Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2, 3  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 3]

1Projekt: AnRevolution Empty Projekt: AnRevolution Wto Kwi 07, 2015 5:40 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Witam w oficjalnym temacie projektu "AnRevolution"!
AnRevolution będzie grą z turowym system walki rodem z japońskiego RPG. Fabuła, na pierwszy rzut oka, będzie pozbawiona elementu role-play, a czwarta ściana zostanie przełamana już na samym początku rozgrywki. Sama historia będzie odzwierciedleniem wydarzeń znanych z naszego forumowego PBFa, choć z pewnymi modyfikacjami. Naszą rolą jest zgromadzenie i rozwój kolejnych kart postaci w czasie podzielonej na poszczególne rozdziały przygody. Stwórz 7-osobową drużynę z puli dostępnych bohaterów oraz antybohaterów i staw czoła wyzwaniom, z którymi mieli okazję zmagać się obrońcy Terry!

Gra ma oferować dużą różnorodność w kwestii wyboru członków grupy. Do dyspozycji gracza zostaną oddani zarówno herosi, jak i złoczyńcy. Sama drużyna składać się będzie maksymalnie z 7 osób - do 4 postaci biorących bezpośredni udział w potyczkach oraz 3 pozostających w rezerwie lub do 5 postaci biorących bezpośredni udział w potyczkach oraz 2 pozostających w rezerwie. Prócz charakterystycznych dla gatunku jRPG elementów rozgrywki, wprowadzony zostanie system staminy. Kondycja będzie mieć ważny wpływ na przebieg walki. Gracz będzie też posiadał dostęp do szerokiej gamy przedmiotów i umiejętności. Rozwój postaci odbywać się będzie na kilku płaszczyznach. Prócz standardowego rozwoju statystyk z każdym kolejnym poziomem doświadczenia, dostaniemy możliwość samodzielnego przydzielania punktów do wybranych parametrów za sprawą otrzymywanych punktów potencjału. Maksymalny poziom, nowe zdolności oraz kolejne przemiany będą uzależnione od naszej pozycji na tier liście, która odzwierciedla nasz postęp w fabule rozgrywki.
FAQ:
Jak będzie wyglądać rozgrywka od strony technicznej? Najprościej mówiąc - sterujemy drużyną wybranych bohaterów, a przy tym brniemy przez pokręconą fabułę zwariowanego świata gry. Informacje o postaciach, ich zdolnościach i transformacjach będą zaczerpnięte z naszego forumowego PBFa.
Tytuł będzie się zaliczał do gatunku RPG oraz posiadał turowy system walki. Gra ma oferować szeroki wachlarz możliwości w doborze członków drużyny w zależności od sytuacji. Decyzja o składzie drużyny będzie leżeć wyłącznie w naszych rękach oraz dostępnej puli postaci. Te będzie można odblokować wraz z postępem fabuły. Naszą ekipę mogą stanowić zarówno obrońcy Terry, jak i postaci neutralne, a także złoczyńcy. Choć w grze nie pojawi się system fuzji, karty scalonych postaci również będą dla nas udostępnione. Jednakże ze względu na ich przewagę siły na tle zwykłych bohaterów, natrafią na inne bariery, za sprawą których rozgrywka nimi zostanie utrudniona. Aktywna drużyna składać się będzie maksymalnie z 7 członków - 4 lub 5 biorących aktywny udział w walce oraz reszcie oczekujących na zmianę w rezerwie. Pozostałe, zakupione przez nas karty postaci pozostaną w "depozycie".
W grze, prócz standardowych elementów w statystykach postaci, napotkamy również na system staminy. Kondycja będzie pełnić kluczową rolę w rozgrywce i prawidłowe nią zarządzanie może mieć ogromny wpływ na przebieg walki.
Ekwipunek z kolei będzie posiadał dość prostą budowę. Każda z postaci będzie mogła założyć broń, ubiór oraz 3 dowolnie wybrane akcesoria.
Jak będzie wyglądać rozgrywka od strony fabularnej? Historia będzie odzwierciedleniem wydarzeń znanym z naszego forumowego PBFa, choć nie ukrywam, że z pewnymi modyfikacjami. Powodem tego jest nadanie spójności wydarzeń, której - nie oszukujmy się - nieraz brakowało w naszej zabawie, a pewne elementy nie miały żadnego sensu. Tak, wiem, ten chaos nadawał PBFowi swoistego uroku i piękna. Spokojnie, zapewniam Was wszystkich, że mimo to gra będzie wystarczająco bezsensowna jak na klimaty jej świata, pełna absurdów i zwrotów akcji. Akcja rozgrywać się będzie w znanym większości świecie, w którym... wiele się zmieniało na przestrzeni lat i panujących wydarzeń. Jednakże biorąc pod uwagę, że nie wszystko kleiło się kupy, a także wiele planów nie udało się jeszcze zrealizować, część wydarzeń i wątków zostanie zmodyfikowana oraz stworzona na potrzeby gry. Postaram się ułożyć to wszystko w spójną całość. PBF nie ma ograniczeń i fabuła (nawet, gdy stoi w miejscu) wciąż stanowi jedynie kolejną stronę nieskończonego opowiadania. Pozostaje ją jedynie zapisać. W momencie, gdy gra dogoni swoją fabułą wydarzenia ze swojego pierwowzoru, wszystko może się wydarzyć. Mam pewien zarys/wizję wydarzeń jakie teoretycznie mogłyby mieć miejsce w przyszłości, lecz w owym obrazie wciąż znajduje się wiele luk. Jeżeli ktokolwiek miałby pomysł na wydarzenia czy nawet całe wątki fabularne, podzielcie się Waszymi pomysłami. W końcu to gracze wspólnie kreują ten świat.
Karty postaci? Czyli to będzie karcianka z elementami RPG? Nie. Karta postaci to określenie na profil danego bohatera lub bohaterki, a więc jego/jej statystyki, cechy, osiągnięcia, umiejętności i przemiany. Rozgrywka sama w sobie nie będzie mieć niczego wspólnego z grą karcianą. No, może za wyjątkiem wątku kolekcjonerskiego.
Co oznacza, że gra ma odbiegać od modelu role-play oraz przełamywać czwartą ścianę? Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że gry zwykle starają się wciągnąć nas do wykreowanego na ich potrzebę świata, a najczęstszymi elementami odciągającymi nas od tej wizji są mechanika rozgrywki oraz interfejs. W tym przypadku ma być zupełnie inaczej. Tytuł już od samego początku uświadomi nas, że nie jesteśmy częścią zawartej w nim historii, choć poniekąd bierzemy w niej udział.
Jak będzie wyglądać walka? Dokładne informacje podam, gdy uda mi się wszystko ustalić. Domyślnie starcia będą się toczyły w systemie turowym. Drużyna, którą stworzyliśmy kontra cokolwiek stanie nam na drodze. Do naszej dyspozycji, prócz standardowych komend typu atak, obrona, umiejętność, przedmiot, znajdą się również przemiany oraz zmiany członków grupy w czasie rzeczywistym. Walki będą dynamiczne, a skille różnorodne. Wybrana postać będzie bezpośrednio uczestniczyć w animacji, dzięki czemu zobaczymy w jaki dokładnie sposób zadaje obrażenia.
Jakie postacie będą dostępne na początku rozgrywki? Zaczynając zabawę, wybieramy jednego z 8 dostępnych bohaterów: Yoh, Shigeru, Max, Raymond, Viego, Woogy, Aki, Ryu. Każdego startera cechują inne parametry, umiejętności, rola w drużynie i droga rozwoju. Wybór nie będzie jednak wpływał na bieg wydarzeń, a pozostałych siedmiu obrońców Terry będziemy mogli odblokować wraz z postępem fabuły.
Skoro mamy mieć możliwość gry niemalże każdą postacią, to czy nie będzie ich zbyt wielu? Raczej nie. Karty postaci, których nie potrzebujemy, możemy odłożyć do "depozytu". W ten sposób uchronimy się również przed ich całkowitym pozbyciem. A nóż najdzie nas ochota, by jeszcze kiedyś ich użyć. Wybór będzie spory, ale myślę, że nie przytłaczający. Przynajmniej nie będziecie mi tu narzekać, że macie za małą pulę bohaterów.
Co z przemianami? Jak będą wyglądały? Owszem, gra będzie posiadać system transformacji, tzw. ewolucję. Rolę przemian będą pełnić klasy postaci, dzięki czemu każda forma będzie posiadać różne cechy, statystyki, odporności i umiejętności. Ponadto gracze będą mieli możliwość manewrowania pomiędzy przemianami zarówno poza walką, jak i w trakcie jej trwania. Oczywiście, najpierw muszą te przemiany odblokować.
Skoro scalenie liczy się jako osobna postać, to znaczy, że mogę mięć drużynę samych Maxiów i jego fuzji? :D Nie wiem. Wolałbym, żeby w drużynie nie można było mieć identycznych postaci nawet, jeżeli jedna z nich jest scalona z inną. Jeżeli zatem używalibyście Shigyō, Shigeru i Yoha już nie możecie. Jak to ostatecznie będzie wyglądało? Zobaczymy.
Czy fuzje nie będą zbyt OP? Wydaje mi się, że nie. Prawdą jest, iż statystyki scalonych postaci będą większe od zwykłych bohaterów. Mają nawet generować aury, podnoszące morale pozostałych członków drużyny. Osobniki powstałe w wyniku fuzji natrafią jednak na inne bariery, które utrudnią nimi rozgrywkę.
Czy pomniejsze postacie nie staną się przypadkiem bezużyteczne w późniejszym etapie gry, bo będą zwyczajnie zbyt słabe? Po co w takim razie w ogóle tracić czas i je rozwijać, skoro i tak odejdą w zapomnienie? Powiem tak, nigdy nie wiesz, co Ci się kiedyś przyda i czyjej pomocy będziesz potrzebować. Nie zaprzeczam, że jest to bardzo, jeśli nie najbardziej prawdopodobny scenariusz. Postaram się jednak uczynić grę na tyle zbalansowaną, żeby nawet te mniej istotne postacie znalazły swoje zastosowanie w późniejszym etapie rozgrywki.
Czy gra będzie na bieżąco aktualizowana? Mowa tu o updatach, bez potrzeby zaczynania gry od początku za każdym razem, gdy znajdzie się w niej coś nowego. Myślę, że jest to możliwe do zrobienia. Nawet chciałbym, żeby gra z każdym updatem wprowadzała kolejne nowości oraz poprawki ewentualnych błędów. Zarówno starzy, obecni, jak i przyszli gracze mogliby spokojnie cieszyć się świeżym kontentem. Bez obaw, że cały ich uprzedni progress poszedł w piz*u. Mnie natomiast pozwoliłoby to pracować, zajmując się sprawami bieżącymi.
Będzie multiplayer? Co?... Chyba nie... Raczej nie...
Będzie możliwość walk PVP online? Uhhhh... Dajcie spokój, to tylko gra robiona w RPG Makerze przez kompletnego amatora!
Pojawią się DLC lub niezależne dodatki? O ile to możliwe w przypadku stworzenia czegoś na wzór DLC, których pobranie w żaden sposób nie niszczyłoby gry od środka, to tak. Co do niezależnych dodatków - nie sądzę. Jestem leniwy, więc pewnie nie chciałoby mi się tworzyć kolejnej gry od nowa. Nawet, gdybym miał już gotową lub częściowo gotową bazę danych.

W przyszłości zapewne pojawi się lista aktualnych trailerów i stanowić będzie swego rodzaju dokument z prac i rozwoju projektu.

Poniżej zamieszczam listę grafik, o których obecnie pamiętam, a o wykonanie których prosiłbym Was, jako obsadę graficzną projektu :):
Sprity postaci na mapie:
Kod:
Na chwilę obecną pomijamy. Powiem tylko tyle, że planuję wykorzystać w tym celu LSW.
Sprity do walki:
Kod:
Obecnie również pomijamy. Trzeba najpierw uzgodnić czy wykorzystamy do tego celu specjalny program do animowania postaci, czy też zwyczajnie powiększymy LSW dwukrotnie.
Facesety (wymiary - 144x144):
Kod:
To tym bardziej olewamy, bo komu by się chciało.
Przedmioty (wymiary - 32x32):
Kod:
Najpierw musimy uzgodnić czy chcecie unikalne grafiki dla wszystkiego, czy wolelibyście tylko ogólne grafiki, a resztę pozostawić nazwom i wyobraźni. Obecnie mogę zapewnić, iż na pewno potrzebuję następujących:
- Opaska na nadgarstek (oraz para opasek na nadgarstki)
- Rękawica (oraz para rękawic)
- Patelnia
- Smocze kule
- Smoczy radar
- Status "K.O."
- Waluta (coś na wzór różnokolorowych płytek?)
Digitale postaci:
Kod:
Chodzi tu o większe rysunki nawet całych postaci. Na daną chwilę możecie to zignorować. O ich zapotrzebowaniu poinformuję, gdy wyjaśni się kwestia ich zastosowania.

Poniższy filmik, przedstawiający system walki, był tworzony na poprzedniej wersji RPG Makera (VX Ace). Obecnie jest on MOCNO nieaktualny, ale zostawiam go dla beki, póki nie mam niczego lepszego do pokazania:

Chętnych zapraszam do zapisów i komentarzy. Mile widziane wykorzystanie Discorda do szybszego prowadzenia dyskusji. Ważniejsze informacje i nowości będę się starał zamieszczać na bieżąco w tym temacie.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Nie Sie 12, 2018 6:03 pm, w całości zmieniany 6 razy

2Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Wto Kwi 07, 2015 9:28 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Hue hue...
Z 5 takich podejść robiłem :P Zawsze mi brakowało grafik, aż w końcu mi się odechciewało.
Znam trochę temat RPGM XP, VX i VXAce, więc na chwilę obecną mogę się zaoferować, jakbyś potrzebował jakiejś małej pomocy/rady/cokolwiek w związku z nimi (nie wiem jak dobrze Ty ogarniasz te programy).

Jeśli chodzi o samą grę - ja bym się nią jarał. Kibicuje Ci, żebyś się nie wypalił tak szybko, jak ja :P

3Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Wto Kwi 07, 2015 10:29 pm

Zbir

Zbir
Battle Moderator
Battle Moderator
Jataman napisał:Hue hue...
Z 5 takich podejść robiłem :P Zawsze mi brakowało grafik, aż w końcu mi się odechciewało.
Znam trochę temat RPGM XP, VX i VXAce, więc na chwilę obecną mogę się zaoferować, jakbyś potrzebował jakiejś małej pomocy/rady/cokolwiek w związku z nimi (nie wiem jak dobrze Ty ogarniasz te programy).

Jeśli chodzi o samą grę - ja bym się nią jarał. Kibicuje Ci, żebyś się nie wypalił tak szybko, jak ja :P
Poprosi o dwa tygodnie czasu, potem przedłuży jeszcze dwa dni , a potem zniknie jak kamfora lel

4Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sro Kwi 08, 2015 6:35 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Poprosi o dwa tygodnie czasu, potem przedłuży jeszcze dwa dni , a potem zniknie jak kamfora lel
Widzę, że walka Bercika stanie się nowym forumowym memem na posty Jatapona xd

Ogólnie rzecz biorąc, na razie nie mam jak Ci pomóc bo zapierdol w robocie jest konkretny. Ale! Jeżeli znajdę chwilę wolną, chętnie wyciągnę pomocną dłoń. Tylko określ mi, czego dokładniej byś potrzebował na początku rozgrywki. I rzuć jakimś trailerem, żebym nabrał ochoty do pracy xd
Mam tutaj na myśli wyglądy ikonek skillów, stanów przedmiotów etc. (grafiki 24x24), wyglądy postaci (32x32 dla jednej pozy) i ich facesetów (96x96) oraz wizerunki przeciwników.
Jakieś przykłady? Stany przedmiotów, czyli ogólnikowo najróżniejsze przedmioty.
Wizerunki przeciwników, czyli również wyglądy postaci oraz facesety, ya?

5Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sro Kwi 08, 2015 8:35 am

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Zbir napisał:Poprosi o dwa tygodnie czasu, potem przedłuży jeszcze dwa dni , a potem zniknie jak kamfora lel
I... hate... all of you!

Yoh napisał:Jakieś przykłady? Stany przedmiotów, czyli ogólnikowo najróżniejsze przedmioty.
Wizerunki przeciwników, czyli również wyglądy postaci oraz facesety, ya?
Jeśli zamierza korzystać z podstawowego RTP jako bazy i nie zamierza (na razie) mieszać w skryptach np. systemu walki, to to oto przykłady z wbudowanych w program grafik:
Sprite postaci (tutaj po kilka w jednym pliku):
Facesety:
Battlersy (przeciwnicy w oknie walki):
Iconset:

6Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sro Kwi 08, 2015 2:34 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Dzięki, Jata. I tak już z Bercikiem mi sporo pomagacie, co oczywiście bardzo doceniam :)

stanów przedmiotów
Słowo daję, że wstawiałem tam przecinek... Whatevah. Miało być "stanów, przedmiotów".
Przykładowe obrazki zamieścił już post wyżej Jataman. Sprite postaci w obecnym (domyślnym dla programu) stylu prezentują się znacznie lepiej niż te DBLowe, czy LoGowe (testowałem; nie są złe, ale wydają się mniejsze). Nie zmienia to jednak faktu, iż w przyszłości na pewno pomyślę o ich zmianie, więc na chwilę obecną zapewniam pełną dowolność w stylu wykonania owych spritów - byle by styl ten był jednakowy lub zbliżony dla wszystkich postaci. Facesety - podobnie jak ze spritami, byle by przedstawiały postać z podobnej "odległości". No i ostatnie: itemki, ikony stanów, skilli, itp.... Cóż, nie ukrywam, że tutaj jestem bardziej wybredny, gdyż podoba mi się styl w jakim program domyślnie prezentuje te zagadnienia - pokazane są jakby pod pewnym kątem lub lekko z boku. Zależało by mi na ikonach w podobnym stylu, lecz oczywiście prezentujące obrazki związane ze światem gry np.: kolczyki Potara, fasolki Senzu, łuk Quincy, czerwona kurtka, gogle, itp.. Po listę możecie się "zgłaszać" na PW, chatboxie albo Skype :P
Yoh napisał:Wizerunki przeciwników, czyli również wyglądy postaci oraz facesety, ya?
Tak, choć na chwilę obecną wystarczą obrazki z internetów w oknie walki. Nie zmienia to jednak faktu, że lepiej by to wyglądało (szczególnie w przypadku bossów), gdy widzimy już na mapie, z czym mamy się mierzyć xd To jednak jest już nieco mniej znacząca kwestia.
Yoh napisał:I rzuć jakimś trailerem, żebym nabrał ochoty do pracy xd
Jak to?:

Jk
Jak tylko uda mi się złożyć coś spójnego i grywalnego z pewnością wrzucę filmik, a może nawet demko do pobrania. To jednak jest kwestia czasu.

7Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sro Kwi 08, 2015 3:26 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Rayem napisał:Dzięki, Jata. I tak już z Bercikiem mi sporo pomagacie, co oczywiście bardzo doceniam :)
[...]


No problem za pomoc.
A wrzucenie mojego traileru było prześmiewcze czy jak? Bo nie rozumiem...
To "Jak to?" miało być pytaniem z serii:
1. Jak to niedokończone gówno? Pfff... poczekaj az zrobie.
2. Jak to? Masz i ja nie musze robić już trailera dla ciebie.

8Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sro Kwi 08, 2015 3:51 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Mr.Bercikovsky napisał:To "Jak to?" miało być pytaniem z serii:
1. Jak to niedokończone gówno? Pfff... poczekaj az zrobie.
2. Jak to? Masz i ja nie musze robić już trailera dla ciebie.

Żadne z powyższych. Wykorzystałem fakt, że przez występujący błąd, gra się de facto zawiesza już na początku, a cała sytuacja jest derpowata. Nie bądź zły, Berciszku, nie wrzuciłem tego, żeby się naśmiewać z twoich początków pracy w RPG Makerze ;* No, ale sam przyznaj: te walki, te pościgi, te wybuchy! No po prostu Oscar! :D

P.S.
Tak, zamierzam zrobić lepsze ;P

9Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sro Kwi 08, 2015 6:19 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Jeżeli chodzi o styl rysowania postaci i przedmiotów...
Projekt: AnRevolution Sh12
...to coś w ten deseń?
Postać Shigeru pojawia się na początku gry, więc uznałem, że najlepiej będzie zrobić go jako pierwszego.

10Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Czw Kwi 09, 2015 1:42 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Yoh napisał:Jeżeli chodzi o styl rysowania postaci i przedmiotów...
Projekt: AnRevolution Sh12
...to coś w ten deseń?
Tak, mniej-więcej :) Co do stylu samych postaci, myślę, że lepiej wygląda wariant z dołu, gdyż w samej grze sprawia wrażenie, że Shigeru patrzy przed siebie. W przypadku górnego wariantu bohater wygląda co prawda bardzo podobnie, lecz wydaje się, że spogląda bardziej na nas (w górę). Cóż, ostatecznie mógłbym wykorzystać oba te warianty, choć jak już wspomniałem preferowałbym ten niżej. Miałbym jednak prośbę, czy mógłbyś spróbować wykonać postać nie zachowując ciągłości outline, szczególnie w przypadku włosów? Nie jestem pewien, czy poprawiłoby to efekt wizualny, ale chciałbym się o tym przekonać na własne oczy. Same itemki wyglądają ok i nie mam do nich zastrzeżeń (póki co :P).
Yoh napisał:Postać Shigeru pojawia się na początku gry, więc uznałem, że najlepiej będzie zrobić go jako pierwszego.
Wywnioskowałeś to z filmiku, który wrzuciłem jako trailer? Nie jest mój, to akurat błąd z gry Bercika, który próbowaliśmy rozpracować xd Ale nie pomyliłeś się, większość postaci pojawia się już na początku gry, w tym m.in. właśnie Shigeru. Jeżeli chcesz, mogę przedstawić ich pełną listę.

11Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Pią Kwi 10, 2015 6:06 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Miałbym jednak prośbę, czy mógłbyś spróbować wykonać postać nie zachowując ciągłości outline, szczególnie w przypadku włosów? Nie jestem pewien, czy poprawiłoby to efekt wizualny, ale chciałbym się o tym przekonać na własne oczy.
Jeżeli znajdę chwilę po pracy i nie będę tak zmęczony, by odpalić komputer na pięć minut, a następnie go wyłączyć to nie ma problemu - mogę zmodyfikować Nakatoniego pod tym kątem.
Jeżeli chcesz, mogę przedstawić ich pełną listę.
Byłbym wdzięczny, bo nie wiem jeszcze na co się piszę xd

12Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Sob Kwi 11, 2015 11:50 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Miałem odpisać wczora-... dwa dni temu. Ehh...

Trochę czasu minęło od ostatniego posta, prawda? Oh, oops?... A zatem mam dla was parę newsów dot. projektu oraz (niestety?) jego zapotrzebowania:

News #1:
Zeskryptowany interfejs walki. Nie są to jakieś szczególne zmiany - wciąż nie widzimy naszej drużyny a jedynie obrazki przeciwników, ale za to teraz prócz samej listy imion postaci i ich HP/EP widoczne są ich facesety. Dodatkowo wprowadziłem system ATB, który moim zdaniem nadaje walkom większej dynamiki. Efekty zobaczycie zresztą na własne oczy, ale o tym w późniejszych newsach.

News #2:
Postacie wykonane w 3 różnych stylach na 1 obrazku. Który styl prezentuje się najlepiej? Oceńcie sami. 
Projekt: AnRevolution 98210708794218084090
Moim faworytem jest w tym przypadku Shigeru wykonany przez Yoha. Oryginalne postacie wydają się być dosyć... hmm... grube, natomiast te wykonane w LoG'owy/DBL'owym stylu są niestety za małe. Może nie widać najlepiej na zamieszczonym obrazku, ale musicie mi uwierzyć na słowo - okienka gry nie da się powiększyć (na razie), więc identyczną wielkość mają na ekranie.

News #3:
Za pytaniem Akiego na chatboxie zamieszczam listę itemków, których grafikami bym nie pogardził na początek gry:
Kod:
1. Jakiś zwyczajny fragment ubióru np. podkoszulka, t-shirt, koszula.
2. Górne partie strojów naszych OC'ków tzn.:

1. Czarna kurtka Maxa
2. Czerwona kurtka Yoha
3. Różowa koszula Rosy
4. Biały bezrękawnik z kapturem Shigeru
5. Kamizelka Woogiego
6. Bezrękawnik Rayema
7. Inne, których nie wymieniłem*

* - pozycje dodatkowe

News #4:
Zgodnie z prośbą Yoha, dla ułatwienia prac zamieszczam listę postaci, które pojawiają się już na początku gry (z góry ostrzegam, że lista będzie dość obszerna jak na start):
Kod:
1. Rodzina Yoha (bez Yuki, Haniko i Gemmei)
2. Rodziny Shigeru i Maxa (bez Mayu, bez syna/córki Maxa oraz jego siostry)
3. Viego i Kaylin
4. Theylin
5. Rodzina Rayema (bez Horora (i Amane, który gryzie piach))
6. Gabi
7. Aki i jego córka (nie pamiętam imienia)
8. Każda inna postać*

* - pozycje dodatkowe, mogą się przydać już na przyszłość

Przy okazji przypominam o 2 sprawach:
1. Póki co, swoją pomoc w tworzeniu grafik otwarcie zaoferował mi jedynie Yoh. Jedna osoba do takiego projektu to zdecydowanie za mało. Dlatego zachęcam wszystkich, którzy mają w tych sprawach jakieś doświadczenie i chcą spróbować swoich sił, do przyłączenia się do projektu :)
2. Akcja toczy się jakieś 7-8 lat od wydarzeń znanych nam ze starego PBFa. Zatem przy kreowaniu danych rodzin, pamiętajcie o uwzględnieniu wszystkich (także nowych) potomków i towarzyszy/lokatorów (oraz możliwości odejścia starych czy nawet ich śmierci) :P

News #5:
Z okazji zbliżającej się premiery nowej kinówki DBZ, nagrałem króciutki trailer z walki z bossem. Co mają ze sobą wspólnego? Cóż, niewiele i trochę. Przy okazji możecie zobaczyć i sami ocenić jak obecnie prezentuje się system walki. Wszelkie grafiki, techniki, czy same statystyki postaci robiłem na szybko i podobnie jak sama ta walka nie mają większego powiązania z tym, jak de facto będzie się to prezentowało w grze. Tak, wiem, mój angielski ssie, jeśli chodzi o czasy... Wciąż nad tym wszystkim pracuję. Nie wiem, czy będzie to tutaj widoczne, ale został wykorzystany pobór energii (a nawet HP!) na turę podczas korzystania z transformacji. Tyle, że wynosi on ok. 1-5%. Oczywiście jestem świadom kilku potknięć i błędów widocznych na tym filmiku. Podzielcie się swoją opinią i spostrzeżeniami, a o ile będę w stanie, spróbuję coś na to zaradzić.
Ale dosyć już tego czytania! Zapraszam do oglądania ;) (w roli głównej - Nova):

13Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 8:52 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
"Ten film jest prywatny."

Swoją drogą - nie wiem czy Safari chciałaby w tej kwestii pomóc, ale proponuję zapytać się jej o możliwość stworzenia obrazka ekranu startowego. Przy jej umiejętnościach, gra już po otwarciu miałaby solidne pierdolnięcie. Co do grafik - na chwilę obecną nie miałem okazji do stworzenia czegokolwiek związanego z projektem, jednak spróbuję coś dzisiaj wykombinować. A teraz, kilka pytań i propozycji.

1.
Jeżeli nie rzucisz nagle projektu gry, to mogę informować o postępach w normalnym niusie - przynajmniej odświeżę trochę dział, a i informacje będą lepiej widoczne dla osób nie zaglądających zbyt mocno na forum.

2. Spis postaci zrobiony na szybko, wg. Twojej rozpiski:
- Yoh Atsuko
- Silvia Sawako (Atsuko)
- Hikari Atsuko
- Shinji Atsuko
- Shigeru Nakatoni
- Sandra Shintaro (Nakatoni)
- Rin Nakatoni
- Max Hatsutoku
- Arisa Tomoyuki
- Viego Insyendar
- Kaylin Cemineya
- Theylin
- Raymond Uruka
- Rose
- Gabriela Lafelyes
- Aki Kimura
- córka Akiego, której imienia nikt nie pamięta, bo Aki jest mało ważny
Co z Woogym, Toshim czy największym koksem dawnego PBFa - Alisterem? xD

3. Byłbym wdzięczny, gdybyś na PW rzucił mi nieco więcej światła na linię fabularną.

4. "Tak, wiem, mój angielski ssie, jeśli chodzi o czasy... Wciąż nad tym wszystkim pracuję." - równie dobrze można zapytać Viegosława, czy chciałby zająć się tłumaczeniem. Jeżeli rozgrywka ma miejsce na dawnym PBFie to nie wykluczajmy jego pomocy chociażby ze względu na... język erfelański xd

5. Na chwilę obecną potrzebujesz tylko górnych części ubioru wymienionych bohaterów? Bez spodni, butów czy innych dodatkowych elementów, zgadza się?

6. "Akcja toczy się jakieś 7-8 lat od wydarzeń znanych nam ze starego PBFa." - co więc z takimi postaciami, jak Gemmei, Haniko, Horor czy dziewczynki - Mayu i Yuki? Masz już ustalone inne plany czy po prostu nie wprowadzasz ich do rozgrywki?

14Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 10:32 am

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Yoh napisał:"Ten film jest prywatny."
Naprawione. Wysyłałem to tuż przed pójściem spać i musiałem źle wybrać. Przepraszam :(

Yoh napisał:Swoją drogą - nie wiem czy Safari chciałaby w tej kwestii pomóc, ale proponuję zapytać się jej o możliwość stworzenia obrazka ekranu startowego. Przy jej umiejętnościach, gra już po otwarciu miałaby solidne pierdolnięcie. Co do grafik - na chwilę obecną nie miałem okazji do stworzenia czegokolwiek związanego z projektem, jednak spróbuję coś dzisiaj wykombinować.
W sumie, czemu nie? To dobry pomysł, a nawet bardzo. Tylko czy biedna Safa będzie miała na to czas, robiąc jeszcze tony innych grafik? XD Na chwilę obecną i tak cokolwiek zrobiłeś, a już sam ten fakt bardzo doceniam. Jak już wspomniałem - 1 osoba na taki projekt to zdecydowanie zbyt mało.

Yoh napisał:1. Jeżeli nie rzucisz nagle projektu gry, to mogę informować o postępach w normalnym niusie - przynajmniej odświeżę trochę dział, a i informacje będą lepiej widoczne dla osób nie zaglądających zbyt mocno na forum.
Może to zabrzmi dziwnie - szczególnie w moim przypadku - ale nie zamierzam porzucać projektu i naprawdę mam zamiar go ukończyć. Tyle, że wszystko od strony technicznej muszę zrobić de facto sam, toteż może to całkiem sporo potrwać. Jeżeli chcesz potraktować tworzenie tej gry, jako projekt forum czy coś takiego, proszę bardzo. Nie wiem, jak często miały by się pojawiać newsy na temat postępów gry, ale skoro chcesz wykorzystać istnienie projektu dla odświeżenia sekcji Newsów forum - nie krępuj się xd

Yoh napisał:Co z Woogym, Toshim czy największym koksem dawnego PBFa - Alisterem? xD
Cholera, zapomniałem wymienić Woogiego xd Postacie Toshiego i Alistera nie pojawiają się na początku gry, choć zostają przez innych wspomniane. Chociaż nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, biorąc pod uwagę pojebaną fabułę... xd

Yoh napisał:3. Byłbym wdzięczny, gdybyś na PW rzucił mi nieco więcej światła na linię fabularną.
Zajmę się tym po obiedzie albo jak wrócę na mieszkanie w Krakowie.

Yoh napisał:równie dobrze można zapytać Viegosława, czy chciałby zająć się tłumaczeniem. Jeżeli rozgrywka ma miejsce na dawnym PBFie to nie wykluczajmy jego pomocy chociażby ze względu na... język erfelański xd
Problem w tym, że po skończonym liceum i rozpoczętych studiach, powinienem biegle posługiwać się tym językiem xd Mówić co prawda potrafię, ale z zapisem jest już trochę gorzej, szczególnie, jeżeli chodzi o czasy. Poza tym, nie chcę jeszcze bardziej rozczarować Viego-senpai swoim poziomem intelektualnym... xd Co do samego erfelańskiego... nie jestem pewien, czy język ten się w ogóle pojawi, więc... a nie, chyba jednak będzie. Ale na trucie Viegosławowi 4-liter przyjdzie czas, kiedy dojdę do tego momentu. Albo się załamię moim skillem z angielskiego...

Yoh napisał:5. Na chwilę obecną potrzebujesz tylko górnych części ubioru wymienionych bohaterów? Bez spodni, butów czy innych dodatkowych elementów, zgadza się?
Dokładnie. Nie ma sensu robić wszystkiego osobno, więc po prostu będą stanowiły "ikonę" całego kompletu lub jego istotnej części. No, ale na tym zwyczajnym (nie związanym z żadnym OC'kiem) stroju zależało by mi obecnie najbardziej.

Yoh napisał:6. "Akcja toczy się jakieś 7-8 lat od wydarzeń znanych nam ze starego PBFa." - co więc z takimi postaciami, jak Gemmei, Haniko, Horor czy dziewczynki - Mayu i Yuki? Masz już ustalone inne plany czy po prostu nie wprowadzasz ich do rozgrywki?
Pojawią się, zwłaszcza te wymienione, ale dopiero w późniejszych etapach gry. Niekoniecznie będą to postacie grywalne, ale z pewnością zaszczycą nas swoją obecnością. Zwłaszcza ten sukinsyn, Horor...

15Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 12:05 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
- O filmiku wspomniałem ci chwile przed twoim wyjściem ze skype ;p musialem czekac cala noc na obczajenie go ;/
- Ogólnie powiem, że chciałbym pomóc w robieniu czegokolwiek, ale niestety jestem kiepski w większości rodzajów grafice(zwłaszcza jeśli chodzi o pixele) no i jestem cholernie leniwy. A w skryptach jeszcze gorzej mi dzie :<
Dlatego po prostu będe służył poradą xd Chyba, że będziesz potrzebował jakiejś konkretnej pomocy, to wal śmiało - postaram się coś zdziałać.
- Co do grafik, to też jestem za tymi Yohowymi. Fabułę też bym chciał, ale nie kłopocz się z wysyłaniem jej do mnie - wyciągnę ją od Yoszaka xd
- Zastanawiałem się wczoraj czemu Rin i Hikari a nie Mayu i Yuki. Te pierwsze nie miały określonego żadnego charakteru, zwłaszcza, że Hikari nigdy się nie pojawiła. Po chwili pomyślałem, że to część fabuły i te starsze zostały znowu porwane, albo gdzieś trenują. Dzieki za wyjaśnienie.
- Osobiście zrezygnowałbym z angielskiego. Rozumiem, że gdy gra zostanie skończona chciałbyś, aby trafiła do jak najszerszego grona odbiorców, ale... moim zdaniem brakuje jej tego naszego, swojskiego klimatu, który był na PBF. Serio, wolałbym usłyszeć niektóre wypowiedzi w rodzimym języku. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że niektóre brzmiałyby niepoważnie lub wręcz śmiesznie - bo wiadomym jest, że po angielsku wszystko jest badass'owe. Zrób przynajmniej spolszczenie :< O! Albo ja sie tym zjame by w jakikolwiek sposob pomoc xd
- Podoba mi się system walki, animacje itp. Fajnie, ze niektóre ataki biją tak kilka razy a nie za jednym zamachem odejmują miliony. Szkoda tylko, że fuzja jest oskryptowana. Wiem, ze to pewnie ciężkie do zrobienia, ale wolałbym sam decydowac o tym czy chcę fuzjowac bohaterów, czy nie.
- W trakcie walki nie dawaj statusu "śmierć", jest to lamerskie w tym świecie. Serio. Daj jakieś ogłuszenie czy coś. Bo śmierć... i wskrzeszanie łzami feniksa(czymkolwiek kurwa są) jest takie meh. Jak już padają w walce to daj jakąś nieprzytomność i wtedy niech pomaga senzu. Wskrzeszają niech smocze kule, gdyby jakaś postać naprawdę padła czy coś.
Bo zakładając fabularnie - może później będziesz chciał kogoś uśmiercić(chociażby w walce) i pewnie będzie zadanie z poszukiwaniem kul. Po co wtedy kule skoro mają zawsze przy sobie łzy feniksa? Ogólnie rzecz biorąc nie podoba mi się status śmierci w walce.
- Co do ikonek ubrań. Początkowo myślałem, że zrobisz to oddzielnymi częściami ubioru(Spodnie, buty, koszulka). I każde ubranie coś by tam dodawało i mógłbym ubrać Maxa w bezrękawnik Shigeru i spodnie Rayema podnosząc mu statystyki. Jednak jeśli chcesz tylko górną część to rozumiem, że jest to tylko w zasadzie zabieg estetyczny? Będą one widoczne w pasku ekwipunku, right? Coś jak tutaj:
Projekt: AnRevolution Aso-02
Sam nie wiem... podoba mi się pomysł z grafikami, ale chodzenie w jednym ciuchu? Co z dalszą rozgrywką? Będzie się znajdować nowe ubrania podnoszące statystyki czy jak? Wtedy przydałyby się też inne grafiki. Bo czuje, że znajdowanie cały czas koszuli Rosy, tylko z innymi statystykami byłoby trochę słabe. A z drugiej strony robienie milionów grafik? W takim razie, czy nie wystarczyłyby napisy jak tutaj:
Projekt: AnRevolution Wsp
To zależy od tego jak planujesz to rozegrać.
- Ogólnie chciałbym zobaczyć randomowe potwory, na których by się expiło. W sensie ciekawi mnie, co to będzie. czy będą to jacyś wojownicy, zwierzęta czy co.
- Da sie zmienić lidera grupy? W sensie, zeby inny sprit chodził po mapie. Najlepiej ogólnie jakby było tak jak w Chrono Triggerrze, że wszyscy chodzą za sobą, ale to pewnie w chuj trudne xd
KLIK! KLIK!

Jaram się jak chory skurwiel tą walką. Chce całą grę! :D Good Job.


@EDIT@
Zauważyłem teraz też, że facesety podczas walki są zasłaniane przez paski hp itp. Rayemowi widac tylko włosy ;/
Poza tym, jak na boss'a wydaje mi sie odrobine za łatwy. Nie umywa sie do innych bossów, których znam.

16Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 2:20 pm

Max

Max
Human Interface
Human Interface
Oglądam sobie filmik z walką i widzę jakąś postać podobną do Max'a. Myślę sobie "Ojejej, Max na filmiku", zaczęła się walka - "Jaki znowu Ryu?". ;<
Tak czy inaczej widzę, że się starasz i rzeczywiście masz zamiar zrobić tę grę. To dobrze. Znalazłem kilka pytań, na które miło by było usłyszeć (albo przeczytać) odpowiedzi.

1.Będzie można dowolnie rozdać statystyki dla postaci po level upie? (Jak np. w Diablo) Czy dostanie ona kilka już zaprogramowanych, a podnieść je będzie można za pomocą ekwipunku i innymi przedmiotami?
2.Wybrałeś ten system walki bo Shin Megami Tensei? xD
3.Być może za wcześnie na takie pytanie... Jak myślisz ile czasu zajmie przejście całej gry?
4.Będą bonusy z Pre-orderu lub edycji kolekcjonerskiej? :P
5.Planujesz DLC? :P
6.Jak zostanie rozdany exp między postaciami, które w czasie walki się sfuzjowały? Chodzi mi też o to, żeby nie było, że exp naliczy postaci sfuzjowanej, a "komponenty" nic nie dostaną.

Oprócz tego popieram Bercikowy pomysł odnośnie "ginięcia" w czasie walk. Lepiej dać żeby postacie traciły przytomność lub dostawały status "fainted" niż ginęły.
Meow face Max.

17Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 2:30 pm

Erik

Erik
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Yoh mi zalinkował na GG i pytał czy też się na to piszę. Okej zapisuje się ale 50% zysków z gry idzie na konto moje oraz Yoha w celu przeznaczenia tego na fabrykę Gruzińskiej Twarzowej. Znajdzie się miejsce dla mojego Razera? :D

Bercik napisał:- Co do ikonek ubrań. Początkowo myślałem, że zrobisz to oddzielnymi częściami ubioru(Spodnie, buty, koszulka). I każde ubranie coś by tam dodawało i mógłbym ubrać Maxa w bezrękawnik Shigeru i spodnie Rayema podnosząc mu statystyki. Jednak jeśli chcesz tylko górną część to rozumiem, że jest to tylko w zasadzie zabieg estetyczny? Będą one widoczne w pasku ekwipunku, right? Coś jak tutaj:
Projekt: AnRevolution Aso-02
Sam nie wiem... podoba mi się pomysł z grafikami, ale chodzenie w jednym ciuchu? Co z dalszą rozgrywką? Będzie się znajdować nowe ubrania podnoszące statystyki czy jak? Wtedy przydałyby się też inne grafiki. Bo czuje, że znajdowanie cały czas koszuli Rosy, tylko z innymi statystykami byłoby trochę słabe. A z drugiej strony robienie milionów grafik? W takim razie, czy nie (...).
Zawsze można znaleźć różne wersje itemu np. "Super ognista kamizelka Yoha zabójczych orgazmów Smerfetki". Ew dodać itemy z alternatywnych wersji ubrań postaci.

18Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 4:25 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Trzeba było wrzucać walkę? Teraz Cię zalejemy falą postów xd

Ray napisał:Moim faworytem jest w tym przypadku Shigeru wykonany przez Yoha. Oryginalne postacie wydają się być dosyć... hmm... grube, natomiast te wykonane w LoG'owy/DBL'owym stylu są niestety za małe. Może nie widać najlepiej na zamieszczonym obrazku, ale musicie mi uwierzyć na słowo - okienka gry nie da się powiększyć (na razie), więc identyczną wielkość mają na ekranie.
Ale wiesz, że postaci możesz zrobić dowolnie większe/mniejsze? Tzn. chcesz się na pewno dostosować do tilesetów, ale te kilka pixeli może dać lepszy efekt, a nie zaszkodzić bardzo proporcjom.

Ray napisał:Za pytaniem Akiego na chatboxie zamieszczam listę itemków, których grafikami bym nie pogardził na początek gry:
Podbijam pytanie Bercika. Osobiście też proponowałbym zrobienie kilku setów i po prostu recolor + zmiana nazwy i inne bonusy.

Znowu Ray napisał:1. Póki co, swoją pomoc w tworzeniu grafik otwarcie zaoferował mi jedynie Yoh. Jedna osoba do takiego projektu to zdecydowanie za mało. Dlatego zachęcam wszystkich, którzy mają w tych sprawach jakieś doświadczenie i chcą spróbować swoich sił, do przyłączenia się do projektu :)
Osobiście uważam, że za bardzo lamię, żeby robić takie grafiki. Poza tym najpierw bym naobiecywał, później przedłużył termin o 2 dni, a w końcu i tak nie oddałbym pracy.
Mam za to inny pomysł. Trochę swego czasu robiłem mapek w rpgm, więc jeśli chcesz to mogę Ci pomóc w mappingu. Chyba nawet jakieś ze 2-3 mi się zachowały to mogę Ci wysłać, jeśli w ogóle Cię to interesuje.

Dla odmiany Ray napisał:Tyle, że wszystko od strony technicznej muszę zrobić de facto sam, toteż może to całkiem sporo potrwać.
Jeśli chcesz, mogę Ci pomagać właśnie od tej strony, bo w tej formie czuję się trochę pewniej :P

Tym razem to Bercik napisał:- Osobiście zrezygnowałbym z angielskiego.
Popieram Bercika. I rzecz nie w tym, żeby komukolwiek sprawiał angielski trudności, bo chyba każdy z nas grał w cokolwiek w tym języku. Chodzi o to, że nasz język dałby więcej swobody we wszystkich dialogach, scenach humorystycznych (nie wierzę, żebyś z nich zrezygnował) etc.
Proponuję Ci przemyśleć jeszcze tę kwestię ;)

Bercik napisał:- W trakcie walki nie dawaj statusu "śmierć", jest to lamerskie w tym świecie.
Również popieram. Skoro trzymamy się świata Genao to trzeba dostosować grę do jego realiów :)

Raz jeszcze Bercik napisał:- Da sie zmienić lidera grupy? W sensie, zeby inny sprit chodził po mapie. Najlepiej ogólnie jakby było tak jak w Chrono Triggerrze, że wszyscy chodzą za sobą, ale to pewnie w chuj trudne xd
I tu XP różni się od VXAce. W tym drugim w standardzie jest taka opcja w menu jak "formacja", za pomocą której zmienić można kolejność postaci w drużynie. Na mapie natomiast, co również jest w standardzie programu, są widoczne wszystkie postaci z drużyny.

@edit
Aha, jeszcze jedno.
Ray napisał:[...] okienka gry nie da się powiększyć (na razie), więc identyczną wielkość mają na ekranie.
Alt+enter

19Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Nie Kwi 12, 2015 7:35 pm

Zbir

Zbir
Battle Moderator
Battle Moderator
Rayem napisał:1. Póki co, swoją pomoc w tworzeniu grafik otwarcie zaoferował mi jedynie Yoh. Jedna osoba do takiego projektu to zdecydowanie za mało. Dlatego zachęcam wszystkich, którzy mają w tych sprawach jakieś doświadczenie i chcą spróbować swoich sił, do przyłączenia się do projektu Projekt: AnRevolution 3605817172
Ja mogę pomóc pod warunkiem, że zostanie stworzona spójna lista z wypunktowanymi konkretnie rzezyami które są potrzebne. Wtedy może coś tam porobie, ale inaczej niczego nie obiecuje.
Jak zrobicie coś na wzór projektu Ragnarok Rangnarok, to z pewnością od czasu do czasu coś tam podrzucę.

@y

[z]Dziękuję[/z]

20Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Pon Kwi 13, 2015 5:06 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Ostrzeżenie!
Poniży post jest naprawdę długi i swoją formą przypomina głównie Q&A - cytat i komentarz/odpowiedź do niego. Jeżeli nie jesteś całkowicie zainteresowany tematem gry i każdym pytaniem lub pomysłem, które padły w lawinie komentarzy - po prostu poszukaj cytatu Twojej wypowiedzi. Na samym dole znajdują się sprawy, które pragnąłbym poruszyć na bieżąco.

Jataman napisał:Trzeba było wrzucać walkę? Teraz Cię zalejemy falą postów xd
Tak. To przecież gra opowiadająca historię grupy wojowników, więc gameplay głównie z walk musi być na poziomie ;P

Mr.Bercikovsky napisał:- Osobiście zrezygnowałbym z angielskiego. Rozumiem, że gdy gra zostanie skończona chciałbyś, aby trafiła do jak najszerszego grona odbiorców, ale... moim zdaniem brakuje jej tego naszego, swojskiego klimatu, który był na PBF. Serio, wolałbym usłyszeć niektóre wypowiedzi w rodzimym języku. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że niektóre brzmiałyby niepoważnie lub wręcz śmiesznie - bo wiadomym jest, że po angielsku wszystko jest badass'owe. Zrób przynajmniej spolszczenie :< O! Albo ja sie tym zjame by w jakikolwiek sposob pomoc xd
Jataman napisał:
Tym razem to Bercik napisał:- Osobiście zrezygnowałbym z angielskiego.
Popieram Bercika. I rzecz nie w tym, żeby komukolwiek sprawiał angielski trudności, bo chyba każdy z nas grał w cokolwiek w tym języku. Chodzi o to, że nasz język dałby więcej swobody we wszystkich dialogach, scenach humorystycznych (nie wierzę, żebyś z nich zrezygnował) etc.
Proponuję Ci przemyśleć jeszcze tę kwestię ;)
Nie zrezygnowałem z języka ojczystego na rzecz angielskiego dlatego, bo chcę mieć większą rzeszę odbiorców także z innych krajów czy też dlatego, że w angielskim wszystko brzmi bardziej kozacko, bo to zresztą nie prawda. Zrobiłem to dlatego, żeby zachować spójność samego języka całej gry. Program jest w języku angielskim, co już samo narzuca mi język w pewnych kwestiach. Podobnie jest ze skryptami, których używam lub spróbuję wprowadzić, one także mają często narzucony język (ang/jpn), choć co prawda nie zawsze i to akurat można zmienić. Próbowałem co prawda wcześniej pracować na "polskiej" wersji programu z Twierdzy RPG Makera, ale tam pojawiają się za to napisy po japońsku, których już kompletnie nie jestem w stanie zrozumieć.

Mr.Bercikovsky napisał:- Podoba mi się system walki, animacje itp. Fajnie, ze niektóre ataki biją tak kilka razy a nie za jednym zamachem odejmują miliony. Szkoda tylko, że fuzja jest oskryptowana. Wiem, ze to pewnie ciężkie do zrobienia, ale wolałbym sam decydowac o tym czy chcę fuzjowac bohaterów, czy nie.
Co do wielokrotności obrażeń ataków, takie założenie było już od początku projektu. Wciąż jednak nie rozumiem do końca, dlaczego niektóre animacje pokazują się raz i lecą HP'ki, a inne powtarzają efekt za każdym razem nim odejmą punkty życia. Chciałbym się dowiedzieć, co na to wpływa i nauczyć się nad tym zapanować, by walka lepiej się prezentowała. Co do samej fuzji, była robiona tylko i wyłącznie na pokaz i nie jestem pewien, czy w ogóle wprowadzę taką możliwość do gry. Nawet, gdybym opanował jak wprowadzić taką zdolność w życie. Obecnie i tak tylko te silniejsze postacie potrafią się fuzjować, a robienie ich jeszcze silniejszymi poprzez możliwość fuzji wydaje mi się zbędna i... krzywdzące dla samego gameplay'u. Co najwyżej mógłbym to zastosować dla dzieciaków, choć i tak jeszcze muszę tą kwestię przemyśleć.

Mr.Bercikovsky napisał:- W trakcie walki nie dawaj statusu "śmierć", jest to lamerskie w tym świecie. Serio. Daj jakieś ogłuszenie czy coś. Bo śmierć... i wskrzeszanie łzami feniksa(czymkolwiek kurwa są) jest takie meh. Jak już padają w walce to daj jakąś nieprzytomność i wtedy niech pomaga senzu. Wskrzeszają niech smocze kule, gdyby jakaś postać naprawdę padła czy coś.
Bo zakładając fabularnie - może później będziesz chciał kogoś uśmiercić(chociażby w walce) i pewnie będzie zadanie z poszukiwaniem kul. Po co wtedy kule skoro mają zawsze przy sobie łzy feniksa? Ogólnie rzecz biorąc nie podoba mi się status śmierci w walce.
Max napisał:Oprócz tego popieram Bercikowy pomysł odnośnie "ginięcia" w czasie walk. Lepiej dać żeby postacie traciły przytomność lub dostawały status "fainted" niż ginęły.
Meow face Max.
Jataman napisał:
Bercik napisał:- W trakcie walki nie dawaj statusu "śmierć", jest to lamerskie w tym świecie.
Również popieram. Skoro trzymamy się świata Genao to trzeba dostosować grę do jego realiów :)
Żeby było jasne - nie ja wykreowałem status "zgonu", on był już automatycznie w grze. Pracując nad jakimiś nowymi stanami oraz systemem transformacji zastanawiałem się, czy nie lepiej było by zastąpić go zwyczajnym K.O., czy coś w ten deseń. Ostatecznie jednak pozostawiłem go takim, jaki jest i uznałem, że skoro wrzucam trailera z walką, to sami ocenicie, co o tym sądzicie. Nie podoba Wam się, więc go zmienię. Muszę jedynie przemyśleć kwestię "ocucania" za pomocą senzu, którą poruszył Bercik. Jeszcze tego nie próbowałem, więc nie wiem, czy działało by to tak, jak teraz planuję, ale dać fasolce możliwość pełnego uleczenia LUB "wskrzeszenia" znokautowanego towarzysza. Problem jednak w tym, że wówczas senzu będzie BAAAARDZO OP i trzeba będzie wymyślić nowe przedmioty leczące. To z kolei będzie kolejną sprawą, by wymyślić przedmioty do odnawiania zdrowia czy energii dodatkowo, trzymając się realiów świata gry. Albo zmienić łzy feniksa na np. ziarenka senzu, whatevah...

Mr.Bercikovsky napisał:- Co do ikonek ubrań. Początkowo myślałem, że zrobisz to oddzielnymi częściami ubioru(Spodnie, buty, koszulka). I każde ubranie coś by tam dodawało i mógłbym ubrać Maxa w bezrękawnik Shigeru i spodnie Rayema podnosząc mu statystyki. Jednak jeśli chcesz tylko górną część to rozumiem, że jest to tylko w zasadzie zabieg estetyczny? Będą one widoczne w pasku ekwipunku, right?[...]Sam nie wiem... podoba mi się pomysł z grafikami, ale chodzenie w jednym ciuchu? Co z dalszą rozgrywką? Będzie się znajdować nowe ubrania podnoszące statystyki czy jak? Wtedy przydałyby się też inne grafiki. Bo czuje, że znajdowanie cały czas koszuli Rosy, tylko z innymi statystykami byłoby trochę słabe. A z drugiej strony robienie milionów grafik? W takim razie, czy nie wystarczyłyby napisy. To zależy od tego jak planujesz to rozegrać.
Erik napisał:Zawsze można znaleźć różne wersje itemu np. "Super ognista kamizelka Yoha zabójczych orgazmów Smerfetki". Ew dodać itemy z alternatywnych wersji ubrań postaci.
Rozważałem wprowadzenie wszystkich części ubioru. Wówczas ekwipunek każdego bohatera czy też każdej bohaterki prezentowałaby następująca lista:
Broń
Głowa/Nakrycie głowy
Ręce/Rękawice
Ubiór/Pancerz
Akcesorium

Ewentualnie po zsekryptowaniu nawet:
Broń
Głowa
Ręce
Ubiór
Spodnie
Buty
Akcesorium

Jednakże po dłuższych rozważaniach zaczęło mi się to wydawać dosyć oklepane oraz niepotrzebnie rozbudowane i zawiłe. Zatem ostatecznie planowałem wprowadzić jeden z następujących:
Broń
Dłonie (lub nawet bez tego)
Głowa (lub nawet bez tego)
Ubiór
Buty (lub nawet bez tego)
Akcesorium

Wersja po zeskryptowaniu:
Broń
Głowa (lub niekoniecznie)
Ubiór
Buty (lub niekoniecznie)
Akcesorium1
Akcesorium2
Akcesorium3 (może?)

Moim zdaniem takie warianty jeżeli chodzi o sloty ekwipunku są najbardziej odpowiednie. Broń nie jest wymagana. Jeżeli jakaś postać z żadnej nie korzystała, nie będę jej niczego narzucał na siłę. Przedmioty i tak nie będą dawały aż takiego kopa do statystyk, by sprawiało to większą różnicę. Tak sądzę, przynajmniej na chwilę obecną. Co do samej różnorodności przedmiotów... myślę, że ubieranie Maxa w bezrękawnik Shigeru i tak byłoby wykonalne. Nie planowałem przystosowywać ekwipunków do danych postaci AŻ TAK rygorystycznie. Naturalnie, pewne przedmioty lub ich typy mogą być ekskluzywne dla wybranych postaci, lecz nie będzie ich raczej zbyt wielu. Jeżeli natomiast chodzi o same statystyki przedmiotów... Raczej nie będziecie wszyscy latać z koszulą Rosy (cholera wie, co od niej wszyscy chcecie) tyle, że z innymi statystykami. Dodatkowych epitetów też raczej nie będę dodawał typu: "Odlotowa super-duper kamizelka Woogiego", bo to najzwyczajniej w świecie głupie. Ale zawsze mogę im dopisywać do nazw +1, 2, 3, itd.! Ha! Żartuję... Recolory to też dosyć lamerski pomysł. Wyglądy postaci w grze raczej nie będą się zmieniały, ale ich ekwipunek zawsze może. Raczej postawię tutaj na różnorodność samych przedmiotów i wyciągnę je z różnych kompletów strojów, jakie miały okazje nosić nasze postacie, czy chociażby te "ulubione kurtki", uniformy, stroje treningowe, kombinezony bojowe, czy nawet zbroje. Jeżeli takich było mało, hej, zawsze możecie rzucić jakimś pomysłem! Graficy będą mnie za to nienawidzili... choć i tak planowałem taki zabieg od samego początku. Tyle, że jeszcze im o tym nie powiedziałem... <.< Co do samego nazewnictwa bez ikonek... naaaaaah. Wolę jak coś widać od razu, jestem wzrokowcem i spora część z Was zapewne również :P

Mr.Bercikovsky napisał:- Ogólnie chciałbym zobaczyć randomowe potwory, na których by się expiło. W sensie ciekawi mnie, co to będzie. czy będą to jacyś wojownicy, zwierzęta czy co.
Biorąc pod uwagę sytuację, w której postawiłem fabułę gry, będzie to teoretycznie wszystko - zarówno zwierzęta, potwory, demony, jacyś randomowi wojownicy i cholera wie, co to jeszcze jest. Będę się starał zachować różnorodność i logikę, żeby cholerny dinozaur nie biegał mi np. w statku kosmicznym. Poza tym często denerwowało mnie, że grach silniejsi wrogowie to tylko recolory dawnych przeciwników :P Zapewne tego nie uniknę i sam będę stosował taki manewr, ale przynajmniej będę się starał go unikać.

Mr.Bercikovsky napisał:- Da sie zmienić lidera grupy? W sensie, zeby inny sprit chodził po mapie. Najlepiej ogólnie jakby było tak jak w Chrono Triggerrze, że wszyscy chodzą za sobą, ale to pewnie w chuj trudne xd
Jataman napisał:
Raz jeszcze Bercik napisał:- Da sie zmienić lidera grupy? W sensie, zeby inny sprit chodził po mapie. Najlepiej ogólnie jakby było tak jak w Chrono Triggerrze, że wszyscy chodzą za sobą, ale to pewnie w chuj trudne xd
I tu XP różni się od VXAce. W tym drugim w standardzie jest taka opcja w menu jak "formacja", za pomocą której zmienić można kolejność postaci w drużynie. Na mapie natomiast, co również jest w standardzie programu, są widoczne wszystkie postaci z drużyny.
Jak już wspomniał Jata, tak. Jeżeli chcecie, nie miałbym nic przeciwko takiemu rozwiązaniu. Problem jest jeden - opcja ta sprawia, iż za postacią lidera podąża CAŁA drużyna, a nie tylko np. wybrana do składu 4. Wyobraźcie sobie teraz end-game'ową sytuację, gdzie drużyna liczy ponad... nie wiem, na przykład 10 osób i wszystkie podążają za tobą na mapie. Jak dla mnie to trochę absurdalne, dlatego nie zdecyduję się wprowadzić takiego systemu dopóty, dopóki nie będziecie tego naprawdę chcieli i nie znajdę skryptu, który ogranicza widoczny na mapie team do wybranego party.

Mr.Bercikovsky napisał:Zauważyłem teraz też, że facesety podczas walki są zasłaniane przez paski hp itp. Rayemowi widac tylko włosy ;/
Poza tym, jak na boss'a wydaje mi sie odrobine za łatwy. Nie umywa sie do innych bossów, których znam.
Wiem o tym bardzo dobrze, problem pojawił się, gdy zastosowałem nowy skrypt systemu walki - po wgraniu tych lamersko zrobionych przeze mnie na próbę facesetów. W przyszłości przy ich "produkcji" będę pilnował, by oczy i ogółem twarz znajdowała się mniej-więcej na tej samej wysokości, co domyślny faceset użyty pod postać Ryu. Co zabawniejsze, zauważyłeś to, ale nie zauważyłeś tego błędu, gdzie koszt użycia techniki, pokrywa się z jego nazwą:
Projekt: AnRevolution 18128242653422614203
Pewnie to dlatego, że przy wybieraniu skilli byłem szybki jak szatan, żeby walka się nie ciągła... xd' W każdym bądź razie, nad tym też pracuję. Napisałem na stronie autora skryptu, jak to naprawić. Niestety, na chwilę obecną odpisała mi tylko jakaś randomowa osoba tekstem typu: skróć nazwy technik lub zmniejsz koszta". Niewiele mi to pomaga, ale cóż...
Co do samej trudności bossa... To tylko walka pokazowa. Podkreśliłem to nawet. Zapewniam Ciebie i wszystkich innych, że nawet jeśli random encountery będą ssać paukę (a wolałbym, żeby jednak stanowiły jakieś wyzwanie), to bossowie będą już od nich trudniejsi (a grałem w Dark Souls, gry z serii Shin Megami Tensei i pokonałem Ozmę w Final Fantasy IX, więc wiem, co to znaczy wyzwanie), a w szczególności Nova.

Max napisał:1.Będzie można dowolnie rozdać statystyki dla postaci po level upie? (Jak np. w Diablo) Czy dostanie ona kilka już zaprogramowanych, a podnieść je będzie można za pomocą ekwipunku i innymi przedmiotami?
2.Wybrałeś ten system walki bo Shin Megami Tensei? xD
3.Być może za wcześnie na takie pytanie... Jak myślisz ile czasu zajmie przejście całej gry?
4.Będą bonusy z Pre-orderu lub edycji kolekcjonerskiej? :P
5.Planujesz DLC? :P
6.Jak zostanie rozdany exp między postaciami, które w czasie walki się sfuzjowały? Chodzi mi też o to, żeby nie było, że exp naliczy postaci sfuzjowanej, a "komponenty" nic nie dostaną.
1. Nie. Każda postać będzie miała inny, automatyczny system rozrostu statystyk. Postacie, które mają możliwość transformacji, czy buff'owania będą miały mniejsze statystyki bazowe od tych, które z owych przemian, czy bonusów nie korzystają. Musimy zachować tu jakiś balans. Mimo wszystko, przemiany wciąż będą sprawiały, że postacie z nich korzystające będą silniejsze od tych, które niczego takiego nie mają. No sorka, no - rules of nature. I tak, ekwipunek będzie w jakiś sposób wpływał na statystyki, czy nawet zdolności gracza. Nie wiem jeszcze dokładnie w jakim stopniu, ale będzie.
2. Chciałem. Ale nie ma dobrego systemu Press Turn Base, a z ATP walka wydaje mi się bardziej dynamiczna, niż gdy wybierasz wszystkim komendy i czekasz na rozwiązanie.
3. Nie wiem.
4. Tak, Vegeta SSJ4 + 2 wersje saiyan armoru (srebrny i złoty), a do kolekcjonerki grywalna postać Horora z dodatkową fabułą do dla niego. Ja żartuję oczywiście...
5. Fajnie by było, ale wątpię by RPG Maker pozwalał na takie zabiegi bez błędów w zapisach gry, czy niej samej :P
6. Jak już wspomniałem wcześniej, nie wiem, czy w ogóle będzie możliwość fuzji postaci. Ale jeżeli miałbym już takowy wprowadzić, to musiałbym się nad tym szczerze zastanowić - gdyż z 1 strony dane postacie same nie były w stanie wygrać, jeżeli musiały się połączyć; z innej natomiast, głupio, żeby postać fuzyjna dostawała exp'a, a postacie fuzjujące się były potem z poziomami w plecy.

Erik napisał:Yoh mi zalinkował na GG i pytał czy też się na to piszę. Okej zapisuje się ale 50% zysków z gry idzie na konto moje oraz Yoha w celu przeznaczenia tego na fabrykę Gruzińskiej Twarzowej. Znajdzie się miejsce dla mojego Razera? :D
Każda pomoc jest mile widziana :) Listę grafik potrzebnych mi na daną chwilę, zamieściłem już wcześniej (jedną z nich bardziej szczegółowo przepisał Yoh, bo on lepiej kojarzy imiona pewnych postaci niż ja xd). Co do samego Razera... nie był on postacią obecną na starym PBFie, ale biorąc pod uwagę, iż akcja gry toczy się jakieś 7-8 później, to nie widzę większych zastrzeżeń. Jednakże musisz mi wysłać na PW pełną kartę postaci ze wszystkimi przemianami i technikami, którymi miała by dysponować owa postać.

Jataman napisał:Ale wiesz, że postaci możesz zrobić dowolnie większe/mniejsze? Tzn. chcesz się na pewno dostosować do tilesetów, ale te kilka pixeli może dać lepszy efekt, a nie zaszkodzić bardzo proporcjom.
Nie rozumiem za bardzo, o co Ci chodzi. Jeżeli masz na myśli, żeby stworzyć nieco większe grafiki postaci na obrazku rozmiarów np. 64x64, to nie sądzę by to było jakieś...  super-efektywne. Poza tym, z tego co kojarzę, grafiki "dużych potworów" są w takich właśnie rozmiarach i nie obracają się profilem podczas poruszania :/

Jataman napisał:Mam za to inny pomysł. Trochę swego czasu robiłem mapek w rpgm, więc jeśli chcesz to mogę Ci pomóc w mappingu. Chyba nawet jakieś ze 2-3 mi się zachowały to mogę Ci wysłać, jeśli w ogóle Cię to interesuje.
Szczerze, to robienie mapek jest dla mnie chyba jednym z najprzyjemniejszych zajęć podczas robienia tej gry, więc - choć skilla w tym jakiegoś specjalnego nie mam - wolałbym się tym samemu pobawić. Z drugiej strony, ułatwiłoby mi to prace, więc chętnie bym skorzystał tej propozycji, kiedy zajdzie taka potrzeba lub w ogóle nie będę już ogarniał. Mapki możesz przesłać, nawet jeśli ich nie wykorzystam, może podsuną mi jakieś ciekawe pomysły na podobne, czy zupełnie odmienne lokacje ;)

Jataman napisał:Aha, jeszcze jedno.
Ray napisał:[...] okienka gry nie da się powiększyć (na razie), więc identyczną wielkość mają na ekranie.
Alt+enter
Nie wiedziałem o tym. Z drugiej strony, niewiele mi to pomogło, bo po przejściu w tryb pełnoekranowy obraz zaczyna zwyczajnie migać i na ułamek sekundy rozrzucać czarne pasy po całym ekranie. Nie wiem, czy to u mnie jest coś nie tak, czy też nie. W każdym razie wolę poczekać, aż znajdę do tego odpowiedni skrypt lub sam to jakoś rozpracuję w opcjach programu.

Zbir napisał:Ja mogę pomóc pod warunkiem, że zostanie stworzona spójna lista z wypunktowanymi konkretnie rzezyami które są potrzebne. Wtedy może coś tam porobie, ale inaczej niczego nie obiecuje.
Jak zrobicie coś na wzór projektu Ragnarok Rangnarok, to z pewnością od czasu do czasu coś tam podrzucę.
Jak już wspominałem, ucieszyłaby mnie każda pomoc, lecz na podanych przez Ciebie warunkach mam jedno ale. Nie jestem przekonany, czy znając mnie, taka spójna lista mogłaby kiedykolwiek powstać. Co najwyżej mógłbym zedytować pierwszego posta, zamieszczając na nim listę poszukiwanych przeze mnie materiałów. Listę tę bym aktualizował po otrzymaniu kolejnych grafik lub gdyby coś nowego mi przyszło do głowy.

Dobra! Koniec wreszcie z tym Q&A!
Sprawy bieżące:
#1: Jako, że spora część zainteresowanych chciała by gra została stworzona po polsku, mam do Was następujące pytanie: Biorąc pod uwagę szczegół, o którym wspomniałem przy decydowaniu się na wyborze języka angielskiego, nadal jesteście za tym, aby gra była właśnie po polsku? Jeżeli tak, dajcie mi znać w tych paru kwestiach i nie wiem, wybierzcie jedno, zaznaczcie "X", czy coś:
1. Wszystko po polsku. Koniec. Kropka. []
2. Wszystko, co się da po polsku. []
3. Tylko dialogi, opisy przedmiotów i skill'ów po polsku. []
4. Tylko dialogi, nazwy przedmiotów, opisy przedmiotów i skill'ów oraz bazowy interfejs w menu po polsku. []
5. Inne rozwiązanie [] (komentarz - jakie?)
Weźcie jedynie pod uwagę, że gra będzie miała wówczas mieszane języki lub prace nad nią wydłużyć się mogą diametralnie, by udało się dosłownie wszystko spolszczyć.

#2: Gra jest robiona przez usera dla userów, więc chcę, by jak najwięcej szczegółów pasowało jak największej ilości osób (no i mnie...). Skoro równie duża liczba osób zwróciła uwagę na samo wyposażenie, mam do Was kolejne pytanie: Z czego powinien się składać ekwipunek naszych postaci? Sama broń i ubiór? A może jeszcze jakiś dodatek do tego? Nie? Dajcie mi znać w postaci krótkiej, ogólnej listy typu:
Broń
Coś
(więcej coś'ów)
Ubiór
Coś
(więcej coś'ów)
lub wybierzcie jeden z przykładów, który podałem, odpowiadając na Wasze pytania. Myślę, że wymyślony przeze mnie i wyjaśniony wcześniej system mający zróżnicować ekwipunek w grze, wydaje się Wam sensowny i przystaniecie na to ;)

#3: Propo propozycji Zbira z wypunktowaną listą rzeczy, których potrzebuję: Czy faktycznie powinienem sporządzić coś takiego na dole pierwszego posta tematu, czy póki co uważacie to za zbędne?

Myślę, że na daną chwilę to by było na tyle :) Przy okazji, jeżeli macie jakieś pomysły np. na ekwipunek, czy przedmioty, piszcie śmiało. O ile uznam, że ich egzystencja i/lub sposób działania mają sens, postaram się je wprowadzić do gry. To samo tyczy się także ogólnych pomysłów związanych z grą.

21Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Pon Kwi 13, 2015 5:53 pm

Erik

Erik
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
#1. Inne rozwiązanie- proponuje polski dubbing z Bogusławem Lindą. A tak na poważnie jestem za tym, aby gra była po polsku bo za angielskim nie przepadam.

#2. Broń
     Ubiór
     Buty
     Dodatek (opaska, podpaska, zegarek itp)

#3. Nie mam zdania na ten temat

22Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Pon Kwi 13, 2015 5:56 pm

Safari

Safari
Mazoku
Mazoku
Widzę, że niezły projekt się kroi. Jak widzę wiele postaci jest już zaklepanych do gry. Starzy kumple się trzymają razem, hyhy.

Nie chce wyjść na cholernego pesymistę, ale plany mają zwyczaj nie wypalać.
Z moimi akurat tak jest
tzw "Słomiany zapał"

Widzę że stanowiska już pozajmowane
Heh, tylko Yoh o mnie wspomniał xD
Nie wiem czy WY chcielibyście mojej pomocy, ale chyba sobie poradzicie.

23Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Pon Kwi 13, 2015 6:43 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Rayem napisał:#1: Jako, że spora część zainteresowanych chciała by gra została stworzona po polsku, mam do Was następujące pytanie: Biorąc pod uwagę szczegół, o którym wspomniałem przy decydowaniu się na wyborze języka angielskiego, nadal jesteście za tym, aby gra była właśnie po polsku?
Mi wystarczą dialogi, wszelkie opisy przedmiotów itp. Najbardziej zależało mi na dialogach. Nazwy przedmiotów mogą być zarówno polskie jak i angielskie - to już zależy od przedmiotu.

Rayem napisał:#2: Gra jest robiona przez usera dla userów, więc chcę, by jak najwięcej szczegółów pasowało jak największej ilości osób (no i mnie...). Skoro równie duża liczba osób zwróciła uwagę na samo wyposażenie, mam do Was kolejne pytanie: Z czego powinien się składać ekwipunek naszych postaci?
- Broń
- Ubranie
- Buty
- Rękawiczki/opaski(Przy czym ta opcja mogłaby być zarówno w tej niższej)
- Jakieś akcesoria

Rayem napisał:#3: Propo propozycji Zbira z wypunktowaną listą rzeczy, których potrzebuję: Czy faktycznie powinienem sporządzić coś takiego na dole pierwszego posta tematu, czy póki co uważacie to za zbędne?
Whatevah

Safari napisał:Nie wiem czy WY chcielibyście mojej pomocy, ale chyba sobie poradzicie.
Nie lubię czegoś takiego ;/ To zależy od ciebie, a nie czy my byśmy chcieli. Chcesz pomoc to pomóż, nie chcesz to nie. Skoro tyle ludzi się wwierciło w ten pomysł to jest już chyba projektem forumowym(którego dyrektorem jest Rayem). A ty chyba jesteś userem - częścią forum, nie?


Proponowana lista dodatkowych przedmiotów(takich dodatkowych), o których pomyślałem chwile temu na szybko:
- Jakieś GI
- Jakiś strój treningowy
- Armor/Kombinezon Iestera (później dostarczę w razie czego zaktualizowany wygląd)
- Bojowy Kombinezon Iestera
- Blade of Soul (Miecz Shigeru - opis na wikipedii) - jako item ekskluzywny dla Shigeru
- Brązowa zbroja ******(Woogy'ego - nie wiem, chociażby Rysia) - jako item ekskluzywny dla Woogy'ego
- Złota zbroja skorpiona - jako item ekskluzywny dla Woogy'ego
- Worldwide Data Gatherer - - jako item ekskluzywny dla kilku postaci
- Scoutery różnych barw
- Golden Crucifix - KLIK!
- Echo (Urządzenie Keijiego - opis na wikipedii)
- Krzyż Quincy/Łuk - jako item ekskluzywny dla Akiego
- Strój Quincy - jako item ekskluzywny dla Akiego
- Phoenix Amulet (Naszyjnik Rayema)
- Maska Vizarda - jako item ekskluzywny dla kilku postaci

24Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Pon Kwi 13, 2015 6:57 pm

Erik

Erik
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Skoro Bercik dodał propozycję itemów to ja wrzucę coś od siebie bo w sumie i tak z Yoszem to zrobimy:
-Soul Calibour i Soul Edge - ekskluzywne bronie wyłącznie dla Razera
-Adidasy Razera
-Jeansy
-hm jakby to określić "Niebieska koszulka na dłuższej, białej koszulce" Razera
-wódka Gruzińska Twarzowa™ ® jako akcesorium dla Yoha i Razera

25Projekt: AnRevolution Empty Re: Projekt: AnRevolution Wto Kwi 14, 2015 7:14 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
#1: Jako, że spora część zainteresowanych chciała by gra została stworzona po polsku, mam do Was następujące pytanie: Biorąc pod uwagę szczegół, o którym wspomniałem przy decydowaniu się na wyborze języka angielskiego, nadal jesteście za tym, aby gra była właśnie po polsku?
Głównie chodzi o kwestię dialogów czy jakichś dodatkowych opisów. Gra nie musi być przecież całkowicie spolszczona.
#2: Gra jest robiona przez usera dla userów, więc chcę, by jak najwięcej szczegółów pasowało jak największej ilości osób (no i mnie...). Skoro równie duża liczba osób zwróciła uwagę na samo wyposażenie, mam do Was kolejne pytanie: Z czego powinien się składać ekwipunek naszych postaci? Sama broń i ubiór? A może jeszcze jakiś dodatek do tego?
Patrz: posty Bercika & Erika. Szczerze powiedziawszy, jest mi to bez różnicy.
#3: Propo propozycji Zbira z wypunktowaną listą rzeczy, których potrzebuję: Czy faktycznie powinienem sporządzić coś takiego na dole pierwszego posta tematu, czy póki co uważacie to za zbędne?
To byłoby niezwykle pomocne dla osób, które zdecydowały się pomóc w rozwoju gry pod kątem graficznym. W tym przypadku, dla mnie i - mam nadzieję - Zbira. Propozycje przedmiotów? Spiszę wszystko co widzę w temacie, plus dodam swoje.

- kilka wariantów Gi,
- kilka wariantów zbroi,
- Iesteriańska Zbroja,
- Iesteriański Kombinezon Bojowy,
- Blade of Soul (ekskluzywny dla: Shigeru Nakatoni),
- Brązowa zbroja Rysia (ekskluzywny dla: Woogy Roleyo),
- Złota zbroja Skorpiona (ekskluzywny dla: Woogy Roleyo),
- Worldwide Data Gatherer (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Silvia Sawako, Viego Insyendar, Kaylin Cemineya),
- kilka wariantów scouterów,
- Golden Crucifix (ekskluzywny dla: Silvia Sawako),
- Krzyż Quincy (ekskluzywny dla: Aki Kimura),
- Ubranie Quincy (ekskluzywny dla: Aki Kimura),
- Phoenix Amulet,
- Visored Mask (ekskluzywny dla: kilku postaci),
- Soul Calibur & Soul Edge (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Koszula Razera (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Wódka Gruzińska Twarzowa (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Razer Awate),
- kolczyki Potara,
- kilka wariantów Zanpakutou,
- kilka wariantów Hoi Poi,
- fasolki Senzu,
- Devil Soul,
- Angel Soul,


Tylko co byście chcieli bym wam zrobiła prócz screena startowego ?
Twoja decyzja - jeżeli Rayem pójdzie na taki układ, to możesz zrobić facesety. Tego niestety będzie trochę więcej niż "w cholerę" xd



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Wto Kwi 14, 2015 8:37 pm, w całości zmieniany 2 razy

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 3]

Idź do strony : 1, 2, 3  Next

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.