". Proszę o ocenki :D.

Bombi

Bombi
Paramecia User
Paramecia User
Maximus... To mnie bardzo zaskoczyłeś!

Gif jest po prostu świetny. Bardzo mi się podoba... Fabuła jakoś nabiera sensu. Scena z Rayemem i Ykmo była zabójcza! Udało Ci się poprawić jakość filmu i to jest wielki plus! Walki nie są nudne i za krótkie, lecz mogłyby być troszeczkę dłuższe. Co więcej mówić. Dobra robota, trzymaj tak dalej...

Masz ode mnie wielkiego "+"

KP: 1
/Feli

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Jestem mile zaskoczony. Patrzenie na to jak Ykmo robi z siebie debila było epickie XD
Wracając do samego odcinka... Dobrze zrobiłeś, zmieniając format. Nieważne, czy na poprzedni, czy jeszcze inny - jest lepiej i to się liczy. Jakość się poprawiła diametralnie, porównując ten odcinek z poprzednim. Okazuje się, że nawet Sameyaro dostaje czasem ADHD i atakuje kogo popadnie, nie zwracając uwagi na to, co ma do powiedzenia jego ofiara. Będę na niego teraz uważał...
Podsumowując krótko odcinek: podoba mi się. Lubię to! i click! XD

KP: 1
/Feli

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.