Pomysł naprawdę świetny - gorzej z wykonaniem. Sam "Stand Pose" wygląda nieźle - znośne cieniowanie, odpowiednie proporcje. Do błędów mogę zaliczyć próbę stworzenia ust na zbyt małej przestrzeni - nos pomiędzy oczami? Nie, to zdecydowanie nie daje zbyt ciekawego efektu, jaki uzyskałbyś, gdybyś tylko się bardziej do tego przyłożył. Włosy, pomimo cieniowania dwu-tonowego, prezentują się naprawdę dobrze. Outline na białym kołnierzu jest całkowicie zbędny. Prawa ręka powinna być piksel wyżej lub na tym samym poziomie co lewa łapka. Poza tym, nie udało mi się dostrzec jakichś poważniejszych błędów.
Pojawiają się one w próbie stworzenia sprita. Chodzenie nie wygląda źle, jeżeli chodzi o proporcje ciała. Zastrzeżenia budzą jednak włosy. Po pierwsze, żadnego ruchu podczas chodu. Po drugie, słabe cieniowanie. Po trzecie, dziwne proporcje. Podczas biegania, pojawiają się te same błędy, pomijając ruch, który de facto jest widoczny. Podczas poruszania się z większą szybkością (?), nie widać ruchu włosów. Poza tym, dość dziwne proporcje. We wszystkich przypadkach, biały kołnierzyk wydaje się być zbyt mały - dolna część twarzy nie jest zasłonięta, jak w przypadku "Stand Pose". Kucanie wykonane dość słabo - brak wielu czarnych pikseli, widocznych w "Stand Pose". Tworząc sprita, staraj się dostosować całość do pierwszej pozy jaką stworzyłeś. Podczas skakania, zbyt długie spodnie. Pozycja jaką postać przybiera do "Teleportu" jest co najmniej dziwna - słabe proporcje, bardzo nieciekawie wykonane ręce i dłonie, ogólna nienaturalność.
Ogólnie rzecz biorąc, praca wykonana przyzwoicie, ale ma zbyt dużą ilość błędów, a żeby teraz tworzyć sprita. Proponuję pierw skupić się na tworzeniu naprawdę dobrych OPARów, zaś później, wiedząc, jakie błędy popełniasz tworząc poszczególne pozy, zabrać się za całego sprita.
/3KP
/@Yoh