Witam. Tworze gre z waszych spritow. Moze nie tworze jak przerabiam znana gre lf2. Co wy na to? Moge zrobic taka gre dla was. Bedzie opcja grania przez siec waszymi postaciami. Postaram sie wrzucic pare ss=ow z gry.
Idź do strony : 1, 2, 3
2 Re: Gra waszego forum :P Sob Mar 03, 2012 9:01 am
Maximus
Dragon Slayer
Jakbyś pokazał już przerobioną, nawet w niedużej ilości i by mi się spodobała, to mógłbym udostępnić sprite.
Ataki będą takie, jak mają postacie LF2?
Ataki będą takie, jak mają postacie LF2?
3 Re: Gra waszego forum :P Sob Mar 03, 2012 11:42 am
Darkey
Super Saiyan
Nie wiem jak to jest z LF2, ale ja osobiście dotykałem się do tworzenia postaci do Mugena (Co prawda nic z tego nie wyszło, ale ja nie mam serca do takich rzeczy), i według mnie to jest >chyba< łatwiejsze, a w Mugenie jest generalnie większy rozpierdol jeżeli da się dobre efekty.
Ale jak już pisałem, nie znam się na LF2, może da się tam zrobić coś fajnego. Zaskocz mnie, moja klata jest gotowa.
Ale jak już pisałem, nie znam się na LF2, może da się tam zrobić coś fajnego. Zaskocz mnie, moja klata jest gotowa.
4 Re: Gra waszego forum :P Sob Mar 03, 2012 12:32 pm
Tuffle
First Child
LF2 nie za bardzo mi się podoba jak byś zrobił mugena chociaż wiem że to trudniejsze,ale możesz spróbować i pokazać jak by to wyglądało w grze i też mogę dać sprite.
5 Re: Gra waszego forum :P Sob Mar 03, 2012 9:59 pm
Jata
Moderator
Co prawda pracuję nad nowym spritem, ale jakbyś pokazał jakieś ciekawe efekty pracy to być może byś mnie zmotywował do efektywniejszej pracy .
Osobiście przepadam za LF2 i chętnie bym coś takiego zobaczył .
Osobiście przepadam za LF2 i chętnie bym coś takiego zobaczył .
6 Re: Gra waszego forum :P Sob Mar 03, 2012 11:54 pm
ThyEnd
Saiyan
Sorka ale nie moge pokazac ss-ow "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information."
7 Re: Gra waszego forum :P Nie Mar 04, 2012 4:53 pm
Samey
Badass Fighter