Poziom ostrzeżeń : Liczba postów : 400 Kreatywne Punkty : 55
No dobra jedziemy z tym koksem.
Pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy jest cieniowanie górnej części włosów. Jest wykonane co najwyżej średnio. Dałeś za dużo odcieni, i co najważniejsze nie ma między nimi kontrastu. Zmień cieniowanie na 2, lub 3 tonowe i powinno być dobrze. Kolejną sprawą są ręce. Cieniowanie JEGO prawej ręki jest naprawdę słabe. Biceps wygląda najgorzej, jakby w ogule nie był pocieniowany. Ogólnie cienie całej ręki wyglądają miernie. Natomiast biceps na JEGO lewej ręce ma dobre cieniowanie, ale zły kształt (wygląda jak jakaś bulwa). Reszta (przynajmniej według mnie prezentuje się całkiem nieźle. Popraw te ręce (1 postać) i będzie duuuuuuużo lepiej
Poziom ostrzeżeń : Liczba postów : 9304 Kreatywne Punkty : 537 Smocze kule :
Ekstra wykonana masa mięśniowa, acz nie ukrywam, że wykonana z błędami. Tors wygląda ciekawie, łapki również, jednakże prawa ręka, a dokładniej część idąca od łokcia w dół, wydaje się zdecydowanie za szybko zwężać do dłoni. Ciekawie wykonane spodnie oraz „pas”, którym są przewinięte. Co mi się nie podoba? Włosy – zdecydowanie proporcje górnej części włosów, które wyglądają jak wykonane od niechcenia. Zbyt słabe przejście pomiędzy średnim, a ciemnym odcieniem daje zwyczajnie nieciekawy efekt. Poprawisz to, nieco zmieniając cienie oraz nieco rozjaśniając średni odcień. Ogólnie postać ciekawa, ale pomysł widzę, zapożyczony
Poziom ostrzeżeń : Liczba postów : 1925 Kreatywne Punkty : 912
Jak robiłem inaczej to dziwnie wyglądało:/ Zostawię tak jak jest Muszę zrobić do tej nowej animacji sprita, więc już go ruszać nie będę Taki się tam pojawi, poszczególne transformacje:
Poziom ostrzeżeń : Liczba postów : 175 Kreatywne Punkty : 90
Więc tak najbardziej spodobał mi się pierwszy opar ponieważ inne są nie w moim typie. Jest dobre cieniowanie i proporcje. Ten który mi się najbardziej podoba wygląda jak ssj4 połączony z brollym. W innych twoich pracach ten czary kolor skóry jakoś nie pasuje do takiej budowy postaci nie wiem czemu ale jakoś mi się to nie podoba. Włosy we wszystkich naprawdę zrobiłeś je świetnie. Masz dobre połączenie kolorów tylko, że ten czarny nie pasuje tak jakoś. Fajnie by było gdybyś dodał jakieś dodatki żeby postać była bardziej rozwinięta. Ale na serio zrobiłeś je zarąbiście. Tylko tak jakoś ta jego lewa ręka wydaje się trochę grubsza (z strony opara) w 1 i 2 oparze. A tak to super.
Poziom ostrzeżeń : Liczba postów : 9304 Kreatywne Punkty : 537 Smocze kule :
Wracasz do tworzenia tej postaci? Okej. Włosy wykonane przeciętnie – razi mnie po prostu wepchnięta na siłę, przesadna ilość kosmyków. Nie jest to jednak coś, co należałoby traktować jak błąd, bowiem uderzyłeś tylko w mój gust. Proporcje oraz cieniowanie trzymają znośny, nienajgorszy poziom. Ciekawie wykonana masa mięśniowa rąk. Niestety, tego samego nie mogę napisać na temat klatki piersiowej, która wymagałaby pewnych modyfikacji. Głównie chodzi tutaj o niepotrzebną chęć zaznaczenia tego „kaloryfera” za pomocą ciemnego odcienia. Można byłoby to rozegrać w zupełnie inny, znacznie ciekawszy sposób. Nie rozumiem na czym polega różnica w tych ciemnoskórych transformacjach – jasne, tryb „evil”. Wnioskuję po nieznacznym uśmiechu, braku tęczówek i źrenic w oczach… Ale moment, żadnych innych zmian, poza modyfikacją palety kolorów? Trochę się zawiodłem. Druga postać prezentuje się podobnie jak pierwsza, lecz włosy na moje oko nie mają odpowiednich proporcji – a przynajmniej ta górna część, która pomimo znośnego cieniowania, nie prezentuje się najciekawiej. Przyjemne dla oka cieniowanie spodni – tutaj masz plusa, bo wyszło naprawdę ekstra.
Poziom ostrzeżeń : Liczba postów : 9304 Kreatywne Punkty : 537 Smocze kule :
Zbyt słabe przejście pomiędzy średnim, a ciemnym odcieniem koloru włosów na samej górze. Poza tym, kontur miejscami jest zbyt gruby - wbrew pozorom nie wygląda to estetycznie. Ciekawe wykonanie masy mięśniowej, aczkolwiek tors prezentuje się pod tym kątem, trochę amatorsko. Do gustu przypadł mi efekt uzyskany przy cieniowaniu spodni. Popracuj nad prawą dłonią postaci - postaraj się zastąpić czarny kontur w jej wnętrzu ciemnym odcieniem skóry. Poza tym, bez większych zastrzeżeń.