O to mi chodziło, nie chciałem u niego uwydatniać mięśni. Ogólnie jeszcze trochę poprawiłem cieniowanie, ale nie będę już wrzucał poprawki, bo to nie ma sensu.
Jest sens wrzucania poprawki. Po to komentujemy daną pracę, a żebyś wykonał stosowne kroki w celu jej poprawienia. Jeżeli już wprowadzisz pewne modyfikacje, pochwal się pracą. Może wyjdzie na to, że jest ona jeszcze gorsza niż była, a może na to, że nie będzie nawet jednego błędu do wymienienia ; )
Nie pogardzę nawet jednym komentarzem.
A, więc proszę bardzo.
Proporcje pracy odpowiednie dla Twojego stylu. Zauważyłem jedynie jedno, pewne małe niedociągnięcie w tej kwestii...
Chodzi o to, że 'oko' jest w zaznaczonym miejscu zbyt kanciaste. Rzuca się do w oczy nawet z daleka, jeżeli przyjrzymy się postaci nieco dłużej niż kilka sekund. Wystarczy zadziałać jednym pikselem, a żeby ten nieciekawy efekt unicestwić. Co skasować, a co gdzie wstawić? To już zostawiam Tobie, mistrzuniu.
Jeżeli chodzi o cieniowanie pracy to już z daleka można wywnioskować, że wymaga ono poprawek. Oko wykonane jest pod tym względem dosyć dobrze, jednak problem zaczyna się gdy idziemy w kierunku klatki piersiowej. Przede wszystkim, czarne piksele są na niej całkowicie zbędne. Za mocno uwidaczniają masę mięśniową torsu i bynajmniej nie prezentuje się to zbyt ciekawie. Warto byłoby tutaj zmniejszyć ilość średniego odcienia; czarne piksele na klatce zastąp ciemnym odcieniem skóry. Postaraj się uzyskać nieco bardziej 'naturalny' wygląd mięśni - wbrew pozorom, nie jest to takie trudne jak może się wydawać. Wiem coś na ten temat. Do cieniowania spodni nie mam żadnych zastrzeżeń. Outline na pasku jest zbędny - ładniej komponowałby się on bez konturów, wtapiając się trochę w kolor dolnej części stroju. Poza tym, mając tak ciemny odcień tego elementu ubioru (spodnie), nie zrobi Ci większej różnicy brak outline'u.
Ogólny pomysł na wykonanie pracy bardzo mi się podoba. Oczekiwałem na ten 'revamp' z niecierpliwością - to jedyna postać jaką kojarzę, która zamiast głowy ma oko. Nawet na Vortexie jeszcze nie widziałem podobnego pomysłu także jest się czym pochwalić ; ) Za oryginalność, a jednocześnie prostotę wykonania Devil-Eye'a masz u mnie dużego plusa.