Lepszy shit niż nic ?
177 Re: Ykmowe Oparki Wto Lis 01, 2011 1:01 am
Mr.Bercikovsky
KOX
Dobrze, że jest tam znak zapytania bo bez wahania stwierdziłbym, że moja ideologia jest inna niż twoja. Spoglądając do mojego tematu zauważysz, ze wole nic nie wstawiać. A co do tego czy praca to Shit zaraz przejdziemy... Tak. Nie no Joke.
Początkowo myślałem, że zmieniasz Ykma w Rayema jednak po pewnym czasie pomyślałem, ze jest to fuzja. Gdyby tak nie było zjechałbym cie za nie pasujące włosy. Jednak jeśli jest to fuzja to są ok. Nie pasuje mi tylko łączenie tych dwóch kosmyków - ostatniego małego z pierwszym dużym. Cieniowanie fajne, nie tylko włosów ale całej postaci. Chociaż osobiście zmieniłbym lekko cienie spodni. Przejdźmy do ubrań - są OK. Niby takie proste ale mają to coś. Serio nie wiem co mam pisać bo większych błędów nie widzę. Jeszcze ew. kontury spodni ale jest późno i nie chce mi się zaznaczać.
Czekam na więcej.
Początkowo myślałem, że zmieniasz Ykma w Rayema jednak po pewnym czasie pomyślałem, ze jest to fuzja. Gdyby tak nie było zjechałbym cie za nie pasujące włosy. Jednak jeśli jest to fuzja to są ok. Nie pasuje mi tylko łączenie tych dwóch kosmyków - ostatniego małego z pierwszym dużym. Cieniowanie fajne, nie tylko włosów ale całej postaci. Chociaż osobiście zmieniłbym lekko cienie spodni. Przejdźmy do ubrań - są OK. Niby takie proste ale mają to coś. Serio nie wiem co mam pisać bo większych błędów nie widzę. Jeszcze ew. kontury spodni ale jest późno i nie chce mi się zaznaczać.
Czekam na więcej.
KP: 2 /Feli |
178 Re: Ykmowe Oparki Wto Lis 01, 2011 1:07 pm
Yoh
Site Admin
Dlaczego każda nowa praca musi być koniecznie uznawana przez jej autora za shit? Mniejsza o to, nie chce mi się rozmyślać nad sensem Waszych ideologii.
Cieniowanie włosów mogłoby być troszkę lepsze, zważając na to, że użyłeś dużo ciemnego odcienia w środku włosów. Tam przydałoby się jakoś manewrować czarnymi pixelami, następnie cieniowaniem, jakie zaprezentowałeś. Na największym kosmyku umieściłeś zdecydowanie za dużo średniego odcienia. Pomysł na kształt włosów mi się podoba; jeżeli to fuzja Toshiego oraz Rayema, wyszło całkiem dobrze. Twarz wygląda dobrze. Mięśnie prawej ręki nie wyglądają zbyt imponująco, są zwyczajnie słabe. Za dużo średniego odcienia, zdecydowanie za mało ciemnego; z daleka wygląda to, jakbyś całość zrobił od niechcenia - do poprawy. To mają być mięśnie, nie pixele robione od niechcenia. Klatka piersiowa jeszcze jakoś ujdzie, lecz cieniowanie podkoszulki wymaga poprawy. Nie jest zbyt imponujące. Cieniując, staraj się brać pod uwagę również kąt pod jakim stoi postać. Spodnie wyglądają w miarę dobrze; nieco więcej odcienia na prawej nodze OPAR'a powinno poprawić Twoją aktualną sytuację. W przypadku lewej, średnim odcieniem pocieniuj jedynie dolną część nogawki; nad samym butem. Uwzględniaj to co robisz w przypadku prawej nogawki, robiąc lewą; lub odwrotnie - nie wiem którą robiłeś jako pierwszą. Prawy but wyszedł super, lewy mogłeś podobnie pocieniować, lecz już nie będę tu narzekał.
Poziom pracy nie jest zbyt wysoki. Mógłbym śmiało rzec, iż zwyczajnie się opuściłeś i zaniedbałeś skilla; rozumiem że LSW staje się powoli nudne, ale skoro już wiesz że co jakiś czas coś zrobisz, rób coś więcej w między czasie.
Czekam na Twoją kolejną pracę. Musi być lepsza niż ta.
Cieniowanie włosów mogłoby być troszkę lepsze, zważając na to, że użyłeś dużo ciemnego odcienia w środku włosów. Tam przydałoby się jakoś manewrować czarnymi pixelami, następnie cieniowaniem, jakie zaprezentowałeś. Na największym kosmyku umieściłeś zdecydowanie za dużo średniego odcienia. Pomysł na kształt włosów mi się podoba; jeżeli to fuzja Toshiego oraz Rayema, wyszło całkiem dobrze. Twarz wygląda dobrze. Mięśnie prawej ręki nie wyglądają zbyt imponująco, są zwyczajnie słabe. Za dużo średniego odcienia, zdecydowanie za mało ciemnego; z daleka wygląda to, jakbyś całość zrobił od niechcenia - do poprawy. To mają być mięśnie, nie pixele robione od niechcenia. Klatka piersiowa jeszcze jakoś ujdzie, lecz cieniowanie podkoszulki wymaga poprawy. Nie jest zbyt imponujące. Cieniując, staraj się brać pod uwagę również kąt pod jakim stoi postać. Spodnie wyglądają w miarę dobrze; nieco więcej odcienia na prawej nodze OPAR'a powinno poprawić Twoją aktualną sytuację. W przypadku lewej, średnim odcieniem pocieniuj jedynie dolną część nogawki; nad samym butem. Uwzględniaj to co robisz w przypadku prawej nogawki, robiąc lewą; lub odwrotnie - nie wiem którą robiłeś jako pierwszą. Prawy but wyszedł super, lewy mogłeś podobnie pocieniować, lecz już nie będę tu narzekał.
Poziom pracy nie jest zbyt wysoki. Mógłbym śmiało rzec, iż zwyczajnie się opuściłeś i zaniedbałeś skilla; rozumiem że LSW staje się powoli nudne, ale skoro już wiesz że co jakiś czas coś zrobisz, rób coś więcej w między czasie.
Czekam na Twoją kolejną pracę. Musi być lepsza niż ta.
KP: 3 /Feli |
179 Re: Ykmowe Oparki Wto Lis 01, 2011 6:34 pm
Ykmo
Sniper
Dzięki za komentarze :p Uświadomiły mi że czas się wziąć w garść i powrócić do swojej dawnej formy. No i troche poprawiłem tą fuzję.
180 Re: Ykmowe Oparki Czw Lis 03, 2011 6:53 am
Yoh
Site Admin
Nie mam zbytnio czasu pisać dosyć długiego posta; wspomnę więc o tych zauważalnych z góry błędach z mojej strony.
Lewe oko OPAR'a zostaw białe, szary odcień źle się prezentuje.
Podkoszulka w dalszym ciągu wygląda dziwnie, pomimo tego że cieniowanie poprawiłeś.
Czarne pixele we włosach są dobrym rozwiązaniem, ale wrzuciłeś je tak jakby od niechcenia, a żebym zwyczajnie był zadowolony z poprawy.
Rękawica na lewej ręce OPAR'a jest o dwa pixele mniejsza niż na prawej; popraw to.
Lewe oko OPAR'a zostaw białe, szary odcień źle się prezentuje.
Podkoszulka w dalszym ciągu wygląda dziwnie, pomimo tego że cieniowanie poprawiłeś.
Czarne pixele we włosach są dobrym rozwiązaniem, ale wrzuciłeś je tak jakby od niechcenia, a żebym zwyczajnie był zadowolony z poprawy.
Rękawica na lewej ręce OPAR'a jest o dwa pixele mniejsza niż na prawej; popraw to.
KP: 1 /Feli |
181 Re: Ykmowe Oparki Czw Gru 08, 2011 6:27 pm
Ykmo
Sniper
Credit:Onis
Już niedługo postaram się po oceniać prace innych.
182 Re: Ykmowe Oparki Pią Gru 09, 2011 1:31 pm
Yoh
Site Admin
Ogólne cieniowanie jest przyzwoite. Włosy wykonane na całkiem wysokim poziomie, w przypadku cieniowania, można by dokonać niewielkich poprawek. Ciasna podkoszulka wygląda w miarę dobrze, tyczy się to również wykonania mięśni na torsie, które wyraźnie podkreślone zostały w cieniowaniu oraz mięśni rąk. Prawa nogawka pocieniowana jest na w miarę dobrym poziomie, na lewej powinieneś uwzględnić więcej ciemnego odcienia, nieco zmniejszyć ilość najjaśniejszego. To samo tyczy się ręki oraz buta.
Praca trzyma w miarę wysoki poziom - mam sentyment do LSW2, od kiedy je zobaczyłem - urzekło mnie.
Praca trzyma w miarę wysoki poziom - mam sentyment do LSW2, od kiedy je zobaczyłem - urzekło mnie.
KP: 1 /Feli |
184 Re: Ykmowe Oparki Wto Sty 17, 2012 10:16 am
Tuffle
First Child
siema ykmo ;],wow bardzo fajna pracka włosy są poprostu prze kox podoba mi się ich ułożenie jak i ten kosmyk biały ,chusta na głowie jak u bardocka ;p,tyle że zielona ,ta postać wygląda trochę jak trener pokemonów,bardzo mi się podoba cieniowanie jak dla mnie jest wzorowe,bardzo dobry opar.
A dał byś zgodę na użycie tej postaci ? ogólnie to chodzi mi o głowę ;p.
A dał byś zgodę na użycie tej postaci ? ogólnie to chodzi mi o głowę ;p.
186 Re: Ykmowe Oparki Wto Sty 17, 2012 12:28 pm
Tuffle
First Child
Wiem już co z tą postacią zrobię ,dzięki Credit dla ciebie będzie ;p,a masz może prace nowego ykma tez by się przydał ;p
187 Re: Ykmowe Oparki Pią Sty 20, 2012 11:32 am
Yoh
Site Admin
Jeżeli to nowy Ykmo, to powiedz - zaktualizuję mu wygląd w Interdimensional Adventures. Jeżeli chodzi o wykonanie włosów, to nie widzę konieczności przyczepiania się do nich. Ten biały kosmyk opadający na opaskę, jakoś urozmaica wygląd tej postaci. Dziwne, jakby niedbałe cieniowanie podkoszulki oraz brak wykonanych mięśni na prawej ręce. Spodnie wyglądają dobrze, rękawice na dłoniach również. Nie mam jakichś większych zastrzeżeń, może miejscami poprawiłbym cieniowanie, ale mniejsza o to.
KP: 1 /Feli |
189 Re: Ykmowe Oparki Sob Sty 28, 2012 2:40 pm
Yoh
Site Admin
Praca, ogólnie rzecz biorąc, prezentuje się dosyć ciekawie. Ciekawą cechą charakterystyczną tej postaci jest jeden kosmyk, opadający na czoło. Kolorystyka odpowiednia. Włosy wykonane ciekawie i odpowiednio pocieniowane. Do twarzy również brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Pod trzema pixelami, tworzącymi prowizoryczną brodę, znajduje się jeden ciemny pixel, który ma za zadanie bardziej podkreślać wykonanie klatki piersiowej; skasuj go. Nie wygląda zbyt ciekawie. Mięśnie rąk mogłyby być wykonane nieco ciekawiej. Do ogólnego cieniowania i kolorystyki nie mam zastrzeżeń - ostatnio coraz lepiej wychodzi Ci cieniowanie; oby tak dalej ; )
Ogólnie; dobra robota, ale jeszcze musisz pracować.
1kp
/@Y
Ogólnie; dobra robota, ale jeszcze musisz pracować.
1kp
/@Y
191 Re: Ykmowe Oparki Nie Kwi 15, 2012 3:22 pm
Yoh
Site Admin
Yoh Theme!
Włosy nie zostały źle wykonane - ba! Mogę powiedzieć śmiało, że mają odpowiednie proporcje - oczywiście, poza SSJ3, ale to za chwilę. Cieniowanie miejscami mogłoby być nieco lepsze, jednak tutaj również nie mam zbyt dużych zastrzeżeń. Nie podoba mi się fryzura Toshiego w postaci Super Wojownika trzeciego stopnia - włosy są zbyt krótkie i trzymają się zdecydowanie za blisko siebie. Podczas tej transformacji powinieneś uwzględnić szczególnie to, że poszczególne kosmyki powinny znacząco od siebie odstawać. Na chwilę obecną, fryzura wydaje się zbyt mała. Do twarzy nie mam jakichś konkretnych uwag - przydałoby się jedynie nieco więcej jasnego odcienia. Bowiem, wszędzie gdzie nie spojrzę, widzę tylko średni. Nos na tak niewielkiej przestrzeni nie jest potrzebny - nie - jest zbędny. W przypadku SSJ3 popełniłeś kolejy błąd - oczy. Zbyt mała przestrzeń twarzy nie pozwala Ci na stworzenie odpowiedniego wyrazu twarzy dla tej formy - brak brwi, połączone łuki brwiowe - takie charakterystyczne cechy tej postaci. Kołnierze podkoszulki wydają się zbyt 'wielkie'. Nieco je zmniejsz, zwłaszcza po lewej stronie OPAR'a - tak, to ta, gdzie używasz ciemniejszych odcieni. Ewentualnie, oddziel kołnierz od koszuli. Do rąk nie mam zastrzeżeń - postaraj się nie usuwać outline'u - lub rób to w jak najmniejszym stopniu. W przypadku nóg, lewa ucieka za bardzo do przodu. Taki rozkrok nie jest zbyt ciekawy. Dla uzyskania ciekawszego efektu, po prostu przesuń lewą nogę o jeden pixel 'do krocza'. Jeżeli chcesz, mogę Ci pomóc - wtedy napisz na PW.
Sama postać nie jest źle wykonana, ale wymaga bardzo wielu poprawek. Widać tutaj dłuższy zastój w tworzeniu prac.
Włosy nie zostały źle wykonane - ba! Mogę powiedzieć śmiało, że mają odpowiednie proporcje - oczywiście, poza SSJ3, ale to za chwilę. Cieniowanie miejscami mogłoby być nieco lepsze, jednak tutaj również nie mam zbyt dużych zastrzeżeń. Nie podoba mi się fryzura Toshiego w postaci Super Wojownika trzeciego stopnia - włosy są zbyt krótkie i trzymają się zdecydowanie za blisko siebie. Podczas tej transformacji powinieneś uwzględnić szczególnie to, że poszczególne kosmyki powinny znacząco od siebie odstawać. Na chwilę obecną, fryzura wydaje się zbyt mała. Do twarzy nie mam jakichś konkretnych uwag - przydałoby się jedynie nieco więcej jasnego odcienia. Bowiem, wszędzie gdzie nie spojrzę, widzę tylko średni. Nos na tak niewielkiej przestrzeni nie jest potrzebny - nie - jest zbędny. W przypadku SSJ3 popełniłeś kolejy błąd - oczy. Zbyt mała przestrzeń twarzy nie pozwala Ci na stworzenie odpowiedniego wyrazu twarzy dla tej formy - brak brwi, połączone łuki brwiowe - takie charakterystyczne cechy tej postaci. Kołnierze podkoszulki wydają się zbyt 'wielkie'. Nieco je zmniejsz, zwłaszcza po lewej stronie OPAR'a - tak, to ta, gdzie używasz ciemniejszych odcieni. Ewentualnie, oddziel kołnierz od koszuli. Do rąk nie mam zastrzeżeń - postaraj się nie usuwać outline'u - lub rób to w jak najmniejszym stopniu. W przypadku nóg, lewa ucieka za bardzo do przodu. Taki rozkrok nie jest zbyt ciekawy. Dla uzyskania ciekawszego efektu, po prostu przesuń lewą nogę o jeden pixel 'do krocza'. Jeżeli chcesz, mogę Ci pomóc - wtedy napisz na PW.
Sama postać nie jest źle wykonana, ale wymaga bardzo wielu poprawek. Widać tutaj dłuższy zastój w tworzeniu prac.
KP: 3 /Feli |
193 Re: Ykmowe Oparki Sro Maj 02, 2012 5:06 pm
Yoh
Site Admin
Kształt włosów jest charakterystyczny dla Twoich prac; jeżeli chodzi o ich wykonanie to nie mam żadnych zastrzeżeń. Te pojawiają się dopiero po zerknięciu na mordkę postaci - nos na tak niewielkiej przestrzeni, dodatkowo łączony z ustami nie prezentuje się najlepiej. Proponuję Ci robić sam nos, albo same usta jeżeli już chcesz dodawać jakiś z tych elementów do swoich prac. Masa mięśniowa wygląda dobrze. Pasek/ogon podnieś o jeden pixel wyżej, bowiem całość wydaje się na chwilę obecną nieco za długa. Spodnie wyglądają nieźle; do cieniowania całości nie mam jakichś zastrzeżeń. Przydałoby się wprowadzić pojedyncze poprawki, jednak nie jest to konieczne do tego by praca reprezentowała sobą wysoki poziom. Staraj się usuwać outline jak najrzadziej, jeżeli już musisz to robić.
KP: 2 /Feli |
194 Re: Ykmowe Oparki Sro Maj 02, 2012 6:37 pm
Hihori
Zasłużony
Ocenie Ci ten revamp. Jak dla mnie,to włosy słabo pocieniowane,twarz się zlewa,reszta ok. Poprzedni koleś w białej kurtce ma tą kurtke za jasną,słabo pocieniowaną.Chodzi o to,że nie widać odcieni,a przy ssj3 i ssj kosmyk za bardzo się wyróżnia,nie pasuje. Może weź podnieś ten kosmyk z ssj3,jak zrobiłeś,to w ssj2,a przy ssj kontur daj na ciemnożółty kolor.
KP: 1 /Feli |
195 Re: Ykmowe Oparki Sro Maj 02, 2012 9:17 pm
Ykmo
Sniper
Dzięki za ocenę Yohu i dzięki za odrobinę krytyki Hihori, błędy staram się poprawić a tym razem następny revamp.
196 Re: Ykmowe Oparki Czw Maj 03, 2012 3:02 am
Yoh
Site Admin
Włosy pod względem proporcji nie wyglądają źle. Przyczepić się mogę natomiast do ich cieniowania, które mogłoby być nieco lepsze. Dodatkowo, kiedy revampujesz pracę, staraj się wszystko tworzyć ponownie od zera. Tutaj mamy bowiem do czynienia z lepiej pocieniowanymi włosami i ulepszonymi proporcjami postaci, jednak ze starym kształtem włosów. Nie za bardzo moę ocenić masę mięśniową OPAR'a więc tego nie zrobię. Ogólne cieniowanie nie jest złe. Cieszy mnie również fakt, że starasz się unikać kasowania niepotrzebnie outline'u postaci.
KP: 1 /Feli |
197 Re: Ykmowe Oparki Czw Maj 03, 2012 2:48 pm
Ykmo
Sniper
Dzięki za dobre rady i ocenę Yohu ;p
A o to kolejna praca. Toshi na nowym base! :p
A o to kolejna praca. Toshi na nowym base! :p
198 Re: Ykmowe Oparki Czw Maj 03, 2012 3:02 pm
Maximus
Dragon Slayer
Bardzo podoba mi się postawa base, wygląda kozacko, na prawdę. Na twoim miejscu pokombinowałbym jeszcze z twarzą, nie wygląda dość odpowiednio moim zdanie, ale nie jest źle, jest dobrze, tylko można lepiej. Fajnie ułożona klatka piersiowa, cienie na koszulce są dobre, nie mam zastrzeżeń. Ręce i mięśnie na nich są dobre, fajnie zrobione rękawiczki. Spodnie... Nie pasuje mi jakoś ta jego lewa noga, nie wiem czemu, a tak to są dobrze pocieniowane. Butki takie zwykłe, pasują mu . Włoski - odstający kosmyk z tyłu nie pasuje moim zdaniem, za bardzo odstaje, skróć go o pixel i będzie git. Ogólnie opar prezentuje się bardzo ładnie
KP: 2 /Feli |
199 Re: Ykmowe Oparki Pią Maj 04, 2012 12:58 pm
Yoh
Site Admin
Włosy wykonane w charakterystycznym dla Ciebie stylu; cieniowanie odpowiednie. Brak zastrzeżeń.
Twarz wygląda dobrze, bez nosa prezentuje się zdecydowanie ciekawiej niż z nim. Wiedz, że jest to zbyt mała przestrzeń na umieszczanie zbyt wielu elementów poprawiających ogólny wygląd mordki postaci. Masa mięśniowa wykonana przyzwoicie; nieco za długi tors. Cieniowanie nie jest najgorsze, lecz mogłoby być lepsze. Lewa dłoń wygląda na nieco za dużą w porównaniu do prawej; popracuj nad proporcjami. Spodnie wykonane na odpowiednim poziomie; ich cieniowanie również wygląda dobrze. Buty 'ujdą w tłoku'.
Ogólnie rzecz biorąc, praca trzyma poziom ale jeszcze trochę pracy przed Tobą jest. Popracuj miejscami nad odpowiednimi proporcjami; nie mówię, a żeby od razu zmieniać całe 'base' na którym pracujesz bo każda praca ma dzięki temu swój styl. Ale chodzi o poprawienie pojedynczych błędów, które na serio nie prezentują się najlepiej.
Twarz wygląda dobrze, bez nosa prezentuje się zdecydowanie ciekawiej niż z nim. Wiedz, że jest to zbyt mała przestrzeń na umieszczanie zbyt wielu elementów poprawiających ogólny wygląd mordki postaci. Masa mięśniowa wykonana przyzwoicie; nieco za długi tors. Cieniowanie nie jest najgorsze, lecz mogłoby być lepsze. Lewa dłoń wygląda na nieco za dużą w porównaniu do prawej; popracuj nad proporcjami. Spodnie wykonane na odpowiednim poziomie; ich cieniowanie również wygląda dobrze. Buty 'ujdą w tłoku'.
Ogólnie rzecz biorąc, praca trzyma poziom ale jeszcze trochę pracy przed Tobą jest. Popracuj miejscami nad odpowiednimi proporcjami; nie mówię, a żeby od razu zmieniać całe 'base' na którym pracujesz bo każda praca ma dzięki temu swój styl. Ale chodzi o poprawienie pojedynczych błędów, które na serio nie prezentują się najlepiej.
KP: 2 /Feli |
200 Re: Ykmowe Oparki Pią Maj 04, 2012 4:02 pm
Tuffle
First Child
Świetna praca,włoski moim zdaniem są perfekcyjne nie widzę w nich żadnego błędu,wydaje mi się że jego ręce są za krótkie albo tułów a dokładnie to te miejsce skróć go troszkę a wtedy ręce będą pasować ;p,ogólnie to kolorystyka i reszta mi się podoba .
KP: 1 /Feli |
Similar topics
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach