Opar od prawie 2 lat. Bez credtiów, bo tworzony na moim starym własnym base. Proszę o oceny.
Idź do strony : 1, 2, 3, 4
76 Re: [O-S-W] by Saske Nie Lip 15, 2012 7:22 pm
Saske
Zoan User
Opar od prawie 2 lat. Bez credtiów, bo tworzony na moim starym własnym base. Proszę o oceny.
77 Re: [O-S-W] by Saske Wto Lip 17, 2012 11:53 am
Yoh
Site Admin
Yoh Theme!
Postać ma odpowiednie proporcje. Brak konkretnego pomysłu na bohatera, przyzwoite cieniowanie całości.
Włosy są wykonane w bardzo fajny sposób. Mimo tego, że cienie mogłyby być zdecydowanie lepsze niż na chwilę obecną to, nie wygląda to źle. Na kosmykach włosów znajdujących się z tyłu, nie twórz jakiegoś konkretnego cieniowania. Postaw kilka pikseli w ciemnym odcieniu, a żeby zwyczajnie można było rozróżnić jeden kosmyk od drugiego i pokoloruj średnim odcieniem. Na przodzie włosów i w ich środku staraj się ograniczać ilość ciemnego odcienia jedynie do oznaczania kosmyków. Chyba wiesz, co mam na myśli, nie? Cieniowanie twarzy przyzwoite - popraw cienie opaski. Klatka piersiowa i ogólna masa mięśniowa są wykonane zwyczajnie słabo - w kolejnych OPAR'ach (o ile będziesz jakieś tworzył), staraj się skupić na ćwiczeniu umiejętności cieniowania - serio, przyda Ci się. Spodnie prezentują się słabo - cieniowanie do dupy - całość wydaje się zbyt workowata. Na prawej nogawce, nie bój używać się ciemnego odcienia. Popatrz na prace innych użytkowników, a mniej więcej wyłapiesz w jaki sposób powinno się cieniować. Buty są dobre. Takie... Diwanowe. xD
Ogólnie. Pracuj. W Twoim przypadku, widać pogorszenie skilla, wywołane zbyt długim zastojem w tworzeniu spritów. Skup się na razie na cieniowaniu, które wymaga wiele pracy, a żeby wróciło do starego poziomu.
Postać ma odpowiednie proporcje. Brak konkretnego pomysłu na bohatera, przyzwoite cieniowanie całości.
Włosy są wykonane w bardzo fajny sposób. Mimo tego, że cienie mogłyby być zdecydowanie lepsze niż na chwilę obecną to, nie wygląda to źle. Na kosmykach włosów znajdujących się z tyłu, nie twórz jakiegoś konkretnego cieniowania. Postaw kilka pikseli w ciemnym odcieniu, a żeby zwyczajnie można było rozróżnić jeden kosmyk od drugiego i pokoloruj średnim odcieniem. Na przodzie włosów i w ich środku staraj się ograniczać ilość ciemnego odcienia jedynie do oznaczania kosmyków. Chyba wiesz, co mam na myśli, nie? Cieniowanie twarzy przyzwoite - popraw cienie opaski. Klatka piersiowa i ogólna masa mięśniowa są wykonane zwyczajnie słabo - w kolejnych OPAR'ach (o ile będziesz jakieś tworzył), staraj się skupić na ćwiczeniu umiejętności cieniowania - serio, przyda Ci się. Spodnie prezentują się słabo - cieniowanie do dupy - całość wydaje się zbyt workowata. Na prawej nogawce, nie bój używać się ciemnego odcienia. Popatrz na prace innych użytkowników, a mniej więcej wyłapiesz w jaki sposób powinno się cieniować. Buty są dobre. Takie... Diwanowe. xD
Ogólnie. Pracuj. W Twoim przypadku, widać pogorszenie skilla, wywołane zbyt długim zastojem w tworzeniu spritów. Skup się na razie na cieniowaniu, które wymaga wiele pracy, a żeby wróciło do starego poziomu.
KP: 3 /Feli |
79 Re: [O-S-W] by Saske Czw Lip 19, 2012 9:26 am
Yoh
Site Admin
Yoh Theme!
Widzę, że ktoś zastosował się do moich rad - bardzo dobrze. Pomimo błędów jakie jeszcze popełniasz, brniesz powoli przed siebie.
Podoba mi się fakt, że zaciemniłeś kosmyki z tyłu; ale w przypadku poprawy włosów, chyba tylko to zasługuje na pochwałę. Przede wszystkim, nie usuwaj outline'u z kosmyków; staraj się uzyskać ciekawy efekt, bez tego. Uwierz mi - można. Poza tym, ciemny odcień, wykorzystywany przez Ciebie do zaznaczenia poszczególnych kosmyków, staraj się "wygładzać" obecnością odcienia średniego. Przyjrzyj się, przykładowo moim pracom. Opaska prezentuje się nieco lepiej, ale w dalszym ciągu wymaga poprawek. Najwięcej zmian zaszło natomiast w przypadku klatki piersiowej, czyż nie? Owszem, prezentuje się ona nieco lepiej. Ale tylko "nieco". Cały tors wydaje się zbyt kwadratowy. Moim zdaniem, powinieneś nieco powiększyć całą klatkę, nieco zmniejszając przy tym szerokość prawej ręki. Jej umięśnienie jest dosyć marne - w dalszym ciągu nie jest to, to co chciałem ujrzeć w przypadku Twojej pracy. Spodnie wyglądają trochę lepiej. Dalej jednak musisz ćwiczyć - spróbuj pocieniować spodnie w podobnym stylu, jaki jest widoczny w przypadku moich prac. Efekt przy takich proporcjach powinien być całkiem niezły. Poza tym, mniejsze błędy jak brakujący piksel outline'u na dłoni czy na lewej nogawce przy bucie - szczegóły, które wyglądają z bliska dość dziwnie.
Ogólnie - pracuj dalej. Powoli musisz wrócić do formy, ale pamiętaj, że na to też potrzeba czasu ; ) Rób wszystko bez pośpiechu, swoim tempem. Ale staraj się tworzyć coś cały czas.
Widzę, że ktoś zastosował się do moich rad - bardzo dobrze. Pomimo błędów jakie jeszcze popełniasz, brniesz powoli przed siebie.
Podoba mi się fakt, że zaciemniłeś kosmyki z tyłu; ale w przypadku poprawy włosów, chyba tylko to zasługuje na pochwałę. Przede wszystkim, nie usuwaj outline'u z kosmyków; staraj się uzyskać ciekawy efekt, bez tego. Uwierz mi - można. Poza tym, ciemny odcień, wykorzystywany przez Ciebie do zaznaczenia poszczególnych kosmyków, staraj się "wygładzać" obecnością odcienia średniego. Przyjrzyj się, przykładowo moim pracom. Opaska prezentuje się nieco lepiej, ale w dalszym ciągu wymaga poprawek. Najwięcej zmian zaszło natomiast w przypadku klatki piersiowej, czyż nie? Owszem, prezentuje się ona nieco lepiej. Ale tylko "nieco". Cały tors wydaje się zbyt kwadratowy. Moim zdaniem, powinieneś nieco powiększyć całą klatkę, nieco zmniejszając przy tym szerokość prawej ręki. Jej umięśnienie jest dosyć marne - w dalszym ciągu nie jest to, to co chciałem ujrzeć w przypadku Twojej pracy. Spodnie wyglądają trochę lepiej. Dalej jednak musisz ćwiczyć - spróbuj pocieniować spodnie w podobnym stylu, jaki jest widoczny w przypadku moich prac. Efekt przy takich proporcjach powinien być całkiem niezły. Poza tym, mniejsze błędy jak brakujący piksel outline'u na dłoni czy na lewej nogawce przy bucie - szczegóły, które wyglądają z bliska dość dziwnie.
Ogólnie - pracuj dalej. Powoli musisz wrócić do formy, ale pamiętaj, że na to też potrzeba czasu ; ) Rób wszystko bez pośpiechu, swoim tempem. Ale staraj się tworzyć coś cały czas.
KP: 3 /Feli |
Idź do strony : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach