Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 3 z 9]

51 Re: [o-s-w] by smokuXD on Czw Cze 17, 2010 6:56 am

Tuffle

avatar
First Child
First Child
Ja ci powiem szczerze smoku że ten nowy opar nie jest zły,włosy no są do poprawy ale sam nie umie ich zrobić więc się nie czepiam i mi się podobają co do tego stroju to też się postarałeś ciekawy,a twój sposób cieniowania jest naprawdę bardzo dobry przynajmniej dla mnie twoje opary mi się podobają pod względem cieniowania jak i stylu.
Ocenka.9/10

/Y
+1KP

52 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sob Cze 19, 2010 4:01 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Dziękuję wam, Tuffle i Dubrix motywujecie mnie do dalszej pracy xd
Oto brat Smoka:

Credit:
S-H
don't use

53 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sob Cze 19, 2010 7:25 pm

Dubrix


Second Child
Second Child
Ok. Obiecałem ci coś xD.
Ten opar jest o wiele lepszy od poprzedniego.
Włoski z kształtu są bardzo dobrze zrobione ale jeżeli chodzi o cienie to trochę(bardzo) Lipnie pocieniowałeś Cieniuj włosy 3 Tonowo a nie 2.Twarz jest dobrze pocieniowana ale dlaczego cieniujesz nagle 3 Tonowo? 0o?
Bluza jest bardzo ładnie wykonana ale , teraz przeskoczyłeś na cieniowanie 2 tonowe :/ Smoku Zdecyduj się . Pasek jest ładnie wykonany ;].
Spodnie są teraz pocieniowane 3 Tonowo i do tego są bardzo ładne wykonane.
A buty jak to Buty.

Ogólnie opar jest bardzo ładne ale zdecyduj się ilu Tonowo cieniujesz...

8/10

1kp

54 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sob Cze 19, 2010 7:50 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Tak ,więc standardowo zacznę od włosów. Kształt nie specjalnie mi się podoba ,a szczególnie ten wielki ,długi kosmyk po lewej stronie twarzy. Irytują mnie także te włosy na dole ,blisko szyi. Samo cieniowanie jest dobre. Twarzy nie będę krytykował ,bo jest ok.

Dalej mamy bluzę / koszulę. Jej cieniowanie za cholerę nie przypadło mi do gustu. Tak samo ten kolor ,do tego jasnego - czarnego na spodniach niespecjalnie pasuje. Irytuje mnie także wykonanie prawego i lewego rękawa.

Pasek jest ładny ,nie jest jakoś dziko zrobiony. Kształt spodni w stylu "saiyańskim" ,nie pasuje do normalnej koszuli ,paska ze skóry oraz adidasów. Cieniowanie zwykłe ,proste ... mogłeś się bardziej wysilić. Jeżeli chodzi o buty ,to wyglądają w porządku ,jedynie prawy but ma cienie idące nie w tą stronę.

Ogółem rzecz biorąc ,praca nie była specjalnie wymagająca ,bardzo przy niej się raczej nie napracowałeś. Jeżeli chodzi o to różno tonowe cieniowanie ,to mi ono nie przeszkadza... byleby dobrze wyglądało. Ocena końcowa 5/10

2kp

55 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Cze 20, 2010 12:03 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire

Praca na BR xd

56 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Cze 20, 2010 12:41 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
To bardziej jakiś chochlik, niż demon czy szatan, ale spoko xD
Oke!

Przede wszystkim, w oczy rzucają się skrzydła. Tutaj nie mam aż takich zastrzeżeń, bo są wykonane ładnie oraz cieniowanie jest dobre. Mam jednak zastrzeżenia co do kolorystyki, bo w środku powinny być trochę jaśniejsze. Powód? Cienie są słabo widoczne, na pierwszy rzut oka powiedziałbym że to cieniowanie dwutonowe.
Głowa normalna, taka LSW z dodanymi różkami i zmienionymi uszami. Cieniowanie ładne, podoba mi się. Jedynie oczy mogłyby być inne, bo nie wyszły zbyt ciekawie na tle całości.
Klata S-H, modyfikowana by SmokuXD, co? Nie powiem, cieniowanie klaty nie jest złe. Powiedziałbym że jest dobre, jednak mam małe zastrzeżenie co do prawej dłoni. Mianowicie, zrobiłeś takie kolory że wygląda jakby tej dłoni nie było. Ona wygląda dosłownie jak ręka bez dłoni, tzw. kikut xP.
Ajć.. Nie podoba mi się ta szmatka, którą ma na pasie. Po prostu cieniowanie tutaj jest słabe, niema ona realnego wyglądu, a co najlepsze, jest dziwnie postrzępiona. Koniecznie wymaga ona poprawy.
Nogi są drugim elementem który mi się nie podoba. Chodzi mianowicie o to że są krzywe. Zbyt krzywe. Obie wyglądają jakby były to doczepione zamiast nóg ręce xD.. No, serio xD
Cieniowanie ujdzie, jest całkiem dobre.
Ciekawy błąd jaki udało mi się zauważyć to.. palce u nóg. Dlaczego do cholery lewa noga ma 4 paluchy ze szponami, a prawa 3?! xDDDDD?!

Dobra, ogółem.
Cieniowanie ujdzie, powiedziałbym że jest dobre, ale jednak jest kilka elementów wymagających poprawy w tym cieniowania.
Koniecznie musisz zmienić tą szmatkę i oczy, jak Ci powiedziałem. Nie pasują one po prostu do całości.
Dobry wyraz twarzy, ale całość zamiast na demona wygląda na pieprzonego chochlika xD!

7/10

3kp

57 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Cze 28, 2010 1:41 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire

Dobra zrobiłem własne bese kobiety xD Ta pani, która jest z prawej strony to tylko po to by sprawdzić jak wygląda bese xD
don't use whitout permission

58 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Cze 29, 2010 10:48 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Heh xD
Ocenię tylko Base, a o tym obok jedynie wspomnę ;d
Oke!

Przede wszystkim, głowa. Wydaje mi się że jest trochę kwadratowa na samej górze. Ręce wyglądają jak sflaczałe patyczki, po prostu słabe. Ona sama jest zbyt wysoka, dlatego też jej talia wydaje się zbyt szeroka, zwłaszcza przy piersiach. Żadna kobieta nie jest tak zbudowana xP
Nóżki zbyt krótkie jeżeli chodzi o całokształt. Albo je wydłużysz, co nie będzie wyglądało zbyt dobrze w praktyce, albo skrócisz ją od pasa wzwyż co poprawiłoby zdecydowanie jej wygląd.
Patrząc na wykonaną kobietę na twoim Base, mogę śmiało stwierdzić że jest ona zbyt długa i ma zbyt krótkie nogi.
Popracuj nad tymi elementami.
Piersi wydają się troszkę krzywe, ale tylko troszkę. Lewa wygląda jak jajko, a prawa jakby sflaczała xd
No, ale ogólnie jest dobrze. Pamiętaj by nie robić zbyt dużych piersi bo zazwyczaj będzie się to kończyć tym że Female Base będzie słabo udane.

Ogółem. Zrób nowe Base, albo ostro, ale to ostro popracuj nad tym. Jeżeli chodzi o poprawy, to:
* Głowa
* Prawa ręka
* Talia
* Wysokość base
* Nogi
* Piersi
Proponuję zacząć nowe Base. Nie wiem czy będzie chciało Ci się pierdzielić i poprawiać to ;s

4/10

3kp

59 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Lip 05, 2010 12:50 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Yoshaa !!! oto mocno ale to mocno poprawione bese female xD

Yoh'u dla ciebie je zrobiłem, ponieważ jako jedyny oceniasz moje prace xDD

60 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Lip 05, 2010 1:08 pm

Studnia

avatar
Steel Saint
Steel Saint
To może teraz ja Ci ocenię base.
Ogólnie rzecz biorąć jest lepiej niż poprzednio.Aczkolwiek dalej jest według mnie kilka błędów.Zacznę od głowy.W prównaniu z poprzednią wersją jest lepiej.Głowa wydaje się być w pełni okrągła.Z lewej strony z daleka wygląda jakby miała tam jakiegoś guza.Oczywiście widać to tylko na base,bo na oparze zakryłeś to włosami.Popraw tego guza.Dalej w dół.Ręka chyba zbytnio odstaje.Zmniejsz odległość między tułowiem,a ręką.Z piersiami chyba jednak trochę przesadziłeś.Zmniejsz je,ale tylko troszeczkę.Chyba,że takie lubisz ;d.W reszcze tułowia nie widzę błędów.Teraz czas na nogi.Nogi są za bardzo rozstawione.Oprócz tego są za proste i "czyste".Zaznacz jakieś kolana lub cokolwiek.Wyglądają jak patyki.Stopy są dobre.
To tyle.Popraw błędy i będzie ok.Za base masz 7/10.

/f
KP: 2

61 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Lip 20, 2010 4:15 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Oto Brat Smoczka xD

proszę o oceny xD

62 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Lip 20, 2010 5:01 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
bardzo fajna praca. Włosy są bardzo fajne, cienie na nich także są całkiem fajne. Bluzka jest koxerska świetne cienie i super odwzorowane mięśnie na rękach. Pasek trochę mi tu nie psuje ale to moje zdanie.
No i spodnie także są bardzo bardzo fajnie pocieniowane, buty są ładne ale takie zwykłe :p
Przy drugim oparze kamizelka taka w stylu Pucka :p Wykonanie ładne ale cienie na niej nie zbyt mi się podobają :/ Trochę "krzywo to wygląda.
Ogólnie praca trzyma poziom, można powiedzieć że jest super.
Ocena 9/10

/f
KP: 1

63 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Lip 20, 2010 5:10 pm

Filike

avatar
Zbanowany
Zbanowany
Od razu na wstępie 2 lepszy bo 1 jak w pidżamie. To tak, kamizelka kox pro IWUL :D cienie na niej tak samo. Bluzka lepiej wyglada w kamizelce bo w 1 jak wspomniałem, pidżama. Spodnie i ich cienie bez zarzutów. Pas tak samo. Buty, wg. mnie za dużo tam białego koloru albo mam downa ^^.Aaa zapomniałem o włosach, więc. Kształt trunksowaty (po transie oczywiście). Za dużo ich jak dla mnie chociaż nie.. Przy kamizelce są kox. Nie wiem, jak dla mnie może być taki jaki jest. 9/10. Pozdro

64 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Lip 20, 2010 6:05 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Zatem, OPAR fajnie wygląda, ale wolę wersję z kamizelką bo takto jakiś pusty się wydaję i tą oto wersię ocenie.

Włosy fajny wygląd nawet jak na tak przeżuty przez wszystkich motyw saiyańskich kudłów(przynajmniej jak dla mnie wyglądają na saiyańskie). Ich cienie odrazu mi się spodobały nic dodac nic ująć. Twarz dobra lecz osobiście nie lubię ten typ oczu, za to cienie są niezłe.
Kamizelka fajna i cienie również, bluzka pod spodem może być i cienie też, ale drogi SmokuXD nie pocieniowałeś dłoni :O popraw to. Teraz pasek, ładny , wyróżniający się. W twojej pracy tez u spodni jak już widziałem ostatnio u innych jedna noga jaśniejsza od drugiej, z początku nie wiedziałem o co chodzi, ale zaczynam się do tego przyzwyczajać i może nawet sam za niedługo będę tak robił, co do spodni to wygląd normalny, dobry a cienie bardzo ładne, przypadły mi do gustu. I na końcu trampki? Tramki ładne, nie jestem expertem, ale mógłbyś pocieniować to białe cuś na czubku buta ;d.(oczywiścia tylko taka sugestia).

Moja ocena 8,5/10 było by 9/10 gdyby nie ta nie cieniowana dłoń i kilka zbędnych pixelów. Poza tym praca i tak bardzo ładna ^^.

/f
KP: 2

65 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Lip 21, 2010 1:03 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
poprawiłem go i to bardzo mocno. Nie chce jakiś tam kosmicznych ocen że na cały temat xD po prostu proszę byście powiedzieli mi, co jest źle zrobione i czy mogę robić z niego sprita.

Tak więc proszę o oceny.

66 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Lip 21, 2010 2:00 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Poprawiona wersja podoba mi się o wiele od poprzedniej, nowa bluzka podoba mi się bardziej od poprzedniej, dodałeś fajne rękawiczki no i to chyba tyle(tyle udało mi się zauważyć) w zmianach, i jak dla mnie to możesz z niego robić sprita ^^.

67 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Lip 21, 2010 2:02 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Sameyaro dziękuję że oceniłeś. Biorę się za sprita : )

68 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Lip 21, 2010 2:21 pm

Kumalski

avatar
Third Child
Third Child
Według mnie z poprawionych wersji lepsza jest ta bez kamizelki bo zbyt przypomina Pucka :D. Fajnie pocieniowałeś mięśnie, chyba to zgapię bo fajnie wygląda. Włosy i ich cienie wyglądają supcio świetnie :D. Chociaż mógłbyś poprawić kilka kosmyków. To ściemnienie prawej części zaczyna mi się podobać i chyba to spróbuję zrobić :D. Cieniowanie na bluzce ci wyszło fajnie :P. Rękawice także dobrze wyglądają. Pas normalny, niema co oceniać :D. Ze spodniami mógłbyś się jeszcze troszkę pobawić by poprawić efekt bo myślę że możesz to lepiej zrobić. Buty normalne ale mają w sobie to coś :D. Wersja pierwsza czy "Kamizelka" pasuje bardziej na motor, zrób motor do tej postaci a będzie spoko wyglądać :D.

Ocena: 8.75/10


/f
KP: 2

69 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pią Lip 23, 2010 1:43 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire

Co sądzicie o moim projekcie ?

70 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pią Lip 23, 2010 2:51 pm

Diwan

avatar
Zbanowany
Zbanowany
To raczej dział do opinii na temat oparków a nie prodżektów : d no, ale cóż...
Całkiem ładnie się prezentuje, Smoku i jego brat vs Zombiaki plagiatory strojóf? : o
Ten 1 ma ładne włosy, takie dużo, to mi się podoba.
8/10

71 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lip 25, 2010 4:00 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Bardziej chodziło mi o ocenę tamtch oparków, które znajdują się w projektach xDale mniejsza
Oto na moim bese, żeby bardziej sprawdzić jak wygląda, jakiś tam sayan.

Proszę o oceny xD

72 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lip 25, 2010 4:18 pm

Bercik6c

avatar
Zbanowany
Zbanowany
SaJJJJan nei podoba mis ie :( Nie wiem czemu, a jednak wiem!
Zacznijmy od góry:
Włosy - Bardzo podoba mis ie przód, tył tez niczego sobie ale ten "przedziałek" po środku nie podoba mi się! Cieniowanie może byc.
Głowa - Jak każda inna, może byc.
Armor - Trochę za długie to żółte badziewie, wiesz o czym mówię(to na brzuchu). Nie widze zbyt dobrze cieniowania białych części armoru.
Kostium - Cieniowanie jest spoko ale kolorystyka leży, ten najjaśniejszy mi się nie podoba!

Ajajaj za mało na Kp więc ocenie ci jeszcze te wyżej ^^

Brat Smoczka, pro ivul kox z kamizelką, brązowe włosy, zaraz, zaraz czy ja go nie znam? Nie, ale za bardzo przypomina mi Pucka :(
Włosy bardzo ładne tak jak ich cieniowanie. Spodnie fajne ale znów mi się nie podoba najjaśniejszy odcień.

Przejdźmy do mojego ulubieńca!
Ivul mroczny ziom, ocenie ci tylko ta wersje po prawej. Włosy zajebiste, poza kox. Początkowo myślałem, ze on ma krótkie włosy ale jak się przyjrzeć to chyba z tyłu ma włosy :( lepiej wyglądałby na krótko. Ten mi sie najbardziej podoba!

Czekam tylko an spritki z tych transów.

2kp

73 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lip 25, 2010 4:22 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Zanim zacznę oceniać... co wy wszyscy macie z tym że saiyanie muszą mieć bananowo-Vegetowe włosy... nappa był łysy, raditz miał ssj3 bez ssj... dobra mniejsza z tym.

Włosy nieco... rozwiane ;d ? No ostatecznie mogą byc, cienie w porównaniu do ich kształtu,wyglądu o wiele lepsze oczywiście to tylko moje zdanie ;p jedyne co mi tam wadzi to te kilka czarnych pixelów które idą od włosów u oku i to nieco dziwnie wygląda a miał być to chyba jakiś włosek.Teraz twarz, tu nie ma co oceniać poza cieniami... które są dość dobre. Zbroja nie jest najgorsza pod względem wyglądu lecz to żółte coś pod klatą nieco za długie... ja bym to zkrócił o jeden rząd pixeli, dobra pomijając wygląd przejde do cieni, są dosyć dobre, ale zawsze mógłbys je zrobić lepsze ;P. Teraz ta ręka, ręka dobra, lecz nieco nie podoba mi się najjaśniejszy kolor w cieniowaniu starsznie świeci ;s, ale jak kto woli. Rękawica nawet ładnie wygląda i cienie też niezłe. Spodnie to samo co z ręką ten najjaśniejszy kolor mi się nie podoba :< ale pomijając ten fakt pod względem cieniowania niezłe, a z wyglądu normalne. I na końcu buty, normalne, saiyańskie cienie mogą być.

Niestety nie jest to twoja najlepsza pracka, ale też nie najgorsza.

6/10

KP: 2
/f

74 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lip 25, 2010 4:24 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Fajny ten Saiyan, ale dziwnie te spodnie pocieniowałeś :P Ręce wydają mi się za małe w stosunku do tułowia, ale ręce fajnie pocieniowane :D Buty jak buty, saiyańsikie :P Armor jest dobrze zrobiony i pocieniowany. Włosy dziwne jakieś, ale ujdą :P Są dobrze pocieniowane jak dla mnie :D Twarz jest dobrze zrobiona i pocieniowana. No to by było na tyle, a ocena to: 3+/5

75 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lip 25, 2010 7:07 pm

Rayem

avatar
Spiral King
Spiral King
Saiyan wyszedł ci tak średnio. Znaczy wygląda nawet ładnie, ale po kolei :
Włosy - Cienie mają dobre, ale przód mi się nie podoba. Zamiast tego cieniutkiego kosmyka mogłeś zrobić jakiś bardziej normalny, taki grubszy i bardziej widoczny.
Głowa - Co do głowy nic nie mam. Oczy jak oczy, a cienie są OK.
Armor - Ogółem wyszedł ci nawet dobrze, ale coś z tym na brzuchu jest nie tak. Nie umiem powiedzieć co, jednak coś na pewno mi tam nie gra :/
Kombinezon - Cóż z kombinezonu mogę ci ocenić najwyżej rękę i spodnie. Cienie ogółem są pewnie dobrze rozmieszczone, jednak różnica kolorów między najjaśniejszym, a środkowym jest zbyt duża. Na ręce tak tego nie widać, ale na spodniach owszem.
Rękawice - Saiyańskie były chyba trochę dłuższe, ale się nie czepiam.
Buty - Szczerze mówiąc to ten but po lewej coś mi się nie podoba. Może to przez to, że jest "obramowanie" jest z ciemnego odcienia tego co na szpicu buta.

Ocenka za Saiyana to 3/5.


/f
KP: 2

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 3 z 9]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.