Son Gohana oceniłem wcześniej - nie ma sensu, bym powtarzał wszystko co napisałem lub wklejał poprzednią wypowiedź. Wszak, to pierwszy post na tej stronie - jak chcesz, odnieś się w sprawie tej pracy, właśnie do niego.
Son Goku nie wygląda najlepiej już na pierwszy rzut oka, ale to wina kilku widocznych błędów, które przydałoby się poprawić. Włosy prezentują się w miarę ciekawie, jednak niepotrzebnie wydłużyłeś ten największy i najgrubszy kosmyk włosów, dodatkowymi dwoma pikselami na zakończeniu - dzięki odjęciu jednego piksela, uzyskasz zdecydowanie ciekawszy efekt. Cieniowanie twarzy wykonane znośnie - zastrzeżenia budzi jednak zbyt wielkie oko. Sama głowa wydaje się być zbyt malutka w porównaniu do całego ciała - efekt uzyskany przez zbyt duże włosy? Gi wykonane na dość mizernym poziomie - być może jest to wina zbyt niewielkiej przestrzeni na jakiej działasz, przez zbyt duży pas. Poza tym, postać jest zbyt wąska w talii; warto byłoby coś z tym zrobić. Masa mięśniowa, wykonana przeciętnie - w Twoim przypadku, mogłoby być zdecydowanie lepiej. Widać lekki zastój w skillu. Proporcje są jednak odpowiednie. Na spodniach zbyt duża ilość czarnych pikseli - jest to zbędne. Zdecydowanie ciekawsze efekty możesz uzyskać, wykorzystując kolory, używane do cieniowania - serio. Za przykład weź OPARa Son Goku, którego nie dawno stworzyłem. Buty powinny być nieco dłuższe, ale nie jest źle. Najważniejsze, byś poprawił spodnie - jest to bowiem, najgorzej wykonany element pracy.
Toshi wygląda dobrze - włosy wykonane z dość dużą dbałością o szczegóły; przyjemne dla oka cieniowanie z daleka, jak i z bliska ; ) Potara, który znajduje się na uchu postaci, jest zbyt duży. Warto byłoby poświęcić na jego stworzenie zaledwie dwa piksele. Chodzi o to, by piksel skóry ucha, również był widoczny. Masa mięśniowa, wykonana przeciętnie. Zaje-kuźwa-bisty ogonek - nie wiem dlaczego, ale ten niewielki szczegół, cholernie przypadł mi do gustu. Poza tym, cieniowanie strojów odpowiednie - nie mam tutaj większych zastrzeżeń. W przypadku diamentowej formy, nie podoba mi się ramię oraz usunięty z niego piksel outline, zapewne jedynie po to, by uzyskać efekt nieco większego zaokrąglenia. Nie chodzi o to, że źle wykonałeś łapki, ale są one zbyt wielkie na ramieniu, zbyt cienkie przy dłoni. Włosy wydają się sprawiać wrażenie zbyt pustych - wrażenie, które nie towarzyszy oglądaniu poprzednich form. Forma demona (nigdy nie pamiętam tej pieprzonej nazwy xd) prezentuje się dość ciekawie. Dość innowacyjnym pomysłem jest stworzenie demonicznego ogonka, który po transformacji na tą postać, zmienia się w ogonek demoniczny. Pazurki wykonane przeciętnie. Szału nie ma.
Revamp Krychmo, czy mi się tylko wydaje? Oczywiście, że nie! To spokojne, ale pełne chęci walki spojrzenie. Te świetne włosy! To musi być Krychmo. Tak jak we wcześniejszych przypadkach, zastrzeżenia budzi masa mięśniowa postaci. Ogonek proponowałbym jednak "rozwiązać" - w przypadku Krychy oraz Ykma (Toshiego?), ogonek był świetnie widocznym elementem. Cieniowanie spodni przydałoby się zmodyfikować. Brak kolczyka Potara, mimo, że jest to postać stworzona z jego użyciem - dość częsty błąd wśród postaci dokonujących fuzji Potara.
Ogólnie rzecz biorąc, postacie są wykonane dobrze, ale mają jeszcze dość dużą ilość błędów, jaką powinieneś z czasem starać się ograniczać - serio. Skilla masz, ale trzeba go regularnie ćwiczyć, a nie robić sobie dłuższe przerwy, tak jak Rayem czy Viego, którzy mają potencjał, ale zwyczajnie to olewają ; )
Czekam na wiadomość Rayema oraz edycję posta przez Viega xd
/3KP
/@Yoh